Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Nevem kje si to slisal. Tud karbonski (S-K7SO2-ZC) je street legal in ga lahko homologiras. Ta o pregrevanju je tudi malo bosa. Ce lahko svojega pobozas, potem tudi karbonu ne bo hudega. Mogoce po x letih ko pozre vso volno. :hmm:

Drugače pa verzijo z dvema loncema za z750 pri akrapovicu zihr ne bos dobil. Ce ti pa slucajno po vezah nekako scara bos pa na homologaciji padel.

Glej, preberi mejl ki sem ga prejel od Akrapoviča: prilimano:

________________________________________________________________________________

_____________________

Spoštovani!

Naši slip-on sistemi za skoraj ves prodajni program se dobijo v homologirani verziji (streeet legal) ali v nehomologirani (open). Prvega se vpiše v homologacijo, drugega pa se ne more, saj je namenjen za dirkališče, kar lahko vodi v težave ob srečanju s policijo na cesti.

Pri vašem konkretnem primeru gre za nehomologirano verzijo, ker v tem primeru le ta obstaja iz karbona. Ponavadi obstajajo karbonski in titanov plašč za obe različici (hom. in nehom.) vendar je v tem primeru drugače, saj ima le dušilec s titanovim plaščem (hom) nameščen katalizator v dušilcu. Upam, da so vam prodajalci pred nakupom ustrezno svetovali. Po drugi strani pa gre za slip-on sistem, kar omogoča enostavno in hitro nameščanje ter odstranjevanje po potrebi.

Lep pozdrav

Akrapovic team

________________________________________________________________________________

________________________

Bo?

Kar se tiče pregrevanja ni mišljeno da peče v prste ccc...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja imas prav. Nisem kaj prevec domac v teh zadevah s karbonom, se bom pa pozanimal okoli tega. Tudi tale mejl nisem nikjer zasledil, kot tudi da ima notri katalizator vložek. Tudi v pdf-ju je jasno napisan "no catalytic converter".

Pomoje je problem ravno zaradi katalizatorja v dušilcu. Vem da se pri katalizatorju temperatura plinov mocno poveca. Pri mojem serijskem loncu (z750 2004) je notri tudi nekaksen katalizator in mi je ravno na tistem delu razpadel (pocil). Sem vzel tisto satje ven in navaril cel nazaj in malo ojacal. Drugace tudi pri akrapovic slip-on varjanti za z-ja (2004) ni kakega katalizatorja. Tudi dosti mocnejsih motorjev z slip-on karbonskim akrapo loncem kolikor vem nima problemov s pregrevanjem. Zakaj potem tlacijo katalizator v lonec pri tem modelu? So kaki novi euro predpisi o onesnazevanju okolja za motorje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja imas prav. Nisem kaj prevec domac v teh zadevah s karbonom, se bom pa pozanimal okoli tega. Tudi tale mejl nisem nikjer zasledil, kot tudi da ima notri katalizator vložek. Tudi v pdf-ju je jasno napisan "no catalytic converter".

Pomoje je problem ravno zaradi katalizatorja v dušilcu. Vem da se pri katalizatorju temperatura plinov mocno poveca. Pri mojem serijskem loncu (z750 2004) je notri tudi nekaksen katalizator in mi je ravno na tistem delu razpadel (pocil). Sem vzel tisto satje ven in navaril cel nazaj in malo ojacal. Drugace tudi pri akrapovic slip-on varjanti za z-ja (2004) ni kakega katalizatorja. Tudi dosti mocnejsih motorjev z slip-on karbonskim akrapo loncem kolikor vem nima problemov s pregrevanjem. Zakaj potem tlacijo katalizator v lonec pri tem modelu? So kaki novi euro predpisi o onesnazevanju okolja za motorje?

Mejla nisi mogel zaslediti, ker sem ga prejel jaz osebno, saj sem hotel biti pred nakupom 100% da ga bom lahko homologiral. Na enem motozboru pa mi je tip z karbonskim akrotom rekel da je Race in ga ne more homologirati. Za doseganje norme Euro 3 pa so mogli carat tudi po loncu zadaj. IMHO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm nevem v kakšnem smislu je katalizator mišljen. Mogoče je narejeno na kakšen bolj preprost način, oz. ponavadi je smao Db-killer.

Original izpuhi se pa čisto vsi grejejo prav zaradi velikega števila prekatov po izpuhu, in imajo izpušni plini daljšo pot na izhod.

Po vsej verjetnosti ni notri katalizatorjev ker potem nevidim potrebe po menjavi. Preprosto ne bi bilo razlike. Kvečjemu v zvoku. Pa še to bolj tako :closedeyes:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

druID poleg tega, da pišeš nadvse super odgovore prilepi še kakšno sliko, da se nam bodo lahko sline cedile :evilgrin: .

Lep dan!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

druID poleg tega, da pišeš nadvse super odgovore prilepi še kakšno sliko, da se nam bodo lahko sline cedile :evilgrin: .

Lep dan!

Smeh! :) Bom dal kako fotko, sam da sonce pokuka od kje ;) Pa centimeter prahu je na njem (zbor na Gajsevskem jezeru hehe) Jaz sem Db kiler dal ven in odzadaj noter vidis samo jamo :) :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha to je ta rolca. Po vsej verjetnosti more biti malo fiksirano, ali je pa samo segreta krivina in nataknjeno for. Se pravi, da jo dobiš na iti način ven. Samo pomoje je potem že preveč glasno vse skupaj. nevem kako bi zdržal 600km brez čepkov.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V nedeljo sem se vozil po dežju, z originalno ritjo, pa imam še tilnik blatn. Sem mislil, da če tiste pol metra nosilca za reg. ven štrli, da bo kaj odneslo.

Pa še to; ima že kdo ta novo (berivlkokokurbapress) tablico? Po moje je isto, kot da bi zavesice od LKV-ja mel zadaj... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V nedeljo sem se vozil po dežju, z originalno ritjo, pa imam še tilnik blatn. Sem mislil, da če tiste pol metra nosilca za reg. ven štrli, da bo kaj odneslo.

Pa še to; ima že kdo ta novo (berivlkokokurbapress) tablico? Po moje je isto, kot da bi zavesice od LKV-ja mel zadaj... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V nedeljo sem se vozil po dežju, z originalno ritjo, pa imam še tilnik blatn. Sem mislil, da če tiste pol metra nosilca za reg. ven štrli, da bo kaj odneslo.

Pa še to; ima že kdo ta novo (berivlkokokurbapress) tablico? Po moje je isto, kot da bi zavesice od LKV-ja mel zadaj... :whistle:

Jaz sem se le enkrat vozil po dežju in sem ostal po hrbtu popolnoma suh.

Nevem kako ti je to uspelo ampak dobro... :unsure:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejci če bi se malo bolj spoznal na material, ki je uporabljen. Bi vedel da ni problem v karbonu pač pa v smoli, ki zdrži veliko manjšo temparaturno vrednosti kot sama tkanina karbon.

lp

Glede smole ne skrbi. To ni epoksi, ampak je neka zadeva pridelana iz sadja, ki zdrži precej višje temperature kot epoksi. Glede na to, da si modelar, verjetno veš, da že epoksi kar dobro prenaša vročino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni epoksi, ampak je neka zadeva pridelana iz sadja,

Ja, sem zadnjič sadno kupo jedel, pol pa dva mrzla pira spil. Čisto možno, da je tam sadje na cesti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se le enkrat vozil po dežju in sem ostal po hrbtu popolnoma suh.

Nevem kako ti je to uspelo ampak dobro... :unsure:

Lp

Glede na to, da mi je motor trenutno edino gibalo in da z njim rinem tudi v dež, ti garantiram, da kar fino našprica. Iimam željo, da bi to gromozansko strehco zabrisal z motorja in jo zamenjal zgolj z nosilčkom, ampak se bojim, da bom potem zadaj bolj moker kot pa spredaj :) . Mimogrede ali lahko kdo zrihta akrapota. Seveda da je malo bolj ugoden od novega :) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čudne izkušnje imate vi z novm Z-jem. Pri mojem S-u še nikoli nisem bil moker po hrbtu, pa sem bil že dostikrat moker (vsak dan se vozim v službo cca 15 km v eno smer razen če lije zjutraj). S tem da S model sploh nima blatnika, medtem ko ga je stari naked imel. Saj je v predelu sedeža motor itak dosti širši kot guma tako da ne more gor špricat :blink:

Popravljeno . Popravil protoncek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede ali lahko kdo zrihta akrapota. Seveda da je malo bolj ugoden od novega :) .

Lahko zrihtam.Z papirji ga lahko dobim iz fabrke praktično takoj. Če pa lahko brez papirjev so pa 3 doma v garaži=)(sam ne pri men)

Pa ne okoli govort. Pozanima se koliko je novi, pa ti jaz potem posredujem ceno.

Iimam željo, da bi to gromozansko strehco zabrisal z motorja in jo zamenjal zgolj z nosilčkom, ampak se bojim, da bom potem zadaj bolj moker kot pa spredaj

Daj stran originalni blatnik in nato samo nosilec za tablico in kupi si poliester zadnji blatnik.

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem na svojmu Z-ju odstranil zadnji nosilec tablice, ki je tudi neke vrsta zaščita pred dežjem (al pa tud ne :-)) in ga nadomestil z home made nosilcem. V dežju sem popolnoma moker po hrbtu, voda mi se zliva direktno na oba sedeža, bile so pa tudi pripombe voznikov za mano, da nenormalno daleč šprica izpod mojega kolesa. Ampak moj kompromis je bil, rajši moker kakor tista grda strehca, sicer je pa tu že nekdo napisal, da tudi ta ne pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja morfej sej ne rečem, ampak če je treba it v službo je pač treba it, pa naj si pada dež ali sije sonce. Drugo je če se ti voziš samo zaradi užitka ob lepih dneh in te kdaj ujame dež. Moj kompromis je bil pač, da ne razmetavam z denarjam za avto in motor in da bo ostal zgolj motor. Cena, ki jo je prinesla moja odločitev, sem sprejel, vendar mi kljub temu ni ravno vseeno, če zadeve še poslabšam. Kakorkoli, verjetno bom zamenjal... Včasih se prepustim čustvenim odločitvam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko zrihtam.Z papirji ga lahko dobim iz fabrke praktično takoj. Če pa lahko brez papirjev so pa 3 doma v garaži=)(sam ne pri men)

Pa ne okoli govort. Pozanima se koliko je novi, pa ti jaz potem posredujem ceno.

Daj stran originalni blatnik in nato samo nosilec za tablico in kupi si poliester zadnji blatnik.

lp

Pozdravljen!

Jest se tud zanimam za akrapota. Po kakšni cen ga lahko zrihtaš? Sem se že mal zanimal okrog, tko da bom šel pomoje kmal v nakup...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko km ste naredili z gumami, ki so na Z-ju 2007/2008 ob nakupu?

Moj ima trenutno 4000km, pa ga bo potrebno vsak čas "preobut".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s prvimi gumami (navadne Qualliferke) naredu 5700 km - kanali so bili poradirani v nulo (po sredini seveda :rolleyes: , po robovih mi je pa še velik ostalo), prva guma bi bila še za ene 2000, ampak sem menjal v kompletu za M3. M3 bo zdržala nekaj več kot qualiferka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko zrihtam.Z papirji ga lahko dobim iz fabrke praktično takoj. Če pa lahko brez papirjev so pa 3 doma v garaži=)(sam ne pri men)

Pa ne okoli govort. Pozanima se koliko je novi, pa ti jaz potem posredujem ceno.

Daj stran originalni blatnik in nato samo nosilec za tablico in kupi si poliester zadnji blatnik.

lp

Lp. Me zanima a lahko tut za hondo cb 900f hornet l.06 zrihtaš akrapoviča. Papirjev pa ne rabim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp. Me zanima a lahko tut za hondo cb 900f hornet l.06 zrihtaš akrapoviča. Papirjev pa ne rabim.

Žal mi je vendar so trenutno na voljo samo izpuhi za Z. V kaj več se ne bo spuščal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal mi je vendar so trenutno na voljo samo izpuhi za Z. V kaj več se ne bo spuščal.

Ni panike jih bom že kje zvohal. :rolleyes: Vseen hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!