Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
A so na novejših tipih kej boljše zavore kot na 2005 modelu? :unsure:

Mal sm s kolegom zamenjal in so zavore resnično obupne (prvi vtis) sej pol se človk mal navad.

Je pa lustna zadeva za peljat, čist lahek in okreten. :evilgrin:

s svojimi 200 kilogrami suhe teže ni ravno lahek, okreten pa vsekakor je :)

zavore so pa tud pr men bolj takšne, da bi lahke ble boljše ;)

Objavljeno
A so na novejših tipih kej boljše zavore kot na 2005 modelu? :unsure:

Mal sm s kolegom zamenjal in so zavore resnično obupne (prvi vtis) sej pol se človk mal navad.

Je pa lustna zadeva za peljat, čist lahek in okreten. :evilgrin:

Js sm mam z-ja l.2006 (stari model), prijatelj pa novega z-ja.

Mal sm zamenjala motorje in ti povem da je največja tema bila o zavorah in menjalniku.

Zavore so dost boljše pri novmu z-ju, menjalnik pa je dost bol tekoč.

Objavljeno (popravljeno)

Drugače pa pravijo da če zamenjaš cevke pri starem Z-ju si že veliko naredil. Jaz sem se sicer navadil uporabljati obe zavori in efekt je dosti boljši kot pri uporabi samo prednje. Res pa je treba pazit kje in koliko uporabljaš zadnjo - na kakšnem ovinku ali "čudni" cesti je treba nežno, drugače :whistle: ... Ko se enkrat navadiš je čisto OK, tako da jaz nimem pretirane potrebe po menjavi cevk (zaenkrat). Je pa (vsaj po moje) motor izredno vodljiv, za razliko Fazerja...

Popravljeno . Popravil protoncek
Objavljeno

Kakšne cevke to? A vi ne bremzate na obe zavori, al kako? :D V ovinku itak ne smeš bremzat, tako da je zadnja kar zakon :OK:

Kaj je pa narobe z menjalnikom pri starem Zju? Men dela brez problema! Čist fajn tekoče, še posebej, ko je motor segret.

Objavljeno
Kakšne cevke to? A vi ne bremzate na obe zavori, al kako? :D V ovinku itak ne smeš bremzat, tako da je zadnja kar zakon :OK:

Kaj je pa narobe z menjalnikom pri starem Zju? Men dela brez problema! Čist fajn tekoče, še posebej, ko je motor segret.

Gor se lepo salta dol pa se malo upira sem pa tja. :rolleyes:

Vsaj v primerjavi z Vfr...

No, sej pravim fin motorček

Objavljeno
Gor se lepo salta dol pa se malo upira sem pa tja. :rolleyes:

Vsaj v primerjavi z Vfr...

No, sej pravim fin motorček

Jp....fin fin :naughty:

T ne mi ga čist skritizerat :whistle:

Dokler se nisem s tvojo peljal mi je super, pol sem pa spet rabu par km da sem se spet navadu nanj.

Objavljeno (popravljeno)

Ja pa menjalnik se res rad mal zatika

Drgač pa super FUN bike

Popravljeno . Popravil zv0n3
Objavljeno
Jp....fin fin :naughty:

T ne mi ga čist skritizerat :whistle:

Dokler se nisem s tvojo peljal mi je super, pol sem pa spet rabu par km da sem se spet navadu nanj.

Valda ne bo v svojo skledo pluval :whistle: .....

Vozil Z-ja ta mesec.....zavore morda malce pešajo, original nastavljeno vzmetenje premehko, motor je v ovinku zvijalo in širilo krivuljo, pri hitrejših ovinkih nestabilen..........probal samo 1x proti Rakitni.....z malce poigravanja z nastavitvami bi zadevo najverjetneje močno izboljšal. Zelo lahkoten za vožnjo, dobra cena

post-12239-1219660519_thumb.jpg

Objavljeno
Zelo lahkoten za vožnjo, dobra cena

To je to! :worship:

Objavljeno
Kakšne cevke to?

cevke, ki vodijo od ročice do samih zavor. Menda če jih zamenjaš z opletenimi je boljše. Pa saj so fantje to delali zdaj se pa noben ne oglasi... :unsure:

Objavljeno
Kakšne cevke to? A vi ne bremzate na obe zavori, al kako? :D V ovinku itak ne smeš bremzat, tako da je zadnja kar zakon :OK:

Kaj je pa narobe z menjalnikom pri starem Zju? Men dela brez problema! Čist fajn tekoče, še posebej, ko je motor segret.

To je mišljenno na kovinske cevi. Za boljši občutek in efekt pri zaviranju se priporoča menjava zavornih ploščic.

Test je pokazu da z brembovimi ploščicami je zavorna pot iz 100-0 km/h = 41m to je 9,4m/s2 , serijske pa 8,7 m/s2.

Za bol "agresivno" vožnjo je pa vsekakor priporočljivo nastavit vzmetenje motorja ker v serijski nastavitvi motor preveč niha.

Konec koncu za ta denar se dobi veliko motorja.

Objavljeno

sorry..ampak samo štelanje vzmetenja prinese skoraj nične spremembe..ker to je le motor nižjega cenovnega ranga, in so zato komponente (okvir, križi, amortizerji) temu primerni..

in to je naked za kam peljat se in ne za "tekmovat" s cestaki..ali pa tuonoti in podobnimi ta hudimi nakedi..

kolikor denarja, toliko muzike..

Objavljeno
cevke, ki vodijo od ročice do samih zavor. Menda če jih zamenjaš z opletenimi je boljše. Pa saj so fantje to delali zdaj se pa noben ne oglasi... :unsure:

Ja dost boljš (kovinske cevi) je če motor uporabljaš na kaki pisti kjer se olje visoko segreje potem pa serijske zavorne cevi nimajo več pravega efekta. Za cestno uporabo pa mislim da ni potrebe po menjavi.

Objavljeno
sorry..ampak samo štelanje vzmetenja prinese skoraj nične spremembe..ker to je le motor nižjega cenovnega ranga, in so zato komponente (okvir, križi, amortizerji) temu primerni..

in to je naked za kam peljat se in ne za "tekmovat" s cestaki..ali pa tuonoti in podobnimi ta hudimi nakedi..

kolikor denarja, toliko muzike..

Se strinjam s tabo.

Sam vsaka sprememba pa čeprav majhna je ponavadi boljša od serijske nastavitve.

Objavljeno

Da ponovim (za ostrejso voznjo cez ovinke).

Vzmetenje in zavore na starem z-ju = podn. Ce hocete res spremembo ni druge, kot zamenjat komplet sprednje vilce z zavorami in zadnji amortizer od zx6r, zx10r. (oz kak drug motor). Zraven dodate se opletene zavorne cevke & manjsi sprednji zobnik in imate vse kar rabite. Pomoje je skoda cajta in denarja za kake polovicarske zadeve. Raje prodat motor in kupit kaj boljsega. Skratka ostrejsa voznja je kot dan in noc.

Za vse ostalo pa je stari serijski Z za to ceno kar dober motor.

Objavljeno
Js mam tud eno vprašanje.

Namreč na svojega z-ja bi dau manjši sprednji zobnik za en zob.

Zdj me pa zanima če ma gdo to narejeno pa iz vaših izkušenje kakšna je razlika?

Hvala za odgovor.

Lp

Pozdrav...

Na svojem Zju sem menjal zadnji zobnik in sicer iz 43 na 45 zob, pozna se pri pospeških, kar se tiče končne pa ni nevem kakšne razlike. Da bi moral kaj več prestavljat zaradi drugačnega razmerja pa tud ni zaslediti.

Kar se pa tiče zavor so pa res tko tko, pri priganjanju in bremzanju na polno se bremza "poseda", rešitev za to pletene zavorne cevke, ki pa bojo na mojem motorju v naslednih dneh. :OK:

lp mare

Objavljeno
Pozdrav...

Na svojem Zju sem menjal zadnji zobnik in sicer iz 43 na 45 zob, pozna se pri pospeških, kar se tiče končne pa ni nevem kakšne razlike. Da bi moral kaj več prestavljat zaradi drugačnega razmerja pa tud ni zaslediti.

Kar se pa tiče zavor so pa res tko tko, pri priganjanju in bremzanju na polno se bremza "poseda", rešitev za to pletene zavorne cevke, ki pa bojo na mojem motorju v naslednih dneh. :OK:

lp mare

kar se tiče končne bo vedno isto kazalo saj je tipalo na menjalniku..

se pravi da ti sedaj kaže 100 in gre manj kot pred menjavo zobnikov..

Objavljeno

Dejči --> ti si eden izmed tistih, na katere kolnem ko berem teste motorjev - namreč primerjaš Z750 z ninjo, R1 in podobnimi. Ne primerjat fičota z golfom. Primerjaj podobne motorje - v cenovnem rangu, razredu in namembnosti. Kot je bilo že večkrat napisano - za ta denar je to več kot v redu. Motor NI namenjen divjanju in vožnji do meje zmožnosti...

Prodat in kupit drugega - ja bravo!!! Kot da imamo vsi denarja za ninje in take multi stroje. In nenazadnje - ne peljemo se vsi tako na zob. Jaz osebno takega stroja ne rabim in tudi ne mislim kupiti. Veliko je takih, ki se peljejo turistično ali malce bolj dinamično. In v tem primeru je to čisto v redu motor. Sigurno ni za tiste, ki se po ridah peljejo po kolenih - taki ponavadi sploh niso tako usekani da bi že v začetku sploh pomišljali na tak motor, a ne?

Objavljeno
Dejči --> ti si eden izmed tistih, na katere kolnem ko berem teste motorjev - namreč primerjaš Z750 z ninjo, R1 in podobnimi. Ne primerjat fičota z golfom. Primerjaj podobne motorje - v cenovnem rangu, razredu in namembnosti. Kot je bilo že večkrat napisano - za ta denar je to več kot v redu. Motor NI namenjen divjanju in vožnji do meje zmožnosti...

Prodat in kupit drugega - ja bravo!!! Kot da imamo vsi denarja za ninje in take multi stroje. In nenazadnje - ne peljemo se vsi tako na zob. Jaz osebno takega stroja ne rabim in tudi ne mislim kupiti. Veliko je takih, ki se peljejo turistično ali malce bolj dinamično. In v tem primeru je to čisto v redu motor. Sigurno ni za tiste, ki se po ridah peljejo po kolenih - taki ponavadi sploh niso tako usekani da bi že v začetku sploh pomišljali na tak motor, a ne?

ja sej lohk kupiš tud kaj bolj starejšega :whistle:

Objavljeno
Valda ne bo v svojo skledo pluval :whistle: .....

Vozil Z-ja ta mesec.....zavore morda malce pešajo, original nastavljeno vzmetenje premehko, motor je v ovinku zvijalo in širilo krivuljo, pri hitrejših ovinkih nestabilen..........probal samo 1x proti Rakitni.....z malce poigravanja z nastavitvami bi zadevo najverjetneje močno izboljšal. Zelo lahkoten za vožnjo, dobra cena

se popolnoma strinjam

sam s čim bi pa se poigravu?

spredaj ne moreš nič naštelat, sam zadej pa še to je bol tko.

lp

Objavljeno

starejšega----sicer ja, ampak navadno imajo starejši zadeve slabše urejene, pa si spet tam, kjer ni muh...samo poglej razliko med starim in novim Z-jem - kakšne spremembe so, enako se dogaja pri drugih modelih in če nabaviš starega se potem skoraj bolj splača nov motor slabšega razreda kot rabljen motor boljšega razreda.

Objavljeno
Kakšne cevke to? A vi ne bremzate na obe zavori, al kako? :D V ovinku itak ne smeš bremzat, tako da je zadnja kar zakon :OK:

Kaj je pa narobe z menjalnikom pri starem Zju? Men dela brez problema! Čist fajn tekoče, še posebej, ko je motor segret.

naredu 12000 km. pa je en parkrat ostalo med brzinami

zadnič prou grdo na grobniku (pr visokih obratih), tko da sm rajš ustavu in ugasnu mašino in pol pa spet zašaltu

Objavljeno
starejšega----sicer ja, ampak navadno imajo starejši zadeve slabše urejene, pa si spet tam, kjer ni muh...samo poglej razliko med starim in novim Z-jem - kakšne spremembe so, enako se dogaja pri drugih modelih in če nabaviš starega se potem skoraj bolj splača nov motor slabšega razreda kot rabljen motor boljšega razreda.

se nebim lih strinjau

jaz bi lih obratno, sam da se razume-odvisno kakšen tip motorja

Objavljeno
Dejči --> ti si eden izmed tistih, na katere kolnem ko berem teste motorjev - namreč primerjaš Z750 z ninjo, R1 in podobnimi. Ne primerjat fičota z golfom. Primerjaj podobne motorje - v cenovnem rangu, razredu in namembnosti. Kot je bilo že večkrat napisano - za ta denar je to več kot v redu. Motor NI namenjen divjanju in vožnji do meje zmožnosti...

Prodat in kupit drugega - ja bravo!!! Kot da imamo vsi denarja za ninje in take multi stroje. In nenazadnje - ne peljemo se vsi tako na zob. Jaz osebno takega stroja ne rabim in tudi ne mislim kupiti. Veliko je takih, ki se peljejo turistično ali malce bolj dinamično. In v tem primeru je to čisto v redu motor. Sigurno ni za tiste, ki se po ridah peljejo po kolenih - taki ponavadi sploh niso tako usekani da bi že v začetku sploh pomišljali na tak motor, a ne?

Ni treba mene nic kolnit.. Nisem nikoli nikjer primerju z750 z ostalimi raketami, ker jih niti vozil nisem. Pravim samo to, da zavore in vzmetenje niso na nivoju agregata na z-ju. Da se relativno poceni dobit te dele rabljene v super stanju. Res se vcasih peljem na zob, vendar v vecini samo dinamicno, turisticno. Ko se peljem natovorjen s sopotnico in kaj prtljage je voznja po obcutku sedaj bolj sigurna in bolj varna.. Torej motor se ne poseda, ne ziba, lepse pozira luknje na cesti, da o zaviranju ne govorim. Sicer pa se lohka dobimo kdaj na :beer2: in dobis za en krog.

Objavljeno

Ja, saj ne rečem da se da zrihtat in se pozna. In tudi dobesedno tebe nisem mislil...samo ko si tako začel da je podn---tako največkrat berem pri testih in me tako razjezi da največkrat samo zaprem revijo...

drugače sem ravno danes imel zajčka na servisu in mi je tip rekel ravno okoli prednjih vilic da je to normalno da so tako mehke--- :unsure: to je to za ta denar...po eni strani se lahko menja, po drugi pa s stroški hitro prideš na ceno boljšega, tam spet najdeš slabe strani, spet kaj menjaš---in se krog nikoli ne konča...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!