Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo, morda kdo ve, če pašejo obroči z naperami od yamaha xt 600 z tenere na yamaha xt 600? Tenere ima tiste zlate 18 col, xt pa navadne 17 col.

Objavljeno

Mam eno vprašanje. Prejšni lastnik moje xt660x je menjo zadni zobnik za večjega. Že sam je reko, da števec ne kaže realno kilometrov (prevoženih), kar sm tut včeri sam opazo. Na relaciji 8km mi je pisal da sm prevozo 12km. Je imel kdo kdaj kakšen tak problem ? 

 

mi lahko poveš kolko zob imaš na zadnjem zobniku?

Objavljeno

mi lahko poveš kolko zob imaš na zadnjem zobniku?

zadnji zobnik je 48, v originalu je 45. Tudi sprednji zobnik je drug in sicer 14 namesto 15, če se ne motim. 

Objavljeno

zadnji zobnik je 48, v originalu je 45. Tudi sprednji zobnik je drug in sicer 14 namesto 15, če se ne motim. 

15/45 je orginal js sm naroču zdej 14/46 pa bomo vidli če bo lagalo kaj

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

ima kdo LED žmigovce na svoji xtx ? ter katere priporočate

Objavljeno

Pozdravljeni,

 

sem nov na forumu in nov v motorističnemu svetu(3 skuterji ne štejejo verjetno :rolleyes: )

 

Kupil sem Yamaho XT660X letnik 2005 za prvi motor(želja je prisotna že 10 let po tem motorju)

Ne vem pa servisne zgodovine zato bi raje preden se podam na izlete poservisiral motor.

 

Trenutno ima 25000 km.

 

Kaj je potrebno menjati in predvsem kam peljati? Delta team, Seles, Elisa?

 

Hvala ze vnaprej!

Objavljeno

Od kje pa si oziroma ali ti je oddaljenost servisa pomembna ?

Objavljeno

ce so km realni nimas kaj skrbet. preveri blazilce v zadnjem pestu da niso prevec zrabljeni in imajo "luft", poglej napenjalec verige na spodnji strani, poglej v kaksnem stanju sta veriga in zadnji zobnik, preventivno lahko menjas olje v masini in olje sprednje bremze in poglej v kaksnem stanju je zracni filter. cesa drugega se ne spomnem. prilepil ti bom service manual kjer imas napisano kaj moras servisirat pri dolocenih km ampak so pri nastavljanju ventilov pretiravali in se jih lahko nastavlja na 40000km in na na 20000 kot je napisano v tem manualu ki sem ga prilepil.

za servise ti pa zal nemorem svatovati, ker svojo yamaho sravfam sam.

zelim ti veliko dobrih km!

Yamaha_XT660R_XT660X_2004_Service_Manual.pdf

Objavljeno

Je kdo razdiro zadnji del svoje XT ? Nosilec za tablico, se da lepo odstraniti, luč pa je na plastiki ki je povezana z celim blatnikom naprej. Ali je potrebno blatnik rezati ali se da kje razdredi, vendar sem  jaz spregledal ? 

Objavljeno

Od kje pa si oziroma ali ti je oddaljenost servisa pomembna ?

 

Sem iz Zasavja. Ne bi se pelu v MB ali Koper ampak tu nekje kot sem omenil...

 

ce so km realni nimas kaj skrbet. preveri blazilce v zadnjem pestu da niso prevec zrabljeni in imajo "luft", poglej napenjalec verige na spodnji strani, poglej v kaksnem stanju sta veriga in zadnji zobnik, preventivno lahko menjas olje v masini in olje sprednje bremze in poglej v kaksnem stanju je zracni filter. cesa drugega se ne spomnem. prilepil ti bom service manual kjer imas napisano kaj moras servisirat pri dolocenih km ampak so pri nastavljanju ventilov pretiravali in se jih lahko nastavlja na 40000km in na na 20000 kot je napisano v tem manualu ki sem ga prilepil.

za servise ti pa zal nemorem svatovati, ker svojo yamaho sravfam sam.

zelim ti veliko dobrih km!

Matija hvala za izčrpno informacijo. Ketno in zobnik sem že takoj preveril in je bila nova ne dolgo nazaj. Blazilce vsekakor preverim in napenjalec.

No, če še ni treba nastavljati ventile potem pa res lahko to doma naredimo... Glede na to da so se skuterji in avti šraufal... Bom vsaj prepričan, da je bilo menjano. Ali kopuješ originalne dele pri Yamahi ali bi bil nakup na tej strani ok? http://trgovina.motohrup.si/e-trgovina/motorno-kolo/yamaha/660/xt-660-x/?page=1#none

 

Hvala tudi za manual in dobre želje.

Objavljeno

Še dobro, da ne bi peljal v Maribor ali Koper, ker sem hotel predlagati Ljubljano ali pa Novo Gorico. Ti bo nekdo odgovoril, kateri bolj pozna nekoga dobrega v tvoji bližini. 

Objavljeno

original delov se izogibam ker so preprosto predragi v primerjavi z aftermarket. original dele vem da dobavljaja kmc center preko delta team-krsko. potrosno robo kupim kjer dobim najceneje(olje motul 5100 in oljni filter). ta stran,ki si jo prilepil zgleda da ima vredu cene. poglej se nekaj tujih strani imajo kar nekaj zanimivih delov za nase motorje :D skoda k ni denarja za vse :(

http://www.kedo.com/ 

http://www.off-the-road.de/ 

http://www.louis.de/_30ee6ba632f03c9ea872982bdcedf843de/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=DM011

 

pri svojem sem decembra lani stelal ventile. povem ti da to ni noben hud poseg in ce delas lepo pocasi ti vzame eno popoldne, na servisu vrjetno porabi 1 uro :). bli so pa vsi ventili lepo na sredini predpisane tolerance. po 40000km je pr men vse stimal.

LP

Objavljeno

pri svojem sem decembra lani stelal ventile. povem ti da to ni noben hud poseg in ce delas lepo pocasi ti vzame eno popoldne, na servisu vrjetno porabi 1 uro :). bli so pa vsi ventili lepo na sredini predpisane tolerance. po 40000km je pr men vse stimal.

 

Kako pa veš, da je potrebno naštelat ventile? Npr. jaz imam MT-03 in 20000KM. V MBju so mi na enem servisu rekli, da bi jih štelali ali ne glede na zvok. 

Objavljeno

v owner manualu mi pise pri servisnih intervalih da je stelanje na vsake 40000km v tem .pdf manualu pa pise da je na 20000km.

Objavljeno

Kako pa veš, da je potrebno naštelat ventile? Npr. jaz imam MT-03 in 20000KM. V MBju so mi na enem servisu rekli, da bi jih štelali ali ne glede na zvok. 

prverjaš jih na določeno št. kilometrov (piše v servisni knjigi) in po potrebi, če so iz toleranc, nastavljaš.

To da se jih štela na zvok je totalna bedarija. Razmak se lahko tudi manjša...ventili so posledično tišji, Izpušni dlje časa odprti in se ne hladijo tok dobro-nevarnost da se prežgejo. Poleg seveda tega, da je zvok zelo subjektiven faktor.

Objavljeno

original delov se izogibam ker so preprosto predragi v primerjavi z aftermarket. original dele vem da dobavljaja kmc center preko delta team-krsko. potrosno robo kupim kjer dobim najceneje(olje motul 5100 in oljni filter). ta stran,ki si jo prilepil zgleda da ima vredu cene. poglej se nekaj tujih strani imajo kar nekaj zanimivih delov za nase motorje :D skoda k ni denarja za vse :(

http://www.kedo.com/ 

http://www.off-the-road.de/ 

http://www.louis.de/_30ee6ba632f03c9ea872982bdcedf843de/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=DM011

 

pri svojem sem decembra lani stelal ventile. povem ti da to ni noben hud poseg in ce delas lepo pocasi ti vzame eno popoldne, na servisu vrjetno porabi 1 uro :). bli so pa vsi ventili lepo na sredini predpisane tolerance. po 40000km je pr men vse stimal.

LP

Ok super. Una Nemška stran je pa huda ja!  :grim

 

Mogoče še eno vprašanje... Je kdo kupoval grafike/nalepke za XT? Kje bi se dalo to dobit... Namreč na moji je bila samo 1 in pol zaradi pranja z Karcherjem...

Objavljeno

Ok super. Una Nemška stran je pa huda ja!  :grim

 

Mogoče še eno vprašanje... Je kdo kupoval grafike/nalepke za XT? Kje bi se dalo to dobit... Namreč na moji je bila samo 1 in pol zaradi pranja z Karcherjem...

mislim da za nalepke se najbl splača če jih daš delat izbereš grafiko itd..

Objavljeno

Mene pa zanima katere gume mi svetujete za xt-jko, večino bom vozil po asfaltu ampak bo tut kej makedama oz. gozda, sploh zdej k bo treba pospravljat po žledu. Trenutno so gor ene 10 let stare znucane xxx gume dimenzij 140/80/18 in 90/90/21. A priporočate za zadaj mogoče ožjo gumo???

 

LP, Luka

Objavljeno

Pa če ma kdo kej špic za zadnje kolo 18 col, bi rabu ene 3 al pa 4 komade  .)

Objavljeno

mislim da za nalepke se najbl splača če jih daš delat izbereš grafiko itd..

 

Ja si bom malo po svoje zamislil in jih dal delat.  ;)

 

Bi pa rabil eno informacijo kako preverim če je veriga dosti napeta in kako jo po potrebi bolj "zategnem". Hvala.

Objavljeno

Ja si bom malo po svoje zamislil in jih dal delat.  ;)

 

Bi pa rabil eno informacijo kako preverim če je veriga dosti napeta in kako jo po potrebi bolj "zategnem". Hvala.

potrebno samo nekoliko odviti os zadnjega kolesa in z "šponarji" potegniti kolo nekoliko nazaj. Pri tem je treba paziti, da se to opravi na obeh straneh enako (lahko se štejejo zavrtljaji ključa, v pomoč so pa tudi označbe na vilicah) 

Objavljeno

18 col na xt? imaš to še tastaro xt? jaz če bi bil na tvojem mestu, bi vzel sava rockrider :)

Objavljeno

potrebno samo nekoliko odviti os zadnjega kolesa in z "šponarji" potegniti kolo nekoliko nazaj. Pri tem je treba paziti, da se to opravi na obeh straneh enako (lahko se štejejo zavrtljaji ključa, v pomoč so pa tudi označbe na vilicah) 

Zdravo,

 

hvala za odgovor. Sem pa šel preverit v manual toleranco in piše da naj bi bila ketna napeta oziroma SLACK naj bi bil nekje med 40-55mm od najnižje do najvišje možne izmerjene točke...

 

Lp

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!