gregas Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 ...lepo...a majo SM mašine drgač lite al "žične" feltne?
sven_x Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 YES! :yea2: To je pravi bike zame! :OK: Ona navadna me je takoj očarala, ta izvedba je pa zakon! ALELUJA Yamaha :notworthy: Upam samo da bo tudi to novo XT-jko šlo fajn frizirati, tak kot je šlo staro :) ? ? Ve mogoče kdaj bo prispela na slovensko tržišče ? ?
ceco Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Lušn motor mogoče mu mankajo edino lite feltne.... Bomo pri ceni videli to kompenzacijo.
Disident Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Zgleda da nima turencirerja. Ne vem zakaj je tako težko dobit 1 cilinder sz obratomerom. :wacko: P.S. Motita me tudi 2 rora. 1 cilinder in dva rora - čista zguba. Škoda denarja, materiala, teže, pa še grdo je!
gregas Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Zgleda da nima turencirerja. Ne vem zakaj je tako težko dobit 1 cilinder sz obratomerom. :wacko: ...encilindraši majo tak fajn zvok da obratomera ne nucaš :D brilliance 1
Disident Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 IN NA KONCU: Sicer pa je enostavno čudovita! :P
-pero- Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 ...ofišl TECH SPECS....mal se bo treba pomatrat ampak se da razbrat... :D Caractéristiques techniques Moteur Type Monocylindre quatre temps, quatre soupapes, refroidissement liquide Cylindrée 659 cm3 Alésage x course 100 x 84 mm Taux de compression 10 : 1 Puissance max. 35,3 kW (48 ch) à 6 000 tr/min Couple max. 58,4 Nm (5,95 kg-m) à 5 250 tr/min Lubrification Carter sec Carburation Injection, corps de papillon de 44 mm Embrayage Multi-disques à bain d'huile Allumage TCI Démarrage Démarreur électrique Transmission cinq rapports en prise constante Transmission finale Par chaîne Rapport de boîte 1re : 2,500 - 2e : 1,625 - 3e : 1,150 - 4e : 0,909 - 5e : 0,769 Rapport de réduction primaire 2,083 Rapport de réduction secondaire 3,000 Châssis Cadre Tubulaire type Diamond Suspension avant Fourche Ø 43 mm Suspension arrière Bras oscillant type Monocross Débattement roue avant 200 mm Débattement roue arrière 191 mm Angle de chasse 25° Chasse 90,2 mm Frein avant Simple disque flottant Ø 320 mm Frein arrière Disque Ø 245 mm Pneu avant 120/700-17 Pneu arrière 160/60-17 Jante avant 17 x MT 3,50 Jante arrière 17 x MT 4,25 Dimensions Longueur totale 2 131 mm Largeur totale 860 mm Hauteur totale 1 349 mm Hauteur de selle 875 mm Empattement 1 485 mm Garde au sol mini 200 mm Poids à sec 173 kg Capacité réservoir essence 15 litres (avec 3,5 litres de réserve) Capacité réservoir huile 2,9 litres ....slikce.... :D >Link< do originalnga pagea z enim francosim textom lp -pero-
gregas Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 xt660x ima ob isti kompresiji, vrtlajih, gibu, premeru bata, istim vžigom 2 kona in 1.9Nm več kot xt660r ...ni velik sam zakaj nima "r" isto :hmm:
Thundercat Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 ni kaj rastura......yamaha me je letos prijetno presenetila...a je kdo pričakoval toliko novosti...zdaj pa še v supermoto vode.... :notworthy: :notworthy:
Sitko Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 Lep motorček, verjetno bo tudi precej cenejši od KTM. Sicer pa je malo premajhen za moje dimenzije :hmm: :)
Zok Objavljeno September 10, 2003 Opozori Objavljeno September 10, 2003 xt660x ima ob isti kompresiji, vrtlajih, gibu, premeru bata, istim vžigom 2 kona in 1.9Nm več kot xt660r ...ni velik sam zakaj nima "r" isto :hmm: vrjetn ma odmicno gred drugacno?? lahko je tud filter al pa auspuh malenkostno bolj odprt... lahko je tud sama diza drugacna... ...ce je na kolesu merjeno, pol je pa ziher zarad gume, k cestna guma "dela" majn trenja ko enduro. vsekakor pa je na SM modelu auspuh veliko manj "bolec" ko na enduro. :)
Zulf Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 Tole pa se men ne zdi glih "super"moto, ker ma 173Kg :( , bol bi ustezal opis potovalni enduro na 17colskih kolesih...
siks Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 res je dobra, samo ne vem ce je toliko boljsa kot bo drazja! upam, da kmalu pride se tt660, pa malo shujsana! :grrr
gregas Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 ...ja to ni racing sm ala huske in ktmi ampak tak mal bl civiliziran/human sm... ma šeenkrat večji tank, boljši dvojni zic, ogledala, žmigovce... in pač 20kg več kot čistokrvni sm-i ...men osebno se zdi :OK:
-pero- Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 Men je kr fajn tale xtx, se je nebi branu...men deluje xtx proti huskvarnam in ktm-om kot thundercat proti R6 ...mal bl uporabna in prjazna zadeva za voznika :hmm:
Zulf Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 ...ja to ni racing sm ala huske in ktmi ampak tak mal bl civiliziran/human sm... ma šeenkrat večji tank, boljši dvojni zic, ogledala, žmigovce... in pač 20kg več kot čistokrvni sm-i ...men osebno se zdi :OK: Pravi supermoti majo 115-120kil, to pa ni 20, ampak 50kil manj.640 LC4 Supermoto ma 150kil ja, sam PRAVI SM 660 SMC pa ma 130 kil, da sploh ne omenjam kakih husabergov, ki majo okol 110kil... Sj nč ne rečem, za tako ceno(verjetn bo nizka)... TT660 sm pa bi znal bit kakšn BestBuy, sam če bo kej bolš vlekla kot prejšn model...
Disident Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 Drugačna diza? Bolj težko - je ajnšpricer! Lahko pa, da je računalnik malo drugače nastavljen + - par konjev.
Zulf Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 Drugačna diza? Bolj težko - je ajnšpricer! Lahko pa, da je računalnik malo drugače nastavljen + - par konjev. ????????????
Zok Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 Drugačna diza? Bolj težko - je ajnšpricer! Lahko pa, da je računalnik malo drugače nastavljen + - par konjev. ???????????? to je bil odgovor na moj post na prejsnji strani. :D verjetno mas prav, nisem se spuscal v tehnicne podatke, k moj hertzek pac ne bije v tej kategoriji (SS rula!). :naughty: :yea2:
gregas Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 Pravi supermoti majo 115-120kil, to pa ni 20, ampak 50kil manj.640 LC4 Supermoto ma 150kil ja, sam PRAVI SM 660 SMC pa ma 130 kil, da sploh ne omenjam kakih husabergov, ki majo okol 110kil... Sj nč ne rečem, za tako ceno(verjetn bo nizka)... TT660 sm pa bi znal bit kakšn BestBuy, sam če bo kej bolš vlekla kot prejšn model... ...ej pa to pravm jest za civilne varjante z vsaj lučjo k se dobijo pr nas kot ktm lc4 in huskvarna sm610r ...racing varjante z 8-litrskim tankom me ne ganejo ker tako kot večina tukaj ne bom tekmoval z motorjem... ...tko k je en gor reku ta xtx je v primerjavi z pravimi sm motorji kot thundercat v primerjavi z R6... lp :)
cunde Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 ful hudo ce kdo ve kaksna bo cena tega motorja naj mi prosim pise hvala
<=YaMaHa=> Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 Kr luškan motor ni kej...tut oblika je lušna...pa tut mal bl civiliziran je kot kšni KTMi pa te racing ferme...vsekakor lepa stvarca za napoln garažo :lol: Sam ne vem pa če se bo lahko postavu KTMu ob bok...to pa pomoje Yamaha v Supermoto kategoriji še dolg ne bo mogla...ni kej KTM še zmeri vlada v svojem razredu ;)
gregas Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 ...Sam ne vem pa če se bo lahko postavu KTMu ob bok... ...s tem modelom yamaha tega ne namerava... xtx je mal bl juzr frendli ...za nedeljske cestne sm riderje kot bi bil lahko jaz :hmm:
-pero- Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 ...ena kul slikca... ...matr mi je všeč tale xtx :kva2:
-pero- Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 (popravljeno) ...bremze so brembove :ph34r: :naughty: :ph34r: Popravljeno September 11, 2003. Popravil -pero-
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se