Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

sam a ni fokus pri dolgi luči drugače oblikovan kot pri kratki in s tem tudi , zmanjšaš tok v žarnici sveti visoko v oči, res pa, da ne s tako močjo, moti pa malo še vedno? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam a ni fokus pri dolgi luči drugače oblikovan kot pri kratki in s tem tudi , zmanjšaš tok v žarnici sveti visoko v oči, res pa, da ne s tako močjo, moti pa malo še vedno?  :?

Po moje že... :?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kje je problem? sedaj svetim vsem z dolgo tocno v retino s polno mocjo.

potem bo samo s 50% - bo najbrz bolje. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kje je problem? sedaj svetim vsem z dolgo tocno v retino s polno mocjo.

potem bo samo s 50% - bo najbrz bolje. :grim

Problem? Motiš ostale. Tudi podnevi lahko koga zaslepiš z dolgo lučjo. Vsaj zase vem, da me full moti tudi podnevi.

Finta prižganih luči ni v tem, da motiš ostale, pač pa da si bolj viden. In z dolgimi lučmi nisi nič kaj bolj viden - le motiš tiste, ki te vidijo. Tisti, ki pa NE GLEDAJO, pa tudi dolgih luči ne bodo videli.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm... sem tudi vcasih tako mislil. in sprobal. in ugotovil da razlika obstaja. in sedaj se vozim podnevi vedno z dolgo lucjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem to opazil. Dolga luč naredi efekt, da si hitrejši. Cca 50% manj izsiljevanj!

Podnevi razen v tunelih vedno in povsod dolga luč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm... sem tudi vcasih tako mislil. in sprobal. in ugotovil da razlika obstaja. in sedaj se vozim podnevi vedno z dolgo lucjo.

sicer :topic: ampak: THAT IS THE TRUTH :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam to je čar vsega ,da skoz neki delaš na svoji kravi. Men to paše pa še pomirja me!!

:OK: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm neki me po telesu spreletava filing, da bi svojo Fazer-ko zamenju za Z750 :hmm:

Ker sem bol lene sorte in mi se ne da prebirat vseh 35 strani (no mal sem preletel :D )..imam par vprašanj.Motor sem v živo videl samo na cesti, od blizu ne,tko da se ne smejat,če bo kako vprašanje mal čudno hehehe :blush:

1. Kako se obnesejo tovarniško nastavljene prve vilce? (recimo za malo bolj šarf vožnjo)

2. Kolikšna je poraba na 100km (ne mi zdej govorit odvisn od vožnje, recimo neko povprečje)

3. Kako se obnese samo ena kratka luč ponoči? (Pri nekaterih motorinih je bojda kriza)

4. Kako je razporejena moč po obratih (menim,da glede na navor bi moral vleči zadovoljivo tudi v nižjih obratih?)

5. Volumen prostora pod sedežem (bo za prvo pomoč in podobne malenkosti?)

6. Kakšne posebne "skrite pomankljivosti"? .)

No..se zahvaljujem za odgovore:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk se vas fura z Z-jem po kolenu?

Ekola :yea2:

10928318086wl.th.jpg

PS.:to ni moja malenkost hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm neki me po telesu spreletava filing, da bi svojo Fazer-ko zamenju za Z750

1. Kako se obnesejo tovarniško nastavljene prve vilce? (recimo za malo bolj šarf vožnjo)

2. Kolikšna je poraba na 100km (ne mi zdej govorit odvisn od vožnje, recimo neko povprečje)

3. Kako se obnese samo ena kratka luč ponoči? (Pri nekaterih motorinih je bojda kriza)

4. Kako je razporejena moč po obratih (menim,da glede na navor bi moral vleči zadovoljivo tudi v nižjih obratih?)

5. Volumen prostora pod sedežem (bo za prvo pomoč in podobne malenkosti?)

6. Kakšne posebne "skrite pomankljivosti"? .)

AD spreletavanje: Menjaj! Čimprej! :D Sicer je to odvisno od človeka do človeka, ampak jaz sem preizkusil FZR 600, 1000 in Z750S (ta zadnji je kot "drugi" motor, vožen manjkrat, ker moj "prvi" motor je CBR600F). Meni Z precej bolj odgovarja kot prva dva, ampak najbrž ti rabiš primerjavo za Fazer 600. Zame je v vsakem pogledu boljši.

AD 1: Z ni ultra športnik, se pa da zelo spodobno voziti tudi bolj ostro. Problem je edino ta, da ima tačke nižje postavljene, pa malo prej zaruži. V primerjavi s CBR 600 je plužna, drugače pa čisto v redu.

AD 2: Spodobno nizka. Če me spomin ne vara, nekje okoli 5,5.

AD 3: Pojma nimam, je pa tako kot vsak motor ponoči: jeba. Z eno ali pa dvema lučema.

AD 4: V primerjavi s 600 začne že spodaj prej vleči, veselica je pa pri 7000 obratih. Malce bolj trese v višjih vrtljajih kot sem navajen (v primerjavi s CBR, za fazer se ne spomnim več).

AD 5: Ja.

Ad 6: Ni. Vsaj zaenkrat (motor ima cca. 2000 km). Za relativno normalno ceno denarja spodobno veliko motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm neki me po telesu spreletava filing, da bi svojo Fazer-ko zamenju za Z750 :hmm:

Ker sem bol lene sorte in mi se ne da prebirat vseh 35 strani (no mal sem preletel :D )..imam par vprašanj.Motor sem v živo videl samo na cesti, od blizu ne,tko da se ne smejat,če bo kako vprašanje mal čudno hehehe :blush:

1. Kako se obnesejo tovarniško nastavljene prve vilce? (recimo za malo bolj šarf vožnjo)

2. Kolikšna je poraba na 100km (ne mi zdej govorit odvisn od vožnje, recimo neko povprečje)

3. Kako se obnese samo ena kratka luč ponoči? (Pri nekaterih motorinih je bojda kriza)

4. Kako je razporejena moč po obratih (menim,da glede na navor bi moral vleči zadovoljivo tudi v nižjih obratih?)

5. Volumen prostora pod sedežem (bo za prvo pomoč in podobne malenkosti?)

6. Kakšne posebne "skrite pomankljivosti"? .)

No..se zahvaljujem za odgovore:D

Kot ti je odgovoril Gregs, sem ga imel in prevozil 14.000 km z njim brez problema in brez napak in mi je trenutno edini ki bi ga imel poleg cestaka, seveda še raje Z 1000, ampak moje Ninje pa ne dam :P ...mi pač to bolj ustreza :OK: :OK:

Decaf :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Frips - Hepco&Becker upam da sem prav napisal, ponuja kompleten sistem, tudi pri Giviju ali Kappi bi se verjetno kaj našlo, če si pa mislil mehke torbe je pa to stvar proizvajalca in tvoje domiselnosti.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gregs, tisto o plužni lohk drugič spustiš :nono:

Poraba je res okoli 5,5l. Veselica je višje kot pri 7000 obratih, tam od 8.000 naprej :OK:

Jest mam mehke stranske torbe ( če jih kdaj slučajno potrebujem ), kupljeno v Hein-Gericke, cenovno ugodno in zelo uporabno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk se vas fura z Z-jem po kolenu?

:D bi ti odgovoril, pa si zaradi "moralnih zadržkov" ne upam :D :) :blush: :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gregs, tisto o plužni lohk drugič spustiš

Ne morem. Ker je res. Vsedi se na cestaka, boš potem vedel, kaj govorim... .) Nagni motor... :P :D (malošalepress)

Frips, ne narobe razumeti: Z je čisto v redu dovolj oddaljen od tal, ampak vprašal si za bolj "ostro" vožnjo: takrat Z precej hitro porajsa s tačkami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk se vas fura z Z-jem po kolenu?

:D bi ti odgovoril, pa si zaradi "moralnih zadržkov" ne upam :blush: :D

Ma normalno, da se... :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akashi, da ne bo vroče krvi: jaz sem se prej tisto o cestakih malo pohecal, nisem ti hotel reči, da nimaš pojma ali kaj podobnega (so bili smajliji .) ).

Jasno, da ne moreš primerjati cestnih in pol-cestnih motorjev, sem samo hotel dati eno okvirno primerjavo. Sem dal recimo primerjavo med tema dvema motorjema, ker ju pač največ vozim in če bi gledal, kam gre razvoj, potem hoče iti Z750S v sport-touring vode... kjer naj bi BAJE bila tudi CBR 600F... zato je VSAJ PRIBLIŽNA primerjava... točna pa tako ali tako ne more biti, ker bi moral primerjati vsaj s ta novo Fazerko... ampak potem spet ne bo prava, ker ima fejzrka 600, Z pa 750 kubikov... in tako dalje in tako dalje... Jaz osebno raje vidim, da nekdo naredi vsaj približno primerjavo med dvema motorjema, ki nista po zasnovi čisto enaka, ampak je primerjava osnovana vsaj na tem, da človek pozna oba motorja (da ju vozi oz. ima dovolj izkušenj). Torej da ne lapa brez izkušenj. Evo, to sem poskušal jaz. :grim

najpomembneje je pa tako ali tako to, da je Frips dobil dovolj informacij... vsaj tako je napisal... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem. Ker je res. Vsedi se na cestaka, boš potem vedel, kaj govorim...  .) Nagni motor...  :P  :D (malošalepress)

Frips, ne narobe razumeti: Z je čisto v redu dovolj oddaljen od tal, ampak vprašal si za bolj "ostro" vožnjo: takrat Z precej hitro porajsa s tačkami.

Gregs pa maš res :yes: . Z sicer ni ful plužen, ampak plužen pa je. Štirikrat čez Marijo, pa je centi čepov manj.

Po kolenu se bom pa vozil, če mi kdo kolena posodi. Mojih mi je škoda :) .

post-725-1117267143_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa tko trdo držite stopalko, puste ji, da se zapre, pa koleno ven, pa ne bo plužemja .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par tednov sem lastnik z750s....zaenkrat vse ok. Edina želja katera se mi je pojavila da bi zamenjal zadnjo strhco oz. blatnik. Zanima me če se da kje kupiti že narejeno krajšo strehco z že vgrajenimi smerokazi ali pa tudi brez teh.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par stvari najdeš tukaj: Ebay,pa mislim da je uporabnik punK naredil svojo strehico oz. nosilec tablice,pa ga kontaktiraj.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!