Skoči na vsebino

Izpit A kategorija (neomejeno, omejeno...)


classic

Priporočene objave

Sem slišala še za en tak primer (sicer za E k B )... šteje se datum vpisa oz. izdaje vozniškega dovoljenja. Tako pravijo na upravni enoti.

tako je šteje se datum izdaje vozniškega in s tem datumom tudi začne teči rok dve leti 0,00 alko in 7 samo kazenskih točk. Če dosežeš teh 7 točk, kar ni težko, ti te točke lahko vplivajo tudi na druge kategorije..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rad bi opozoril na zanimivo stvar o vožnji z A2 kategorijo v Italiji. Sam sem bil ustavljen na poti do faksa v Trstu in pac po pregledu dokumentov sem policaja "polizie stradale" vprašal kaj meni o temu. Rekel je da je Italija ze zdavnaj sprejela ENAK zakon in imajo enake kategorije (a2<35kw). Tako da vsaj kar se te kategorije tiče, ne težijo. Policaj je tudi poklical na svojo postajo za dodatne informacije. Opisal jim je situacijo in naše kategorije in so povedali, da kar se tiče kategorij A1,A2,A (oni imajo A3) ne bo noben kompliciral saj imamo zelo podobne oziroma enake izpite. Dodal je tudi, da nimajo nobenih obvestil ali direktiv, da bi "jebali" voznike s slovenskimi izpiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima z izpitom A2 do 35 kw lahko peljem motor recimo yamaho r6 blokirano po starem zakonu na 25 kw? ker po novem ni več možno blokirati motorjev za več kot polovico nazivne moči in če bi me ustavil policaj kaj se bi zgodilo?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ni tovarniško blokiran ne smeš. Za policaje to pomeni da voziš vozilo za katerega nimaš vozniškega dovoljenja. To je pod pogojem da ve da ima motor v originalu več kot 70 kw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ni tovarniško blokiran ne smeš. Za policaje to pomeni da voziš vozilo za katerega nimaš vozniškega dovoljenja. To je pod pogojem da ve da ima motor v originalu več kot 70 kw.

ja saj sprememba na 25 kw je homologirana in vpisana ni to pol kot da je tovarnisko? ne vem če piše v tem primeru v prometni tudi izvorna moč ali samo ta nova homologirana moč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ni. Če je motor tovarniško blokiran je njegova izvorna moč 25, 35, ... kw, in ta moč je napisana v prometnem dovoljenju in v homologaciji kot izvorna. Če je pa motor naknadno blokiran ti bo v prometnem dovoljenju res pisalo da je moč motorja 25,35, ... kw, vendar bo v homologacijskem kartončku razvidno da to ni izvorna moč motorja in da je bil motor naknadno blokiran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mene pa zanima kakšna je to fora, ki jo ponujajo pri avtošoli Brulc, da imaš uro 10€ ceneje, če se voziš z lastnim motociklom. Kako se lahko potemtakem sploh lahko legalno pripelješ do avtošole, če še nimaš narejenega izpita za to kategorijo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kakšna je to fora, ki jo ponujajo pri avtošoli Brulc, da imaš uro 10€ ceneje, če se voziš z lastnim motociklom. Kako se lahko potemtakem sploh lahko legalno pripelješ do avtošole, če še nimaš narejenega izpita za to kategorijo ?

On pride po tebe z avtom in pri tvoji hiši začneta z uro vožnje. Drugače legalno ne gre :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kakšna je to fora, ki jo ponujajo pri avtošoli Brulc, da imaš uro 10€ ceneje, če se voziš z lastnim motociklom. Kako se lahko potemtakem sploh lahko legalno pripelješ do avtošole, če še nimaš narejenega izpita za to kategorijo ?

zakaj pa njih ne povprašaš kaj in kako glede tega???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje; ali je potrebno opravljati izpit A1,A2 ce imam izpit za B kategorijo vec kot 14 let ali grem lahko direktno opravljat za A?

Kaksne so priblizne cene za 1uro voznje? Ali potrebujem svoj motor ali ga dobim v avtosoli?

Hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko smo še mi delal izpit, so bile rokavice, ledvični in čelada več kot dovolj :)... se jajcat s 50 kmh na soncu pri 30+ °C ni užitek.. aja, naučiš se pa tako nič ne...

Vprašanje; ali je potrebno opravljati izpit A1,A2 ce imam izpit za B kategorijo vec kot 14 let ali grem lahko direktno opravljat za A?

Kaksne so priblizne cene za 1uro voznje? Ali potrebujem svoj motor ali ga dobim v avtosoli?

Hvala za odgovore!

Pri 24 letih direkt A neomejeno... drugače pa pri 18 letih A2 kategorijo (ki ni priznana nikjer po Evropi) in čez 2 leti lahko A neomejeno.

Najboljše vzeti motor v avtošoli, boš imel mir. Kajti enkrat ga boš zagotovo zvrnil, je povsem normalno :). Cene so pa 30+ € ali več? :mellow:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje; ali je potrebno opravljati izpit A1,A2 ce imam izpit za B kategorijo vec kot 14 let ali grem lahko direktno opravljat za A?

Kaksne so priblizne cene za 1uro voznje? Ali potrebujem svoj motor ali ga dobim v avtosoli?

Hvala za odgovore!

Okol 33 €

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene so trenutno okoli dobrih 30, 35€ na uro, v kakšni LJ bi znalo biti tudi kaj več, po zakonodaji pa naj bi opravil vsaj 20 ur za možnost opravljanja izpitne vožnje... tu se ponavadi da kaj zmenit če obvladaš že prej, jaz sem samo za vožnjo dal slabih 500€. Sem se tudi zmenil, da so mi vpisali tečaj kot narejen brez opravljanja, saj sem že vrsto let voznik avtomobila, prav tako sem potem izpitno vožnjo opravljal na 15. uro. Za vse skupaj sem porabil okoli 6 tednov, saj tudi vreme ni bilo vedno najboljše in takrat nisem vozil.

Tu so seveda še dodatni stroški: Preden začneš vozit je potrebno narediti zdravniški pregled (45€), potem je tu še strošek prijave na test CPP (32€) in na glavno vožnjo (ene 15€) in potem na koncu še za izdajo dokumenta na UO (tudi vsaj ene 20€).

Skratka pod črto po "reglcih" prideš na okvirno ene 750€ za vse komplet.

Drugače od včasih je tudi to, da po tečaju ni več "internih" CPP testov ampak takoj po tečaju takoj greš na občinski CPP test in lahko šele potem pričneš z vožnjo (včasih je bil občinski CPP šele pred glavno vožnjo, ko si že vozil - praktični del).

Opremo ima večina avtošol svojo za posojo, vendar je v primeru, da imate denar najboljše kupiti svojo že v štartu - že iz higienskih razlogov pa še čas se jo imaš navaditi. Čelada avtošole ima ponavadi fiksno montirano komunikacijo, zato si nabavite podkapo ker boste verjetno morali uporabljati skupno čelado. Jaz sem bil zelo navdušen, da smo imeli dvosmerno komunikacijsko opremo - ni bilo potrebno pritiskati gumb za govorjenje (kot walkie-talkie) ampak sva se z inštruktorjem slišala ves čas.

Glavna vožnja je bila pri meni sestavljena iz treh delov in uvoda.

Uvod je bil nekaj vprašanj o motorju - kaj je pomembno pregledati preden se odpeljemo (tekočine, pnevmatike, veriga itd.), malo splošno o agregatu, vzmetenju, zavorah, koliko KW ima, skratka nič posebnega, pogledali smo še prometno in homologacijo.

Potem je bil prvi del praktičnega dela - vožnja po mestu s speljevanjem v klanec z nožno zavoro, drugi del je bil poligon (izmenične "nogice" pri ustavljanju, osmica, počasni in hitri slalom, ustavljanje na 10 in12 m, izogib oviri itd.), zadnji del pa je bil še malce relacije (dinamična vožnja - potegnite na ravnicah) ter na koncu ko ti reče na primernem mestu obrneš in se odsvaljkaš do avtošole.

Če si uspešno naredil ti ocenjevalec oziroma izpitna komisija izstavi nekakšen certifikat in potrdilo o opravljenem izpitu - ki ga greš s temi dokumenti vpisati na upravno enoto, kjer potem dobiš tudi nekakšen kartonček, ki velja kot dokazilo o "naročenem" novem izpitu (z njim se že lahko voziš), ki pride čez okvirno dva tedna iz tiska (po novem so kartice).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1) Če izbereš kvalitetno avtošolo, se boš tudi kaj naučil. In to sploh ni tako slabo in nemogoče!

2) Dlje kot voziš avto, manj CPP-ja poznaš, torej te pravljice pozabi in lepo odritaj na tečaj. Sama sem vozila avto 7 let preden sem šla delat izpit za CPP za A kategorijo. Razen tega, da je kar nekaj specifičnih podatkov, ki se nanašajo samo na motor in jih kot voznik avta ne moreš vedet, je tudi veliko stvari, ki se spremeni ali jih pozabiš ali si jih prvič preslišal.

3) Toplo priporočam, da za razliko 10 eur/uro (kar znese 200 eur pri 20 urah) uporabiš šolski motor. Za to obstaja kar precej razlogov: če hočeš vozit s svojim, moraš z avto šolo skleniti izposojevalno pogodbo, ki ti jo bodo podpisali le, če je motor kasko zavarovan. To je pa waaaaayyy več kot 200 eur. Drugič, ker motor na poligonu trpi in dostikrat se zgodi, da kdo pade (pa ne na izpitu ampak z motorjem). Je sigurno več kot 200 eur. Tretjič, ker je poligon narejen za ER5 ali 6 in podobne bicikle in ga boš z večjim težje zvozil.

4) In nehi mislit, da znaš peljat. Redki tukaj znaJo. Verjetno znaš upravljat z vozilom, ampak, če veš, kako se pretakne iz prve v drugo, še nisi motorist.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1) Če izbereš kvalitetno avtošolo, se boš tudi kaj naučil. In to sploh ni tako slabo in nemogoče!

2) Dlje kot voziš avto, manj CPP-ja poznaš, torej te pravljice pozabi in lepo odritaj na tečaj. Sama sem vozila avto 7 let preden sem šla delat izpit za CPP za A kategorijo. Razen tega, da je kar nekaj specifičnih podatkov, ki se nanašajo samo na motor in jih kot voznik avta ne moreš vedet, je tudi veliko stvari, ki se spremeni ali jih pozabiš ali si jih prvič preslišal.

3) Toplo priporočam, da za razliko 10 eur/uro (kar znese 200 eur pri 20 urah) uporabiš šolski motor. Za to obstaja kar precej razlogov: če hočeš vozit s svojim, moraš z avto šolo skleniti izposojevalno pogodbo, ki ti jo bodo podpisali le, če je motor kasko zavarovan. To je pa waaaaayyy več kot 200 eur. Drugič, ker motor na poligonu trpi in dostikrat se zgodi, da kdo pade (pa ne na izpitu ampak z motorjem). Je sigurno več kot 200 eur. Tretjič, ker je poligon narejen za ER5 ali 6 in podobne bicikle in ga boš z večjim težje zvozil.

4) In nehi mislit, da znaš peljat. Redki tukaj znaJo. Verjetno znaš upravljat z vozilom, ampak, če veš, kako se pretakne iz prve v drugo, še nisi motorist.

Čakaj, kako gre sedaj to? Ti lahko soliš pamet drugim, ko pa tebi nekdo odgovori na vprašanje pa je celi grdi in nesramen? Ah ja ...

Popravljeno . Popravil KeC
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čaki mal, a zdej pa ne smem čist nič več rečt, ker sem prosila za nasvet o gumah, dobila pa navodila za kuhanje marmelade!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prevelike znanosti pa tud ni treba razvijat :) gres v avtosolo,tm ti itak instruktor pove kako pa kej....se zmebis,da cim vec vozis,da cimprej nardis in to je to. Cene mas itk vse na netu,v tej temi.... Cpp pa ce vozs avto pac ves....ni tok grozn kokr je belastrela opisala :) itak bos hitr dojel,da mors fuul gledat...ostalo je sam praksa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj ne vem kako vi po cesti vozite avtomobile ampak jaz sem se za uspešno opravljen občinski CPP test naučil samo s skripto za kat. A v dobrih dveh dneh brez predhodnega tečaja - avto pa vozim 9 let.

Nočem reči nič slabega, želel bi poudariti le to, da je znanje pridobljeno na tečaju res samo teoretično in noben bav bav. Obnoviš križišča, policista v križišču, kdaj veljajo in kaj pomenijo prometni znaki, nekaj več specifike je pri razvrščanju in koliko tovora lahko gleda iz motorja, drugo pa ostaja isto. Mislim, da je edina omembe vredna sprememba, da so spremenili omejitev v coni umirjenega prometa na 10 km/h in omejitev po cesti rezervirani za motorna vozila na 110 km/h.

Dober inštruktor je tu največ vreden, zato se splača povprašati naokoli koga priporočajo. Le dober inštruktor bo znal že v štartu popraviti kakšne slabe "navade" in ti svetovati pri pravilnem načinu vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene so trenutno okoli dobrih 30, 35€ na uro, v kakšni LJ bi znalo biti tudi kaj več, po zakonodaji pa naj bi opravil vsaj 20 ur za možnost opravljanja izpitne vožnje... tu se ponavadi da kaj zmenit če obvladaš že prej, jaz sem samo za vožnjo dal slabih 500€. Sem se tudi zmenil, da so mi vpisali tečaj kot narejen brez opravljanja, saj sem že vrsto let voznik avtomobila, prav tako sem potem izpitno vožnjo opravljal na 15. uro. Za vse skupaj sem porabil okoli 6 tednov, saj tudi vreme ni bilo vedno najboljše in takrat nisem vozil.

Tu so seveda še dodatni stroški: Preden začneš vozit je potrebno narediti zdravniški pregled (45€), potem je tu še strošek prijave na test CPP (32€) in na glavno vožnjo (ene 15€) in potem na koncu še za izdajo dokumenta na UO (tudi vsaj ene 20€).

Skratka pod črto po "reglcih" prideš na okvirno ene 750€ za vse komplet.

Drugače od včasih je tudi to, da po tečaju ni več "internih" CPP testov ampak takoj po tečaju takoj greš na občinski CPP test in lahko šele potem pričneš z vožnjo (včasih je bil občinski CPP šele pred glavno vožnjo, ko si že vozil - praktični del).

Opremo ima večina avtošol svojo za posojo, vendar je v primeru, da imate denar najboljše kupiti svojo že v štartu - že iz higienskih razlogov pa še čas se jo imaš navaditi. Čelada avtošole ima ponavadi fiksno montirano komunikacijo, zato si nabavite podkapo ker boste verjetno morali uporabljati skupno čelado. Jaz sem bil zelo navdušen, da smo imeli dvosmerno komunikacijsko opremo - ni bilo potrebno pritiskati gumb za govorjenje (kot walkie-talkie) ampak sva se z inštruktorjem slišala ves čas.

Glavna vožnja je bila pri meni sestavljena iz treh delov in uvoda.

Uvod je bil nekaj vprašanj o motorju - kaj je pomembno pregledati preden se odpeljemo (tekočine, pnevmatike, veriga itd.), malo splošno o agregatu, vzmetenju, zavorah, koliko KW ima, skratka nič posebnega, pogledali smo še prometno in homologacijo.

Potem je bil prvi del praktičnega dela - vožnja po mestu s speljevanjem v klanec z nožno zavoro, drugi del je bil poligon (izmenične "nogice" pri ustavljanju, osmica, počasni in hitri slalom, ustavljanje na 10 in12 m, izogib oviri itd.), zadnji del pa je bil še malce relacije (dinamična vožnja - potegnite na ravnicah) ter na koncu ko ti reče na primernem mestu obrneš in se odsvaljkaš do avtošole.

Če si uspešno naredil ti ocenjevalec oziroma izpitna komisija izstavi nekakšen certifikat in potrdilo o opravljenem izpitu - ki ga greš s temi dokumenti vpisati na upravno enoto, kjer potem dobiš tudi nekakšen kartonček, ki velja kot dokazilo o "naročenem" novem izpitu (z njim se že lahko voziš), ki pride čez okvirno dva tedna iz tiska (po novem so kartice).

se pravi, da si bil stručko za motor predno si šel delat A kategorijo?

takole gledanje skozi prste je eno veliko šalabajzarstvo!

taka komisija je samo za odstrel, odvzem licence!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čakaj, kako gre sedaj to? Ti lahko soliš pamet drugim, ko pa tebi nekdo odgovori na vprašanje pa je celi grdi in nesramen? Ah ja ...

:OK: :yes: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj ne vem kako vi po cesti vozite avtomobile ampak jaz sem se za uspešno opravljen občinski CPP test naučil samo s skripto za kat. A v dobrih dveh dneh brez predhodnega tečaja - avto pa vozim 9 let.

Nočem reči nič slabega, želel bi poudariti le to, da je znanje pridobljeno na tečaju res samo teoretično in noben bav bav. Obnoviš križišča, policista v križišču, kdaj veljajo in kaj pomenijo prometni znaki, nekaj več specifike je pri razvrščanju in koliko tovora lahko gleda iz motorja, drugo pa ostaja isto. Mislim, da je edina omembe vredna sprememba, da so spremenili omejitev v coni umirjenega prometa na 10 km/h in omejitev po cesti rezervirani za motorna vozila na 110 km/h.

Dober inštruktor je tu največ vreden, zato se splača povprašati naokoli koga priporočajo. Le dober inštruktor bo znal že v štartu popraviti kakšne slabe "navade" in ti svetovati pri pravilnem načinu vožnje.

9 let maš B kategorijo in tebe so spustili brez teoretičnega dela za A kategorijo?!!

jaz sem imel 15 let B kategorijo pa ni šans, da ne delam tečaja cpp in pišem pole!

sej ni čudno kaj se potem dogaja na cesti :BUA::slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da so mi čez prste pogledali na avtošoli pri tečaju CPP-ja, ki sem ga na občinskih testih (z uradno komisijo) opravil (to je teoretični del) tu ne vidim nič groznega. Prav tako pri številu ur, ker sem bil ustrezno pripravljen na glavno vožnjo pred predpisanimi 20h. Teh predpisanih 20h je le nek umotvor ministra, ki verjetno sploh izpita za motor nima, realno lahko potrebno pripravljenost oceni le inštruktor, pa če je to po treh ali petdesetih urah.

Komisija tu nima nobene veze, saj je bilo na sami glavni vožnji vse po predpisih, prav tako sem opravil občinske CPP teste kot vsi ostali. Le priprave na uradni del sem imel "skrajšane". To je sicer malce drugače kakor je zapisano v zakonu, je pa vsekakor v skladu s kmečko pametjo.

Nimam se za nobenega stručkota, sem pa dovolj pameten, da znam igrati mimo pravil, če mi to olajša življenje. :)

Izpit na papirju je na žalost še daleč od znanja, ki ga imajo izkušeni motoristi, zato se mi ne zdi tako kritično, če sem imel npr. 5h manj z inštruktorjem. To je po drugi strani tudi mojih 150€, raje tankam za ta denar in naberem lastnih izkušenj ali pa ga vložim v nakup boljše opreme. Sigurno boljše kakor da se vozim po semaforjih, krožiščih in enosmernih ulicah z namenom, da mi bo inštruktor na koncu lahko rekel, da je bilo vse OK.

9 let maš B kategorijo in tebe so spustili brez teoretičnega dela za A kategorijo?!!

jaz sem imel 15 let B kategorijo pa ni šans, da ne delam tečaja cpp in pišem pole!

sej ni čudno kaj se potem dogaja na cesti :BUA::slap:

Primer je podoben, kakor če kdo naredi na fakulteti izpit brez da bi hodil na vsa predavanja nečesa kar že ve in zna. Boste njih tudi kamenjali?! Kje vam je logika? Skratka CPP poznam, ker sem se ga učil iz skripte, teoretični in praktični izpit sem uspešno opravil in dokazal potrebno znanje, tu ne vidim nič spornega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!