Skoči na vsebino

Izpit A kategorija (neomejeno, omejeno...)


classic

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

Po novem je res 20 ur obveznih za A kategorijo? So tudi kake vaje dodane ali kako? Jaz sem delal neomejen izpit pred 6. leti in sem imel skupno 12 ur. Kot voznik avtomobila tako ali tako poznaš predpise, pazit moraš bolj ali manj na katerem robu pasa se ustaviš. Čemu so namenjene dodatne ure?

Avtošole so najverjetneje kar navdušene nad dodatnimi obveznimi urami?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, če ni prehoda iz A2 na A je obveznih 20 ur, 21 izpitna.

Za prehode je obveznih 10 ur.

Popravljeno . Popravil Gasperr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratkim sem bil po avtošolah v Kopru in okolici za BE kategorijo in najcenejši paket A2 je 450-500€, A pa 570€. Vštet je CPP+ure in plačaš ko zaključiš vožnje. Pri konkurenci, pa je bila cena za A2 s super mega popustom in takojšnjim plačilom v gotovini 670€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po novem je res 20 ur obveznih za A kategorijo? So tudi kake vaje dodane ali kako? Jaz sem delal neomejen izpit pred 6. leti in sem imel skupno 12 ur. Kot voznik avtomobila tako ali tako poznaš predpise, pazit moraš bolj ali manj na katerem robu pasa se ustaviš. Čemu so namenjene dodatne ure?

Avtošole so najverjetneje kar navdušene nad dodatnimi obveznimi urami?

 

Je kar prav, da je toliko ur. Vaj je veliko in so koristne.

Nastane pa problem, če je šola slaba. Potem res nimaš kaj delat toliko časa. Men je koristlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po novem je res 20 ur obveznih za A kategorijo? So tudi kake vaje dodane ali kako? Jaz sem delal neomejen izpit pred 6. leti in sem imel skupno 12 ur. Kot voznik avtomobila tako ali tako poznaš predpise, pazit moraš bolj ali manj na katerem robu pasa se ustaviš. Čemu so namenjene dodatne ure?

Avtošole so najverjetneje kar navdušene nad dodatnimi obveznimi urami?

 

 

Res je, če ni prehoda iz A2 na A je obveznih 20 ur, 21 izpitna.

Za prehode je obveznih 10 ur.

 

točno tako, kot je napisal Gasperr.

 

Pred kratkim sem bil po avtošolah v Kopru in okolici za BE kategorijo in najcenejši paket A2 je 450-500€, A pa 570€. Vštet je CPP+ure in plačaš ko zaključiš vožnje. Pri konkurenci, pa je bila cena za A2 s super mega popustom in takojšnjim plačilom v gotovini 670€.

 

pri šoli vožnje čadej pride izpit za A neomejeno 600€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisn od ponudbe in povpraševanja.

a to dejansko obstaja? Imam A2 do 25kw in bi rad neomejeno, nebi pa šel delat, ker se mi ne da niti nimam časa... sem pa pripravljen konkretno odcolat ker bi mi bila ta možnost dala veliko vrednost.

 

Dej če kdo slučajno kaj ve, pm prosim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a to dejansko obstaja? Imam A2 do 25kw in bi rad neomejeno, nebi pa šel delat, ker se mi ne da niti nimam časa... sem pa pripravljen konkretno odcolat ker bi mi bila ta možnost dala veliko vrednost.

 

Dej če kdo slučajno kaj ve, pm prosim!

se ti ne da? ..pol pa doma na kavč se ulež pa počivi.... nimaš čaša? pol ne rabiš izpita, ker se nimaš cajta vozit.... faaaak, ne morem verjet  :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se ti ne da? ..pol pa doma na kavč se ulež pa počivi.... nimaš čaša? pol ne rabiš izpita, ker se nimaš cajta vozit.... faaaak, ne morem verjet  :BUA:

Sori ti svetohlinka. Jaz sem svoj del opravil pred petimi leti, pa so vmes zakon spremenili samo zaradi služenja. Seveda se mi ne da, če pa vem da je bedarija, da dajem 300€ al pa več za izpit ki sem ga že naredil državi ki je hujša kot jebena Somalija. Čas je pa relativen, saj veš. za prijetne stvari se vedno najde urca ali dve. Za neprijetne, oziroma odvečne pač ne. Tako da MARJA povej zdej a je kej na tvojmu odgovoru?

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sori ti svetohlinka. Jaz sem svoj del opravil pred petimi leti, pa so vmes zakon spremenili samo zaradi služenja. Seveda se mi ne da, če pa vem da je bedarija, da dajem 300€ al pa več za izpit ki sem ga že naredil državi ki je hujša kot jebena Somalija. Čas je pa relativen, saj veš. za prijetne stvari se vedno najde urca ali dve. Za neprijetne, oziroma odvečne pač ne. Tako da MARJA povej zdej a je kej na tvojmu odgovoru?

in ? nauš verjel, vsi smo vsak let starejši, banda,,, kako morjo? kaj je narobe s Somalijo? ka tam je tut izpit za plačat? a dej no bogi si res....

svetohlinka si je izpit tudi kupila ampak je ure porabla koristno .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni neke logične razlage za večkratno opravljanje izpita niti za obvezne ure. Razumem pa, da je država lačna eurov in mora nekako pokasirati. Lahko pa povem iz lastnih izkušenj, da so nekateri inštruktorji nesposobni, izpitna komisija je večkrat s svojimi odločitvami pokazala, da ne pozna zadeve, ... Ljudje smo z različnim znanjem in, če nekdo vse obvlada v petih urah, potem naj takrat naredi izpit. Če se držim motorizma; so inštruktorji, ki so tudi motoristi, so pa tudi tisti, ki vidijo motor samo od daleč. Kako naj te tak inštruktor usmeri in uči. Je pa sistem tako narejen, da inštruktorji učijo kandidate voziti, da bo izpitna komisija zadovoljna in ne, kako se vozi po predpisih in varno. Tako sem jaz to doživel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sori ti svetohlinka. Jaz sem svoj del opravil pred petimi leti, pa so vmes zakon spremenili samo zaradi služenja. Seveda se mi ne da, če pa vem da je bedarija, da dajem 300€ al pa več za izpit ki sem ga že naredil državi ki je hujša kot jebena Somalija. Čas je pa relativen, saj veš. za prijetne stvari se vedno najde urca ali dve. Za neprijetne, oziroma odvečne pač ne. Tako da MARJA povej zdej a je kej na tvojmu odgovoru?

 

Saj lahko denar porabiš za enosmerno karto do Somalije namesto za izpit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj lahko denar porabiš za enosmerno karto do Somalije namesto za izpit...

Stari ni treba, ker itak živim samo 4 mesece na leto v banana republiki... Da mi ni treba gledat raznih državnih pijavk ki na mojih žuljih živijo.

No nebom politiziral preveč, ni tema prava, samo po vajinih postih sodeč ste prav ve dve ene takih, zato pa sta užaljeni, lepo bodite do trojke ane  :OK: 

 

Drugače se pa strinjam z boruttom, moja izkušnja je enaka, brez dodane vrednosti ob opravljanju izpita. 

 

Pa še neki, ne me hejtat ker sem samo vprašal če kdo pozna koga ki bi znal pomagat, Če ni, ni. Vsak se po svoje znajde, zgleda da bom moral spet "blokade" v motorje tlačit, pa upat na spremembo zakonodaje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni neke logične razlage za večkratno opravljanje izpita niti za obvezne ure. Razumem pa, da je država lačna eurov in mora nekako pokasirati. Lahko pa povem iz lastnih izkušenj, da so nekateri inštruktorji nesposobni, izpitna komisija je večkrat s svojimi odločitvami pokazala, da ne pozna zadeve, ... Ljudje smo z različnim znanjem in, če nekdo vse obvlada v petih urah, potem naj takrat naredi izpit. Če se držim motorizma; so inštruktorji, ki so tudi motoristi, so pa tudi tisti, ki vidijo motor samo od daleč. Kako naj te tak inštruktor usmeri in uči. Je pa sistem tako narejen, da inštruktorji učijo kandidate voziti, da bo izpitna komisija zadovoljna in ne, kako se vozi po predpisih in varno. Tako sem jaz to doživel.

pol si pa najdu najslabšo avtošolo.... in zdej morš kopirat zakone in misliš da vse veš ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stari ni treba, ker itak živim samo 4 mesece na leto v banana republiki... Da mi ni treba gledat raznih državnih pijavk ki na mojih žuljih živijo.

No nebom politiziral preveč, ni tema prava, samo po vajinih postih sodeč ste prav ve dve ene takih, zato pa sta užaljeni, lepo bodite do trojke ane  :OK: 

 

Drugače se pa strinjam z boruttom, moja izkušnja je enaka, brez dodane vrednosti ob opravljanju izpita. 

 

Pa še neki, ne me hejtat ker sem samo vprašal če kdo pozna koga ki bi znal pomagat, Če ni, ni. Vsak se po svoje znajde, zgleda da bom moral spet "blokade" v motorje tlačit, pa upat na spremembo zakonodaje.

o šit zdej pa spet naum spala .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ce si v prometu ze z avtom, pol se znas obnasat, poznas cpp. Pol se mi ne zdi neka sila vozt pretirano, oz. placevat prevec. Itak s kilometrino dobis izkusnje. Posebi ce si izpit ze opravljal pred 5 leti gre res sam za kes drzavi. To so bedarije, paperwork. Ko prvic delas izpit je itak fajn furat pa tko....v drugo je pa...a res morm no!? :grim  Tko da, brezveze neki obsojat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak leto bi moral za vse nardit obvezno ponavljanje za par ur (velja zamotoriste) ... in obvezno varno vožnjo vsakih par letih.. pa nihče ne obsoja, sam eni se pač ne znajo obnašat pa če 100 ur zvozjo....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol si pa najdu najslabšo avtošolo.... in zdej morš kopirat zakone in misliš da vse veš ....

 

Sem že enkrat napisal, da se ne ocenjuje osebo, katero ne poznaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

opravljam izpit za A2, nameravam in imam priliko da kupim fazerco 600 kubično, ki pa je nekako 72-73kW močna. Po pravilih kot veste gre tako, da lahko z A2 vozis motor do dvojne moci omejitve ce je blokiran na 35kW to pa pomeni da do 70kW.

 

Je pa kar nekaj motorjev za par kW mocnejsih od 70, pa me zanima kako imate s tem izkusnje prakticno gledano? Kaj bi tvegal ce bi se odlocil za fzja? Ali ti kje v prometni, po blokadi, pise izvorna moc? Kako ravnajo policaji v tem primeru? Ima kdo kaj izkusenj s tem motorjem ali katerim drugim, ki mu naredi podobo situacijo?

Hvala za nasvete in lep pozdrav:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

opravljam izpit za A2, nameravam in imam priliko da kupim fazerco 600 kubično, ki pa je nekako 72-73kW močna. Po pravilih kot veste gre tako, da lahko z A2 vozis motor do dvojne moci omejitve ce je blokiran na 35kW to pa pomeni da do 70kW.

 

Je pa kar nekaj motorjev za par kW mocnejsih od 70, pa me zanima kako imate s tem izkusnje prakticno gledano? Kaj bi tvegal ce bi se odlocil za fzja? Ali ti kje v prometni, po blokadi, pise izvorna moc? Kako ravnajo policaji v tem primeru? Ima kdo kaj izkusenj s tem motorjem ali katerim drugim, ki mu naredi podobo situacijo?

Hvala za nasvete in lep pozdrav:)

 

Ne se igrat! Če je več kot 70kw je več kot 70kw in pika. Če se bo karkoli zgodilo, bo to pomenilo, da si bil BREZ IZPITA. Posledice pa niso fajn.

 

Poišči motor, ki ima 70kw ali manj, oziroma lahko se odločiš tudi za močnejši motor, ampak moraš najti izvedenko, ki je TOVARNIŠKO blokirana na recimo 25 ali 35kw. Dalo se je kupit recimo 600 kubičnega superšportnika, ki je bil fabrško ponujen v 25kw izvedbi, kar pomeni, da v homologaciji pod izvorno moč piše 25kw in na tak način izpolni zakonsko normo izvorne moči manj kot 70kw. Tudi če ima motor, ko vzameš blokado ven 100kw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!