simon Objavljeno Avgust 18, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2008 Živjo! Mi lahko kdo pove kako se nastavi svetlobni snop dolge luči po vertikali? Če sva dva gor sveti previsoko. Sem preletel service in users manual pa nisem nikjer zasledil, na luči pa tudi nisem opazil nobenih vijakov. Hvala za odgovor. Lp
Thor Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 Obožujem te žmigavce pri fazerju. po tem ko mi ga je spulilo ven, je bilo potrebno le malo gimnastičnih vaj za zapestje okoli maske in se sploh ne pozna da je bil kdaj zunaj. Ali bi to ugodnost izgubil, če bi žmigavce zamenjal z LED varianto? Bi moral menjati celoten gumijast nosilec ali se jih dobi v ''nezlomljivi'' različici?
Frips Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 Če boš menjal....bojo ratal "zlomljivi" :D
Firediver Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 Živjo! Mi lahko kdo pove kako se nastavi svetlobni snop dolge luči po vertikali? Če sva dva gor sveti previsoko. Sem preletel service in users manual pa nisem nikjer zasledil, na luči pa tudi nisem opazil nobenih vijakov. Hvala za odgovor. Lp Service manual:
stuhec Objavljeno Avgust 28, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2008 imam 1 sam ključ, črnega - kupil tako, letnik 04 kaj je najlažje tu rešit, da bi imel 2 kluča ? rezervnega
SCMC Objavljeno Avgust 28, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2008 Kaj res nobenga ne zanima znižan sedež? :rolleyes: Ne de jih ne zanima mogoče pa ga preprosto ne potrebujejo :whistle:
partyzan Objavljeno Avgust 29, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2008 imam 1 sam ključ, črnega - kupil tako, letnik 04kaj je najlažje tu rešit, da bi imel 2 kluča ? rezervnega Sumljivo da ni rdečega ključa, kakor je meni povedal prodajalec v delti, brez njega ni možna izdelava drugega ključa. Najbrž ostane edino menjava ključavnic in najbrž tudi elektronike. LP, Miha
bikez Objavljeno Avgust 29, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2008 Sumljivo da ni rdečega ključa, kakor je meni povedal prodajalec v delti, brez njega ni možna izdelava drugega ključa. Najbrž ostane edino menjava ključavnic in najbrž tudi elektronike. LP, Miha Potrebno je imeti še ploščico, ki pride zraven ključev.
partyzan Objavljeno Avgust 29, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2008 Imam FZ6 fazer S2 2008 in me čedalje bolj moti, da mi okoli stegen piha vroč zrak (od segrevanja motorja) in posledično imam pod hlačami (cordura) povsem premočeno podobleko. To se mi dogaja že po 25 km vožnjah. Se to dogaja samo meni, ker sem višje postave (193 cm)? Ali je z usnjenimi hlačami kaj boljše?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 29, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2008 Se to dogaja samo meni, ker sem višje postave (193 cm)? Ali je z usnjenimi hlačami kaj boljše? Ne. Ni.
bikez Objavljeno Avgust 29, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2008 Se to dogaja samo meni, ker sem višje postave (193 cm)? Ali je z usnjenimi hlačami kaj boljše? Tisočaka ima moj kolega pa se mi zdi, da še bolj jamra kot jaz. Narobe ni nč. Je pa pozimi oz. v hladnem prijetno :)
Tadeusz Objavljeno Avgust 30, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2008 (popravljeno) jst pa sploh nism zaznal, da bi mi kaj vročega pihalo okoli nog razen, če se peljem v kratkih hlačah do trgovine to opazim ampak v kombinezonu sploh ni tega in tudi potim se ne! Popravljeno Avgust 30, 2008. Popravil Ttko
Trdonja Objavljeno Avgust 30, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2008 Sigurno konstrukcijska napaka! Da se potiš! To pa je abnormalno! :OK: Verjamem da je tole joke. LP
Martin86 Objavljeno Avgust 30, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2008 Ce sem jst pravilno prebral par strani nazaj. Rdeci kljuc je za izdelavo rezervnih. Torej je bolje da za motor uporablam crne kljuce in rdecega spravim na varno ?
Trdonja Objavljeno Avgust 30, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2008 Ce sem jst pravilno prebral par strani nazaj. Rdeci kljuc je za izdelavo rezervnih. Torej je bolje da za motor uporablam crne kljuce in rdecega spravim na varno ? Točno, brez rdečega si oplel, če ostala dva črna izgubiš. LP
Frips Objavljeno September 1, 2008 Opozori Objavljeno September 1, 2008 Imam FZ6 fazer S2 2008 in me čedalje bolj moti, da mi okoli stegen piha vroč zrak Tako pač je....Pejt vozit jurja.....lahk jajca pečeš :rolleyes: PS.: Zamenjaj podobleko ;)
rak1 Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Zakaj točno se uporablja rdeč ključ?
bikez Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Zakaj točno se uporablja rdeč ključ? Za vse. Lahko se tudi voziš z njim. Sicer pa maš opisano zgoraj zakaj je rdeč...
Barth Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 piše v navodilih, zakaj je rdeč ključ (copy paste iz manuala) The key with the red bow is used to register codes in each standard key. Since re-registering is a difficult process, take the vehicle along with all three keys to a Yamaha dealer to have them re-registered. Do not use the key with the red bow for driving. It should only be used for re-registering the standard keys. Always use a standard key for driving. DO NOT LOSE THE CODE REREGISTERING KEY! CONTACT YOUR DEALER IMMEDIATELY IF IT IS LOST! If the code re-registering key is lost, registering new codes in the standard keys is impossible. The standard keys can still be used to start the vehicle, however if code reregistering is required (i.e., if a new standard key is made or all keys are lost) the entire immobilizer system must be replaced. Therefore, it is highly recommended to use either standard key and keep the code re-registering key in a safe place. Do not put two keys of any immobilizer system on the same key ring. Keep the standard keys as well as keys of other immobilizer systems away from this vehicle’s code re-registering key. Keep other immobilizer system keys away from the main switch as they may cause signal interference.
rak1 Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Na prejšnjih strneh je bilo govora nekaj otem ,če padeš se ti prekine dovod goriva in motor ne moreš več zakurlblati. Pa se je tudi nekaj omenjal rdeči ključ. Kako je kaj stem,ker mislim ,da glede tega ni bilo vse rzčiščeno.
bikez Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Na prejšnjih strneh je bilo govora nekaj otem ,če padeš se ti prekine dovod goriva in motor ne moreš več zakurlblati. Pa se je tudi nekaj omenjal rdeči ključ. Kako je kaj stem,ker mislim ,da glede tega ni bilo vse rzčiščeno. Tudi mene to zanima. Naj se javi borc, ki je položu FZ6, da vidimo kako je s to zadevo.
Barth Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Lahko jaz povem, kako to zgleda. Pobereš motor in zakrblaš - meni je upalil brez problema z original črnim ključem. Pa ni tako nedolžno padel, ampak je vseeno bil vozen še naprej (hvala bogu, sploh če si sredi švice). Sicer že 2 sezono furam FJR, sem pa imel 3 sezone FZ6 Fazerja. sem pa za to foro slišal na R6-kah, serviser povedal, da ima ful klicev od folka, ki to niso vedli. Baje se nekje resetira (ali pod sedežem, al tam nekje).
Frips Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 NX650 je imel to izkušnjo kolikor vem.
piston Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Imel sem nesrečo, ko mi je avto vzel motor izpod riti , grdo za videt in doživet. Motor je s črnim ključem vžgal brez težav!
Zobnik Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 Tud men je ratal, 2 x en za drugim. Motor pač pobereš in se pelješ naprej, če je le v voznem stanju.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se