bajsi Objavljeno Avgust 30, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2003 Ni strahu, gre za tekmovalni motor WR 400, ki ga na terenu dejansko ne bom znal se kar nekaj casa izkoristit. Torej ga voziš samo po terenu !?! Vse lepo in prav! Če pa zadevo pelješ po cesti - čemur je po mojem mnenjumin mnenju Yamahe nova XT namenjena je pa zadeva dejansko prešvoh - kot dokaz poglej BMW, KTM.... Upam da Pegaso vozniki ne bodo skočili v luft ampak to je samo še en "PIZZA DELIVERY BIKE" :P lp Bajsi
Thundercat Objavljeno Avgust 30, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2003 po moje je moči čist dovolj....pa tudi estetsko mi je všeč...
cyc Objavljeno Avgust 30, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2003 Torej ga voziš samo po terenu !?! Vse lepo in prav! Če pa zadevo pelješ po cesti - čemur je po mojem mnenjumin mnenju Yamahe nova XT namenjena je pa zadeva dejansko prešvoh - kot dokaz poglej BMW, KTM.... Upam da Pegaso vozniki ne bodo skočili v luft ampak to je samo še en "PIZZA DELIVERY BIKE" :P Saj po svoje imas prav, ampak hec je v tem, da motor takim, ki hocejo 100KM pac ni namenjen. Jaz ta motor vidim kot napol terensko alternativo populaciji, ki se ozira po ER5 in podobnih motorjih - za zacetnike in tiste, ki niso prevec zahtevni in hocejo pac poceni motor z nizkimi stroski vzdrzevanja. Glede KTMa - duke recimo ima 54KM. Nihce mu ne ocita podhranjenosti. :D Sta pa navora verjetno precej drugacna, pa ostala mehanika tudi, tako da primerjave ne more biti. BMW 650 ima pa dejansko podobno moc (50KM?) in je verjetno primerljivo z novo XTjko. Jaz imam pa WRko seveda samo za po terenu + nekaj asfalta da pac do tja pridem. ;)
Noise Objavljeno Avgust 30, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2003 Glede KTMa - duke ima 54KM in je edini KTM za ceste. Da ne bom crknil od smeha?!?!?
cyc Objavljeno Avgust 30, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2003 Da ne bom crknil od smeha?!?!? Ti kar crkni :lol: S "cesto" nisem mislil vsake asfaltne povrsine ... oz. drugace povedano - supermoto modeli so bolj za na tekmovalno stezo kot na cesto. Ceprav se na cestah ne obnesejo nic slabse od dukea :) Tvoj LC8 je pa vseeno bolj za brezpotja, ne? No ja, na LC4 modele sem malo pozabil, vzamem nazaj :D
FLY Objavljeno Avgust 30, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2003 XT je na trgu že zelo dolgo in še vedno je prodajni uspeh.Res je da YAMAHA včasih pomeša namembnodt XTja in pri nas dosti manj poznanega TT®.Včasih je bil XT(zgleda da je še vedno)za cestne dečke preveč hard(=terenski)potem je TT postal preveč soft(=cestni)itd.Je pa to moped ,ki sodi v poglavje ki mu Amerji pravijo DUAL SPORT,to se pravi za asfalt in (neprehud)teren.Všeč ali ne,očitno gre za zelo uspešen izdelek.Tisti ki ljubijo samo asfalt in nimajo nikoli dovoj konjičev v štali je bolje,da se odločijo vsaj za kakšen TDM..Dva rora sta lepa za oko,vendar je za tak motorino v praksi eden zagotovo odveč(lahko bi se učili na napaki Husqvarne):stroški popravila-zamenjave,več Kg...Predvsem pa niso imeli srečne roke pri napeljavi izpušnih cevi. LP FLY
Zulf Objavljeno Avgust 31, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2003 Veš ka, bolšga motorja kot je supermoto, za po mestnih ulicah(pa tut mal okol mesta), ni.Tak da sploh ne vem kako ti lahk pade da je supermoto sam za dirkalisce??
cyc Objavljeno Avgust 31, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2003 Ja, ja, saj sem rekel, da vzamem nazaj trditev :P ;)
-pero- Objavljeno September 1, 2003 Opozori Objavljeno September 1, 2003 A kdo ve kolk ma tole kil ko je suho :hmm:
Noise Objavljeno September 1, 2003 Opozori Objavljeno September 1, 2003 A kdo ve kolk ma tole kil ko je suho Ja... :grim Torej, nekaj 'tehnikalij' iz zadnjega motorrada: - rezervoar: 15l - suha teža: 165kg - višina sedeža: 855mm - "ground clearance": 200mm
gregas Objavljeno September 2, 2003 Opozori Objavljeno September 2, 2003 ...tešk je k KLR, upejmo da bo cena tud podobna ...ok mal več k je novej :hmm:
lightning Objavljeno September 2, 2003 Opozori Objavljeno September 2, 2003 Sam tole se men zdi da so mal falil!Oddaljenost od tal se mi zdi premajhna vsaj za 5 centi,pa tezo bi tudi lahko malo spustili,pa kaksne mal mocnejse vilice po moznosti USD bi tudi lahko bile....Skratka lahko bi ji rekli enduro ki ne more biti enduro(zaradi najbolj neumno speljanih rorov se najmanj)...Drugac pa vizualno zanimiva zadevca. :D LP
-pero- Objavljeno September 2, 2003 Opozori Objavljeno September 2, 2003 ...tale zadevca ne bo nevem kakšna offroad endura, to bo zverinica ala F650GS, Pegaso, KLE, KLR,...zato se niso glih sekiral zarad neenduraških auspuhov in 168kg...na te jamahi boš večinoma vidu gume ala enduro4 in turance kot pa kake kramparce... lp :)
Zulf Objavljeno September 2, 2003 Opozori Objavljeno September 2, 2003 Marbit bojo pa s tem agregatom kako novo TT-jko nardil...
Noise Objavljeno September 2, 2003 Opozori Objavljeno September 2, 2003 ...tešk je k KLR, upejmo da bo cena tud podobna ... Motorrad navaja ceno €6.400.
cunde Objavljeno September 2, 2003 Opozori Objavljeno September 2, 2003 Tudi meni se zdijo izpusne cevi nerodno speljane. Pripombo imam tudi na plastike ki ob manjsem padcu na terenu gotovo prinesejo se kak dolar v tovarno yamaha da ne omenjamo nalepk :yea2: Z XT 600 E L.97 sem prevozil vrjeli ali ne 95.000 km brez kaksne okvare ali resnega padca razen to da sta mi preparela gumijasta difuzorja pri cca 60.000 km ce bi jih mazal z glicerinom prakticno motor zdrzi brez napak preko 100.000 km . Zanima me kaksno resitev za izpusne cevi bo imel g.Igor Akrapović moj predlog pa je da bi morala biti izpusna cev visje za enduro voznjo za uporabo na cesti pa je po mojem mnenju vseeno ni pa lepo za pogledat vsaj po mojem okusu. Tudi sam motor je prevec (space) za enduro ki dostikrat dozivi kaksne manjse padce v gozdu. Novi XT beži iz gozda na cesto v gozd pa bo zapeljal TT-R. Znima me ce ima kdo vec tehnicnih podatkov: navor pospeski koncna hitrost zavorne poti ......ali kar koli drugega Adijo
-pero- Objavljeno September 3, 2003 Opozori Objavljeno September 3, 2003 ...sori če sm spregledu, a navor je znan :hmm:
-pero- Objavljeno September 3, 2003 Opozori Objavljeno September 3, 2003 ...tešk je k KLR, upejmo da bo cena tud podobna ... Motorrad navaja ceno €6.400......hmmm, letos je fazer600 v nemčiji 335eur dražji kot pr nas, tko da verjetn če bo xt660 v nemčiji 6.400,00eur ...pol upam da bo pr nas okol 6.065,00eur =1.425.000sit
kocka Objavljeno September 3, 2003 Opozori Objavljeno September 3, 2003 pa nima lc8 podobno speljano??
cyc Objavljeno September 3, 2003 Opozori Objavljeno September 3, 2003 (popravljeno) pa nima lc8 podobno speljano?? Ne. Pod "lc8" sklepam, da mislis 950 Adventure; lc8 je itak samo masina, ki bo v uporabi tudi v 950 Duke ... ** Op. ND: Cyc, izbrisal sem link do "tvoje" slike, ker se včasih (dostikrat) ni downloadala... Popravljeno September 3, 2003. Popravil Noise Data
Noise Objavljeno September 3, 2003 Opozori Objavljeno September 3, 2003 pa nima lc8 podobno speljano?? Daleč od tega... No, pa KTM ima 281mm prosto višino od tal (običajen model, S-model ima še 30mm zraven)... 200mm pri XT-jki je res nekam malo, ne? No saj, če pride TTR, bo verjetno kaj višji...
bobokrajnc Objavljeno September 10, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2003 Nov supermoto iz Yamahine hiše izdelan na osnovi nove XT 660R. :yea2: :yea2: Prvi podatki govorijo o nespremenjeni moči glede na R verzijo, se pravi 48KM. Nekaj fotk: LP Bobo B)
Leteči Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Lepa, lepa, lepa........ Bi si kar omislu kaj takega! Denarjevečniproblempress :) LP Leteči
ceco Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Igrača in pol. Za na faks, v službo pa še malo se za poigrat. Prvi nenašponan super moto. Upam da bo tako (nenašponano) tudi pri ceni in bo doma v garaži (ob Valkiri).
marem Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Lušn motor mogoče mu mankajo edino lite feltne....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se