Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

jih imam sicer na tastarem zeju in po mojem se splača jih imet, kljub temu da vse skupaj zgleda bol tko-tko.

ko sm padu :headbang: je motor drseu po asfaltu kakšnih 10 metrov in poškodbe-zvita tačka od menjalnika, prepiln pokrov od motorja in zvita utež na balanci. po mojem bi blo dosti hujše če jih nebi imeu. pa tud ustavi se motor prej.

jst jih močno priporočam :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprašanje če je motor sploh drsel po njih, po moje bolj po pokrovu in uteži. Njegova vloga naj bi bila ščitenje motorje - pri mojem ex fazerju recimo na motorju ni bilo niti praske...finta je ker ga pri Zju nimaš kam pritrditi...vsaj ne tam, kjer naj bi kaj pomagal (to naj bi bilo pa nekje nad tem pokrovom)

Popravljeno . Popravil protoncek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprašanje če je motor sploh drsel po njih, po moje bolj po pokrovu in uteži. Njegova vloga naj bi bila ščitenje motorje - pri mojem ex fazerju recimo na motorju ni bilo niti praske...finta je ker ga pri Zju nimaš kam pritrditi...vsaj ne tam, kjer naj bi kaj pomagal (to naj bi bilo pa nekje nad tem pokrovom)

ni lihk tako

bunkica od peda je kar spilena in sigurno je zaščitla najmanj tank, če ne še kaj druzga

na drugi strani motorja bi vidu kaj pomeni bit brez (se je zarila v pesek)-cel motor porajsan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za (lepoto) čim manj razbit motor je treba mal potrpet

kolkr sm vidu ima fejzrca za sam agregat bolš postavljene pade

najbolš pa je ne past :whistle:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Zanima me, če ima mogoče kdo kaj rezervnih delov za tastarga z-ja..letnik 2004...

Rabil bi prvo masko, luč, zadnjo plastiko, števc, bremz ročko...?..

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ta dva auspuha sta zmaga....mislim meni je osebno zlo ušeč če sta auspuha pod zadnjim sedežem ampak škoda k z ne more imeti kaj takega:S

edino če bi poznal gospoda akrapovič(ć)a in bi se kaj zmenil z njim....samo to bi stalo :trance_33_sleep: preveč :whistle:

pa še homologirat bi ga bilo težje.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja 5 litrov, a ne? Potem pač izračunaš glede na porabo - beri stil vožnje - poraba je recimo tam od 5 naprej, torej če res lepo voziš, za cca 100 km :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mogoce gdo ve kolk ima 04' Z 750 rezerve, v km? :whistle: ?

Odvisno kako voziš. Rezerva ti žačne utripat, ko imaš v rezervarju še zadnje 4 litre(18 je vseh). Vendar pa, v primeru, da spregledaš in se voziš na limit, ko ti ostane v rezervarju manj kot 2 litra, ti že zakašlja v kakem ovinku oz. ko želiš prehitet avto (se mi je zgodilo parkrat, ker nisem hotu tankat smeti s petrola, in sem nadaljeval pot do omv-ja).

Odgovor na tvoje vprašanje je v tvojem desnem zapestju, orientacija ti je poraba na 100 km in na podlagi tega imaš tudi rezerve v km. (npr. če je poraba 5L/100km, pomeni, da z 1 litrom prevoziš 20 km).

Bolj jasno kot tako se ne da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

druID poleg tega, da pišeš nadvse super odgovore prilepi še kakšno sliko, da se nam bodo lahko sline cedile :evilgrin: .

Lep dan!

p7qdps8k09ctdbadq0aw.jpg

aszszsq8fl5f8o9jdf6m.jpg

uckfxdmp81vu819lwusu.jpg

mal širokokotnih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kako voziš. Rezerva ti žačne utripat, ko imaš v rezervarju še zadnje 4 litre(18 je vseh).

a so to potem spremenili...pri meni piše da zadnji segment sveti ko jih je notri 6 in utripa ko jih je še 5 - in to naj bi bila rezerva.

Drugače ima pa Fazer to zelo priročno rešeno ker ti ob vožnji z rezervo kaže prevožene km s to rezervo - tako ob vsakem času točno veš, koliko km si že naredil z rezervo in ni bojazni da pozabiš gledati--- no, razen če pozabiš gledati 100 ali več km...potem ti itak ni rešitve. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni lastniki Z-jev.Po kar nekaj letih sem se spet odločil za nakup motorja in sem bil že kar odločen da kupim Fazerko (05-06) sedaj pa sem si začel ogledovati tudi Z 750 S pa me zanima kak vaš nasvet če mi ta dva motorja lahko primerja nekdo ki je oba vozil.Zanima me razlika v voznih lastnostih,stroški vzdrževanja,kakšno porabo ima Z,predvsem pa me zanima položaj na motorju,ki mi na Fazerki zelo ustreza,Z-ja pa še nisem preizkusil.Rad bi kakšen pameten nasvet,da se odločim ali grem kakšnega gledat (sem iz severne primorske,pa nisem nobenega zasledil kje v bližini).Motor bi kupil predvsem za turistično vožnjo in bi rad imel bolj sproščen-pokončen položaj na motorju in ne športnega.

LP Toni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moji spletni strani sem napisal moje občutke glede razlike (pazi - to so moji občutki, sicer podobni kot nekateri drugi, ampak da ne bo kdo kaj rekel da posplošujem...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toni porabo so omenjal malo više. Turistična vožnja računaj tam med 5 in 6 l/100 km. Ponavadi naredim z 14 l cca 250 - 280 km, potem grem tankat. Ko sem bil zadnjič na celodnevnem izletu (malo več kot 300 km) mi je ostalo z enim tankom še dovolj goriva, da sem se zlahkoto prebil na nekaj več kot 320 km za cca 15 l novega goriva v tanku (okoli 4.6l/100 km). Vožnja je bila pač grupna in umirjena (homoturisticus) in pot je tekla tudi čez Vršič in okoliško hribovje, tako, da bi na bolj položnem terenu bržda popil še kaj manj. Se pa da porabo spravit tudi na okol 10 l če pač pustiš motor v nižjih prestavah, da se fino vrti... No pa Toni sam pri sebi moraš ugotovit kaj pričakuješ od motorja. Fazerka je precej bolj udoben motor kot Z. Z je pač pozerski moped za krajše relacije in mestno kruzanje. Kljub temu da izgleda kot dirkač je motor daleč od tega (sicer imaš frike na youtubu, ki zalagajo motor kot pritegnjeni, ampak na naših cestah je to malo bolj riskantno izvajat + motor ti bo kmalu povedal da mu vse te luknje in grbine na cesti ne dišijo pretirano ko ga zalagaš). Malo denarja malo muzike. Vzmetenje je pač primerno cenovnemu rangu... Pod črto pa sem z motorjem kar zadovoljen. Za normalne hitrosti (250 km/h ni normalna hitrost) je fino okreten, izgleda lepo, bremze niso tako slabe jih je pa treba kar malo bolj stiskat kot na kakem SS motorju, agregat ni slab, kvaliteta je pa pač japonska in te nima kaj skrbet. Mogoče se kdaj kaka stvar razrahlja :) , ampak pustil te ne bo kar sredi ceste.

Malo nazaj ste omenjal crashpade... Mogoče eni ne razumete koncepta crashpadov. To ni čudežno orodje, ki vam bo rešilo motor in pri padcu pri večjih hitrostih je lahko njihov vpliv celo nasproten. Vse je pač malo odvisno od sreče kako padeš. Če je hitrost večja se z malo smole crashpad "zatakne v luknjo" in potem adijo moped ko ga začne premetavat. Kosi začnejo frčat od njega kot perje od kure in škoda je velika. Spet če imaš srečo je površina "ravna" in motor lepo drsi. Resda izpostavljene dele fino posname in ročke, špegli, blinkerji in podobno štrleče predmetje bo potrebno zamenjat, ampak jebat ga. Še najbolj pa pomagajo pri malih hitrostih ali na mestu, kjer se teža motorja nasloni na crashpad in ne na rezervoar. To je še vedno bolje kot pa kupovat nov kestl, ki mimogrede stane cca 700€ s tem da ne vem ali je že pobarvan in ali so nalepke vključene v ceno. Deklci tudi stanejo tam nad 50 pa do 150 €, odvisno kater pač je. Mogoče je poleg crashpadov lepa rešitev tudi deklci prekriti z karbonom. Cena le-teh je manjša od novih (če ste recimo pogrnili in je le-ta spreskan)...

Uglavnem po pameti. Ne noret, ker je že tako ali tako možno da nas bo slej ali prej nekdo zradiral skozi križišče. Ni potrebno nesreči ponujat še dodatnih možnosti. Sicer je pa čar motorja ravno v tem, da si z njim tudi ko voziš umirjeno in elegatno, še vendo precej hitrejši od štiri in večkolesnih gibal.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toni porabo so omenjal malo više. Turistična vožnja računaj tam med 5 in 6 l/100 km. Ponavadi naredim z 14 l cca 250 - 280 km, potem grem tankat. Ko sem bil zadnjič na celodnevnem izletu (malo več kot 300 km) mi je ostalo z enim tankom še dovolj goriva, da sem se zlahkoto prebil na nekaj več kot 320 km za cca 15 l novega goriva v tanku (okoli 4.6l/100 km). Vožnja je bila pač grupna in umirjena (homoturisticus) in pot je tekla tudi čez Vršič in okoliško hribovje, tako, da bi na bolj položnem terenu bržda popil še kaj manj. Se pa da porabo spravit tudi na okol 10 l če pač pustiš motor v nižjih prestavah, da se fino vrti... No pa Toni sam pri sebi moraš ugotovit kaj pričakuješ od motorja. Fazerka je precej bolj udoben motor kot Z. Z je pač pozerski moped za krajše relacije in mestno kruzanje. Kljub temu da izgleda kot dirkač je motor daleč od tega (sicer imaš frike na youtubu, ki zalagajo motor kot pritegnjeni, ampak na naših cestah je to malo bolj riskantno izvajat + motor ti bo kmalu povedal da mu vse te luknje in grbine na cesti ne dišijo pretirano ko ga zalagaš). Malo denarja malo muzike. Vzmetenje je pač primerno cenovnemu rangu... Pod črto pa sem z motorjem kar zadovoljen. Za normalne hitrosti (250 km/h ni normalna hitrost) je fino okreten, izgleda lepo, bremze niso tako slabe jih je pa treba kar malo bolj stiskat kot na kakem SS motorju, agregat ni slab, kvaliteta je pa pač japonska in te nima kaj skrbet. Mogoče se kdaj kaka stvar razrahlja :) , ampak pustil te ne bo kar sredi ceste.

Malo nazaj ste omenjal crashpade... Mogoče eni ne razumete koncepta crashpadov. To ni čudežno orodje, ki vam bo rešilo motor in pri padcu pri večjih hitrostih je lahko njihov vpliv celo nasproten. Vse je pač malo odvisno od sreče kako padeš. Če je hitrost večja se z malo smole crashpad "zatakne v luknjo" in potem adijo moped ko ga začne premetavat. Kosi začnejo frčat od njega kot perje od kure in škoda je velika. Spet če imaš srečo je površina "ravna" in motor lepo drsi. Resda izpostavljene dele fino posname in ročke, špegli, blinkerji in podobno štrleče predmetje bo potrebno zamenjat, ampak jebat ga. Še najbolj pa pomagajo pri malih hitrostih ali na mestu, kjer se teža motorja nasloni na crashpad in ne na rezervoar. To je še vedno bolje kot pa kupovat nov kestl, ki mimogrede stane cca 700€ s tem da ne vem ali je že pobarvan in ali so nalepke vključene v ceno. Deklci tudi stanejo tam nad 50 pa do 150 €, odvisno kater pač je. Mogoče je poleg crashpadov lepa rešitev tudi deklci prekriti z karbonom. Cena le-teh je manjša od novih (če ste recimo pogrnili in je le-ta spreskan)...

Uglavnem po pameti. Ne noret, ker je že tako ali tako možno da nas bo slej ali prej nekdo zradiral skozi križišče. Ni potrebno nesreči ponujat še dodatnih možnosti. Sicer je pa čar motorja ravno v tem, da si z njim tudi ko voziš umirjeno in elegatno, še vendo precej hitrejši od štiri in večkolesnih gibal.

lp

se strinjam skor v vsem :OK:

cena karbonskega pokrova pa je 100 evrov-za tastarega z-eja

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jer se mi resnično ne da brat 20 povstov nazaj :whistle:

sprasujem lastnike z letnik 2005 glede čudnih zvokov v armaturki. kaksa je rešitev, ker se spomnim da je nekdo ze pisal o tem, da je treba nekaj podlagar itn....

no hvala za odgovore :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni lastniki Z-jev.Po kar nekaj letih sem se spet odločil za nakup motorja in sem bil že kar odločen da kupim Fazerko (05-06) sedaj pa sem si začel ogledovati tudi Z 750 S pa me zanima kak vaš nasvet če mi ta dva motorja lahko primerja nekdo ki je oba vozil.Zanima me razlika v voznih lastnostih,stroški vzdrževanja,kakšno porabo ima Z,predvsem pa me zanima položaj na motorju,ki mi na Fazerki zelo ustreza,Z-ja pa še nisem preizkusil.Rad bi kakšen pameten nasvet,da se odločim ali grem kakšnega gledat (sem iz severne primorske,pa nisem nobenega zasledil kje v bližini).Motor bi kupil predvsem za turistično vožnjo in bi rad imel bolj sproščen-pokončen položaj na motorju in ne športnega.

LP Toni

pozdravljen,

imam ravno to kar potrebuješ in imel sem pred tem tudi Fz6, zanimiva oba, vendar Z precej boljši z več moči in navora !

poglej na PM !

Popravljeno . Popravil Dadi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kako voziš. Rezerva ti žačne utripat, ko imaš v rezervarju še zadnje 4 litre(18 je vseh). Vendar pa, v primeru, da spregledaš in se voziš na limit, ko ti ostane v rezervarju manj kot 2 litra, ti že zakašlja v kakem ovinku oz. ko želiš prehitet avto (se mi je zgodilo parkrat, ker nisem hotu tankat smeti s petrola, in sem nadaljeval pot do omv-ja).

Odgovor na tvoje vprašanje je v tvojem desnem zapestju, orientacija ti je poraba na 100 km in na podlagi tega imaš tudi rezerve v km. (npr. če je poraba 5L/100km, pomeni, da z 1 litrom prevoziš 20 km).

Bolj jasno kot tako se ne da.

Lepa hvala za zelo uporaben odgovor. :trance_33_sleep:

Ride fast and ride safe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glih danes srečal nekaj z-jev, tako na pultu kot na parkirišču. Če koga zanima kako zgledajo totalno obrušene tačke in počena blajerca :whistle: (v bloku par lukenj), in pa stilsko dodelan z.

Lep ogled slik!

slika087.jpg

slika088.jpg

slika089.jpg

slika093.jpg

slika097.jpg

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OMG... :unsure: In potem jado kot sem jaz kupi tak motor. Na hitro popravljen za prodajo. Še vedno pretegnjen na vse možne načine in si mislil kako hud bicikel imam. HyperJack , da ni slučajno to tvoj mopi?

Aja pa spodnji moped res ni prav hudo spedenan. Sploh mi pa ta "enermax" (vsaj mislim da je to to) nosilec tablice ni ravno kul. Smerniki mi manjkajo pa pika. Pa prednje bi bilo tudi fino zamenjat. Vince (i wana be akrapo :D ) se pa verjetno prav lepo dere in se ga ne bi branil :) .

Pa vidim da bikerju na črnem Zju manjka ene toliko kot meni do roba gume, tko, da lahko zapišem samo da je softič :D .

Popravljeno . Popravil Scremer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OMG... :unsure: In potem jado kot sem jaz kupi tak motor. Na hitro popravljen za prodajo. Še vedno pretegnjen na vse možne načine in si mislil kako hud bicikel imam. HyperJack , da ni slučajno to tvoj mopi?

Uff bog ne daj, da bi se meni kaj takega zgodilo :blush: . Ko sem videl tegale z-ja na delovni mizi, me je kar srce zabolelo. Motor je bil praktično vozen samo po progi. Tako, da ne bi še naprej omenjal, kakšna je ostala zunanjost :wacko:.

Drugače pa Leo res ni to kar je Akrapo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj,

z iskalnikom nisem najbolj vešč, 135 strani se mi pa ne da listat.

A mi lahko eden zrihta link do Z750 l.04 service manuala.

Hvala

LP Boris

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!