Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

zanima me kateri od sledecih izpuhov je najbolsi? in seveda mora biti primeren za voznjo na cesti(homologacija..)

izpuhi:street-legal slip-on, titan, hexagonal.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kateri od sledecih izpuhov je najbolsi? in seveda mora biti primeren za voznjo na cesti(homologacija..)

izpuhi:street-legal slip-on, titan, hexagonal.

hvala

sam de je akrapovič (loh tud vinči)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kateri od sledecih izpuhov je najbolsi? in seveda mora biti primeren za voznjo na cesti(homologacija. .)

izpuhi:street-legal slip-on, titan, hexagonal.

hvala

Hm, najboljši....

Jest imam LeoVince SBK in lahko edino povem da me je všeč ker lepo bobni. Ni Akrapo ampak je cenejši.

Glede motornih zmogljivosti pa ne vem ali je kej bolje, ker sem ga zamenjal takoj po nabavi motorja.

Kupi tisto kar ti je všeč in kar ti dovoljuje žep. Meni osebno je najlepši hexagonal vendar zdaj ne bom več menjal. Bom dal raje na kupček za drug moped. :rolleyes:

p.s. Letos sem imel par srečanj z modrimi angeli in enkrat me je celo povprašal po homoligacijskem kartončku (ki ga še vedno nimam - vpisanega izpuha namreč), vendar me je spustil naprej brez. Mogoče imam srečo ali pa niso tok strogi. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kateri od sledecih izpuhov je najbolsi? in seveda mora biti primeren za voznjo na cesti(homologacija..)

izpuhi:street-legal slip-on, titan, hexagonal.

hvala

a nima samo street-legal homologacijo? tako je blo pri akrapoviču, ko sem jaz kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a nima samo street-legal homologacijo? tako je blo pri akrapoviču, ko sem jaz kupil.

Street-legal homoligacija je odvisna od modela izpuha.

Vsak model pa je lahko v slip-on izvedbi ali komplet z krivinami.

Lonec izpuha pa je lahko v Aluminij, Titan ali Karbon izvedbi.

Vse odvisno od proizvajalca kaj ponuja za določen model motorja.

Popravljeno . Popravil zv0n3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja nekako tako, street legal, to ti že ime pove da je homologiran, drugi ki pa niso so pa racing, slip on pomeni da se povezne čez originalno cev (to je samo lonec), imaš tudi bolt on (se prišraufa na prirobnico), titan, inox, alu je material iz katerega je narejen, hexagonal je pa oblika izpuha

torej: če piše da je street legal potem je homologiran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, sem nov na forumu.

Od včeraj sm lastnik Kawasakija Z750, 05 l. in imam eno vprašanje katerega nisem zasledil tukaj na forumu. In sicer me zanima kako se stakne sedež da bi izpod njega dal prvo pomoč. Nisem najdu nobene ključavnice al kaj podobnega.

Se v naprej zahvaljujem za odgovor.

Lp Simon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, sem nov na forumu.

Od včeraj sm lastnik Kawasakija Z750, 05 l. in imam eno vprašanje katerega nisem zasledil tukaj na forumu. In sicer me zanima kako se stakne sedež da bi izpod njega dal prvo pomoč. Nisem najdu nobene ključavnice al kaj podobnega.

Se v naprej zahvaljujem za odgovor.

Lp Simon

ce imas morda priporcnik od motorja aje nortri vse slikovno ipisano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, sem nov na forumu.

Od včeraj sm lastnik Kawasakija Z750, 05 l. in imam eno vprašanje katerega nisem zasledil tukaj na forumu. In sicer me zanima kako se stakne sedež da bi izpod njega dal prvo pomoč. Nisem najdu nobene ključavnice al kaj podobnega.

Se v naprej zahvaljujem za odgovor.

Lp Simon

Upam da si do sedaj že našel kjučavnico spodaj pod bokom mal nad zadnjo tačko, če imaš slučajno knjigo spravljeno pod sedežem :naughty:

Popravljeno . Popravil zv0n3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, drugače je na moji spletni strani to slikano - res pa je da je za S model - ne vem a ima naked ključavnico drugje...

Je pa bila finta ko sem motor kupil in ravno tako iskal ključavnico - vprašam uvoznika (elisa) kje je - pravi ne ve (kar je nekako logično, ker je bil model S takrat nov), naj pogledam v navodila. Ja bravo -- kje so pa navodila ? Pravi on "hm....pod sedežem" :huh: :wacko: :? :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če katerega informativno zanima cena zadnjega pokrova, namesto sovoznikovega sedeža je ne glede na barvo cirka 166€(oriđinale) :whistle: .

Lep dan še naprej!

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če katerega informativno zanima cena zadnjega pokrova, namesto sovoznikovega sedeža je ne glede na barvo cirka 166€(oriđinale) :whistle: .

Lep dan še naprej!

hvala da si se me usmilil....

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje prosim, če mi lahko slika kdo vašo obrabo gum...moje imajo trenutno nekaj malega pod 6kkm. Bo potrebno menjati, sam še nevem kdaj :whistle: .

Glede na to, da sem slišal kar nekaj pohval na Dunlop Qualifier RR, razmišljam da bi vzel le te. Kaj pa vi mislite??

slika037.jpg

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Qualifier rr in sem zadovoljen. Res pa je da nisem neki dirkač, za bolj turistično in občasno hitrejšo vožnjo pa so več kot ok. Predvidevam da bojo za nekje 7-8.000 kilometrov. Se pa še dodatno pozna zdaj ko imam vinjeto in malo več vozim po avtocesti, se po sredini kar malo hitreje obrablja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Qualifier rr in sem zadovoljen. Res pa je da nisem neki dirkač, za bolj turistično in občasno hitrejšo vožnjo pa so več kot ok.

Super, to me je zanimalo. Lepa hvala :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Qualifier rr in sem zadovoljen. Res pa je da nisem neki dirkač, za bolj turistično in občasno hitrejšo vožnjo pa so več kot ok. Predvidevam da bojo za nekje 7-8.000 kilometrov. Se pa še dodatno pozna zdaj ko imam vinjeto in malo več vozim po avtocesti, se po sredini kar malo hitreje obrablja.

Zvozil sem komplet Qualiferk (navadnih), naredu 5700 km, namontiral Metzeler M3, naredu 6900 km.

Po zvoženih teh dveh kompletih gum sem včeraj odločil in ponovno namontiral M3 (guma mi daje boljši občutek oprijema, manj zdrsov, v ovinek gre lepše in pa seveda tudi obraba je manjša), tako, da zelo zelo priporočam M3.

Poudaril bi rad še to, da sem voznik začetnik in da je bila qualiferka zelo obrabljena po sredini, ampak to je bila posledica privajanja na motor, M3 pa sem že uspel obrabljati tudi do skrajnega roba, tako da upam, da mi bo ta novi komplet zdržal še kakšen km več. Drugače pa sem premišljeval tudi o sport turing gumi ala Road smart ali Z6, kar bi bilo za moj način vožnje vrjetno bolj primerna in racionalna izbira, mogoče naslednji komplet gum. Ker sem dubil tako dober občutek in zaupanje v M3, se bom vrjetno težko odločil za rang sport turing gumo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mene vprašaš vzemi ali Dunlop roadsmart ali pa Michelin Pilot Road 2. Boš naredil dosti več km pa se ti ne bo poznalo, posebej če si začetnik. Brez veze kupovati neke športne gume da jih boš menjal po 5-6kkm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa zagovarjam najboljše možne gume, ki ti bodo morda rešile kožo ob kakšni 'začetniški' napaki.

Jaz osebno raje pogosteje zamenjam gume, kot da bi imel občutek nesigurnosti.

Dobre gume ter kvalitetna oprema so prvi pogoj da se spustim v ovinke. :naughty:

LP, pa veliko kilometrov

Popravljeno . Popravil zv0n3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa zagovarjam najboljše možne gume, ki ti bodo morda rešile kožo ob kakšni 'začetniški' napaki.

Jaz osebno raje pogosteje zamenjam gume, kot da bi imel občutek nesigurnosti.

Dobre gume ter kvalitetna oprema so prvi pogoj da se spustim v ovinke. :naughty:

LP, pa veliko kilometrov

Ker začetnik športne gume s svojo vožnjo ne segreje do delovne temperature, se ob kakšni napaki ta še potencira :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, trenutno, sem jih kar solidno obrabil po sredini, saj se kot ste omenili, privajam na motor. V ekstremne nagibe motorja nisem spravljal, saj mi trenutne gume nekako ne dajejo 100% zaupanja, zato sem bolj kot ne "cvikal".

Stil vožnje imam dokaj lagani, na trenutke mogoče malo bolj športno.

Tako, da se po sedanjih informacijah, nagibam bolj na roadsmart. Kolikšna je pa kaj cenovna razlika med Roadsmart in Qualifier RR??

Hvala lepa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker začetnik športne gume s svojo vožnjo ne segreje do delovne temperature, se ob kakšni napaki ta še potencira :naughty:

Samo po mojem mišljenju je športna guma tudi neogreta še vedno mehkejša od trših potovalnih.

Če se pa z neogretim motorjem (in gumami) takoj zapodiš v ekstremne nagibe je pa že druga zgodba, ki pa ponavadi ne pride daleč....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!