Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Petzl

Priporočene objave

Lp!

Upam na vašo pomoč.Lastim si yamaho r1 letnik 2000 in se mi pojavlja problem,in sicer z 2 prestavo,kot da bi nekako preskočil zobnik notri,ne vem,se ne spoznam.

Imam pa par prijateljev z r1-kami od 98 do 2002 in se skoraj vsem pojavlja isti problem.Je mogoče kdo od vas imel isti problem??Kaj bi lahko bil vzrok?

Se opravičujem če je bila tema že obravnavana,jst je nism našel...

Hvala za vašo pomoč ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je imel isti problem na yamahi r6 letnik 99 in to kar 2x.Težava je v temu da se obrabi zobnik 2. prestave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti meče iz prestave? Če ti so zobci na strani zobnike obrabljeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam na vašo pomoč.Lastim si yamaho r1 letnik 2000 in se mi pojavlja problem,in sicer z 2 prestavo,kot da bi nekako preskočil zobnik notri,ne vem,se ne spoznam.

Imam pa par prijateljev z r1-kami od 98 do 2002 in se skoraj vsem pojavlja isti problem.Je mogoče kdo od vas imel isti problem??Kaj bi lahko bil vzrok?

Klasična napaka na R1 od letnika 98-03. Čim je malo več nasilnih šaltanj iz prve prestave v drugo, začne kao cukati. Nič ne cuka, samo iz prestave ti hoče vrečti ven. Zaenkrat ti še ne, ampak je to cukanje zmeraj hujše, dokler ne začne metati ven.

Poškodovana imaš zobnika 2. in 6. prestave ( ki sta par v menjalniku), plus mogoče prestavne vilice. Je treba razdrt motor pa pogledat.

Računaj da je treba vzet ven motor, odpreti spodnji del motorja, vzeti ven menjalnik, in pogledati poškodbe, nabavit zobnike pol pa rabiš še tesnila pa daš skupaj. Mene je tale hec koštal cca 100 tisoč tolarajev, ene 4 leta nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Service manual, nabavt dele in tesnila ter popravit. Ti pa vzame tako šravfanje kar nekaj časa, zato tudi ni poceni, če obvladaš probaj sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore...se mogoče nahaja tuki gor kak mehanik k bi mel voljo narest to al pa kak popoldanski servis...sm pa res razočaran ker sm motor ravno kupil :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se pravilno spomnim, je r6 ( vem da ni isto ko r1, ampak info. pa je) letnika 99 imela podobne simptome (metanje iz druge v ler ) . Vzrok je bil neka počena vzmet, ki se jo menda zamenja brez razdiranja motorja in z majhnimi stroški. malo poišči, ker vem da se je na forumu okrog te težave že govorilo.

Druga opcija pa že prej omenjeni obrabljeni zobniki. Skratka, do mehanika..

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Živjo!

Kje bi lahko kupil zadnjo luč, ki ima vgrajene smerokaze, za R1 letnik 2004? Iskal sem že po spletu, pa nisem najdel nič pametnega...

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Kje bi lahko kupil zadnjo luč, ki ima vgrajene smerokaze, za R1 letnik 2004? Iskal sem že po spletu, pa nisem najdel nič pametnega...

LP!

Evo, pa pazi,. ker so funti nekoliko več kot euro, tako da sam preračunaj

KLIK 1

KLIK 2

KLIK 3

KLIK 4

Vendar ti to predelavo odsvetujem, ker se tovrstne smernike skoraj nič ne vidi, oz. ko jih opaziš, je lahko včasih že prepozno.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HyperJack, hvala za odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če odprem pokrov pri sklopki lahko pričakujem, da kaj ven priteče? trance_19_hmm.gif

pri speljevanju se dogaja, da sklopka zdrsne.

sem bral nek forum in morda bi lahko bil problem, če je kateri izmed šestih vijakov na sklopki zrahlan. upam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če odprem pokrov pri sklopki lahko pričakujem, da kaj ven priteče?

pri speljevanju se dogaja, da sklopka zdrsne.

sem bral nek forum in morda bi lahko bil problem, če je kateri izmed šestih vijakov na sklopki zrahlan. upam...

Če boš imel čez noč motor na stranski tački, se bo olje steklo na levo stran agregata, in mogoče ti stečeta kapljica ali dve olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš imel čez noč motor na stranski tački, se bo olje steklo na levo stran agregata, in mogoče ti stečeta kapljica ali dve olja.

ok hvala.

glede čudnih zvokov in zdrsavanja...

sicer bom tak šel na yamahin servis ampak vseeno, ima kdo kakšno predstavo, kolikor me bo to udarilo po denarnici, če bo treba zamenjati to ali ono?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš moral zamenjat sklopko, ti bodo itak prodal set ( lamele, fedre,in kovinske plošče).Računaj nekje od 100 eur ( neoriginal)

do 200 eur ( original).Jest sem v svojo R1 not dal Lucasov set ( neoriginal) pa je blo ok za 25000 km, pol sem pa itak motor prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

motor je na servisu, verjetno danes zvem kako in kaj je s sklopko in morebitnimi ostalimi težavami.

drugače pa razmišljam... rolleyes.gif

...razmišljam, kako bi se odnesel telefon ma motorju, če bi ga uporabljal za navigacijo.

v mislih imam tegale lepotca: HTC Desire (http://www.mobitel.s...x?aid=1442&pu=0).

1. zanima me predvsem kako bi se to odneslo, ker nebi rad, da tak telefonček razpade zaradi vibracij ali česa podobnega. uporablal bi ga seveda bolj poredko, predvsem da vas najdem ko bo kje kaki striptiz ali kaj podobnega. boobies.gif.

2. kako bi se ga kaj dalo pritrdit na mojo R1-ko? kaki magneti na tanku ali kaj podobnega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Fantje!

Ali mi lahko prosim pomagate, zanima me mera vijaka, ali je M10 ali M8, gre za yamaho R1, letnik 2003

Dobite za kavooo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje!

Ali mi lahko prosim pomagate, zanima me mera vijaka, ali je M10 ali M8, gre za yamaho R1, letnik 2003

Dobite za kavooo!

Po slikah sodeč je M8.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem 60% da je M10 navaden navoj, samo še nekdo naj potrdi da je moj odgovor 100% :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa če bi zmeril?

Ja lahko bi, vendar težko če se človek ne spozna na te stvari, delam za enega Crash pade, pa me zanima samo ta informacija...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kako boš pa crash pade naredil če se ne spoznaš na zadeve?namig...vijak je najverjetneje M10 pa NI navaden navoj, če se dobro spomnin je korak navoja 1.25, pa daljše vijake boš tudi rabil...ko boš kupoval prosi trdnostni razred vijaka vsaj 10.9

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!