Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Petzl

Priporočene objave

Če km po števcu držijo je za sklopko in menjalnik krepko prekmalu.

Probaj malo bolj locirati kje ti žvižga ali tam kjer se doliva olje (so lamele sklopke in potisni ležaj) ali v menjalniku.

Najbolj pametno je, da greš do serviserja in skupaj pogledata, da neboš po nepotrebnem naredil še kaj škode oz. stroškov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če km po števcu držijo je za sklopko in menjalnik krepko prekmalu.

Probaj malo bolj locirati kje ti žvižga ali tam kjer se doliva olje (so lamele sklopke in potisni ležaj) ali v menjalniku.

Najbolj pametno je, da greš do serviserja in skupaj pogledata, da neboš po nepotrebnem naredil še kaj škode oz. stroškov.

To bo verjetno najbolj pametno. Hvala za odgovore in lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš, tudi meni se je to dogajalo. To se dogaja dokler motor ni segret na delovno temperaturo pa ga goniš se nekje v srednjih obratih pojavi "žvižganje" kot nekakšna turbina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tudi žvižga od 1do 6te pa žvižga že od 1100km ni to nič, ko je mrzel se čuje žvižganje menjalnika je pa letnik03 z 8900km prevoženih realnih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Meni tudi žvižga od 1do 6te pa žvižga že od 1100km ni to nič, ko je mrzel se čuje žvižganje menjalnika je pa letnik03 z 8900km prevoženih realnih

Hvala za odgovor, se bomo spomladi vozili z večjim užitkom in brez skrbi.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Že prebral, bo '04 kar zadovoljevala moje potrebe, še naprej.

Malo dodelave na bremzah, da bom imel občutek, da imam nekaj novega, pa še kakšen karbonček, pa bo.

lp, MK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že prebral, bo '04 kar zadovoljevala moje potrebe, še naprej.

Malo dodelave na bremzah, da bom imel občutek, da imam nekaj novega, pa še kakšen karbonček, pa bo.

lp, MK

Tko ja, ti bremze zrihtaj, ker nova res bremza vsaj za 20% bolje, ostalo pa ni občutne razlike s prejšnjim modelom. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že prebral, bo '04 kar zadovoljevala moje potrebe, še naprej.

Malo dodelave na bremzah, da bom imel občutek, da imam nekaj novega, pa še kakšen karbonček, pa bo.

lp, MK

Moje misli. Poskusi najprej z opletenimi cevmi, meni se zdijo bremze super. Je pa res, da ne vem, kako je z originalnimi cevmi in kako je kaj na R1 2007 ali pa kaki starejši modeli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slabo sem se izrazil, seveda mislim zamenjat cevi in olje, ker za kaj več nimam potreb, po dirkališču pa ne vozim, tako da mi je že zdaj kar OK !

Sem še edino v dilemi ali bi vzel pri HIB-u ali pa pri Eurotonu od Lucas ? Pri obeh vzameš cev posebej in priključke posebej, potem pa domači mojster.Cena je pa v prid HIB-u.

Moram prvo pogledat kakšne so kaj cevi in priključki kvalitete pri obeh in se bom potem neglede na ceno za kvalitetnejše odločil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

a bo kej narobe če daš v mašino motul 5100 do zdej lavfala na 300v 3 leta, pa na splošno me zanimajo prednosti ali slabosti ( gromozanska škoda da ribne lohk?! ) če to nardiš, če je to že kdo izkusil oz probaval, motor je itak samo na cesto grobnik bo sam gledal od daleč :evilgrin:

lp :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bo kej narobe če daš v mašino motul 5100 do zdej lavfala na 300v 3 leta, pa na splošno me zanimajo prednosti ali slabosti ( gromozanska škoda da ribne lohk?! ) če to nardiš, če je to že kdo izkusil oz probaval, motor je itak samo na cesto grobnik bo sam gledal od daleč :evilgrin:

lp :worship:

ne, nič ne bo narobe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bo kej narobe če daš v mašino motul 5100 do zdej lavfala na 300v 3 leta, pa na splošno me zanimajo prednosti ali slabosti ( gromozanska škoda da ribne lohk?! ) če to nardiš, če je to že kdo izkusil oz probaval, motor je itak samo na cesto grobnik bo sam gledal od daleč :evilgrin:

lp :worship:

Eto, moja je laufala 2 leti na 300v, sedaj pa že ca. 7 dni na 5100. ...ni (še) ribnila :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto, moja je laufala 2 leti na 300v, sedaj pa že ca. 7 dni na 5100. ...ni (še) ribnila :D

...ne razumem folka, ki ima denar za R1, pol pa razmišlja al bo dal sintetiko al posintetiko :slap: .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ne razumem folka, ki ima denar za R1, pol pa razmišlja al bo dal sintetiko al posintetiko :slap: .....

jah, ravno tako lahko rečem, da ne razumem folka, ki si kupi R1, pa ne da gor slick gum in se ne preganja po pisti. Sploh pa ima @Krava yamahco l.98, ki pa tudi ni več ne vem kako drag motor.

Pa brez zamere ...

P.S.: Motul 5100 je za cestno rabo dovolj

P.P.S.: jaz točim Motul 300V ali primerljivo - ja, saj vem, mečem denar skozi okno :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaoo peki,...a misliš, da sem zaradi pomanjkanja denarja vlil 5100... :wacko: :wacko:

In ne, je letnik 99 in go so slik gume! :D

Popravljeno . Popravil krava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bo kej narobe če daš v mašino motul 5100 do zdej lavfala na 300v 3 leta, pa na splošno me zanimajo prednosti ali slabosti ( gromozanska škoda da ribne lohk?! ) če to nardiš, če je to že kdo izkusil oz probaval, motor je itak samo na cesto grobnik bo sam gledal od daleč :evilgrin:

lp :worship:

Čist tko mi ni jasn od kje ti ideja da bo zadeva kar zaribala? Zaribala bo edino če bo olje staro oziroma če ga nameravaš mešat z vodo :D

.... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist tko mi ni jasn od kje ti ideja da bo zadeva kar zaribala? Zaribala bo edino če bo olje staro oziroma če ga nameravaš mešat z vodo :D

.... :unsure:

ja vem vem.... sprasujem ker vedno ko pridem na kak servis recem naj nalije 5100 da bo vredu in potem serviser: NEEEEEEEEEEE TO PA NEEEEEEEEE ASTE NORRRRRRRRRI ZA TAK MOTOR VAM PA NI TREBA ŠPARAT NA OLJU KER BODO POSLEDIČNO ČEZ ČAS GROMOZANSKI STROŠKI!!!vam bomo natočili našega 300v iz sodčeka heh :whistle: :whistle:

nevem nevem zakaj tko radi nalivajo 300v če je zadosti 5100 :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: edino če iz tega nastanejo prijetni zasluzki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raje daš pri olju 30eu več pa maš mir pa magari 50eu več,pa ni treba skrbet če bo ok ali ne, veš da bo :naughty:Hmm bolje dat za olje več pa mogoče tudi če nebi blo treba saj tudi ni treba met 150hp pod ritjo če se z 70hp tud da pelat :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, lej, za olje ni treba šparat, na gumah ne šparat, na verigah ne šparat, na vsem je treba ne-šparat. Ja OK... :winkiss:

Meni se zdi dajat 300V v mašine ki se redko zavrtijo do rdečega, kot da daš na sport turing motor neke ultra uiber gume. Ne rabiš, ampak ne škodi

Moje mnenje... :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raje daš pri olju 30eu več pa maš mir pa magari 50eu več,pa ni treba skrbet če bo ok ali ne, veš da bo :naughty:Hmm bolje dat za olje več pa mogoče tudi če nebi blo treba saj tudi ni treba met 150hp pod ritjo če se z 70hp tud da pelat :naughty:

Kar tankajte 300v, montirajte RR gume z vzdržljivostjo 2500km, kupujte "original" dele pri samo pooblaščenih serviserjih in bognedaj, da bi kdo privil kakšen šrauf doma...kriminal.

Serviserji in trgovci so vedno znali služit na nesposobnežih in laikih...eh, pa saj je prav, od nečesa morajo živet, in zakaj si ne bi še malo zvišali življenskega standarda z manjšim zastraševanjem in vsiljevanjem najboljšega dirkalnega olja, najboljših dirkalnih gum, najboljše "originalne" dodatne opreme...pa če to en navaden pacient na bilokaterem moperlu rabi ali ne. V 95% ne :alien1:

Fantje, procenti, procenti...

In naj mi prosim že nekdo sporoči kakšna je razlika v obrabi na 100000km pri točenju najboljšega dirkalnega olja ali pri točenju dobrega olja za cestno uporabo (če predpostavljamo, da sta oba sintetična, oz. je lahko drugi tudi dobro polsintetično olje).

Aja, pozabljamo na dejstvo, da itak vozite svoje mopede par 1000km na leto in jih pri 20000km prodajate... :krneki:

Ko bo naslednji vprašal večno vprašanje, če je za njegov moperle za nedeljski pobeg do vaškega buflna dobro najboljše dirkalno olje mu priporočam malo študija na področju mazanja, izdelave olj in lastnosti olj. Gradiva je že na internetu na pretek, pa še zastonj je.

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, lej, za olje ni treba šparat, na gumah ne šparat, na verigah ne šparat, na vsem je treba ne-šparat. Ja OK... :winkiss:

Meni se zdi dajat 300V v mašine ki se redko zavrtijo do rdečega, kot da daš na sport turing motor neke ultra uiber gume. Ne rabiš, ampak ne škodi

Moje mnenje... :trance_33_sleep:

Velikokrat tudi ''ultra uiber..'' ni dobro za vsakogar je preveč.

Na pooblaščenih servisih Yamaha dajejo v R1-ke, če ne obiskuješ dirkališč Motul 5100.

P.S. Vsak po svojih zmožnostih in potrebah, pa bo najbolje za vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!