Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
bobokrajnc

Yamaha XT 660 X in R

Recommended Posts

bajsi

Ni strahu, gre za tekmovalni motor WR 400, ki ga na terenu dejansko ne bom znal se kar nekaj casa izkoristit.

Torej ga voziš samo po terenu !?! Vse lepo in prav! Če pa zadevo pelješ po cesti - čemur je po mojem mnenjumin mnenju Yamahe nova XT namenjena je pa zadeva dejansko prešvoh - kot dokaz poglej BMW, KTM.... Upam da Pegaso vozniki ne bodo skočili v luft ampak to je samo še en "PIZZA DELIVERY BIKE" :P

lp Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc
Torej ga voziš samo po terenu !?! Vse lepo in prav! Če pa zadevo pelješ po cesti - čemur je po mojem mnenjumin mnenju Yamahe nova XT namenjena je pa zadeva dejansko prešvoh - kot dokaz poglej BMW, KTM.... Upam da Pegaso vozniki ne bodo skočili v luft ampak to je samo še en "PIZZA DELIVERY BIKE" :P

Saj po svoje imas prav, ampak hec je v tem, da motor takim, ki hocejo 100KM pac ni namenjen. Jaz ta motor vidim kot napol terensko alternativo populaciji, ki se ozira po ER5 in podobnih motorjih - za zacetnike in tiste, ki niso prevec zahtevni in hocejo pac poceni motor z nizkimi stroski vzdrzevanja.

Glede KTMa - duke recimo ima 54KM. Nihce mu ne ocita podhranjenosti. :D Sta pa navora verjetno precej drugacna, pa ostala mehanika tudi, tako da primerjave ne more biti. BMW 650 ima pa dejansko podobno moc (50KM?) in je verjetno primerljivo z novo XTjko.

Jaz imam pa WRko seveda samo za po terenu + nekaj asfalta da pac do tja pridem. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
Glede KTMa - duke ima 54KM in je edini KTM za ceste.

Da ne bom crknil od smeha?!?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc
Da ne bom crknil od smeha?!?!?

Ti kar crkni :lol:

S "cesto" nisem mislil vsake asfaltne povrsine ... oz. drugace povedano - supermoto modeli so bolj za na tekmovalno stezo kot na cesto. Ceprav se na cestah ne obnesejo nic slabse od dukea :) Tvoj LC8 je pa vseeno bolj za brezpotja, ne?

No ja, na LC4 modele sem malo pozabil, vzamem nazaj :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

XT je na trgu že zelo dolgo in še vedno je prodajni uspeh.Res je da YAMAHA včasih pomeša namembnodt XTja in pri nas dosti manj poznanega TT®.Včasih je bil XT(zgleda da je še vedno)za cestne dečke preveč hard(=terenski)potem je TT postal preveč soft(=cestni)itd.Je pa to moped ,ki sodi v poglavje ki mu Amerji pravijo DUAL SPORT,to se pravi za asfalt in (neprehud)teren.Všeč ali ne,očitno gre za zelo uspešen izdelek.Tisti ki ljubijo samo asfalt in nimajo nikoli dovoj konjičev v štali je bolje,da se odločijo vsaj za kakšen TDM..Dva rora sta lepa za oko,vendar je za tak motorino v praksi eden zagotovo odveč(lahko bi se učili na napaki Husqvarne):stroški popravila-zamenjave,več Kg...Predvsem pa niso imeli srečne roke pri napeljavi izpušnih cevi. LP FLY

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulf

Veš ka, bolšga motorja kot je supermoto, za po mestnih ulicah(pa tut mal okol mesta), ni.Tak da sploh ne vem kako ti lahk pade da je supermoto sam za dirkalisce??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
A kdo ve kolk ma tole kil ko je suho

Ja... :grim

Torej, nekaj 'tehnikalij' iz zadnjega motorrada:

- rezervoar: 15l

- suha teža: 165kg

- višina sedeža: 855mm

- "ground clearance": 200mm

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Sam tole se men zdi da so mal falil!Oddaljenost od tal se mi zdi premajhna vsaj za 5 centi,pa tezo bi tudi lahko malo spustili,pa kaksne mal mocnejse vilice po moznosti USD bi tudi lahko bile....Skratka lahko bi ji rekli enduro ki ne more biti enduro(zaradi najbolj neumno speljanih rorov se najmanj)...Drugac pa vizualno zanimiva zadevca. :D

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
-pero-

...tale zadevca ne bo nevem kakšna offroad endura, to bo zverinica ala F650GS, Pegaso, KLE, KLR,...zato se niso glih sekiral zarad neenduraških auspuhov in 168kg...na te jamahi boš večinoma vidu gume ala enduro4 in turance kot pa kake kramparce...

lp :)

post-4-1062483173.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
...tešk je k KLR, upejmo da bo cena tud podobna ...

Motorrad navaja ceno €6.400.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cunde

Tudi meni se zdijo izpusne cevi nerodno speljane. Pripombo imam tudi na plastike ki ob manjsem padcu na terenu gotovo prinesejo se kak dolar v tovarno yamaha da ne omenjamo nalepk :yea2:

Z XT 600 E L.97 sem prevozil vrjeli ali ne 95.000 km brez kaksne okvare ali resnega padca razen to da sta mi preparela gumijasta difuzorja pri cca 60.000 km ce bi jih mazal z glicerinom prakticno motor zdrzi brez napak preko 100.000 km . Zanima me kaksno resitev za izpusne cevi bo imel g.Igor Akrapović moj predlog pa je da bi morala biti izpusna cev visje za enduro voznjo za uporabo na cesti pa je po mojem mnenju vseeno ni pa lepo za pogledat vsaj po mojem okusu. Tudi sam motor je prevec (space) za enduro ki dostikrat dozivi kaksne manjse padce v gozdu. Novi XT beži iz gozda na cesto v gozd pa bo zapeljal TT-R. Znima me ce ima kdo vec tehnicnih podatkov: navor pospeski koncna hitrost zavorne poti ......ali kar koli drugega

Adijo

Share this post


Link to post
Share on other sites
-pero-
...tešk je k KLR, upejmo da bo cena tud podobna ...
Motorrad navaja ceno €6.400.
.....hmmm, letos je fazer600 v nemčiji 335eur dražji kot pr nas, tko da verjetn če bo xt660 v nemčiji 6.400,00eur ...pol upam da bo pr nas okol 6.065,00eur =1.425.000sit

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc
pa nima lc8 podobno speljano??

Ne.

Pod "lc8" sklepam, da mislis 950 Adventure; lc8 je itak samo masina, ki bo v uporabi tudi v 950 Duke ...

** Op. ND: Cyc, izbrisal sem link do "tvoje" slike, ker se včasih (dostikrat) ni downloadala...

Edited by Noise Data

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
pa nima lc8 podobno speljano??

Daleč od tega...

ktm_950_adventure.jpg

No, pa KTM ima 281mm prosto višino od tal (običajen model, S-model ima še 30mm zraven)... 200mm pri XT-jki je res nekam malo, ne? No saj, če pride TTR, bo verjetno kaj višji...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobokrajnc

Nov supermoto iz Yamahine hiše izdelan na osnovi nove XT 660R. :yea2: :yea2:

Prvi podatki govorijo o nespremenjeni moči glede na R verzijo, se pravi 48KM.

Nekaj fotk:

YR10409.jpg

YR10413.jpg

YR10412.jpg

YR10411.jpg

YR10410.jpg

LP Bobo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

Igrača in pol. Za na faks, v službo pa še malo se za poigrat. Prvi nenašponan super moto. Upam da bo tako (nenašponano) tudi pri ceni in bo doma v garaži (ob Valkiri).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!