Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Novic o letniku 2006 še nisem zasledil :hmm:

Me pa zanima, če so lastniki z750k našli še kakšno težavo poleg odpadanja zadnje tablice, vibracij pri določenih obratih in vetra pri višjih hitrostih? Se je še komu odlomila izpušna cev?

A lahko ta motor brez skrbi vozi tudi kak bolj droben osebek, ki ima npr. 60kg? Ali kakšno dekle? Presenetila me je namreč masa motorja, in sicer 199kg! (Fazer ima se mi zdi "le" okloli 176kg.) A je teh 200 kil motečih pri vožnji? Se sploh opazi? Kako je pri prestavljanju in parkiranju motorja? Ali pri zelo počasni vožnji v mestu?

A ste vedeli, da je model z1000 lažji (198kg)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko ta motor brez skrbi vozi tudi kak bolj droben osebek, ki ima npr. 60kg? Ali kakšno dekle?

Po mojih izkusnjah in opazanjih, ga lahko brez problemov vozi tudi dekle s 60 ali manj kilami.

Sem se na Z750 v zadnjem mesecu kar dost prefurala na zadnjem sedezu z zensko voznico in maksimalno uzivala. Motor premika brez tezav, kljub svojim kilam in kilam motorja - ker ima Z nizko tezisce, so zadnjic modrovali. Se pa pritozuje nad tem, da obcasno (redko) pri prestavljanju "skoci" iz prestave, kar zna bit nadlezno v kakem ovinku ko bi te moral motor vn potegnt.

Super motor, jest sm kr zaljubljena :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Binch: Hvala ti za tvoj odgovor! Zdej si pa še bolj želim tega kawasakija :yes:

Super motor, jest sm kr zaljubljena  :wub:

Nisi edina :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veter je moteč nad 200km/h, teža se ne opazi, vodljivost pa mislim da je glede na razred zelo ok. Kar se pa strehce tiče si pa doma lahko narediš krajšo ....pa še motor pol za en razred bolđe izgleda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako

To je lepše, ker je registrska brez okvirja :D Žmigovce še bele pa bo :devil:

Popravljeno . Popravil Gionni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je lepše, ker je registrska brez okvirja  :D  Žmigovce še bele pa bo  :devil:

kaj je lepše je stvar okusa, kako boš pa ti mel, smo pa slišal .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno misli nosilec za tablico...predelana pa zgleda takole:

post-5882-1125999004_thumb.jpg

In kje se da kupit takšen nosilec? Pa kakšna je cena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem ga nabavil preko Ebay-a...35 EUR +poštnina;mislim,da je blo vse skupaj nekaj malega čez 40 EUR;je pa od firme Romatech(www.romatech.de)

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole pa zgledava na Z750 :wub: Fully loaded z motozbora v Puli :)

post-8571-1126085707_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Binch
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opravil sem servis na 6000 km :) . Stroški servisa: 3600 SIT za 45min dela. Nobenih problemov z motorjem, poraba olja nula kaplje, nastavljena zajla sklopke, napeta veriga, delo kvalitetno opravljeno kot zmeraj.

lp DTW :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole pa zgledava na Z750  :wub: Fully loaded z motozbora v Puli :)

:topic: Iiii tebe pa videl dol...lušna stvarca...oops stvarce :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosil bi nekoga, da mi odgovorno odgovori na vprašanje: postajam motorist. Bom popoln začetnik, ko opravim izpit. A bo bil ta z750 samomorilska izbira zame?

Hvala, LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosil bi nekoga, da mi odgovorno odgovori na vprašanje: postajam motorist. Bom popoln začetnik, ko opravim izpit. A bo bil ta z750 samomorilska izbira zame?

Hvala, LP!

Ne. Sja motorji niso krivi, če se folk z njimi fenta - krivi so vozniki sami. ni neka brutalna zadeva, obenem pa tudi ni nek šit, ki bi ga prerasel po prvih 100 kilometrih ... Večina začetnikov je z njim ful zadovoljnih, pa tudi izkušene kanalje se odločajo zanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm odvisno kok prehlajeno desno roko imaš.

Odvisno kok prehlajeno glavo imaš.

Odvisno kok želje po biti najhitrejši imaš.

Odvisno ...

Hmmm, ... ni nujno je pa precej možno. Realno gledano se da kvalitetno ubiti s 50 ccm, ... poznam modele, ki so preživeli in se z nasmehom vozijo naokoli s klaso naked motorjev 1000+ ccm.

Kar koli ti bo kdo poskušal vsiliti v glavo si zapomni samo eno, ... za posledice svojih dejanj odgovarjamo sami oz. v prevodu, ... če se boš razklofal je verjetnost za tvojo krivdo 99%.

Veliko užitkov z Zjem ko boš naredil izpit pa pamet v desno roko.

Zoolo

P.S.: Poglej moje mnenje, kako sam izbiram. Izberem motor katerega spoštujem, vendar, ko se vsedem na njega ne želim doživeti ne občutka tesnobe, ne krčevitega strahu niti napadov panike med vožnjo. Spoštovanje do konjev pod tabo je OK, paničen strah pred lastnim motorjem in paraliza na njemu pomeni da si za vsaj številko premočan motor kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ni neka brutalna zadeva, obenem pa tudi ni nek šit, ki bi ga prerasel po prvih 100 kilometrih ... Večina začetnikov je z njim ful zadovoljnih, ...

Hmmm definiraj kaj pojmuješ pod brutalna, potem preveri motor pri 8000 ali 1000 obratih in se postavi v kožo začetnika. Sym probi ga čez ride v območju 90% moči vozit, ali pri 75-80% moči voziti po mokrem.

Vsak "kekec" (in naj mi Kekec ne zameri), zna motor peljati naravnost po suhem, ostalo pa .... no ja kakor kdo. In nikogar ne mislim konkretno, samo opozarjam pred pavšalnimi ocenami.

Dopolnitev Symu: poznamo tudi začetnike, ki so ležali, ležijo in bodo ležali točno s takšnim motorjem še v prihodnje. Pač ne poznajo osnov vožnje, pač so v konstantnem outu. P'rjatu iz Beograda bi reku, "jeboga stvarno penal u glavi" :P

Zoolo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosil bi nekoga, da mi odgovorno odgovori na vprašanje: postajam motorist. Bom popoln začetnik, ko opravim izpit. A bo bil ta z750 samomorilska izbira zame?

Hvala, LP!

Mislim,da ne bo...tudi sam sem pred malo več kot dvema mesecoma naredil izpit in si nabavil Zja...v kolikor lahko kontroliraš desno roko in hitrost vožnje prilagajaš svojemu znanju in razmeram, ti po mojem nima bit kaj hudega. Sam sem se odločil zanj,ker ni glih neka brutalna zadeva in se na začetku da zelo lepo peljat do cca. 6000 RPM, šele nad 7000 in 8000 RPM pokaže svojo pravo moč;jaz imam recimo trenutno 5700 prevoženih km in še mam vedno rahel rešpekt pred visokimi obrati;se ga pa da tudi v višjih obratih lepo peljat, če seveda obvladaš zadevo.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo fura michelin power na Z750. Kako se obnesejo?

ne bom vec hvalil zadeve, ker bo se kdo mislil, da pretiravam, je pa to guma, ki sem jo dal gor, takoj po originala bridgestonu, ti recem ko dan in noc, uglavn super zadeva, jst sem dal se spredaj 60 visino in gre v ovinke...bolano :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam še tole. Glede na to da si dal spredaj manjšo višino..a ma to tud kako slabo stran?

če maš v mislih vožnjo naravnost, ni razlike nobene, kar se tiče pa ovinkov, jst sem navdušen, sam glede na to, da je to prva guma po tisti original bridgestonki pri kateri nisem mel zaupanja, je verjetno to tist občutek, vem pa, da naslednja guma bo prav tako 60 višine, probaj, sej nimaš kej zgubit, pa mislim, da ti ne bo žal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!