MK-R1 Objavljeno Oktober 1, 2007 Deli Objavljeno Oktober 1, 2007 Če km po števcu držijo je za sklopko in menjalnik krepko prekmalu. Probaj malo bolj locirati kje ti žvižga ali tam kjer se doliva olje (so lamele sklopke in potisni ležaj) ali v menjalniku. Najbolj pametno je, da greš do serviserja in skupaj pogledata, da neboš po nepotrebnem naredil še kaj škode oz. stroškov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mobI Objavljeno Oktober 1, 2007 Deli Objavljeno Oktober 1, 2007 Če km po števcu držijo je za sklopko in menjalnik krepko prekmalu.Probaj malo bolj locirati kje ti žvižga ali tam kjer se doliva olje (so lamele sklopke in potisni ležaj) ali v menjalniku. Najbolj pametno je, da greš do serviserja in skupaj pogledata, da neboš po nepotrebnem naredil še kaj škode oz. stroškov. To bo verjetno najbolj pametno. Hvala za odgovore in lp. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 1, 2007 Deli Objavljeno Oktober 1, 2007 Veš, tudi meni se je to dogajalo. To se dogaja dokler motor ni segret na delovno temperaturo pa ga goniš se nekje v srednjih obratih pojavi "žvižganje" kot nekakšna turbina. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JO_18 Objavljeno Oktober 1, 2007 Deli Objavljeno Oktober 1, 2007 Meni tudi žvižga od 1do 6te pa žvižga že od 1100km ni to nič, ko je mrzel se čuje žvižganje menjalnika je pa letnik03 z 8900km prevoženih realnih Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mobI Objavljeno Oktober 18, 2007 Deli Objavljeno Oktober 18, 2007 Meni tudi žvižga od 1do 6te pa žvižga že od 1100km ni to nič, ko je mrzel se čuje žvižganje menjalnika je pa letnik03 z 8900km prevoženih realnih Hvala za odgovor, se bomo spomladi vozili z večjim užitkom in brez skrbi. lp BloodWolf 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno November 13, 2007 Deli Objavljeno November 13, 2007 Lepo bi bilo, če bi kdo opisal letošnji model in izkušnje z njo, morda celo razliko s prešnimi! http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3549 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MK-R1 Objavljeno November 13, 2007 Deli Objavljeno November 13, 2007 Že prebral, bo '04 kar zadovoljevala moje potrebe, še naprej. Malo dodelave na bremzah, da bom imel občutek, da imam nekaj novega, pa še kakšen karbonček, pa bo. lp, MK Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno November 13, 2007 Deli Objavljeno November 13, 2007 Že prebral, bo '04 kar zadovoljevala moje potrebe, še naprej. Malo dodelave na bremzah, da bom imel občutek, da imam nekaj novega, pa še kakšen karbonček, pa bo. lp, MK Tko ja, ti bremze zrihtaj, ker nova res bremza vsaj za 20% bolje, ostalo pa ni občutne razlike s prejšnjim modelom. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fp4492 Objavljeno November 13, 2007 Deli Objavljeno November 13, 2007 Že prebral, bo '04 kar zadovoljevala moje potrebe, še naprej. Malo dodelave na bremzah, da bom imel občutek, da imam nekaj novega, pa še kakšen karbonček, pa bo. lp, MK Moje misli. Poskusi najprej z opletenimi cevmi, meni se zdijo bremze super. Je pa res, da ne vem, kako je z originalnimi cevmi in kako je kaj na R1 2007 ali pa kaki starejši modeli. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MK-R1 Objavljeno November 13, 2007 Deli Objavljeno November 13, 2007 Slabo sem se izrazil, seveda mislim zamenjat cevi in olje, ker za kaj več nimam potreb, po dirkališču pa ne vozim, tako da mi je že zdaj kar OK ! Sem še edino v dilemi ali bi vzel pri HIB-u ali pa pri Eurotonu od Lucas ? Pri obeh vzameš cev posebej in priključke posebej, potem pa domači mojster.Cena je pa v prid HIB-u. Moram prvo pogledat kakšne so kaj cevi in priključki kvalitete pri obeh in se bom potem neglede na ceno za kvalitetnejše odločil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
snakeyes Objavljeno Januar 26, 2008 Deli Objavljeno Januar 26, 2008 a bo kej narobe če daš v mašino motul 5100 do zdej lavfala na 300v 3 leta, pa na splošno me zanimajo prednosti ali slabosti ( gromozanska škoda da ribne lohk?! ) če to nardiš, če je to že kdo izkusil oz probaval, motor je itak samo na cesto grobnik bo sam gledal od daleč :evilgrin: lp :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fp4492 Objavljeno Januar 26, 2008 Deli Objavljeno Januar 26, 2008 a bo kej narobe če daš v mašino motul 5100 do zdej lavfala na 300v 3 leta, pa na splošno me zanimajo prednosti ali slabosti ( gromozanska škoda da ribne lohk?! ) če to nardiš, če je to že kdo izkusil oz probaval, motor je itak samo na cesto grobnik bo sam gledal od daleč :evilgrin: lp :worship: ne, nič ne bo narobe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Januar 26, 2008 Deli Objavljeno Januar 26, 2008 Če te zelo skrbi vlij 7100. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krava Objavljeno Januar 26, 2008 Deli Objavljeno Januar 26, 2008 a bo kej narobe če daš v mašino motul 5100 do zdej lavfala na 300v 3 leta, pa na splošno me zanimajo prednosti ali slabosti ( gromozanska škoda da ribne lohk?! ) če to nardiš, če je to že kdo izkusil oz probaval, motor je itak samo na cesto grobnik bo sam gledal od daleč :evilgrin: lp :worship: Eto, moja je laufala 2 leti na 300v, sedaj pa že ca. 7 dni na 5100. ...ni (še) ribnila :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hector Objavljeno Januar 27, 2008 Deli Objavljeno Januar 27, 2008 Eto, moja je laufala 2 leti na 300v, sedaj pa že ca. 7 dni na 5100. ...ni (še) ribnila :D ...ne razumem folka, ki ima denar za R1, pol pa razmišlja al bo dal sintetiko al posintetiko :slap: ..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fp4492 Objavljeno Januar 27, 2008 Deli Objavljeno Januar 27, 2008 ...ne razumem folka, ki ima denar za R1, pol pa razmišlja al bo dal sintetiko al posintetiko :slap: ..... jah, ravno tako lahko rečem, da ne razumem folka, ki si kupi R1, pa ne da gor slick gum in se ne preganja po pisti. Sploh pa ima @Krava yamahco l.98, ki pa tudi ni več ne vem kako drag motor. Pa brez zamere ... P.S.: Motul 5100 je za cestno rabo dovolj P.P.S.: jaz točim Motul 300V ali primerljivo - ja, saj vem, mečem denar skozi okno :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krava Objavljeno Januar 27, 2008 Deli Objavljeno Januar 27, 2008 (popravljeno) Jaoo peki,...a misliš, da sem zaradi pomanjkanja denarja vlil 5100... :wacko: :wacko: In ne, je letnik 99 in go so slik gume! :D Popravljeno Januar 27, 2008. Popravil krava Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno Januar 27, 2008 Deli Objavljeno Januar 27, 2008 a bo kej narobe če daš v mašino motul 5100 do zdej lavfala na 300v 3 leta, pa na splošno me zanimajo prednosti ali slabosti ( gromozanska škoda da ribne lohk?! ) če to nardiš, če je to že kdo izkusil oz probaval, motor je itak samo na cesto grobnik bo sam gledal od daleč :evilgrin: lp :worship: Čist tko mi ni jasn od kje ti ideja da bo zadeva kar zaribala? Zaribala bo edino če bo olje staro oziroma če ga nameravaš mešat z vodo :D .... :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
snakeyes Objavljeno Januar 28, 2008 Deli Objavljeno Januar 28, 2008 Čist tko mi ni jasn od kje ti ideja da bo zadeva kar zaribala? Zaribala bo edino če bo olje staro oziroma če ga nameravaš mešat z vodo :D.... :unsure: ja vem vem.... sprasujem ker vedno ko pridem na kak servis recem naj nalije 5100 da bo vredu in potem serviser: NEEEEEEEEEEE TO PA NEEEEEEEEE ASTE NORRRRRRRRRI ZA TAK MOTOR VAM PA NI TREBA ŠPARAT NA OLJU KER BODO POSLEDIČNO ČEZ ČAS GROMOZANSKI STROŠKI!!!vam bomo natočili našega 300v iz sodčeka heh :whistle: :whistle: nevem nevem zakaj tko radi nalivajo 300v če je zadosti 5100 :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: edino če iz tega nastanejo prijetni zasluzki? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gebre Objavljeno Januar 28, 2008 Deli Objavljeno Januar 28, 2008 Itaq, 300v je dražji. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JO_18 Objavljeno Januar 28, 2008 Deli Objavljeno Januar 28, 2008 Raje daš pri olju 30eu več pa maš mir pa magari 50eu več,pa ni treba skrbet če bo ok ali ne, veš da bo :naughty:Hmm bolje dat za olje več pa mogoče tudi če nebi blo treba saj tudi ni treba met 150hp pod ritjo če se z 70hp tud da pelat :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Januar 28, 2008 Deli Objavljeno Januar 28, 2008 Ah, lej, za olje ni treba šparat, na gumah ne šparat, na verigah ne šparat, na vsem je treba ne-šparat. Ja OK... :winkiss: Meni se zdi dajat 300V v mašine ki se redko zavrtijo do rdečega, kot da daš na sport turing motor neke ultra uiber gume. Ne rabiš, ampak ne škodi Moje mnenje... :trance_33_sleep: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Januar 28, 2008 Deli Objavljeno Januar 28, 2008 Motul 300v je čisto preveč precenjen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MarduK Objavljeno Januar 28, 2008 Deli Objavljeno Januar 28, 2008 (popravljeno) Raje daš pri olju 30eu več pa maš mir pa magari 50eu več,pa ni treba skrbet če bo ok ali ne, veš da bo :naughty:Hmm bolje dat za olje več pa mogoče tudi če nebi blo treba saj tudi ni treba met 150hp pod ritjo če se z 70hp tud da pelat :naughty: Kar tankajte 300v, montirajte RR gume z vzdržljivostjo 2500km, kupujte "original" dele pri samo pooblaščenih serviserjih in bognedaj, da bi kdo privil kakšen šrauf doma...kriminal. Serviserji in trgovci so vedno znali služit na nesposobnežih in laikih...eh, pa saj je prav, od nečesa morajo živet, in zakaj si ne bi še malo zvišali življenskega standarda z manjšim zastraševanjem in vsiljevanjem najboljšega dirkalnega olja, najboljših dirkalnih gum, najboljše "originalne" dodatne opreme...pa če to en navaden pacient na bilokaterem moperlu rabi ali ne. V 95% ne :alien1: Fantje, procenti, procenti... In naj mi prosim že nekdo sporoči kakšna je razlika v obrabi na 100000km pri točenju najboljšega dirkalnega olja ali pri točenju dobrega olja za cestno uporabo (če predpostavljamo, da sta oba sintetična, oz. je lahko drugi tudi dobro polsintetično olje). Aja, pozabljamo na dejstvo, da itak vozite svoje mopede par 1000km na leto in jih pri 20000km prodajate... :krneki: Ko bo naslednji vprašal večno vprašanje, če je za njegov moperle za nedeljski pobeg do vaškega buflna dobro najboljše dirkalno olje mu priporočam malo študija na področju mazanja, izdelave olj in lastnosti olj. Gradiva je že na internetu na pretek, pa še zastonj je. Popravljeno Januar 28, 2008. Popravil MarduK Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MK-R1 Objavljeno Januar 28, 2008 Deli Objavljeno Januar 28, 2008 Ah, lej, za olje ni treba šparat, na gumah ne šparat, na verigah ne šparat, na vsem je treba ne-šparat. Ja OK... :winkiss: Meni se zdi dajat 300V v mašine ki se redko zavrtijo do rdečega, kot da daš na sport turing motor neke ultra uiber gume. Ne rabiš, ampak ne škodi Moje mnenje... :trance_33_sleep: Velikokrat tudi ''ultra uiber..'' ni dobro za vsakogar je preveč. Na pooblaščenih servisih Yamaha dajejo v R1-ke, če ne obiskuješ dirkališč Motul 5100. P.S. Vsak po svojih zmožnostih in potrebah, pa bo najbolje za vse. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se