ForU2 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 ni čudno da jih je tolko na cesti če je pa tak super moped Sploh nisem vedu kakšen motor furam..... To je pravi test .....mi polepšal dan! "ai lajk dis bajk, very mač!" cikadina 1
Tomaz321 Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 (popravljeno) Zdravo, mogoče kdo ve v čem je fora glede količine olja v mašini? Predpisano je 2,8 l z menjavo filtra in 2,5 l brez menjave filtra, zraven pa piše še da je celotna količina olja 3,4 l. Kje je še ta razlika od 2,8 do 3,4? LP Popravljeno Julij 18, 2014. Popravil Tomaz321
trojan69 Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 (popravljeno) Nekaj olja vedno ostane v mašini-prehodih, karterju, v glavi itd. Tko da če to piše bo že res . Drugače se pa raje kot na količino olja zanesem na oznake na okenčku oz. šibki. Popravljeno Julij 21, 2014. Popravil trojan69
Tomaz321 Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Ja, saj se jaz isto na to zanašam. Sprašujem zato, ker sem imel pred časom en iz-let. Pa ni blo lih neki hudega tko na splošn. Ampak po tem, ko je bil motor na tleh sem preveril količino olja s šipko pa ga je blo dosti preveč. Zato sem ga izpustil iz mašine in tudi filter sem odšravfal. Nazaj not pa sem ga vlil 2.4 l in je sedaj v mejah. To me sedaj malo matra, od kje je potisnilo olje v karter, ker pred padcem je blo točno tok kot ga mora bit, nazaj pa sem ga dal minimalno predpisano in ga je sedaj kar dovolj. Če je imel že kdo kakšen podoben problem.. LP
hajoktejn Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 lahko ti je bencin tekel v olje, če je motor nekaj časa ležal
NX650 Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 lahko ti je bencin tekel v olje, če je motor nekaj časa ležal Nemogoče... fz6 ima vbrizg, če ne deluje zapre injektorje...
Tomaz321 Objavljeno Julij 22, 2014 Opozori Objavljeno Julij 22, 2014 Ležal je kakih 5 min mogoče. Je pa ugasnu sam od sebe, nisem ga izklopu na gumbu za izklop v sili. Ni blo časa, mi je ušel po svoje
shelly Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Pozdravljeni. Zanima me kje se da dobit kakšne Yamaha fz6N ali FZ6S dele. V lasti imam FZ6N, letnik 2004 in bi jo rada malo obnovila .. za vse predloge hvala )
Tomaz321 Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Zdravo, to rabiš nove ali rabljene dele? Nekaj poškodovanih ima tukaj http://motospirit.eu in se lahko pozanimaš, če ima kaj takega kar rabiš. Ko sem jaz svojega popravljal pa sem naročil na motodeli.si in lahk pohvalim. Sem sporočil OEM št. delov oz. sem naredil kar printscreeene od tukaj http://www.yamaha-motor.eu/uk/services/online-parts-catalogue/index.aspx# in sem dobil vse po pošti. LP Tomaž
shelly Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 Zdravo, to rabiš nove ali rabljene dele? Nekaj poškodovanih ima tukaj http://motospirit.eu in se lahko pozanimaš, če ima kaj takega kar rabiš. Ko sem jaz svojega popravljal pa sem naročil na motodeli.si in lahk pohvalim. Sem sporočil OEM št. delov oz. sem naredil kar printscreeene od tukaj http://www.yamaha-motor.eu/uk/services/online-parts-catalogue/index.aspx# in sem dobil vse po pošti. LP Tomaž Hvala za odgovor
shelly Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 Hvala za odgovor Zdravo, to rabiš nove ali rabljene dele? Nekaj poškodovanih ima tukaj http://motospirit.eu in se lahko pozanimaš, če ima kaj takega kar rabiš. Ko sem jaz svojega popravljal pa sem naročil na motodeli.si in lahk pohvalim. Sem sporočil OEM št. delov oz. sem naredil kar printscreeene od tukaj http://www.yamaha-motor.eu/uk/services/online-parts-catalogue/index.aspx# in sem dobil vse po pošti. LP Tomaž Aja pa potrebujem nove in rabljene )
rookie95 Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 mene pa zanima če se da dobit za letnik 1999 35kw blokado, in če, koliko stane, pravkar sem naredil izpit za kategorijo a2. Zanima me predvsem zato, ker imam motor možnost dobiti skoraj zastonj in neverjetno ohranjenega (tehniški pregled 2014)
tazzy Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Poklič na yamahin servis na viču primc 041320513. Y
stuhec Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 je že kermu bla sklopka na koncu ? kaj je bilo potrebno menjat ?
Bremzer Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 je že kermu bla sklopka na koncu ? kaj je bilo potrebno menjat ? Vedno se menja oboje plošče saj se ponavadi kupi kar v kompletu !
shelly Objavljeno Avgust 8, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2014 A ma gdo od vas kako zadnjo plastiko od yamahe 2004. Plastika ko gre tablica gor - originalno .. slučajno če kermu leži doma al pa bi se jo rad znebiu..
ringo5 Objavljeno Avgust 19, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2014 (popravljeno) Pozdrav, eno vprašanje - imam Yamaho FZ6S l. 2004, slovensko, redno servisirano na uradnih servisih, dobrih 20.000 km. Sem pa od nedavnega 3. lastnik in sem dosedaj naredil cca. 1.500 km. Servis sem naredil dobrih 500 km nazaj (olje, oljni filter, vse 4 svečke, zračni filter, zavorna tekočina). Včeraj se mi je 2x zgodilo, da mi je motor ugasnil - enkrat med ustavljanjem pri "stari šoli" na poti iz Golice v Lavamundu in drugič na delovni zapori na poti domov. Obakrat so obrati pričeli nihati in nato je motor ugasnil. Prvič sem ga lahko takoj zagnal nazaj, drugič ni šlo (je vedno ugasnil) in sem nato vzel kontakt ter ga dal nazaj in je motor potem delal ok. Na sumu imam TPS senzor (tudi simptomi so isti), saj ni nikjer zabeležno, da bi že bil menjan. Kolikor sem sledil je Yamaha to priznala kot tovarniško napako in tudi po izteku garancij menjavala ta senzor. Itak bom moral na pooblaščenca oz. kar na Delto Team, a preden grem bi rad še kaj povratnih info od lastnikov, da me ne bodo "peljali žejnega preko vode". Hvala že vnaprej. Lp Popravljeno Avgust 19, 2014. Popravil ringo5
dive Objavljeno Avgust 19, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2014 Prideš tja, zamenjajo in to je to. Prej pa preveri, če to ni bilo že menjano. Menjava je drugače brezplačna in traja cca. eno uro.
ringo5 Objavljeno Avgust 19, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2014 Hvala za odgovor - sem že poklical v Krško in mi je prijazen gospod iz servisa preveril po šasiji, da še ni bila menjana in napotil na najbližjega pooblaščenca na zastonj menjavo. Tudi sicer kapo dol za odnos Delta Teama do strank (prejšnji lastnik je izgubil original SLO navodila in so mi jih brezplačno poslali po pošti) :notworthy: . Lp
matjazy Objavljeno Avgust 21, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2014 Pozdravljeni, FZ6s 2004 si lastim dober mesec. Kar me malo moti na motorju je visok prosti tek. Oziroma takoj ko motor zaženem je ok (po tem ko se ogreje in spusti "zaug"), med vožnjo mi pa ob zaviranju z motorjem motor malo zaganja.. kot da ni dovolj nizek prosti tek? Je to normalno? Pa potem včasih med vožnjo na semaforju obrati ne padejo tako nizko, kot so ob štartu toplega motorja. Kakšne izkušnje s tem? Aja, gor je leovince če to kaj pomeni.. lp
ringo5 Objavljeno Avgust 22, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2014 Zelo možno, da isto kot pri meni....
matjazy Objavljeno Avgust 22, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2014 (popravljeno) Hmm, tebi je motor zaradi prenizkih obratov crknil. Meni se to še ni zgodilo, samo malo visoke obrate ima po mojem, oz se mi zdi da je starejša fergazerca med zaviranjem z motorjem malo bolj odvzela "gas" če veste kaj mislim... Popravljeno Avgust 22, 2014. Popravil matjazy
Gušter Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 Živjo Gotovo je bilo že kje kaj na to vprašanje napisano, ampak jaz ne najdem... In sicer. Na moji fazerki 600 letink 2003 mi je odpovedal obratomer. Ko ga prižgem skoči na 3000, potem na 0 in tako ves čas. Med vožnjo sem in tja pokaže prav, ampak to je pa tudi vse. Ideje? Kaj bi lahko bilo narobe? Ali lahko to sam popravim? Lp
Dr. Cone Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Ali mogoče kdo ve kaj več o tem motociklu, njegovo zgodovino? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8822785 Lp Cone
WhiteWolf Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Pozdravljeni, FZ6s 2004 si lastim dober mesec. Kar me malo moti na motorju je visok prosti tek. Oziroma takoj ko motor zaženem je ok (po tem ko se ogreje in spusti "zaug"), med vožnjo mi pa ob zaviranju z motorjem motor malo zaganja.. kot da ni dovolj nizek prosti tek? Je to normalno? Pa potem včasih med vožnjo na semaforju obrati ne padejo tako nizko, kot so ob štartu toplega motorja. Kakšne izkušnje s tem? Aja, gor je leovince če to kaj pomeni.. lp Predvidevam, da nimaš DB-killerjev notri?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se