Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
bobokrajnc

Yamaha XT 660 X in R

Recommended Posts

sven_x

YES! :yea2: To je pravi bike zame! :OK:

Ona navadna me je takoj očarala, ta izvedba je pa zakon!

ALELUJA Yamaha :notworthy:

Upam samo da bo tudi to novo XT-jko šlo fajn frizirati, tak kot je šlo staro :)

? ? Ve mogoče kdaj bo prispela na slovensko tržišče ? ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Disident

Zgleda da nima turencirerja. Ne vem zakaj je tako težko dobit 1 cilinder sz obratomerom. :wacko:

P.S.

Motita me tudi 2 rora. 1 cilinder in dva rora - čista zguba. Škoda denarja, materiala, teže, pa še grdo je!

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregas
Zgleda da nima turencirerja. Ne vem zakaj je tako težko dobit 1 cilinder sz obratomerom. :wacko:

...encilindraši majo tak fajn zvok da obratomera ne nucaš :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
-pero-

...ofišl TECH SPECS....mal se bo treba pomatrat ampak se da razbrat... :D

Caractéristiques techniques

Moteur

Type Monocylindre quatre temps, quatre soupapes, refroidissement liquide

Cylindrée 659 cm3

Alésage x course 100 x 84 mm

Taux de compression 10 : 1

Puissance max. 35,3 kW (48 ch) à 6 000 tr/min

Couple max. 58,4 Nm (5,95 kg-m) à 5 250 tr/min

Lubrification Carter sec

Carburation Injection, corps de papillon de 44 mm

Embrayage Multi-disques à bain d'huile

Allumage TCI

Démarrage Démarreur électrique

Transmission cinq rapports en prise constante

Transmission finale Par chaîne

Rapport de boîte 1re : 2,500 - 2e : 1,625 - 3e : 1,150 - 4e : 0,909 - 5e : 0,769

Rapport de réduction primaire 2,083

Rapport de réduction secondaire 3,000

Châssis

Cadre Tubulaire type Diamond

Suspension avant Fourche Ø 43 mm

Suspension arrière Bras oscillant type Monocross

Débattement roue avant 200 mm

Débattement roue arrière 191 mm

Angle de chasse 25°

Chasse 90,2 mm

Frein avant Simple disque flottant Ø 320 mm

Frein arrière Disque Ø 245 mm

Pneu avant 120/700-17

Pneu arrière 160/60-17

Jante avant 17 x MT 3,50

Jante arrière 17 x MT 4,25

Dimensions

Longueur totale 2 131 mm

Largeur totale 860 mm

Hauteur totale 1 349 mm

Hauteur de selle 875 mm

Empattement 1 485 mm

Garde au sol mini 200 mm

Poids à sec 173 kg

Capacité réservoir essence 15 litres (avec 3,5 litres de réserve)

Capacité réservoir huile 2,9 litres

....slikce.... :D

660x_blue_02.jpg660x_silver_02.jpg

xt660x-action-06.jpgxt660x-action-13.jpg

xt660x-detail-05.jpgxt660x-detail-01.jpg

>Link< do originalnga pagea z enim francosim textom

lp -pero-

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregas

xt660x ima ob isti kompresiji, vrtlajih, gibu, premeru bata, istim vžigom 2 kona in 1.9Nm več kot xt660r

...ni velik sam zakaj nima "r" isto :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

ni kaj rastura......yamaha me je letos prijetno presenetila...a je kdo pričakoval toliko novosti...zdaj pa še v supermoto vode.... :notworthy: :notworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sitko

Lep motorček, verjetno bo tudi precej cenejši od KTM. Sicer pa je malo premajhen za moje dimenzije :hmm: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
xt660x ima ob isti kompresiji, vrtlajih, gibu, premeru bata, istim vžigom 2 kona in 1.9Nm več kot xt660r

...ni velik sam zakaj nima "r" isto :hmm:

vrjetn ma odmicno gred drugacno?? lahko je tud filter al pa auspuh malenkostno bolj odprt... lahko je tud sama diza drugacna... ...ce je na kolesu merjeno, pol je pa ziher zarad gume, k cestna guma "dela" majn trenja ko enduro.

vsekakor pa je na SM modelu auspuh veliko manj "bolec" ko na enduro. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregas

...ja to ni racing sm ala huske in ktmi ampak tak mal bl civiliziran/human sm... ma šeenkrat večji tank, boljši dvojni zic, ogledala, žmigovce... in pač 20kg več kot čistokrvni sm-i ...men osebno se zdi :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
-pero-

Men je kr fajn tale xtx, se je nebi branu...men deluje xtx proti huskvarnam in ktm-om kot thundercat proti R6 ...mal bl uporabna in prjazna zadeva za voznika :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulf
...ja to ni racing sm ala huske in ktmi ampak tak mal bl civiliziran/human sm... ma šeenkrat večji tank, boljši dvojni zic, ogledala, žmigovce... in pač 20kg več kot čistokrvni sm-i ...men osebno se zdi :OK:

Pravi supermoti majo 115-120kil, to pa ni 20, ampak 50kil manj.640 LC4 Supermoto ma 150kil ja, sam PRAVI SM 660 SMC pa ma 130 kil, da sploh ne omenjam kakih husabergov, ki majo okol 110kil...

Sj nč ne rečem, za tako ceno(verjetn bo nizka)...

TT660 sm pa bi znal bit kakšn BestBuy, sam če bo kej bolš vlekla kot prejšn model...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulf
Drugačna diza?

Bolj težko - je ajnšpricer!

Lahko pa, da je računalnik malo drugače nastavljen + - par konjev.

????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
Drugačna diza?

Bolj težko - je ajnšpricer!

Lahko pa, da je računalnik malo drugače nastavljen + - par konjev.

????????????

to je bil odgovor na moj post na prejsnji strani. :D

verjetno mas prav, nisem se spuscal v tehnicne podatke, k moj hertzek pac ne bije v tej kategoriji (SS rula!). :naughty: :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregas
Pravi supermoti majo 115-120kil, to pa ni 20, ampak 50kil manj.640 LC4 Supermoto ma 150kil ja, sam PRAVI SM 660  SMC pa ma 130 kil, da sploh ne omenjam kakih husabergov, ki majo okol 110kil...

Sj nč ne rečem, za tako ceno(verjetn bo nizka)...

TT660 sm pa bi znal bit kakšn BestBuy, sam če bo kej bolš vlekla kot prejšn model...

...ej pa to pravm jest za civilne varjante z vsaj lučjo k se dobijo pr nas kot ktm lc4 in huskvarna sm610r ...racing varjante z 8-litrskim tankom me ne ganejo ker tako kot večina tukaj ne bom tekmoval z motorjem...

...tko k je en gor reku ta xtx je v primerjavi z pravimi sm motorji kot thundercat v primerjavi z R6...

lp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
<=YaMaHa=>

Kr luškan motor ni kej...tut oblika je lušna...pa tut mal bl civiliziran je kot kšni KTMi pa te racing ferme...vsekakor lepa stvarca za napoln garažo :lol:

Sam ne vem pa če se bo lahko postavu KTMu ob bok...to pa pomoje Yamaha v Supermoto kategoriji še dolg ne bo mogla...ni kej KTM še zmeri vlada v svojem razredu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gregas
...Sam ne vem pa če se bo lahko postavu KTMu ob bok...

...s tem modelom yamaha tega ne namerava... xtx je mal bl juzr frendli ...za nedeljske cestne sm riderje kot bi bil lahko jaz :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!