Barth Objavljeno Avgust 18, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2004 Probaj tu..... KLIK LP Bajsi Ta tema govori o xt6660R in ne o X (supermoto). Poleg tega ni omenjenih nobenih izkušenj. Tudi mene zanima, kako se kaj vozi ta stvar.
sanfezo Objavljeno September 3, 2004 Opozori Objavljeno September 3, 2004 Vidim, da si jo ni še nihče privoščil. Yamaho mislim. 01.07.2004 v popoldanskih urah sva jo z ženo srečno pripeljala domov. Novo "novcato", si morete misliti. Po želji sopotnice v črni barvi. Moram priznati, da sem bil nad prodajalci presenečen, ker sem prejšnji dan položil nekaj "denarcev" (za resnost nakupa, se razume), takoj drugi dan pa so me poklicali, da mi "šenkajo" (prevod- poklanjajo) začasno registracijo. V nasprotnem primeru bi moral čakati preko vikenda na papirje (seveda bi lahko sam plačal, ampak zakaj) za registracijo, katero sem uredil 05.07.2004. Glede motorja pa tako, ker nisem vozil prejšnje XT-ejke, vam ne morem povedati razlike. Ker pa sem imel prej KLR-ja letnik 1987 s predelanim izpušnim loncem in dobro "naštelano mašino" (beri naštelano, ne frizirano- zahvala gre Motomehaniki Hervatin), je razlika več kot očitna. KLR je bil kot bombnik, pri nizkih obratih je trgalo (ne, ni bil KTM), pri spuščenem gasu je pokalo kot na fronti, zavore so bile letniku primerne, vedno je vžgal v prvo (brez e. zaganjača). XT je pa bolj nežna, tudi ona vžge v prvo, vendar nima zvoka ala KTM, pri spuščenem gasu je bolj zadušeno pokanje (priznam, malo pogrešam KLR-ja) ampak, kar se tiče pospeškov, adijo KLR in še kdo zraven. Zavore so neprimerno boljše, prav tako je boljše udobje (vsakič znova potrdi sopotnica). Ima pa eno, zame veliko, napako, ta, drugače dober, vbrizg goriva in elektronika pri popolnoma zaprtem plinu in nato pri dodajanju ne deluje popolnoma vsklajeno. Vedno zamuja, zato cukne. vendar se to dogaja samo, če je plin popolnoma zaprt in ga potem odpreš, kasneje tega ni več. Glede same vožnje pa je to ena sama poezija (ne vem kaj pomeni ta beseda, ampak naši poeti so vedno nekje lebdeli, pa sem mislil, da bo ustrezna), mašina kar precej potegne, skozi ovinke si pa tudi malo več upam kot prej (na pl. ridah držim cestake kot za šalo).
komar Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 vendar nima zvoka ala KTM, pri spuščenem gasu je bolj zadušeno pokanje Če je original. Menjaj izpušna lonca, pa da vidiš kako grmi, kot dva bombnika. Dober nakup, pa srečno vožnjo. Evo predelave:
BC Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 KLR je bil kot bombnik, pri nizkih obratih je trgalo (ne, ni bil KTM), pri spuščenem gasu je pokalo kot na fronti... vendar nima zvoka ala KTM, pri spuščenem gasu je bolj zadušeno pokanje (priznam, malo pogrešam KLR-ja)... tudi ktm (vsaj moj) tovarniško sploh ni glasen tako, da se ti zaradi tega ni treba sekirat. ulavfaj, zamenjaj izpuh pa bo... ;)
sanfezo Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Zdi se mi, da sem edini v Sloveniji s takšnim motorjem (nobenega odgovora ni), zato bom pa še malo nakladal. Pri 1000 km je bil prvi servis. Nič pretresljivega, olje ven, drugo noter (Shell 100 % sintetika- tako piše na embalaži), isto s filtrom olja, ostalo je bila samo kontrola (serviser je šel na preizkusno vožnjo). Nato je bilo do približno 2000 km še varčevanje z bencinom (beri z obrati), potem pa gas. Sedaj ima približno 3200 km, deluje brezhibno, nič se ni odvilo (vibracije), nič zatajilo (made in Japan), porabe olja ne beležim, samo bencin je potrebno tankati. Poraba ni ne vem kaj pretresljiva; približno 4 do 4,5 litra (dva na sedežu in precej plina- po ravninah 110 km/h). Morda se vam bo zdela hitrost majhna, ampak upor vetra je precejšen in ni več užitka. Do sedaj sem ga spravil do 150 km/h za kratek čas. Ni bilo kakšnih velikih vibracij, lepo drži smer, pa tudi hrupa ni nobenega- ostaja za hrbtom. Najlepše je na zavitih cestah, ko hitrost ni velika, ker ima pospešek in te požene hitro iz ovinka. Na občutek bi dejal, da ima malo daljše prestavno razmerje kot KLR, vendar nima obratomerja (pogrešam) in ne morem točneje povedati. Ker je motor tekočinsko hlajen, bi vrli Japonci lahko namontirali še merilnik za hladilno tekočino. Saj ni panike, prvih 10 km gremo zlahka, da se olje segreje na delovni temperaturo, potem pa na obrate.
KimJackie Objavljeno April 6, 2005 Opozori Objavljeno April 6, 2005 sanfezo: Od danes naprej sva že dva...
BRANE Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 (popravljeno) klinc, pa tak forum.. kukr člouk pove par resnic o nekem mopedu na način, ki gre moderatorju v nos, ga je treba čistit.. Popravljeno April 19, 2005. Popravil BRANE
stuhec Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 sanfezo, kaj vse si imel od enovaljnih motorjev, kako je kaj ta XT drugacen od drugih ?
sanfezo Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 sanfezo, kaj vse si imel od enovaljnih motorjev, kako je kaj ta XT drugacen od drugih ? ← Od enovaljnih sem do sedaj imel 2x KLR 600, 1x MZ 251 in malo morje TOMOSAKIJEV. Kakšna je razlika? KLR-ja sem uporabljal predvsem za off-road vožnjo (saj vsi vemo, da to ni to), letnik je bil 87 (zmogljivosti in ostale karakteristike temu primerne), vibracije precej občutne, sopotnica pa je pravila, da zadaj sedeti ni najbolj ugodno. Kar pa se tiče Yamahe XT, je pa to precej bolj civilizirana "makina" v primerjavi s KLR-jem. Boljše zmogljivosti (večja prostornina- moč in navor, zavore, lega na cesti), vibracij je manj, pa še sopotnica se precej boljše počuti. Lahko primerjam samo KLR-ja in XT-jko, ker drugih nisem vozil (to naj drugi napišejo), lahko pa samo napišem, da je "požiranje" kilometrov precej bolj udobno (lahko tudi bolj hitro), zaradi boljše lege tudi manj stresno in bolj ekonomično (manjša poraba). Če na hitro pogledamo oba moptorja, vidimo, da je KLR motor, katerega brez slabega občutka zapeljemo v divjino, XT pa je bolj za asfalt in makadamske poti. Zakaj sem zamenjal KLR-ja za XT-jko je pa predvsem v tem, da je novejši motor bolj varen (beri zgoraj napisano). Če bi se sam vozil, bi seveda izbral nekaj bolj hard, ampak za v dvoje je to veliko boljša izbira.
Frenki2 Objavljeno April 30, 2005 Opozori Objavljeno April 30, 2005 Mnenja oz. praktične izkušenje o Yamaha XT 660 X Letnik: 2005 Kategorija: Funbike Pri trgovcu, kjer nameravam kupit motor se lahko, dokler ni plačan, nanj le vsedeš. Predvsem me zanima kako se zadeva obnese z dvema v sedlu, čeprav bo to bolj poredko. Sicer pa sem se namerno odločil za to kategorijo (opcija je DUKE II, ali pa BMW) Hvala! P.S. To bo (če bo) "come back" po četrt stoletja!
komar Objavljeno Maj 5, 2005 Opozori Objavljeno Maj 5, 2005 Vsekakor se boš lepše peljal v dveh na xt-ju kot na duke.
batzajla Objavljeno Julij 18, 2005 Opozori Objavljeno Julij 18, 2005 sem jo peljal tistih 10minut na maxijevi delavnici... položaj za krmilom precej domač,sedež sedlast in precej udoben,ne omogoča pa presedanja levo desno naprej nazaj.motor ne trese nič spljoh,potegne tud ne lih nevem kva (se pa da dobit kit,je djau bladzo),fino ker motor ne cuka pod nizkimi obrati in je tko zlo okretn pri majhnih hitrostih (malo osmico sm zvozu lažje kot z LC4),tud balanca se obrne za večji kot.sprednja zavora je prešvoh,zadnja daje dober občutek za tiste,k nimajo motorja za dirkat in k bi se radi peljal na morje brez da bi jih bolela rit :)
Denny Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 ...sprednja zavora je prešvoh,.. ← nek test sem dolgo nazaj bral, kjer so hvalili na XT-jki Brembo zavore :?
batzajla Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 jah kva pa vem,men 300 disk na enduri bolš prime...da o 320 zdej na SM feltnah ne govorim .)
KyoKon Objavljeno Januar 12, 2006 Opozori Objavljeno Januar 12, 2006 Letos sm naredu na XTX mojih prvih 4k km. Prej sm mel enduro in zdej ni pogojev da grem nazaj. Mal bol trdo, ne plava, ustreza mi položaj pri vožnji, tud bremze so zakon glede na predhodn motor (Pegaso). Lahko bi imela kakšno kilo manj, ampak, ko jo enkrat pelješ sploh nimaš občutka da ima 10 ali 20kg več kot konkurenca. Mašina ne cuka, vleče že takoj, zaenkrat imam dost moči za skozi ovinke. Mašina že zdej mal seka nazaj, sm gledu za Wings-e pa jih ni v ceniku, Akrapo pa se mi zdi mal predrag. Bomo še mal študiral. Še mal pa bo april, pol pa gas. :D
XDR Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 meni se zdi da je ta motorček res lep, samo nevem kako se na takšnem motorju potuje na daljše ture. Jaz sem pač bolj navdušen na chopperji. Drugače pa se rad vozim tudi s takšnimi lepoticami kot je Yamaha XT 660 X. :OK:
KyoKon Objavljeno Januar 14, 2006 Opozori Objavljeno Januar 14, 2006 Z XTX se komot potuje, če sva šla s tastom na turo dolgo 500km in je on vozu Yamaho TT 600 R. Ta ma pa res zic kot želetka za brit. :kva2: Sicer ma pa hoda spredaj 20cm zadaj pa 19cm. Res je da je trdo vzmetenje ampak vseeno vse skupaj v končni fazi mnogo manj togo kot pri Viragu, ki sem ga vozu. Sicer je tud tehnika vožnje čist druga. Jst sm skor zaspal na čoperju. Ta stil mi pač ni všeč.
Lupek Objavljeno Marec 12, 2006 Opozori Objavljeno Marec 12, 2006 Od splavitve Yamahe XT 660 R je minilo že kar nekaj časa, na forumu pa še vedno ne najdem nobenih vtisov, predlogov ali pripomb lastnikov tega motorja (razen za XT 660 X). V prihodnjih nekaj mesecih namreč nameravam kupit omenjen motor, zato bi bil vesel kakršnih koli mnenj oz. informacij o motorju. Ste ga imeli že kdaj na popravilu ? Kolikšni so stroški rednega vzdrževanja? Kako se na motorju počutite večji vozniki (190+ cm) Kolikšna je poraba goriva ob normalni vožnji? Kakšna je vodljivost motorja? Kar nekaj časa sem imel o motorju dokaj pozitivno mnenje, nakar me je zmotilo pisanje v reviji MotoSi, kjer je avtor članka zapisal: "Kdor ni v leti 2003 kupil zadnje generacije XT600, si ko jo v tegovinah krškega Delta teama prodajali za super dobro ceno, je izgubil listek z sedmico! Kdor ima najstarejšo XT500 z aluminijasto posodo za gorivo, naj jo drži doma z vsemi petimi." So bile stare XTjke res toliko boljše? Lp: Luka
NoFear Objavljeno Marec 12, 2006 Opozori Objavljeno Marec 12, 2006 Zelo dober motorčič. Mašina je neuničljiva, pelje se lepo..končna hitrost okoli 160km/h (lahko bi imel kakšen KW več .) ). Fotr je imu 96 letnik pa je bila v odličnem stanju edino kar me je motilo je blo to, da je motor enovaljnik :( in pod določenimi obrati dosti trese, pa to da ni imel vodnega hlajenja.
Avatar Objavljeno Marec 12, 2006 Opozori Objavljeno Marec 12, 2006 Kar nekaj časa sem imel o motorju dokaj pozitivno mnenje, nakar me je zmotilo pisanje v reviji MotoSi, kjer je avtor članka zapisal: "Kdor ni v leti 2003 kupil zadnje generacije XT600, si ko jo v tegovinah krškega Delta teama prodajali za super dobro ceno, je izgubil listek z sedmico! Kdor ima najstarejšo XT500 z aluminijasto posodo za gorivo, naj jo drži doma z vsemi petimi." So bile stare XTjke res toliko boljše? Lp: Luka Kaj vem, pravijo da so se z leti poredile in dobile slabše komponente, ker so šparali pri proizvodnji. Meni se še vedno orosi oko za dobrim starim tenerejem (letnik 89).
Lupek Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 Potemtakem stara XT 600 niti ni tako slaba izbira. Od enega bivšega lastnika stare XT sem slišal da ga je motilo ker ima motor precej kratko medosno razdaljo. Kakšne so vaše izkušnje z njimi ? Če se postavite v mojo kožo, kaj bi raje kupili novejšo ali starejšo XT ? Uporabljat pa jo nameravam za krajše ture z umirjeno vožnjo. Lp: Luka
lightning Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Glede na to, da je motocikel poceni(pustimo debate, kaj je za koga poceni), se ti po moje splača kupiti novega. Zlasti za to, ker za slabega 1,4 mio sit dobiš nov in vzdržljiv moped, kateri ti bo ob primerni uporabi sigurno zdržal veliko veliko let. Lahko pa kupiš letnik 2003(cirka 20 k km) ali podobno in daš dobrih 300k sit manj, sam nikoli ne boš vedel, kaj se je z motorjem delalo. Skratka pri takih razlikah v ceni, bi jaz vsekakor vzel novo. Še zlasti, če bi kupoval za daljše časovno obdobje. je pa jasno prva predpostavka, da imaš 1,5-1,6 MIO sit na lagerju(morebitna oprema, v kolikor jo nimaš od prej+registarcija). LP, lightning
suntrace14 Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Po drugi strani pa so ta stari modeli XT zelo, zelo robustni (če bolje pomislim, pokvarjene sploh še nisem videl) in tudi cene niso tako visoke. Če potrebuješ motor za krajše ture in umirjeno vožnjo, potem je to odlična izbira, preostali denar pa zapravi za kakšno daljšo turo (Dalmacija, Grčija, ... :hmm: )
SiR Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Če se postavite v mojo kožo, kaj bi raje kupili novejšo ali starejšo XT ? Uporabljat pa jo nameravam za krajše ture z umirjeno vožnjo. Lp: Luka vseeno, odvisno pač, kolk maš dnarja . pri stari se boš malo več ukvarjal s sprotnim servisiranjem, ker bo pač že nekaj dala skozi ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se