<=YaMaHa=> Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 ...s tem modelom yamaha tega ne namerava... xtx je mal bl juzr frendli ...za nedeljske cestne sm riderje kot bi bil lahko jaz :hmm: Ja to je že res sam če maš denar 100% raj nabavš enga KTMa LC4 640 ADVENTURE pa maš isto lahko za u nedelo se vozt če ti pa zapaše greš pa tud u gmajno pa se(z motorjm vred)zgonš do konca :D Odvisno tud kaj ti je bl všeč samo mašina tele Yamahe pa kšnga KTMa se pa tud od delč ne morta primerjat... vse je stvar okusa! But the money is yours...spend it your way :) :) :)
gregas Objavljeno September 11, 2003 Opozori Objavljeno September 11, 2003 (popravljeno) Ja to je že res sam če maš denar 100% raj nabavš enga KTMa LC4 640 ADVENTURE pa maš isto lahko za u nedelo se vozt če ti pa zapaše greš pa tud u gmajno pa se(z motorjm vred)zgonš do konca :) Odvisno tud kaj ti je bl všeč samo mašina tele Yamahe pa kšnga KTMa se pa tud od delč ne morta primerjat... ...v gmajno glih ne bom hodu, sm bl cestna živalca :) sem pa odpru tud temo glih na to dilemo "enduro al supermoto", tvoj komentar bi bil dobrodošel... >klik< lp :) Popravljeno September 11, 2003. Popravil gregas
<=YaMaHa=> Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 Bom ti pustu svoje mnenje ;)
kocka Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 pozabli ste na glavno stvar ki odlikuje xtja, v tem se z njim noben ktm, pa husa, pa husaberg ne more primerjati z njo, vzdrževanja skoraj ni, mašina je večna!
gas gas Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 pozabli ste na glavno stvar ki odlikuje xtja, v tem se z njim noben ktm, pa husa, pa husaberg ne more primerjati z njo, vzdrževanja skoraj ni, mašina je večna! Ja sam je poj maš tud na motorju veliko manj veselja ko daš gas pr XTjki, kot pa pr kšnmu KTMu!!! B)
BC Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 pr yamahi maš vsaj servisov dost pa rezervne dele na zalogi jst sm pa že dva tedna brez motorja k nimajo ene kurčeve cevke za sklopko :BUA:
gas gas Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 pr yamahi maš vsaj servisov dost pa rezervne dele na zalogi jst sm pa že dva tedna brez motorja k nimajo ene kurčeve cevke za sklopko :BUA: Ja pr mikmekaniku boš tkoltko čakal 10 let!!
Jerry_exc Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 pozabli ste na glavno stvar ki odlikuje xtja, v tem se z njim noben ktm, pa husa, pa husaberg ne more primerjati z njo, vzdrževanja skoraj ni, mašina je večna! to je res ja :OK: samo kot posledica večne mašine je pa da iz sebe sprav poj tud malo manj koničkov... zato pa zdrži tok časa ker se skoraj nč ne matra :hmm:
D.J. Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 men je enduro varjanta ta nove XT boljša voznik tega motorja sigurno ne bo kak adrenalinar, ampak običajen motorist, ki mu ustreza mirna vožnja mogoče pa je ravno to novi segment kupcev, ker je trg s sportaši že preveč zaseden in prekonkuriran cena XTx bi mogla bit primerna, nič več kot 100.000 dražja od enduro opcije BC, moj nasvet..najprej se pozanimaš v motorjetu, če imajo ta del na zalogi, potem šele naročiš pri mikmehaniku, poleg tega pa jim poveš, da to v MJ imajo isto sem naredil pri dizah naročenih v MM in jih čakal 2 tedna, potem sem poklical v MJ, kjer so zadevo imeli, nato še enkrat v MM in naslednji dan je roba že bila v Lj
BC Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 (popravljeno) Ja pr mikmekaniku boš tkoltko čakal 10 let!! kam ga pa naj peljem? drugi najbližji pooblaščen servis je oddaljen 50+ km... BC, moj nasvet..najprej se pozanimaš v motorjetu, če imajo ta del na zalogi, potem šele naročiš pri mikmehaniku, poleg tega pa jim poveš, da to v MJ imajo sj sm dons zjutri klicu v motor jet (ko so si v mikmekaniku že tretjič nov datum dobave zmislil) in je neki sanju o 20. septembru :BUA: Popravljeno September 12, 2003. Popravil BC
gas gas Objavljeno September 12, 2003 Opozori Objavljeno September 12, 2003 BC ti se maš še dobr!! Js čakam za sprednjo luč ze 3 mesce!!!! :BUA: <_<
<=YaMaHa=> Objavljeno September 13, 2003 Opozori Objavljeno September 13, 2003 Ja sam je poj maš tud na motorju veliko manj veselja ko daš gas pr XTjki, kot pa pr kšnmu KTMu!!! B) Točno to jst pravm...KTM te bo velik bol iz adrenalinom nafilu kot tale XTjka...tole je res bl cestna varianta in če ti tak motor ustreza je tud tole odličn nakup :OK: Sam s KTMom pa ne vem če se lahk kosa?!?
<=YaMaHa=> Objavljeno September 13, 2003 Opozori Objavljeno September 13, 2003 BC ti se maš še dobr!! Js čakam za sprednjo luč ze 3 mesce!!!! :BUA: <_< Za ker motor pa čakaš luč že 3 mesce???
gas gas Objavljeno September 13, 2003 Opozori Objavljeno September 13, 2003 Za ker motor pa čakaš luč že 3 mesce??? Čakam acerbisovo luč za na Huso! :(
gidl Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 (popravljeno) Čakam acerbisovo luč za na Huso! :( Acerbisova luč nima nobene veze z Huso....ampak samo z Acerbisom...sploh pa lahko še napišeš kje si jo naroču... BC: A nisi ti KTM ravn zato kupu k ma dobr servis in rez. dele v dveh dneh....sploh pa zato k itak nč ne crkne??? Popravljeno September 14, 2003. Popravil gidl
gidl Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 pozabli ste na glavno stvar ki odlikuje xtja, v tem se z njim noben ktm, pa husa, pa husaberg ne more primerjati z njo, vzdrževanja skoraj ni, mašina je večna! Saj to je pa tud edina stvar ki je sploh kaj vredna na tem motorju, če zanemarimo to da konjev tud nima, vse ostale komponente imajo konkurenti ki si jih ti naštel veliko boljše. Sploh pa niso konkurenti! XT je hobi motor za mal prdet po mestu, KTM, Husqvarna, Husaberg pa so extremno športni motorji, tu primerjave ni!!!
Zulf Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 Za KTMa se deli dobijo kr hitr, ker "uvoznik" nabavla dele vsak teden al pa 14 dni.Za husqvarno pa mi je reku mehanik k dela na enem servisu(rihtajo tut Huse...), da treba čakat dost dle, tut več ko 1 mesc.
BC Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 BC: A nisi ti KTM ravn zato kupu k ma dobr servis in rez. dele v dveh dneh....sploh pa zato k itak nč ne crkne??? ne. zarad servisa sm hotu raj husqvarno (valda bi raje k tebi vozil k se že poznamo pa vem kako delaš!) ampak za dele sm pa res mislu da se hitr dobijo :cry: na to da nč ne crkne bi mogu bit že tut navajen. tut če kupim kakšno stvar ki še nobenmu ni crknla bom pa jst taprvi k mu bo... :wacko:
BC Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 Za KTMa se deli dobijo kr hitr, ker "uvoznik" nabavla dele vsak teden al pa 14 dni.Za husqvarno pa mi je reku mehanik k dela na enem servisu(rihtajo tut Huse...), da treba čakat dost dle, tut več ko 1 mesc. probi še ene par sporočil nad tvojim prebrat...
<=YaMaHa=> Objavljeno September 14, 2003 Opozori Objavljeno September 14, 2003 Ja ta motor je kot nalašč za enga k se rd lepo mal hitrej od omejitve fura po mestu pa iz kšnga kraja v kraj pa kdaj pa kdaj punco zapele na eno furico pa tko...za tazga je ta motor narjen...ne more se pa primerjat z nobenim hudim KTMom(520,620,640...)al pa Husqvarno pa temi profesionalci!
Noise Objavljeno Oktober 2, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2003 - višina sedeža: 855mm - "ground clearance": 200mm Noro slabo razmerje, tole... 85 in pol centimetrov, pa samo 20cm ground clearancea... Pa če dodamo še kakšen ščitnik auspuhov, smo že na kakšnih 17 cm... Offroadali pa res ne bomo z XT660R...
Noise Objavljeno Oktober 2, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2003 Mimogrede, tole so kompletni podatki... 2004 XT660R --- TECHNICAL SPECIFICATION ENGINE Type Liquid-cooled, 4-stroke, SOHC, 4 valves Displacement 659 cc Bore and Stroke 100 x 84 mm Compression ratio 10:1 Max. Power 35.3 kW (48 HP) @ 6000 rpm Max. Torque 58.4 Nm (5.95 kg-m) @ 5250 rpm Lubrication Dry sump Fuel supply Fuel injection, 44 mm throttle body Clutch type Wet, multiple disc Ignition TCI Starting system Electric Transmission Constant mesh, 5 speed Final transmission Chain Gear ratio 1 2.500 2 1.625 3 1.150 4 0.909 5 0.769 Primary reduction ratio 2.083 Secondary reduction ratio 3.000 CHASSIS Frame Steel tubular diamond frame with dual tank rails Front suspension Telescopic fork, ø 43 mm Rear suspension Monocross with linkage Front wheel travel 225 mm Rear wheel travel 200 mm Caster angle 28 Trail 118 mm Front brake Single floating disc, ø 298 mm Rear brake Single disc, ø 245 mm Front tyre 90/90-21M/C 54S Rear tyre 130/80-17M/C 65S Rim size front 21 x 1.85 Rim size rear 17 x MT2.75 DIMENSIONS Overall length 2240 mm Overall width 850 mm Overall height 1235 mm Seat height 855 mm Wheelbase 1500 mm Min. ground clearance 200 mm Dry weight 165 kg Fuel tank capacity 15 litres (reserve 3.5 litres) Oil (tank) capacity 2.9 litres
-pero- Objavljeno Oktober 6, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2003 Hehe - tu noben skid plate ne pomaga ...yamaha upa na to... upam da je konkretno prtrjen mim auspuhov ker če je sam naliman nanje je vseen če ni :hmm:
Noise Objavljeno Oktober 6, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2003 ...yamaha upa na to... upam da je konkretno prtrjen mim auspuhov ker če je sam naliman nanje je vseen če ni :hmm: Na evo, pa smo tam... Še centimeter nižje :BUA:
D.J. Objavljeno Oktober 6, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2003 teli avspuhi so no way off-road uni ščitniki :lol1: , ena ornk skala prebije ščit, skrivi avspuhe in zluknja blok motorja..testirano :BUA:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se