Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Sam da te opomnem,ker Z-jvci so posebna kasta :grim za rundo pomeni za rundo čvapčičev in pleskavic +pir,da ne boš pol presenečen ko začnejo termiti naročat :P  :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje glede nosilcev za kufer... Kje se da dobit najceneje? Oz če ima kdo rabljene za prodat, bi jih pa potreboval v kompletu s plato za letnik 08, torej od 07 dalje.

 

Iščem še športni filter KN čeima kdo mogoče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje glede nosilcev za kufer... Kje se da dobit najceneje? Oz če ima kdo rabljene za prodat, bi jih pa potreboval v kompletu s plato za letnik 08, torej od 07 dalje.

 

Iščem še športni filter KN čeima kdo mogoče?

filter sm jst kupil v črnučah na brnčičevi... trgovina mat-sport al neki tazga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj razmišljam o tem, da bi kupil z750s, pa me bolj zanima vaše mnenje, kot razni testi. in sicer kako je v vožnji v dvoje in kako je z udobjem na kakšni malce daljši furci, npr.400km ? Ali je poraba res nekaj čez 7L? V 90% sem sam na motorju, tistih 10% pa bi rad izkoristil za izlet v vožnji v dvoje..

Je kdo gledal tega?:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7411846  tam je verjetno napaka - 1 valjni??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poraba pri mojemu je 5l, zdej če bi dirkal bi najbrž spravu na 6, da pa bi blo čez 7l to pa nevem kaj bi mogu počet :D  Sedež ni nevem kako mehak (cbf ta letnik ma  mehkejšega) sm se da tut to poštimat maš celo nek filmček na youtube.... nevem pa kako zgleda po 400km in koliko sploh pomaga to, da maš mehak sedež. Je pa šipca spredaj vsaj zame zakon,  :OK:  pa naj reče kdo kar hoče. Moja jakna je po dveh letih še kot nova skoraj brez mrčesnih zmazkov, medtem ko jakna od sodelavca, ki ima "naked" vsakih 100km že dobro prebarvana (to sm pove koliko zaščite, da ta šipca). No čelada pobira, ker šipca ni visoka in jo moram tut jst vsakič pucat :blush: .

Popravljeno . Popravil ANCIENT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem skupaj!

Za letošnjo sezono sem si umislil z750 2004. Prevoženih ima 50.000 km. Zadnjih 1000 km opažam, da se motor trese, ko agregat doseže 5000 rpm. Tega prej ni počel. To se najbolj čuti, na ročkah in nožnih stopalkah. Potisnil sem že nosilce agregata, in večino lahkodostopnih vijakov, a ni spremembe. Prosim za nasvete, mnenja, karkoli, kar bi mi lahko pomagalo. Ne bi ga rad peljal na servis, če pa že, kje je kakšen dober serviser v okolici Lj? Hvala za mnenja. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem skupaj!

Za letošnjo sezono sem si umislil z750 2004. Prevoženih ima 50.000 km. Zadnjih 1000 km opažam, da se motor trese, ko agregat doseže 5000 rpm. Tega prej ni počel. To se najbolj čuti, na ročkah in nožnih stopalkah. Potisnil sem že nosilce agregata, in večino lahkodostopnih vijakov, a ni spremembe. Prosim za nasvete, mnenja, karkoli, kar bi mi lahko pomagalo. Ne bi ga rad peljal na servis, če pa že, kje je kakšen dober serviser v okolici Lj? Hvala za mnenja. Lp

 

To ni nič kaj takega, grem stavit, da do sedaj nisi bil toliko pozoren na tresljaje, je pa to čisto normalno za stari model. Prav tako je pri novem modelu zaznat mravljince pri določenih obratih, pri starem je to toliko bolj intenzivno, ker se tresljaji kar konkretno prenašajo še preko sprednje maske.

Edina rešitev, je da pač ne držiš obratov na 5krpm, ampak sam preletiš mimo na višje :). Sicer pa sporoči, ali je motor mravljinčast-na pogosto drobno trese, al res orng ropota, ker če ti pa nenormalno trese sel agregat, potem pa je fuč antivibracijska gred, v kar dvomim da je.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem skupaj!

Za letošnjo sezono sem si umislil z750 2004. Prevoženih ima 50.000 km. Zadnjih 1000 km opažam, da se motor trese, ko agregat doseže 5000 rpm. Tega prej ni počel. To se najbolj čuti, na ročkah in nožnih stopalkah. Potisnil sem že nosilce agregata, in večino lahkodostopnih vijakov, a ni spremembe. Prosim za nasvete, mnenja, karkoli, kar bi mi lahko pomagalo. Ne bi ga rad peljal na servis, če pa že, kje je kakšen dober serviser v okolici Lj? Hvala za mnenja. Lp

 

Čist normalno :D sploh pri teh letnikih ... ti samo vozi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men ni odveč pucat muh, čebel, mušič in druge golazni :)

 

biker.jpg

 

Tastar nekam si se zapustu, si kosmat ratal...dej sem mal obri, kaj bo žena rekla :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si prepričan, da tega prej ni bilo. mogoče si sedaj ze navajen motorja in si lahko bolj pozoren na druge stvari-tresenje, vsak motor namreč oddaja v določenih obratih vibracije. eni bolj drugi manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni nič kaj takega, grem stavit, da do sedaj nisi bil toliko pozoren na tresljaje, je pa to čisto normalno za stari model. Prav tako je pri novem modelu zaznat mravljince pri določenih obratih, pri starem je to toliko bolj intenzivno, ker se tresljaji kar konkretno prenašajo še preko sprednje maske.

Edina rešitev, je da pač ne držiš obratov na 5krpm, ampak sam preletiš mimo na višje :). Sicer pa sporoči, ali je motor mravljinčast-na pogosto drobno trese, al res orng ropota, ker če ti pa nenormalno trese sel agregat, potem pa je fuč antivibracijska gred, v kar dvomim da je.

 

lp

 

Tresljaji so mravljinčasti, še znosni in ne vplivajo na delovanje agregata (minimum dela ok, ni kovinskega zvoka, ne ropota,...). Res je, da ob nakupu nisem bil pozoren na tresljaje in jih takrat nisem zaznal. Bi se pa rad prepričal, da je vse ok. Kje je ta antivibracijska gred? A je možen dostop do nje (brez šraufanja agregata)?

Imaš prav glede obratov. Ko se dvignejo se tresljaji umirijo. Samo hudiča, ko ga ne morem vedno voziti z 9000 rpm. :hmm: Ali pač?

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti sem se kar nekaj prevozil z Z-jem in udoben motor to vsekakor ni.

Motor postane živahen nad 8000 obrati, z manj obrati se sicer pelje lepo ampak utrujajoče. Mene je že na krajši relaciji vse bolelo, predvsem roke. Jaz si ne predstavljam s tem motorjem daljšega potovanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti sem se kar nekaj prevozil z Z-jem in udoben motor to vsekakor ni.

Motor postane živahen nad 8000 obrati, z manj obrati se sicer pelje lepo ampak utrujajoče. Mene je že na krajši relaciji vse bolelo, predvsem roke. Jaz si ne predstavljam s tem motorjem daljšega potovanja.

 

Hja lej tudi bogataševa žena ni navajena držat motike v roki, pa obdelovat zemljo, kot to počne povprečna ženska.

 

Pač zdej če si ti premalo utrjen, to ne pomeni, da pa ostalim ne bo udobno. Jaz brez problema zdržim 450km, pri cirka 550km, začne že mal rit bolet, pa občasno kolena..max v enem dnevu jih je bilo 700km, niti km avtoceste, pa sem vseeno živ prišel domov.

 

Tko da ja, men je udoben za popzdit. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tresljaji so mravljinčasti, še znosni in ne vplivajo na delovanje agregata (minimum dela ok, ni kovinskega zvoka, ne ropota,.. .). Res je, da ob nakupu nisem bil pozoren na tresljaje in jih takrat nisem zaznal. Bi se pa rad prepričal, da je vse ok. Kje je ta antivibracijska gred? A je možen dostop do nje (brez šraufanja agregata)?

Imaš prav glede obratov. Ko se dvignejo se tresljaji umirijo. Samo hudiča, ko ga ne morem vedno voziti z 9000 rpm. :hmm: Ali pač?

 

lp

 

To tko je, pa ni to samo Z, vsak motor ga trese, samo vsak pri svojih obratih. Sicer pa skoraj dvomim, da ti od 5krpm pa vse tja do 9krpm trese? Zdej glede tresljajev, ti več kot smo že spisali, skoraj ne moremo svetovati, ker to pač tako je...tisto mojo gred kar pozabi ;)...nimaš ti problemov z njo :P

 

p.s. Vandrovec, me prav zanima koliko ljudi kupi Z.ja za potovanja ;) ....Z750S je zgodba zase...

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Po testih dobi motor kot celota lepo oceno, sedež pa pod vsako kritiko..Pa se pri z750s da zamenjati ali narediti bolj udoben sedež?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Po testih dobi motor kot celota lepo oceno, sedež pa pod vsako kritiko..Pa se pri z750s da zamenjati ali narediti bolj udoben sedež?

seveda se da narest bolj udoben, vedno se da. obstaja več firm ki se s tem ukvarja, poglej pod temo sedeži, zici, klopi boš našel vse informacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to misls tako ko napimer prides v krizisce se ustavis pa mas naprimer v 2 pa hoces v prvo pa ne gre??pa moras potem speljat za 3cm potem pa lahko butnes v 1??to je res mal cidno da nebi hotel v prvo. Katero olje uporabljaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja dogaja se da ne morem prestaviti iz druge v prvo. Ampak mislim da vem kaj je razlog. Ker se to ne dogaja vedno ampak le te dni, ko je bilo ekstremno vroče (33+) ker ko smo zjutraj štartali dalje je vse skupaj delalo normalno. Tako da je po moje kriva viskoznost olja pri visokih temperaturah.

Popravljeno . Popravil DRVOWP
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz mislim da bo krivo olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa mogoče napetost akumulatorja?

 

Meni je sedaj akumulator dokončno odpovedal in z novim mi gladko prestavlja, dočim prej je včasih pri prestavljanju tolklo, kot da sklopka ne bi odprla. Je pa prej motor normalno deloval, le pri prestavljanju so bile občasne težave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!