Ice Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Kaj pa če bi zmeril? :grrr, preenostavno.
bikez Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Ja kako boš pa crash pade naredil če se ne spoznaš na zadeve?namig...vijak je najverjetneje M10 pa NI navaden navoj, če se dobro spomnin je korak navoja 1.25, pa daljše vijake boš tudi rabil...ko boš kupoval prosi trdnostni razred vijaka vsaj 10.9 Trdnostni razred 10.9 boš dobil le, če ga boš dal narediti in potem je vijak cca. 10€, drugače pa 0.5€. Drugače pa je meni rekel "drejar", da je 9.x trdnostni razred čisto OK, pa še tle je zmrdoval z glavo. Mislim, da je še nekaj rekel da ni OK, če je vijak preveč trd in žilav, da ne bi zlomlo gištela ob padcu. rebel in gsx750f 2
Cartman Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Ja lahko bi, vendar težko če se človek ne spozna na te stvari, delam za enega Crash pade, pa me zanima samo ta informacija... ej fuckin matico pa ja znaš našraufat. roko in dotem 1 1
HyperJack Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 (popravljeno) ej fuckin matico pa ja znaš našraufat. Motor ni moj, in ni niti malo blizu mene, da bi sam izmeril :S Popravljeno Junij 24, 2010. Popravil HyperJack
gebre Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Reči majstru naj vzame šrauf in gre v Merkur...tam naj mu pa dajo matice M8 in M10 različnih korakov. Ena bo ziher pasala in naj si samo zapomne kako matico je gor našravfal ane
bikez Objavljeno Junij 25, 2010 Opozori Objavljeno Junij 25, 2010 Reči majstru naj vzame šrauf in gre v Merkur...tam naj mu pa dajo matice M8 in M10 različnih korakov. Ena bo ziher pasala in naj si samo zapomne kako matico je gor našravfal ane V Merkurju imajo samo "navadne šravfe" , tak da ...
Urban K. Objavljeno Avgust 12, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2010 Živjo! Včeraj se mi je nekajkrat med vožnjo zgodilo, kot da bi se mi izklopila elektrika, za trenutek so se števec in vse ostale lučke ugasnile, obratomer se je na novo zavrtel, motor je malo potrokiral, potem pa je spet vse normalno delovalo. Ko sem ga doma parkiral in ga probal po nekaj urah zopet vžgati, mi je ob pritisku na start tipko motor ''mrknil'', kot da ne bi bil dovolj polen akumulator (star je 2 tedna), ob drugem poizkusu pa je motor normalno vžgal. Pogledal sem, če prihaja pri žicah na akumulatorju do kašnih motenj, pa je vse v redu. Če kdo kaj ve o tem in bi mi lahko pomagal, se mu v naprej zahvaljujem. LP!
NejcN Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Živjo! Včeraj se mi je nekajkrat med vožnjo zgodilo, kot da bi se mi izklopila elektrika, za trenutek so se števec in vse ostale lučke ugasnile, obratomer se je na novo zavrtel, motor je malo potrokiral, potem pa je spet vse normalno delovalo. Ko sem ga doma parkiral in ga probal po nekaj urah zopet vžgati, mi je ob pritisku na start tipko motor ''mrknil'', kot da ne bi bil dovolj polen akumulator (star je 2 tedna), ob drugem poizkusu pa je motor normalno vžgal. Pogledal sem, če prihaja pri žicah na akumulatorju do kašnih motenj, pa je vse v redu. Če kdo kaj ve o tem in bi mi lahko pomagal, se mu v naprej zahvaljujem. LP! Nisem strokovnjak za elektriko, vendar je imel prijatelj na FZ1 podobne težave. Poleg akumulatorja je postavil dušilec za auspuh in nehote predrgnil neko žičko. Ta žica je ustvarjala nek stik in motor se je kar med vožnjo izklopil in ponovno vklopil. Še malo preglje žice če ne pa na servis. Dobr zrihti...
Bremzer Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Živjo! Včeraj se mi je nekajkrat med vožnjo zgodilo, kot da bi se mi izklopila elektrika, za trenutek so se števec in vse ostale lučke ugasnile, obratomer se je na novo zavrtel, motor je malo potrokiral, potem pa je spet vse normalno delovalo. Ko sem ga doma parkiral in ga probal po nekaj urah zopet vžgati, mi je ob pritisku na start tipko motor ''mrknil'', kot da ne bi bil dovolj polen akumulator (star je 2 tedna), ob drugem poizkusu pa je motor normalno vžgal. Pogledal sem, če prihaja pri žicah na akumulatorju do kašnih motenj, pa je vse v redu. Če kdo kaj ve o tem in bi mi lahko pomagal, se mu v naprej zahvaljujem. LP! Malo poglej;okoli mikro stikala stranske tačke motorja, spoje(štekerje)in kable !!
matgo Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Živjo! Včeraj se mi je nekajkrat med vožnjo zgodilo, kot da bi se mi izklopila elektrika, za trenutek so se števec in vse ostale lučke ugasnile, obratomer se je na novo zavrtel, motor je malo potrokiral, potem pa je spet vse normalno delovalo. Ko sem ga doma parkiral in ga probal po nekaj urah zopet vžgati, mi je ob pritisku na start tipko motor ''mrknil'', kot da ne bi bil dovolj polen akumulator (star je 2 tedna), ob drugem poizkusu pa je motor normalno vžgal. Pogledal sem, če prihaja pri žicah na akumulatorju do kašnih motenj, pa je vse v redu. Če kdo kaj ve o tem in bi mi lahko pomagal, se mu v naprej zahvaljujem. LP! A imaš R1 letnik 2007 slučajn??
Urban K. Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Imam 2004 letnik, vse original, sploh se mi ne sanja od kje bi to kar na enkrat prišlo. Vozil sem se po Ridah in kar na enkrat se je pojavila težava...
Guest kala Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 (popravljeno) Imam 2004 letnik, vse original, sploh se mi ne sanja od kje bi to kar na enkrat prišlo. Vozil sem se po Ridah in kar na enkrat se je pojavila težava... Se ti je mogoče užgala tudi lučka na obratomeru rumena z znakom v obliki motorja - diganstika?? Če ni pa poglej stikalo ki izklopi motor stikalo nad start tipko Popravljeno Avgust 13, 2010. Popravil kala
Guest kala Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Preglej vse konektorje na motorju ! Pozicija konektorjev Ožičenje R1 2004 Oznake Urban K. 1
Urban K. Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 (popravljeno) Se ti je mogoče užgala tudi lučka na obratomeru rumena z znakom v obliki motorja - diganstika?? Če ni pa poglej stikalo ki izklopi motor stikalo nad start tipko Nobena lučka se mi ni vžgala, sprva sem tudi jaz pomislil, da je kaj narobe z zasilnim stikalom, vendar če ga ugasneš preko zasilnega stikala, ima motor še vedno kontakt in gorijo vse lučke, pri meni se pa popolnoma vse izklopi. Popravljeno Avgust 14, 2010. Popravil Urban K.
kuntakinte Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Nobena lučka se mi ni vžgala, sprva sem tudi jaz pomislil, da je kaj narobe z zasilnim stikalom, vendar če ga ugasneš preko zasilnega stikala, ima motor še vedno kontakt in gorijo vse lučke, pri meni se pa popolnoma vse izklopi. Ne vem kako je na R1 sam po mojih izkušnjah se z zasilnim stikalom vse izklopi(blank na števcu)... casper7 1
krava Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Ne vem kako je na R1 sam po mojih izkušnjah se z zasilnim stikalom vse izklopi(blank na števcu)... še balanca se izklopi,prestari moped maš :grim roko in Stasky 1 1
Stasky Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Ponavadi, če je problem v zasilnem stikalu ali stikalu tačke se števci ne resetirajo ampak sam motor crkne... prej bi rekel da je težava kje na ključavnici/kontaktu... preveri spoje tam okoli, mogoče kakšna masa itd... (glede na to da se števci resetirajo mora biti kej v zvezi s kontaktom po moji logiki). prav bo prišla shema, ki jo je kala prilepu...
kuntakinte Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 (popravljeno) še balanca se izklopi,prestari moped maš :grim dvojni post Popravljeno Avgust 14, 2010. Popravil kuntakinte
kuntakinte Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 še balanca se izklopi,prestari moped maš :grim No wori
Urban K. Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 Prejle je bil pri meni električar in je ugotovil, da nekje prihaja do stika in posledično prazni akumulator, ali pa da ''špulca'' ne polni akumulatorja. Upam, da samo nekje prihaja do stika... :glare: LP!
JMatic Objavljeno Avgust 30, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2010 zivjo.... evo, pa jo imam.... 2004 r1, popolnoma stock... pa me neki zanima, dobil sem pokrov zadnjega sedeza, ampak je brez tiste...hm...blazinice a se to da kje kupit al jo morm dat komu delat brez tele crne blazinice http://cdn1.ioffer.com/img/item/150/603/789/onKP.jpg
TADEJ46 Objavljeno Avgust 30, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2010 zivjo.... evo, pa jo imam.... 2004 r1, popolnoma stock... pa me neki zanima, dobil sem pokrov zadnjega sedeza, ampak je brez tiste...hm...blazinice a se to da kje kupit al jo morm dat komu delat brez tele crne blazinice http://cdn1.ioffer.c...03/789/onKP.jpg zakai pa jo rabiš? eni pokrovi sedežov so brez tega
JMatic Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 ker je pokrov po mojem narjen za to blazinico... tko.. manjka..ocitno, pa mi ni vsec brez
RVT Objavljeno September 4, 2010 Opozori Objavljeno September 4, 2010 YAMAHA R1 SP/SPR ( Na oko SP in SPR iste le, da ima SPR nekaj komponent vzmetenja boljše verzije Ohlins - FGT ,TTX ) S tem modelom naj bi proslavili zmago v ENDURANCE 2009 ( Igor Jerman z ekipo) in zato tudi v njihovih barvah.
RVT Objavljeno September 4, 2010 Opozori Objavljeno September 4, 2010 No tle je pa izdelk od enga z dost denarja pa velik časa
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se