Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


-pero-

Priporočene objave

Kolega se odloča za nakup FZ6, letnik 2006 (varianto z digitalnim obratomerjem). Motor lepo ohranjen, nekaj malega čez 20k km, prvi lastnik, vedno servisiran na poobl. servisu.

 

Mu je pa lastnik rekel, da ga pri počasni vožnji v koloni moti, da mora za konstantno hitrost stalno regulirat plin. Da je motor "živčen" in da nekako pocukava. To naj bi se dogajalo že od novega.

Kolega se je le malo zapeljal, in tega ni opazil oz. ni mogel dobro stestirat.

Zato me zanima, če je to za FZ6 normalno ?

Hvala in LP Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FZ6, letnik 2006 (varianto z digitalnim obratomerjem).

 

Brskam po spominu, pa se tega ne spomnim. Imel sem jo od nove pa do prodaje  - štiri sezone - in edina stvar, ki je nagajala, je bil TPS senzor, ki so ga že po garanciji na servisu zamenjali na stroške Yamahe; motor je v prostem teku ugašal (pa še to samo nekajkrat v celi sezoni) .

Lahko  pa da je v tem slučaju kaj narobe s pletenico za plin: motor je star skoraj 10 let in če so še prve ... ali pa z nastavitvami vbrizga; mogoče bi bilo dobro s takim motorjem obiskat serviserja.

 

LP in dober nakup.

post-1569-0-92700200-1428057870_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega se odloča za nakup FZ6, letnik 2006 (varianto z digitalnim obratomerjem). Motor lepo ohranjen, nekaj malega čez 20k km, prvi lastnik, vedno servisiran na poobl. servisu.

 

Mu je pa lastnik rekel, da ga pri počasni vožnji v koloni moti, da mora za konstantno hitrost stalno regulirat plin. Da je motor "živčen" in da nekako pocukava. To naj bi se dogajalo že od novega.

Kolega se je le malo zapeljal, in tega ni opazil oz. ni mogel dobro stestirat.

Zato me zanima, če je to za FZ6 normalno ?

Hvala in LP Andrej

Sam nimam nobenih takih težav (letnik 2004)....dela kot urca, pri meni že skoraj 8 let! Samo redni servisi pri Čarmanu. Je pa cifra prevoženih....smešno nizka  :glare:  Po moje ga je lastnik preveč gledal in premalo vozil  :OK: Vsekakor je za probat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Eno mal blesavo vprasanje :D Kako se kontrolira olje, se odmeri s privito palico ali se samo vtakne in preveri? Navoja je za pol centimetra v navodilih pa nic ne pise.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V glavnem, vceraj sem zamenjal olje in filter. Olje sem spustil ven na centralnem stojalu in nic prevracal motorja v smislu da bi bolje odteklo, samo pocakal okrog pol ure ker sem vmes se avto pral. Zamenjal sem filter in vanj nisem nalil nic olja. Po navodilih naj bi z menjavo filtra slo v motor 2,8l olja, nalil sem 2,7l in se mi zdi, da ga je prevec. Motor sem po menjavi nekaj casa lavfal in ga zapeljal kak kilometer po vasi, tako da je oljna crpalka napolnila filter. Danes pa sem preveril nivo, spet na centralnem stojalu in mislim da je olja prevec, gre 1cm cez maximum brez da kontrolno palico privijam. Lani so mi olje in filter zamenjali na pooblascenem servisu ker sem imel motor tam zaradi drugih stvari pa je bila situacija enaka, ko sem potem doma prekontrolilal olje. Ne razumem kako je to mozno, glede na to da sem itak nalil 1dcl olja manj kot naj bi ga moral glede na navodila. Naj vzamem slamco pa injekcijo pa pocuzam visek ven ali te palcke niso najbolj zanesljive?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S

 

V glavnem, vceraj sem zamenjal olje in filter. Olje sem spustil ven na centralnem stojalu in nic prevracal motorja v smislu da bi bolje odteklo, samo pocakal okrog pol ure ker sem vmes se avto pral. Zamenjal sem filter in vanj nisem nalil nic olja. Po navodilih naj bi z menjavo filtra slo v motor 2,8l olja, nalil sem 2,7l in se mi zdi, da ga je prevec. Motor sem po menjavi nekaj casa lavfal in ga zapeljal kak kilometer po vasi, tako da je oljna crpalka napolnila filter. Danes pa sem preveril nivo, spet na centralnem stojalu in mislim da je olja prevec, gre 1cm cez maximum brez da kontrolno palico privijam. Lani so mi olje in filter zamenjali na pooblascenem servisu ker sem imel motor tam zaradi drugih stvari pa je bila situacija enaka, ko sem potem doma prekontrolilal olje. Ne razumem kako je to mozno, glede na to da sem itak nalil 1dcl olja manj kot naj bi ga moral glede na navodila. Naj vzamem slamco pa injekcijo pa pocuzam visek ven ali te palcke niso najbolj zanesljive?

Če nisi povsem prepričan koliko olja nalit, izmeriš koliko si ga spustil ven. Naliješ enako količino ter dodaš cca 3 dl na nov filter.

Če imaš servisni podatek, da gre ob menjavi olja in filtra v motor 2,8l olja, toliko naliješ in ni potrebe po kontroli, ker naj bi bil podatek zanesljiv.

Merilne paličice so običajno dimenzionirane tako, da motor mora stati na ravni podlagi na kolesih in ne na stojalu, kajti če je na stojalu običajno visi na prednje kolo. Je pa običajno v navodilh napisano kako se kontrolira olje, ker so si lahko navodila od motorja do motorja različna odvisno od same konstrukcije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.yamaha-motor.com/assets/service/manuals/2008/LIT-11626-21-60_FZ6_1458.pdf

Tu so navodila, če seveda gre za motor Yamaha FZ6 kot ti piše v avatarju.

-Postaviš motor na centralno stojalo in ogreješ motor

-Ugasneš in počakaš par minut, da se olje odcedi

-Odviješ pokrov s šipko in jo obrišeš

-Vtakner šipko nazaj v odprtino brez privijanja, izvlečeš in odčitaš nivo

tako v navodilih na strani 54

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No v slovenskih navodilih so spregledal oklepaj 'without screwing it in', ah sej ni pomembno  :grrr

No v glavnem sem nivo meril na stojalu kot pise, nisem pa segreval. Na strani 56 tudi pise da gre not 2,8l, jaz ga imam 2,7 in ga je prevec. Se zdej ne razumem. V litrski kanti olja imam 0,3l, dvolitrsko sem pa celo zlil, mogoce je blo pa not vec kot 2l  :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor stoji na kolesih in čist v vodo ravnem položaju

Če pogledaš nivo pri hladnem motorju in je nekje na cca 1/4 je Ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

jaz sem ga pri svojem vlil not 2,5l in ga je po merilni palici ravno prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, a mi kdo ki ne servisira FZ6 sam pove, koliko ga kej pride servis (olje, tesnilo čepa, filter olja in zraka, svečke, zavorno olje) ?

 

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz sem imel prejšnji teden motor na servisu (Motocenter Jeršin), ker ima motor 47.000 km sem naredil velik servis skupaj z svečkami, olje in filtre, pregled ventilov + nove gume = 500€ minusa na bančnem računu :) 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojih izkusnjah so vsi motorji ki imajo zamenjano luc bili spredaj hudo razbiti. Ceneje je kupiti eno aftermarket luc, kot pa novo original.

Seveda je pa mozno da ima prodajalec malo poseben okus, ampak zeeeeeeeeelooo dvomim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo.

 

Pozna kdo motor? Prodaajalca?

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9751796&show=1

 

Lp Cone

Unikaten je po prevoženih km  :grim ....hec....se pač zatipkal, ampak, če je mislil 37.000 je pa hudo malo km za 11 let. Tud te "unikatne" barve.....ne vem, tud men sumljiv. Jaz osebno takega tud pogledat ne bi šel. Lahko ga pa mal po telefonu povprašaš....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah te kilometri.. Moj fazer jih ima čez 80k, se približuje 90k in se sploh ne obremenjujem imam raje realne kilometre pa vsaj vem kdaj narediti kakšen servis, kot pa magično številko na armaturi pa vse servise pomešane/'pozabljene'.

 

Je pa res zanimivo brati temo 'Koliko km ste naredili v letošnji sezoni' tam jih večina piše cifre po 8 - 15k km letno ampak vsi 10 let stari motorji imajo magičnih 35 - 45k km. Sedaj pa bodi pameten :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah te kilometri.. Moj fazer jih ima čez 80k, se približuje 90k in se sploh ne obremenjujem imam raje realne kilometre pa vsaj vem kdaj narediti kakšen servis, kot pa magično številko na armaturi pa vse servise pomešane/'pozabljene'.

 

Je pa res zanimivo brati temo 'Koliko km ste naredili v letošnji sezoni' tam jih večina piše cifre po 8 - 15k km letno ampak vsi 10 let stari motorji imajo magičnih 35 - 45k km. Sedaj pa bodi pameten :)

Brez skrbi letos jim bo dklenkalo. Vsakemu motorju in avtu na tehničnem od letos evidentirajo v bazo, stanje km števca. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez skrbi letos jim bo dklenkalo. Vsakemu motorju in avtu na tehničnem od letos evidentirajo v bazo, stanje km števca. 

in misliš da se več ne bo zbijalo km? optimist :blush:

ob uvozu se zbije takoj... in vpiše ''bukove'' km.. tako kot se je delalo do zdaj...

tist ki pa ogromno prevozi bo pa zbil pred tehničnim pregledom..in kaj bo spremembe? strošek zbijanja je pa bolj drobiž...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

 

kupujem športni izpuh za fz6, v kolkor ga ima kdo na voljo, ali pa koga pozna, kar veselo napišite ;)

 

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Unikaten je po prevoženih km  :grim ....hec....se pač zatipkal, ampak, če je mislil 37.000 je pa hudo malo km za 11 let. Tud te "unikatne" barve.....ne vem, tud men sumljiv. Jaz osebno takega tud pogledat ne bi šel. Lahko ga pa mal po telefonu povprašaš....

Da neboš mislil, motor nikjer zbit, podrsan, nič....dela ko urca, jaz sem večkot zadovoljen...edino pokopališče mušic mam gor k pridem z fure :D...prej je bil S pa so tisto nagravžno masko dol uzeli kar me po pravic povedan nič ne moti.....edino kar moram zamenat je spredna luč in auspuh (najrajš LeoVince, Mivv ali 2BR)...

Popravljeno . Popravil Dr. Cone
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni čudno, če se pojavi motor z malo kilometri. Do lani je imela naša fazerka pri hiši nekaj čez 7000 km in je letnik 2004. Se pravi, da je bila stara 10 let. Letos je stara polnih 11 let in ima nekaj čez 10000 km. Motor je večina stal v garaži, vožen je bil ljubiteljsko. Vedno ni bilo časa , bolezen, vreme, delo,.. itd. Zato ni čudno, če se kdaj pa kdaj pojavi takšen motor za prodajo - osebno ga ne bi prodal. Odkar ga vozim sam pa je le več km, letos 3000 k +.  Motor je kot nov in ker v kratkem pride drug k hiši se ta definitivno ne bo prodal ampak bo imel poseben prostor v garaži.  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni čudno, če se pojavi motor z malo kilometri. Do lani je imela naša fazerka pri hiši nekaj čez 7000 km in je letnik 2004. Se pravi, da je bila stara 10 let. Letos je stara polnih 11 let in ima nekaj čez 10000 km. Motor je večina stal v garaži, vožen je bil ljubiteljsko. Vedno ni bilo časa , bolezen, vreme, delo,.. itd. Zato ni čudno, če se kdaj pa kdaj pojavi takšen motor za prodajo - osebno ga ne bi prodal. Odkar ga vozim sam pa je le več km, letos 3000 k +.  Motor je kot nov in ker v kratkem pride drug k hiši se ta definitivno ne bo prodal ampak bo imel poseben prostor v garaži.  :OK:

Dober kolega ima FZ6S 03' letnik trenutno okoli 25000km....mislim saj so na tržišču le čakat morš en cajt da pravega najdeš ;) naštopal sem jih že 5000, motor pa imam slabih 5tednou...na kratko rečeno sm ful zadovoljen.....edino še kak tehničen piškotek se da gor bo pa to že to :OK:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!