Skoči na vsebino

Kawasaki Zephyr


Priporočene objave

Objavljeno

če koga zanima.... na avtonetu se prodajata dva zephyrja, eden letnik 1991 in eden letnik 2000...

Če bi bil pri kešu bi ziher šel po enega....whistle.gif

Objavljeno

če koga zanima.... na avtonetu se prodajata dva zephyrja, eden letnik 1991 in eden letnik 2000...

Če bi bil pri kešu bi ziher šel po enega....whistle.gif

Ja no, oba sta predraga!!! letnik 91 je cel bogi, grozno poškodovan tank, nekaj neorginalnih delov, ni to to, žal. Letnik 2000 pa pač ne mora bit 2000, kr niso več niti slučajno delali Zephyja. Sm mu pisu sms, malo sarkazma not, pa se ni nič odzval :naughty: že ve zakaj, hehe. No, če bi ga dal za mal spod 4000 pa je že pošteno zagotovo!

Drgač ma pa naš sedaj 48000km, tako da novih kakšnih 3500km letos, je končno po dolgih 18 letih prvič uvidel "tujino", če smem tako reči Hrvaški, tako da juhuhu. Sicer dela super, zdej se celo fino pelje, je pa malo manj udoben motor to kot sem pred časom mislu. Sm bil po 500km kr fejst zmatran, predvsem rit in noge, no pa kaj se že še da poštimati, mojga ateta pa to za tistih svojih 500km na let sploh ne mot :lol:

ajd

Objavljeno

2000 res ne(razen če ga je kupil na japonskemwhistle.gif , 1998 pa je lahko...

Objavljeno
...Sm mu pisu sms, malo sarkazma not, pa se ni nič odzval :naughty: ...

Mogoče pa ni član motosveta in ne ve, da se mora na vsako provokacijo razkokodakat? Ta planet je res poln čudakov :huh:

Sicer pa je mopedek videti čeden.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

kolko gledam zdaj oglase teh malo starejših motorjev še ima dve hondi cb400f, oziroma še nekaj drugih "starodobnikov"...Se ukvrarja s tem? Baje stanuje nekje pri krškem...

Objavljeno (popravljeno)

Mogoče pa ni član motosveta in ne ve, da se mora na vsako provokacijo razkokodakat? Ta planet je res poln čudakov :huh:

A daj no, malo sarkazma bi pa ja menda lahko vsi razumeli, kaj pa :)

@suhi: Tale za 2K orlov je najin sovaščan

A bejž no, se mi je včeri zdel, da sm vidu enga Zephyja čez Sevnco se pelat, pa sm si reku, da to pa že ne more bit, sam na daleč sm reku atetu, da je pomoje 550, očlitno sm se uštel.

Kdo ga pa ma, pa ali jih je torej več kot 4 al je ta eden izmed njih, pa ga je že vmes po tleh vrgu?

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Čao

Sporočam, da sm včeraj malo vse mopede na sončeka dal pa orenk prelaufal, na koncu pa kot vedno lepo ugasnem motorje, počakam minutko, tri in preverim kako je s količino olja v motorjih. Nakar opazim, da se na Zephyju nič ne pokaže. Dam na glavno stojalo in še kar nič. "Jah zgleda da ga papa" in grem dolivat. dolijem 2dl, malo prpalim nazaj, čakam...še kr nič olja. Ajej. Na koncu po 4dl dolitega se pa le privleče do neke poštene vrednosti na okenčku. Torej poraba olja znaša točno 1dl/1000km (še vedno 3x bolje kot povprečn BMW :naughty: )

Tako da pazljivo - tud Zephy ga rad cukne :)

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

meni ga je prej ko sem dal menjat teflone(ko sem Zehpyrja seveda še imel) pil tudi do 5dl v vročih mesecih, če nisem šparal z gasom...Kolko berem nemške forume ni to nič takega, enim pije še več, pa raje dolivajo, kot da grejo odpirat motor...Je pa res, da nekaterim pa ne pije skoraj nič...

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

A mi zna kdo povedat, če je možen uvoz Zephyr-ja 1100 z Nemčije...al je problem zarad EU direktiv, ker je motor prestar?

Zadeve so gor že kar smešno poceni ratale, sploh taki malo bolj podrti...za kakšen projekt ala Bull Dock oz. Sanctuary bi blo čist OK za štart...

Prilagam še kopijo prometne...tam piše F989*

Naj bi bilo OK, če bi ustrezal direktivam 97/24/ES

post-13524-0-24539000-1354734528_thumb.jpg

Objavljeno

Priprlješ ga lahko, vendar zagotovo ne boš pridobil posamične odobritve (registriral). Letnik 1991 ni niti oldtimer, tako da bo težka. Vprašaj SVAMZ Vransko, če je kakšna možnost glede na "redko vozilo" v SLO.

Objavljeno

To, da ga lahko pripeljem, pa gledam na dvorišču mi je jasno :)

Letnik je sicer 1996 (piše v zgornjem delu prometne, ki sem jo odrezal), 1991 je očitno leto ob katerem so ocenjevali skladnost z regulacijo F989. SVAMZ praviš...

Objavljeno

Vidim, da na temo že dolgo ni bilo odgovora, pa bom vseeno probal..

Je še kak lastnik Zephyrja na forumu ali vse izumrlo tongue.gif ?

Evo mojega (bivšega od Valterja in Kawaman-a)..

rmf-DSC003.jpg

9b6-DSC003.jpg

LP Boštjan

Ta motorček je bil prvi na katerem sem kdaj koli sedela, takrat še seveda vedno odzadaj...in tako sem se navdušila nad motorji :) Lepi spomini!

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni Zephyr-isti. Slučajno sem našel to temo in ponovno videl sliko mojega bivšega Zephyrja (hvala Suhi). Leta 1992 sem kupil novega pri Jeklotehni Maribor in ga 1997 prodal očetu od "Suhega". Lep je še vedno, vidim da tud še fajn laufa.

Ko sem bral o nihanju sem se spomnil te težave, ko sem ga peljal s servisa pri Motorjetu. Takrat so preveč zategnili lager v vilicah pa je na ovinkih trzal. Sem se takoj odpeljal nazaj, da so ga nastavili nazaj na tovarniško toleranco in je bilo zopet vse v redu.

Tule pa še slikca, ko je bil star eno leto:

post-25267-0-88228600-1374267713_thumb.jpg

  • 2 let pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Hellou, tukaj se eden Zephyrist :) Imam 750 C1, letnik 91'.

Popravljeno . Popravil spartanbp
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 17 urami, spartanbp pravi:

Hellou, tukaj se eden Zephyrist :) Imam 750 C1, letnik 91'.

Kje si pa nabavil ta stroj (pri nas ali si uvozil iz tujine), pa koliko si ga plačal, če ni skrivnost?

V rubriko Galerija motociklov forumašev pa nalimaj kakšno sliko.

Objavljeno

Zdravo @izibajker Motor sem kupil lani v prestolnici. Dal sem zanj jurja in pol, kar je veliko glede na slabo stanje, v katerem sem ga nasel.

Cez zimo sem ga urejal, ni pa se konec ;) Trenutno prilagam le eno priloznostno :photo:

 

2016-02-29_21.02.14_2-1.jpg

Objavljeno

A ga rihtaš v original izgledu, ali tudi kaj po svoje dodajaš, predeluješ? Ker za predelave obstaja tudi posebna rubrika tu na MS. Ko boš imel pa še kaj slikovnega materiala objavi.

Objavljeno

Le dodatna oprema; krom zascita okoli in krom masko na hladilnik olja sem namontiral. Gor se pridejo stahlflex zavorne cevi zadaj in spredaj; razdelilec zavorne sile pod lucjo sem odstranil in bom stahlflex direktno montiral na vsako posamicno zavorno celjust da bolje "grabi".

Pa na vilice pod lucjo bom montiral se original Kawa blendo, ta mi pride direktno z Japonske za ta model.

Original bo ☺ 

Objavljeno
pred 12 urami, izibajker pravi:

A ga rihtaš v original izgledu, ali tudi kaj po svoje dodajaš, predeluješ? Ker za predelave obstaja tudi posebna rubrika tu na MS. Ko boš imel pa še kaj slikovnega materiala objavi.

Za predelave Zephyra sta najbolj cenjeni firmi Bagus MC in AC Sanctuary. Ampak tukaj cene rastejo v nebo  ;)

Na Japonskem je to kultni motor.

http://www.bagus-mc.jp/

http://www.ac-sanctuary.co.jp/

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
Ob 9. 3. 2016 at 9:19, spartanbp pravi:

Za predelave Zephyra sta najbolj cenjeni firmi Bagus MC in AC Sanctuary. Ampak tukaj cene rastejo v nebo  ;)

Na Japonskem je to kultni motor.

Morda je še malenkost prezgodaj, da bi ta model lahko označili za kultni. Je pa definitivno kulten njegov starejši bratec Z900 iz začetka 70ih. Tule imaš eno odlično domačo obnovo

 

Popravljeno . Popravil izibajker
Objavljeno

Na Japonskem je ;) Drugače je pa zgodba o nastanku Zephyra takšna, da so oboževalci prvotnega Z1 večkrat apelirali na upravo Kawasakija za oživitev tega kultnega motorja; Z1 je namreč bil v leta 1972 še nekaj "nevidenega" takrat na trgu in je upravičil sloves Kawasakija kot inovativnega proizvajalca športnih motociklov. Ker so bila stara orodja že seveda iztrošena, in ker motor ni več zagotavljal izpušnih emisij, so naredili celotno novo modelno paleto in ji nadeli ime "Zephyr", ki združuje kult motociklov 70-ih ter "muscle bike" filozofijo. Predhodniki agregata so pa bili, kot že prej omenjeno Z1, Z650, GPz750. Kawasaki je s tem pričel izpolnjevati filozofijo "nazaj k osnovam", poleg tega je Zephyr prvi model bilo katerega japonskega proizvajalca, ki je navdih črpal v lastni zgodovini. Moštvo mladih japonskih inženirjev je naredilo več različic motorja 400/550/750 in 1100. Sledil je prodajni "boom" na trgu, vse ostalo je zgodovina. Kmalu so tudi ostali proizvajalci pričeli s posnemanjem....

Zephyr 750 je skoraj identičen motor modelu GT750 iz preteklosti, s tem da ima hlajenje od GPZ 750 II.

Zakaj pa kultno? V poplavi današnje plastike brez duše, je Zephyr...pa četudi je star, prava poživitev in zimzeleni motor :)Rezervne dele se še da dobiti vse nove in original, če kdo želi....Japonci skrbijo za svojo tehnično dediščino. Motor je zaradi robustne zasnove zelo vzdržljiv, 150.000 km mora laufati brez velikih posegov  :smoke:

Slovenija je nekaj drugega, tukaj seveda ta motor ni kult, ker tistih 5 ali 6 motorjev, kar jih je tukaj ne pomeni ničesar. V tujini je pa zgodba zopet drugačna. Kar sem pač želel povedati je to, da ima Zephyr "dušo" in da so ti motorji zelo iskani. 

Objavljeno (popravljeno)

En kratek čas sem tudi sam imel Zephyrčka 750, tako da približno vem o čem pišeš... Vse pohvale, da se še najdejo ljudje, ki znajo cenit tovrstno kvaliteto...

O kultnosti bi pa kakšen moto-sociolog lahko še kaj več povedat. Po mnenju mnogih poznavalcev je "motor stoletja" Honda CB 750. Ko je leta 69 prišla na trg se je začel pokop takratne angleške vodilne vloge. Z900 in zatem še Z1000 pa je zabil še zadnji žebelj v to krsto. Kultno vlogo so ti motorji odigrali v Mad Max 1 leta 79.

Popravljeno . Popravil izibajker

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!