rr Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Mazanje je pri teh motorjih izvedeno kot je shematsko pikazano v SM za XTZ660. Hvala Slika mi razloži sistem, toda imam še vprašanja: - kako se uravnava pravi nivo olja v mašini; med obratovanjem je še vedno olje v okvirju?
MiNa Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 V tem je tudi bistvo. Tu deluje okvir med drugim tudi kot hladilnik olja preden ga črpalka potisne v sistem mazanja. Tu pač ni olja v "karterju" no nekaj ga je ampak je v okvirju. Pomembno je, da to upoštevaš pri kontroli nivoja olja. Motor mora pred kontrolo olja teči par minut. Pozor! tudi pri menjavi olja je to pomembno. Odviti je potrebno vijak za izpust na karterju in na okvirju "geštelu", da izteče olje.
Tomyboy Objavljeno Oktober 3, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2007 Nekaj vprašanj za lastnike 660SM. Trenutno vozim tomosa 125SM, v kratkem bo še oče naredil izpit, torej se v prihodnosti obeta nakup motorja. Zanima me: -kakšna je poraba -vzdržljivost/pokvarljivost -udobje med vožnjo -najvišja hitrost pri kateri je še kolikor toliko znosna vožnja -vožnja s sopotnikom -kakšne pomanjkljivosti -je moči dovolj za bolj dinamično vožnjo in prehitevanja Najlepša hvala za odgovore
Lamb of God Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Nekaj vprašanj za lastnike 660SM. Trenutno vozim tomosa 125SM, v kratkem bo še oče naredil izpit, torej se v prihodnosti obeta nakup motorja. Zanima me: -kakšna je poraba -vzdržljivost/pokvarljivost -udobje med vožnjo -najvišja hitrost pri kateri je še kolikor toliko znosna vožnja -vožnja s sopotnikom -kakšne pomanjkljivosti -je moči dovolj za bolj dinamično vožnjo in prehitevanja Najlepša hvala za odgovore Lep pozdrav -poraba je odvisna od vožnje, lahko je 4l/100km ali pa 7l/100km :whistle: --sicer sem do zdaj naredil samo 8k km, vendar ni blo problema z nobeno stvarjo, razen 1dcl olja ki sem ga dolil, -udobje med vožnjo je super zaradi mehkega sedeža ter vzmeti , na račun vzmeti pa je športna vožnja bolj slaba saj je morot premehek, -hitrost tu ni pomembna motor je narejen za ovinke,drugače pa, če ni vetra se da znosno peljati 150, grepa tja do 175(avtocesta), -če je sopotnik pretežek (beri 100kg+), je problem spet vzmetenje, -em glede pomankljivosi sem že prej omenil da ti jih nebi znal poiskati edina pomankljivost iz moje strani recimo kakšnih 3-5 konjičev premalo, -če si imel prej tomosa 125 bo sedaj moči več kot preveč seveda do takrat da se motorja navadiš :P upam da sem ti kaj pomagal, lep pozdrav
Tomyboy Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Hvala za odgovore. Kaj pa vibracije enovaljnika, so kaj moteče? Potem kakšnega večjega pomanjkanja moči ni.Sicer že pomislim da sem se zdaj 9kw vozil po dalmaciji, bo šlo tudi s to yamahico. Verjetno bo kar 660xt naslednji motorček.Nekako se odločamo med tem in pa ER6n.
Lamb of God Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Hvala za odgovore. Kaj pa vibracije enovaljnika, so kaj moteče? Potem kakšnega večjega pomanjkanja moči ni.Sicer že pomislim da sem se zdaj 9kw vozil po dalmaciji, bo šlo tudi s to yamahico. Verjetno bo kar 660xt naslednji motorček.Nekako se odločamo med tem in pa ER6n. Ja mene osebno vibracije ne motijo. je pa res da če se peljem na daljšo turo pa ga večino časa "teram" čutim vibracije v rokah po tem ko se ustavim ;) hja nevem če maš rajši hitrost je boljša izbira er6n. LP
Tomyboy Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Oh, ne gre se mi toliko za hitrost, samo, če pa že zavijem na avtocesto bi bilo pa fino,če bi šlo nekje 150, brez nevarnosti, da raznese motor pa da mi zlomi vrat zaradi vetra :rolleyes: Kako je pa s servisnimi intervali?
Kawl Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 150kmh po avtocesti pozabi! Motor ima premalo vetrne zaščite za daljšo vožnjo pri hitrosti 150kmh. Dvomim da s povišano sprednjo šipco veliko pridobiš. Sam sem naredil z njim 4500km, večinoma relacije. Za umirjeno vožnjo je dober.Za prehitevanja se je treba pripravit, ker ima še vedno samo 35kw. No sam sicer nisem mel nobenih problemov.Le računalnik mi je nazadnje crknil in sem potem tudi takega prodal.Glede nato da mi je crknil računalnik - zgleda sem imel pač smolo. Verjetno če nebi zatajil bi se še vedno vozil z xt-jko LP Rok
rosse20 Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 Glede na to da vozim xt 660r ti lahko povem da je stvar zelo v redu. Xt-jka je super za razgibane ceste(krajše ovinke)in slabše ceste. Kot pravim je xt-jka zelo štarten motor, zelo hitro pospeši tam nekje do 120 km/h, kar je več je pa kar napor(sploh za daljšo vožnjo po avtocesti). Js sem letos prevozil 7000 km in sem zelo zadovoljen (prej vozil dt 125r), porabo imam 4-5l, vozim pa 99% po navadnih cestah (zaenkrat mi jo je za teren škoda).Vibriranja enovaljnika se takoj navadiš, tudi za daljše ture ni problem,zaradi (pre)mehkega vzmetenja in udobnega sedeža.Mene osebno je xt-jka resnično prepričala. :worship: Res še nisem vozil SM, ampak mislim da je stvar kar podobna. LP in srečno vožnjo. Jure
S-trMa Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 Nekaj vprašanj za lastnike 660SM. Trenutno vozim tomosa 125SM, v kratkem bo še oče naredil izpit, torej se v prihodnosti obeta nakup motorja. Zanima me: -kakšna je poraba -vzdržljivost/pokvarljivost -udobje med vožnjo -najvišja hitrost pri kateri je še kolikor toliko znosna vožnja -vožnja s sopotnikom -kakšne pomanjkljivosti -je moči dovolj za bolj dinamično vožnjo in prehitevanja Najlepša hvala za odgovore poraba: kot je že nekdo napisal, lahko samo 4 litre pri kakšni turi, če pa ga žgeš po vijugah na lokalkah v polno pa je tam okoli 7 litrov vzdržljivost/pokvarljivost: moja ima 22000 km, do sedaj brez vsakega problema, le olje in filtre lepo na 8000 km zamenjat in preverjat nivo na 2000 km najmanj, saj je enovaljec. Je pa eh OGROMEN + za ta motor da je vse smešno poceni. Letos sem ga razbil in zamenjal VSE plastike (boki, maska, zadek, blatnik in šipa) pa je koštalo 150€. Resnično. Pokliči na Delta team pa za hec vprašaj, če ne verjameš. udobje med vožnjo: 900 km v enem dnevu. Ni blo problemov. Rit me ni bolela nič bolj kot na Hondi VF. Zelo udoben. najvišja hitrost pri kateri je še kolikor toliko znosna vožnja: tut že nekdo napisal - do 120 poskočno, do 150 v redu, kar je več je muka. Ampak to je motor za vijugat. Jazst se zelo izogibam avtocest ker so brez veze. vožnja s sopotnikom: jah... za nedeljski izlet je ok, drgač pa je malo prešvoh po moje. Me moti ker se preveč pozna na pospešku... ampak itak se raje vozim sam kakšne pomanjkljivosti: edina tehnična pomanjkljivost je slaba ketna oz. njeno prehitro raztegovanje. Večina jo menja od 15000 km do 20000 km. Ampak ni draga za zamenjat (90€ DID - X ring) Je pa najbrž odvisno tut od načina vožnje. je moči dovolj za bolj dinamično vožnjo in prehitevanja: manjka ene 10 konjev mogoče, drgač pa kot rečeno poskočno do 120 na uro.
Tomyboy Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 No potem je pa prov super motorček, ki mi popolnoma ustreza. Zdaj pa samo še malo našparam in po možnosti najdem rabljenega, ki ma že akrapoviča gor.
S-trMa Objavljeno Oktober 6, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2007 No potem je pa prov super motorček, ki mi popolnoma ustreza.Zdaj pa samo še malo našparam in po možnosti najdem rabljenega, ki ma že akrapoviča gor. Akrapovič pa mora bit :evilgrin:
FazerMan Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Mene pa zanima kulk xt600x zgubi na moči in hitrosti, če daš noter blokado na 25kw?LP
FreeBird Objavljeno Oktober 21, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2007 Živjo. Odločil sm se, da bom drug let kupu yamaho xt660. Nemorm se pa odločt ne za r in x, k sta mi obadva pisana na dušo. eni stran duše navija za supermoto, druga pa za enduro. Zdej mene zanima sledeče: za x -ali je sedež pretrd za sopotonico -če se da posebej kupit gume za teren(makadam, gozdne potke) -kako je situacija s kufri pa kok stanejo Če je že kdo vozil odabva x in r naj mi prosim pove svoje mnenje, kaj mu je bilo boljše voziti pa zakaj?
FreeBird Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 Neki bi lepo prosil. Če kdo ima test yamahe xt 660 r in x, ki je bila objavljena v reviji moto, pa če bi jo lahko prilimal tle na topic. Resnično bi mu bil hvaležen.
brembo Objavljeno November 18, 2007 Opozori Objavljeno November 18, 2007 fantje ne vem kje naj uprašam...pozna kdo koga ki bi prepelau motor yamaho xt660 zame..iz metlike na notranjsko...za €seveda čimprej lp
simonsi Objavljeno November 18, 2007 Opozori Objavljeno November 18, 2007 Evo mene, baje so malo otoplitve napovedane. :OK: Kaj pa če zvrnem motor? :naughty:
deki Objavljeno November 18, 2007 Opozori Objavljeno November 18, 2007 Živjo. Odločil sm se, da bom drug let kupu yamaho xt660. Nemorm se pa odločt ne za r in x, k sta mi obadva pisana na dušo. eni stran duše navija za supermoto, druga pa za enduro. Zdej mene zanima sledeče: za x -ali je sedež pretrd za sopotonico -če se da posebej kupit gume za teren(makadam, gozdne potke) -kako je situacija s kufri pa kok stanejo Če je že kdo vozil odabva x in r naj mi prosim pove svoje mnenje, kaj mu je bilo boljše voziti pa zakaj? -ne -mislim da -takole spakirana je bila moja kobilca na 3000km izletku. Tule si pa poglej nosilec brez kovčka:
rosse20 Objavljeno November 18, 2007 Opozori Objavljeno November 18, 2007 fantje ne vem kje naj uprašam...pozna kdo koga ki bi prepelau motor yamaho xt660 zame..iz metlike na notranjsko...za €seveda čimprej lp komot :whistle:
FreeBird Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Deki najlepša ti hvala za odgovor. Saj en, ki se mu ni bilo teško odzvati. Še enkrat pozivam: če ima gdo test yamahe xt 660 r. ki je bla objavljena v motoristu, če bi lahko prilimal gor na forum. Res bi mu bil hvaležen.
MiNa Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Lažje se boš vozil z R po asfaltu kot z X po brezpotjih! Odloči se sam kje se tvoja duša več vozi. :whistle:
Tomyboy Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Na tujih forumih sem bral, da naj bi Xt-jke do letnika 07 ugašale med vožnjo. Se pravi med prestavljanjem navzdol in med počasno vožnjo z minimalnim plinom.Problem naj bi bil v dovodu goriva. Se te vam kaj pogosto dogaja?
rosse20 Objavljeno November 23, 2007 Opozori Objavljeno November 23, 2007 možno da je tako... mi2 imava 2007 letnik in ni težav. se mi pa zdi, da je deki imel te težave in da so mu jih na servisu odpravl. deki popravi me, če sem se zmotla.
Barth Objavljeno November 23, 2007 Opozori Objavljeno November 23, 2007 letnik 2006 XTX nikoli ugašal med vožnjo, nobenih problemov. Res škoda, ker je tak kul motorček moral it od hiše. :(
S-trMa Objavljeno November 23, 2007 Opozori Objavljeno November 23, 2007 Na tujih forumih sem bral, da naj bi Xt-jke do letnika 07 ugašale med vožnjo. Se pravi med prestavljanjem navzdol in med počasno vožnjo z minimalnim plinom.Problem naj bi bil v dovodu goriva. Se te vam kaj pogosto dogaja? Letnik 2004 je imel neko težavo z elektroniko, serija motorjev s to napako je bila obveščena in so brezplačno zamenjali nek kos štromarije. Tko da brez skrbi, motor je super. Nikol me ni pustil na cedilu. http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...&hl=vpoklic
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se