Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

dober članek, škoda da je v francoščini..no, da akrapovic rullz se vseeno da razbrati :worship:

Objavljeno

V petek sem bil pri Šilerju, sem šel kupit neke malenkosti za enga kolega in sem vprašal še za predračun za en tak konkreten servis za mojga Z-ja.

Sej mislu sem si, da to nekaj bo stalo, ampak .... no... rahla kap me je skoraj.

Motor ima zdaj malo čez 30.000 km.

Treba bi blo nastavit ventile (še verjetno niso bli nikoli) kar stane 10 eur neka ploščica za vsak ventil, ki ga mora nastavit. Koliko jih bo treba nastavit se vidi, ko ga odpre. Ampak po besedah mojstra običajno ne vseh 16, skor sigurno pa kakih 5 al pa 8.

Ko se sname pokrov ventilov, je seveda treba menjat tudi tesnilo in še neke gumice in podložke - okoli 130 eur.

Menjat svečke - 40 eur.

Veriga je tudi še prva - set pride 180 eur (original 270).

Olje je blo menjano 4000 km nazaj, tak da ni neke potrebe še.

Da ne pozabim še prištet stroška dela, ki sem sicer pozabu vprašat koliko je, ampak nekaj uric ti sigurno zaračuna, če gre vse to delat.

Jasno mi je, da je rabljen motor treba vzdrževat in da to pač nekaj stane, jasno pa mi je tudi postalo, zakaj se toliko motorjev prodaja, ko se bližajo tej kilometrini.

No, če malo na hitro seštejem

veriga 180

ventili + tesnilo približno 200

svečke 40

delo ? (mogoče kakih 100)

skupaj približno 500 al pa 600 eur.

Jah, nič, kar je treba, je treba. Sem se naročil 29. 7.

Zaj pa moram enih par krat počasi globoko vdihnit. :wacko:

Objavljeno

:blink: :kva2: :eek: :xx:

damn.......a tolk to pride ? Z obzirom da imam jaz 28000... :(

Objavljeno
:blink: :kva2: :eek: :xx:

damn.......a tolk to pride ? Z obzirom da imam jaz 28000... :(

jaz pa šele 7000, prou finu

Objavljeno

Ja, glej jaz sem pač tretji lastnik in imam občutek, da ventili še niso bli štelani, pa svečke so ble mogoče kvečjemu enkrat menjane, pa še to ne verjamem. To, da pokrov ventilov še ni bil dol, je potrdil tudi mehanik. Za svečke pa - imam občutek da mi malo trokira in baje, da bo to boljše, ko bojo nove svečke. Ketno pa je itak boljše zamenjat, kot pa čakat, da ti jo utrga (je lahko kar velika škoda). Sicer pa dobrih 30.000 km je kar dosti zdržala veriga.

Če pa si ti prvi lastnik pa itak ni neke panike, ker si pač to delal vse po programu vzdrževanja in se ti ni tako nakopičilo.

Jaz pač ne mislim še tak hitro prodat tega motorja, ker drugače dela dobro in mi ustreza vožnja z njim. Pač porihtaš kar je treba in voziš dalje. Speče pa teh 500 al pa še več eurov, to se pa strinjam. Če prišteješ še nove gume pa še mogoče kako malenkost k trenutni vrednosti takega motorja (recimo 4500 eur) si v bistvu samo kaka dva jurja od cene novega. Jaz se pač tolažim s tem, da S modela ni možno več kupit novega, naked pa ga itak nočem (čeprav mi je lepši, ampak mi preveč piha in tega ne maram).

Objavljeno
V petek sem bil pri Šilerju, sem šel kupit neke malenkosti za enga kolega in sem vprašal še za predračun za en tak konkreten servis za mojga Z-ja.

Sej mislu sem si, da to nekaj bo stalo, ampak .... no... rahla kap me je skoraj.

Motor ima zdaj malo čez 30.000 km.

Treba bi blo nastavit ventile (še verjetno niso bli nikoli) kar stane 10 eur neka ploščica za vsak ventil, ki ga mora nastavit. Koliko jih bo treba nastavit se vidi, ko ga odpre. Ampak po besedah mojstra običajno ne vseh 16, skor sigurno pa kakih 5 al pa 8.

Ko se sname pokrov ventilov, je seveda treba menjat tudi tesnilo in še neke gumice in podložke - okoli 130 eur.

Menjat svečke - 40 eur.

Veriga je tudi še prva - set pride 180 eur (original 270).

Olje je blo menjano 4000 km nazaj, tak da ni neke potrebe še.

Da ne pozabim še prištet stroška dela, ki sem sicer pozabu vprašat koliko je, ampak nekaj uric ti sigurno zaračuna, če gre vse to delat.

Jasno mi je, da je rabljen motor treba vzdrževat in da to pač nekaj stane, jasno pa mi je tudi postalo, zakaj se toliko motorjev prodaja, ko se bližajo tej kilometrini.

No, če malo na hitro seštejem

veriga 180

ventili + tesnilo približno 200

svečke 40

delo ? (mogoče kakih 100)

skupaj približno 500 al pa 600 eur.

Jah, nič, kar je treba, je treba. Sem se naročil 29. 7.

Zaj pa moram enih par krat počasi globoko vdihnit. :wacko:

jst jih imam nekje 36000, pa sm dau za servis 136e-svečke,olje,filter in delo.(elisa)

po pregledu motorja so mi rekli na servisu da je treba to nardit

lp

Objavljeno

Tudi jaz ne maram nakedov--- je S kar zakon :worship: . Saj je naked OK, ampak najbolj neumno se mi pa zdi da nekdo kupi nakeda potem pa gor tlači razne šipe spredaj :?

No, tudi jaz ga redno na 6kkm vozim v eliso, tako da upam da bo kaj manj. res pa je da bo zdaj skoraj gotovo veriga :cry:

Objavljeno
Ja, glej jaz sem pač tretji lastnik in imam občutek, da ventili še niso bli štelani, pa svečke so ble mogoče kvečjemu enkrat menjane, pa še to ne verjamem. To, da pokrov ventilov še ni bil dol, je potrdil tudi mehanik. Za svečke pa - imam občutek da mi malo trokira in baje, da bo to boljše, ko bojo nove svečke. Ketno pa je itak boljše zamenjat, kot pa čakat, da ti jo utrga (je lahko kar velika škoda). Sicer pa dobrih 30.000 km je kar dosti zdržala veriga.

Če pa si ti prvi lastnik pa itak ni neke panike, ker si pač to delal vse po programu vzdrževanja in se ti ni tako nakopičilo.

Jaz pač ne mislim še tak hitro prodat tega motorja, ker drugače dela dobro in mi ustreza vožnja z njim. Pač porihtaš kar je treba in voziš dalje. Speče pa teh 500 al pa še več eurov, to se pa strinjam. Če prišteješ še nove gume pa še mogoče kako malenkost k trenutni vrednosti takega motorja (recimo 4500 eur) si v bistvu samo kaka dva jurja od cene novega. Jaz se pač tolažim s tem, da S modela ni možno več kupit novega, naked pa ga itak nočem (čeprav mi je lepši, ampak mi preveč piha in tega ne maram).

Sva se mi2 slucajno zadnjic pogovarjalia pri Sirniku?? Meni je drgac ketna zdrzala 40.000 km, potem sem ga pa prodal,pa je blo se vese ok, zav. ploscice pa cca. 36.000 km. Sam sem ga servisiral pri Silerju in bil zelo zadovoljen z njim.

Objavljeno

Res je, da ko spustiš belanco, hoče it desno, motor ima največji razpon porabe goriva glede na vožnjo (4,7L na 100 do 8,5L a 100km), barva (vsaj letošnja črna) je v kur**; vsaki risek se pozna, drugač je pa svinsko lep :naughty:

Objavljeno

Ja, Vuk76, smo se videli v Radljah. Moj kolega je dajal takrat ravno nove gume na svojo katano.

Zdaj sem malo razmišljal in parkrat prespal in se odločil, da v bistvu svečke, olje in verigo lahko tudi sam menjam, ventile bom pač dal naštelat na servis.

No, sej do 29., ko sem naročen je še nekaj časa in si bom itak še 17x premislu.

Objavljeno
jst jih imam nekje 36000, pa sm dau za servis 136e-svečke,olje,filter in delo.(elisa)

po pregledu motorja so mi rekli na servisu da je treba to nardit

lp

Verjetno ga skoz voziš na Eliso na servis, pa me zanima pri koliko km (24000?) so tebi ventile nastavljali in če se mogoče spomniš koliko je bilo razštelanih in koliko ur je dela s tem?

Objavljeno
Tudi jaz ne maram nakedov--- je S kar zakon :worship: . Saj je naked OK, ampak najbolj neumno se mi pa zdi da nekdo kupi nakeda potem pa gor tlači razne šipe spredaj :?

Tud jaz pravim, da je S zakon! Števci naprimer... :naughty:

No, jaz sem ga pa samo enkrat peljal v Eliso takrat ko je bil še v garanciji.

Zdaj pa tisto olje pa filter kar sam zamenjam.

Lp.

Objavljeno

Sej to očitno vsi tak delajo, pol pa pride enkrat 30.000 al koliko pač kilometrov, pa je treba tudi še kaj drugega kot samo olje menjat.

Objavljeno

Tudi jaz sem parkrat že razmišljal o tej varianti, ampak potem pa pride recimo da po 3,4, 5 letih motor hočeš prodat, pa kupec vpraša a servisna je pa potrjena? Ti pa: ne, ampak sem sam redno delal ....; on pa : a, ja...no, bom še premislil pa vam javim...in ga nikoli več ne slišiš...

potrjena servisna je le nekaj vredna. In vedno manj je variant a-la "saj servisno ti vsak lahko poštempla in podpiše" ker se vse vnaša v servisno mrežo in podpisnik tudi odgovarja za morebitne napake, posledične nesreče itd... :unsure:

Objavljeno

Ja, pa fajn je, da maš račune od servisov shranjene, da se točno vidi, kaj se je na katerem servisu delalo. Potem ti samo ne sme bit nerodno pokazat, da si nardil v prvih treh letih 45.000 kilometrov in potencialni novi lastnik mora pokazat razumevanje za toliko kilometrine.....

Objavljeno
Ja, pa fajn je, da maš račune od servisov shranjene, da se točno vidi, kaj se je na katerem servisu delalo. Potem ti samo ne sme bit nerodno pokazat, da si nardil v prvih treh letih 45.000 kilometrov in potencialni novi lastnik mora pokazat razumevanje za toliko kilometrine.....

Pa kljub racunom in postemplani servisni se najdejo pametnjakovici, ki pravijo,da si zbil kilometre. :angry: Ce bi ze zbijal bi jih ziher na manj kot pa na 40.000 :wacko: km

Objavljeno

No, če bi se eden takih prikazal pri meni bi moral ob izhodu ven kar pošteno teči da jih ne faše po gobcu---oprostite izrazu. Takim se pač ne prodaja, saj ni edini, dober motor ni problem prodati. Enako se jaz s takimi, ki jim km nič ne pomenijo sploh ne pogovarjam. naj bo stokrat po eurotax-u km nepomembna, meni je še kako važno ali ima recimo 5 let star avto recimo 65000 ali pa 187000 km. Kdor meni reče da to ni važno, gre samo levo krug in ven.

Objavljeno

ej ToniTic ne vem za kaj bi menjal verigo po moje 10.000km zihr še zdrži sej motor iz moje strani ni bil gnan in ni bilo neke obremenitve tud vožen je bil lepo

svečke pa le zamenjaj,glede ventilov pa ne vem kaj nej rečem.

Objavljeno
Verjetno ga skoz voziš na Eliso na servis, pa me zanima pri koliko km (24000?) so tebi ventile nastavljali in če se mogoče spomniš koliko je bilo razštelanih in koliko ur je dela s tem?

jst sm ga kupu pr cc. 24000 km, in kolkr jst vem ni blo na tem motorju še nič zamenjano (razn olje,....) in akrapo seveda.

sam nažalost je zdej mal? polomljen in ima obvezen počitek :(

po mojem tak motor če ga lih ne goniš na pisti ne rabi nič drugege razn olje,sveče,filter tja do enih 50000km

Objavljeno

Kawasaki Z750 letnik 2005, Kupim nosilec z ploščo za kovček.

Če komu doma leži :whistle: se priporočam

LP Zvone

Objavljeno
ej ToniTic ne vem za kaj bi menjal verigo po moje 10.000km zihr še zdrži sej motor iz moje strani ni bil gnan in ni bilo neke obremenitve tud vožen je bil lepo

svečke pa le zamenjaj,glede ventilov pa ne vem kaj nej rečem.

A da si ga v Maribor prodala.... :naughty:

Lep pozdrav!

Objavljeno

A zdaj si komaj to pogruntal? :evilgrin:

Objavljeno
A zdaj si komaj to pogruntal? :evilgrin:

Bolje pozno kot nikoli....

Objavljeno

ja hvala bogu da je šel daleč da mi ne dela luštov,k mi ga je še zmeri kr mal žal

ej tato kolk km si pa ti že kej naredu??

tonitic glede ventilov sm se pa en mal pozanimala in je brez veze da jih daš pregledat ker pri teh km nima bit kaj

drugače pa ti jih kolega pregleda za 80E

Objavljeno
Kawasaki Z750 letnik 2005, Kupim nosilec z ploščo za kovček.

Če komu doma leži :whistle: se priporočam

LP Zvone

No, ne rabim več, sem že nabavil,

Mi je uspelo naredit tole skrpucalo. :unsure:

Za čez dopust bo, pol pa takoj dol pa u drvarnco :whistle:

post-18872-1216986780_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!