Skoči na vsebino

Kawasaki Zephyr


Guzzila

Priporočene objave

pred 2 urami, izibajker pravi:
pred 28 minutami, izibajker pravi:

En kratek čas sem tudi sam imel Zephyrčka 750, tako da približno vem o čem pišeš... Vse pohvale, da se še najdejo ljudje, ki znajo cenit tovrstno kvaliteto...

O kultnosti bi pa kakšen moto-sociolog lahko še kaj več povedat. Po mnenju mnogih poznavalcev je "motor stoletja" Honda CB 750. Ko je leta 69 prišla na trg se je začel pokop takratne angleške vodilne vloge. Z900 in zatem še Z1000 pa je zabil še zadnji žebelj v to krsto. Kultno vlogo so ti motorji odigrali v Mad Max 1 leta 79.

Hmmm...kateri je motor stoletja, bi se lahko dolgo :bum:prerekali. Oče bi rekel, da je to njegov zweitakter NSU 125 :quad:  Vsako desetletje in obdobje ima svojega junaka, a ne ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, spartanbp pravi:

 

Ma tako simpl pa tudi ne gre. Je podobno kot npr. v filmskem svetu, ko kritiki iz različnih držav, celin, političnih sistemov... izbirajo najbolj kultne (ali če uporabim nek drug izraz) najbolj vplivne filme, ki so bili kdajkoli posneti. Presenetljivo je, da je npr. Državljan Kane ali Matropolis vedno med najožjim izborom. Pa ti (najvišje kotirani) filmi nimajo nobene zveze s številom prodanih kinematografskih vstopnic...

Podobno je v moto svetu. Večkrat so razni moto novinarji iz celega sveta podajali ocene, izbirali najbolj vplivne motorje v moto zgodovini. Pa ogromno različnih kriterijev se pri taki oceni upošteva. CB 750 (in tudi Z-ji) so bili vedno v najožjem vrhu.  Zakaj, bi ti pa verjetno @thumper znal bolje obrazložit. Neki modeli motorjev so v nekem momentu pač naredili ogromen (tehnološki ali pa kak drug) preskok in tako zaznamovali in trasirali razvoj tovrstnih motorjev in smernice v naslednjih desetletjih... Tudi npr. skuterji so v 50ih in 60ih letih močno zaznamovali socialno življenje mladih ljudi v Italiji, Franciji, Španiji...Pa še bi se našlo...   Ne vem pa kakšen presežek je ustvaril NSU 125...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, to bi pa moral oceta vprasati ;) Tudi on bi zmajal z glavo pri omembi Honda CB 750 ;) NSU je bil recimo za info najvecji proizvajalec motociklov na svetu v 50-ih letih.

Kar pac hocem povedati; razlicni ljudje, razlicni pogledi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do 60iih so bili Angleži, v poznih 60ih je bila Honda največji proizvajalec motociklov na svetu. Hja, se pravi prodajni rezultati v nekem obdobju niso ravno relevantno merilo. Z900 recimo sploh ni šel v velike proizvodne serije, pa je dandanes kulten (morda pa tudi zaradi tega). Dandanes je 90% vseh motorjev na zemeljski krogli izpod 125ccm. Pa za te mopede glih ne mormo rečt, da so kultni...

Pa da ne bomo skrenili s teme. Čimprej kakšne tvoje fotke gor prilimaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Tule se prodaja en Zephyr...

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10810249&show=2

Ob 9. 3. 2016 at 17:45, izibajker pravi:

Do 60iih so bili Angleži, v poznih 60ih je bila Honda največji proizvajalec motociklov na svetu. Hja, se pravi prodajni rezultati v nekem obdobju niso ravno relevantno merilo. Z900 recimo sploh ni šel v velike proizvodne serije, pa je dandanes kulten (morda pa tudi zaradi tega). Dandanes je 90% vseh motorjev na zemeljski krogli izpod 125ccm. Pa za te mopede glih ne mormo rečt, da so kultni...

Pa da ne bomo skrenili s teme. Čimprej kakšne tvoje fotke gor prilimaj.

Tale moped NSU je zagotovo kulten :smoke:....takrat so rižote še bicikle delali.

NSU Max 03.JPG

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, spartanbp pravi:

Tule se prodaja en Zephyr...

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10810249&show=2

 

Tale Zephyr ni čistokrven, ima mašino od ZR7, tudi izpušni lonec ni original. Prodaja pa se že par let, s to razliko, da je prej vedril v Ljubljani, zdaj ga ima pa v lasti legendarni Rutka iz Zagorja... Kot poznavalec pa verjetno poznaš razliko v pojmih " se prodaja" in " je bil realno prodan ". Morda pa kmalu najde kakšnega ljubitelja, ki ga bo kupil...  

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Se zmeraj skupaj spravljam, motor sicer deluje b.p., lepo prede ☺ Trenutno sem v fazi urejanja ostalih zadev kot so zavore, gume in poliranje. Pocasi bo :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bi si lahko dal narediti na rezervoar paint brush? Pa po kaksni ceni, brez sablon, seveda. Dela kdo na stajerskem koncu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vem za enega dobrega, Žiri. Pa tudi na štajerskem koncu se verjetno kakšen najde. Lahko da je že kakšna tema odprta tule na motosvet-u

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. Bom pogledal ☺ Ju3 posljem par delov na kromanje; sem moral vijake s kotno brusilko zarezati, da sem jih spravil dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, spartanbp pravi:

....sem moral vijake s kotno brusilko zarezati, da sem jih spravil dol.

Poznam enega, ki je bil pri obnovi Z-ja iz 70ih tako natančen, da je iz tujine naročil tudi vijake na križni šraufnciger...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 5. 2016 at 9:58, izibajker pravi:

Poznam enega, ki je bil pri obnovi Z-ja iz 70ih tako natančen, da je iz tujine naročil tudi vijake na križni šraufnciger...

Danes je lažje obnoviti motor, kot včasih.  Pa član nemškega kluba Zephyr sem, pobi imajo znanje :) 

 

A vijaki....študiram, da bi ene kromirane vijake naročil, ja :blush: Ene dele sem že dobil s kromiranja :smoke:

2015-11-13-3033_2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, spartanbp pravi:

Danes je lažje obnoviti motor, kot včasih.  Pa član nemškega kluba Zephyr sem, pobi imajo znanje :) 

A vijaki....študiram, da bi ene kromirane vijake naročil, ja :blush: Ene dele sem že dobil s kromiranja :smoke:

Tako se je treba lotit predelave. Svaka čast :worship:.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rezervoar ima prebarvan, RS izvedba oz. po naše D. 1991 so bili namreč C izvedba. Stranske plastike so tudi barvane, manjka logo.

 

Drugače po slikah sodeč kar v normalnem stanju, originalno ohranjen. Potrebno bi bilo pogledati od blizu in zagnati motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako veš da je prebarvan?. Zadnji model Zephyrja (konec 90ih) je imel dvobarvno lakiranje v sivi niansi, in pa felge na šprikle. Kar pa tale na zgornji sliki nima. Lahko da je skupaj sestavljen (poflikan) iz raznih modelov, tudi ogledala mi ne izgledajo original (original so krajša). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na oglasu piše, da je 91' letnik. Ta letnik je bil C1, dočim je le izvedba D imela tovrstno lakiranje (na japonskem RS). Mogoče ga je kdo res skupaj sestavil, ampak stranska pokrova sta črna, medtem ko bi morala imeti napis....se je izgubil? Meni izgledajo ogledala original za C1, ne vidim pa iz slik oz. ne razberem, če so ogledala obešena na posamične 3/4" objemke ali kompletirana skupaj z levimi in desnimi kontrolnimi plastikami na krmilu).

Vglavnem...težko videti. Potrebno je pogledati na mestu.

 Spodaj original, ampak D oz. RS izvedba.

Kawasaki Zephyr 750RS 97.jpg

Super pa "paše" na Zephyr izpuh 4v4.....le, da je drag kot žafran, preko 1.000 € :dry: :blush:

1.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tisti dvobarvno lakiran, s špriklami, je meni res lep. Izpuhi 4v4 mi pa niso tak hud estetski presežek, da bi opravičili 1000€... Ta zgornji rdeč (barvan v stili D izvedbe) mi je pa še lepši, v smislu barvne kombinacije. Škoda, da se lastnik ni še malo bolj potrudil s poliranjem stranskih alu pokrovov. To bi se moralo svetit ko krom.

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale tu ima originalna ogledala. Mimogrede, jaz imam še en komplet, če te zanima imet rezervo na lagerju. Več na ZS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!