Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Petzl

Priporočene objave

Sploh pa se nesme mešat hladilnih tekočin,noben sam pa motorja nezna v popolnosti izprat saj je nujno demontirat termostat in šele po temeljitem izpiranju spet namestiti termostat popolnoma spustiti hladilno tekočino naliti novo

In kaj je lahko narobe?Jz namreč še nikoli nisem spiral,niti nisem vedel,da bi moral?Ampak samo spraznil in nalil novo ter prezračil.Pa tud hladilno tekočino dam pač isto kot za avto!Še nikoli kakšnega problema!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj je lahko narobe?Jz namreč še nikoli nisem spiral,niti nisem vedel,da bi moral?Ampak samo spraznil in nalil novo ter prezračil.Pa tud hladilno tekočino dam pač isto kot za avto!Še nikoli kakšnega problema!

Vse ti je Brumer napisal. Npr. gre tesnilo na glavi motorja, pa je treba zadevo razkopat, kar ni malo dela itd... Sicer ni nujno, vendar nekatera hladilna sredstva so agresivna, seveda tudi mešanje ni priporočljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh pa se nesme mešat hladilnih tekočin,

Zakaj pa jih nebi smel mešati? Kaj se lahko zgodi, če naprimer doliješ hladilno tekočino drugega proizvajalca?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je se v garancija sam bi rd zacel mal sam delat zrd uzivancije... Sm delu to ze pr avtomobilih gledena to da sm na serviserski soli tko da ja vidm da je popolnoma enak postopek heh. Ampak glede na to da je po servisni knizci biu servis delan pred 800km nebi smel pomoje se nc se spuscat v masino kajne?

hahaha zelo spodbudne besede=)

Malo čudno, da tole sprašuješ.če si na serviserski šoli. Tole so pa po moje osnove tele šole.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo čudno, da tole sprašuješ.če si na serviserski šoli. Tole so pa po moje osnove tele šole.

L.p.

Sj sm reku vem kako to poteka pr avtu in use...nism pa biul oz. nism pa tok seznanjen s tem kako je to pri motorjih ni problema pri 125 heh zanima me pri teh mocnejsih. Gledena to da so masine le malo bol na robu(pri motorjih, ce me razumes).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je tole 2006 letnik?

r1-06-001.jpg

r1-06-002.jpg

A bi znau kdo kej iz slik povedat o temle primerku? Zgleda je vse original, gume so ok.

Gume so se vredu use ostalo tud...sam pr tackah me je mal zmotil nezgledajo serijske, ali pac=) Dobr sam ti mors motor v zivo vidt nemores preko slikco ocenjevt oz. ugotavljat ce vse stima tko kot je preba.

Pa pomoje je '05 glede na nalepke... don't know

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa jih nebi smel mešati? Kaj se lahko zgodi, če naprimer doliješ hladilno tekočino drugega proizvajalca?

Hladilno tekočino naj nebi mešal,zato je vedno potrebno pri zamenjavi sprat mašino.Razložil bi ti bolje kak kemik jaz vem samo da so hladilne tekočine narejene na različnih bazah in če dve mešaš skupaj se lahko peni in pride do kemične reakcije zaradi različnih substanc v tekočini.Je pa res da določene lahko mešaš morajo,pa biti vsaj enake barve npr.imaš: rumeno,rudečo,zeleno,plavo itd.Toliko ti lahko jaz razložim samo moram priznati kemija ni ravno moje področje,mogoče ti kdo bolj podrobno razloži.Kot pa sem že napisal jaz hladilne tekočine intervalno nikoli n ves ta apnenec se vsede na stene v mašini in če tekočino velikokrat menjaš je tudi tega nepotrebnega kamna veliko več,kar poslabše prevajanje in hlajenje mašine. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Všečna zadeva, v živo lepša kot na slikah, sedi se precej višje (morda je tud malo širši sedež), zadek zelo širok in masiven predvsem zaradi zelooo velikih raufankov, drugač pa kr lep motorček, tud ta rdeča barva gre dobro k beli...

Ps. Zvok... kakorkomu

Lp Zx_R :whistle:

post-9145-1235675559_thumb.jpg

post-9145-1235675575_thumb.jpg

post-9145-1235675593_thumb.jpg

post-9145-1235675609_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No...jz sem se pa zdaj malo bolj le to pozanimal.In vsi pravijo,da to ni problem!

Kar nekaj pa jih tudi barvno meša v avtomobilih,ki imajo zdaj že preko 200kkm pa še nikoli problema!(v tem primeru zeleno in rdečo)

Sam sem na trialu skoraj dnevno dolival razno razne,ker je pri zamašku ven teklo!V dveh letih brez problemov!

Po mojem mnenju so vsi antifrizi na enaki bazi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No...jz sem se pa zdaj malo bolj le to pozanimal.In vsi pravijo,da to ni problem!

Sam sem na trialu skoraj dnevno dolival razno razne,ker je pri zamašku ven teklo!V dveh letih brez problemov!

Po mojem mnenju so vsi antifrizi na enaki bazi!

"Ni res" sigurno so vsaj dve bazi antifriza,ki sta med seboj popolnoma različna im imaš celo v optičnam čitalcu za merjenje kvalitete antiftiza DVE

skali In to:

ETYLEN GLYCOL in PROPYLEN GLYCOL ! :eek:

Ps:probblem ne nastane takoj in tudi v 2-h letih ne ampak,ko ti razžre dihtungo,kakšen pokrovček,zamaši satje hladilnika itd. ali ko prvič razdreš mašino takrat lahko šele vidiš kaj lahko naredi slab antifriz.Vsi proizvajalci pa te tudi na embalaži opozarjajo,da pred dolivanjem druge - frišne hladilne tekočine vedno izpereš mašino,pa kaj čem ti razlagat očitno imaš ZELO pametne svetovalce okoli sebe ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto tako mimogrede. Meni je na avtu zaradi korozivnega antifriza prepihalo glavo.

Edit: Pa ne vlivat čistega antifriza ampak ga mešajte z destilirano vodo, da ne bo noter sam antifriz npr. do -40 stopinj.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edit: Pa ne vlivat čistega antifriza ampak ga mešajte z destilirano vodo, da ne bo noter sam antifriz npr. do -40 stopinj.

običajni antifriz je že pripravljen za uporabo. Koncentrat je pa treba redčit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto tako mimogrede. Meni je na avtu zaradi korozivnega antifriza prepihalo glavo.

Edit: Pa ne vlivat čistega antifriza ampak ga mešajte z destilirano vodo, da ne bo noter sam antifriz npr. do -40 stopinj.

50%vode in 50%koncentrata=-40°C

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume so se vredu use ostalo tud...sam pr tackah me je mal zmotil nezgledajo serijske, ali pac=) Dobr sam ti mors motor v zivo vidt nemores preko slikco ocenjevt oz. ugotavljat ce vse stima tko kot je preba.

Pa pomoje je '05 glede na nalepke... don't know

Modelno leto lahko pogledaš na prvem računu motorja ali v prometni piše oz. homolagaciji.... drugače ja mislim da imaš prav da je 2005 po nalepkah.

Amm tačke so serijske tko na hitro ko pogledam... tko s prva pogledano zgleda fanj ohranjen, mal se zapleji za test pa bo ;)

Popravljeno . Popravil AiroH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

ojej, sem mislil da znajo samo pri Suzukiju tko grde dimnike narest, da človeku kr slabo rata ko jih pogleda, ampak teli... :headbang: škoda, upam da je v resnici lepši kot na slikcah, ker tole mora bit hud motorček...

ej u resnici je še velik grša kukr na sliki ( res ful grša da te kap sune)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

danes sem dobil v roke najnovejši Motorrad (št.6, 27.2.2009), pa je noter primerjalni test stare (2008) in nove (2009) R1... sem hotel poskenirat celo reč, pa mi skener noče delat na Visti, mamo jim Mikromejhno :headbang: tko da sam mal obnove, tko na hitro, dokler kdo ne poskenira

zanimiv že uvodnik, pišejo: tanova R1 je švohnejša, težja in dražja od stare, v čem je torej fora?? pri Yamahi so pogruntali da je čist vseeno al ma tisočak 5 KM več ali manj (175, 180, 185), na cesti si z vsemi hitro prehiter, tud 4 kile gor ali dol ni pomembno, pač ne natankaš čist do vrha pa si na istem; cena, to je pa druga pesem - tanova stane dobrih 15 k€ in to je TU MAČ (čeprav mata tud Fireblade ABS in BMW S 1000 RR enako ceno) Yamaha je začela igrat na druge karte, ponuja drugačen 4V feeling, emocije, izstopa iz dolgoletne "2 KM več in 2 kg manj" dirke

pa še meritve:

Motor (izmerjeno, ne tovarniški podatki!!)

tanova 174 KM pri 12.600/min in 111 Nm pri 9200/min (A-mode), 162 KM pri 11.900/min in 108 Nm pri 9100/min (B-Mode)

tastara 179 KM pri 12.400/min in 115 Nm pri 9300/min (ima vedno več moči in navora v celotnem območju

pospešek (podatki v oklepaju za stari model):

0 - 100: 3,2 (3,4) s

0 - 140: 4,6 (4,5) s

0 - 200: 7,5 (7,4) s

prožnost (v 6. prestavi):

60 - 100: 3,2 (3,9) s

100 - 140: 3,2 (3,2) s

140 - 180: 3,1 (3,4) s

poraba goriva:

5,9 (6,1) l/100

mere in teže - vse enako razen:

gib zadnje vzmeti: 120 (130) mm

teža: 214 (210) kg

cena (v Nemčiji!!): 14.895 (13.750) € (+245 € nekih dodatnih stroškov ki jih majo vsi v Nemčiji)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova R1 proti lanskemu zmagovalcu FIreblade

Sej meni se ne zdi nič narobe da je na papirju nekaj manj konjev ipd; bolj se mi zdi pomembno da je motor čim bolj uporaben, da je "range" navora boljši, ciklistika izboljšana, lega ipd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa vedno bolj razmišlam v čem je fora si kupit cestaka......na koncu po nekaj letih prideš do zaključka da ti nek z750 nudi takorekoč isto za pol manj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa vedno bolj razmišlam v čem je fora si kupit cestaka......na koncu po nekaj letih prideš do zaključka da ti nek z750 nudi takorekoč isto za pol manj....

Razlika med npr. Z750 in športnimi motorji(ne samo cestaki), temveč vsemi športnimi motorji je zelooo velika, kar občutiš v vsaki sekundi vožnje, predvsem v ciklistiki, dober športen motor je paket kvalitetnega vzmetenja, okvirja, zavor, uporabljenih materialov in motorja, vse to ima "pravi" motor in Z 750 je svetlobna leta oddaljen od omenjenega in ne ni nujno, da divjaš, tudi pri normalni vožnji se občuti razlika.

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta barvna kombinacija je neokusno kričeča.

Antares

meni je ta bela še najbolj nekako pri 09ki, ostale barvne kombinacije so malo zgrešene :rolleyes:

no v USA imajo zgleda eno črno-rumeno za 09, izgleda kot osa, tisto je šele kriza :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa vedno bolj razmišlam v čem je fora si kupit cestaka......na koncu po nekaj letih prideš do zaključka da ti nek z750 nudi takorekoč isto za pol manj....

:slap: več ti težko rečem!Pa kje si glih Z750najdu....tega pa res...pri hitri vožnji ma res preveč napak!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: več ti težko rečem!Pa kje si glih Z750najdu....tega pa res...pri hitri vožnji ma res preveč napak!

Mel sm že vse od R1 ( l.04, l.08 ), Z750, VFR800, CBR1000, FZ1 itd .... iz z vsakim naredu vsaj po 10.000km. Vprašam vas koliko potenciala neke R1 resnično uporabite na cesti (pustimo grobnik na strani)....kolenčkanje pač ni nek dokazatelj izkoristka. Vožnja po mestu je bl kriz s sportakom, ruzak ti tolče zadej v čelado, 80 na uro se je vozit muka, ... po vsem tem mi pač hodi po mislih kok manj uživam na nekem "jajcu" za pol manj denarja. Normalno ,da se nek Z750 ne more primerjat z neko R1 niti po ciklistiki, prožnosti, navoru itd ...ampak v vsakdanjem življenju itd pa resnično ne vem koliko je razlike. Čez kake ride gresta pa oba približno isto....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa vedno bolj razmišlam v čem je fora si kupit cestaka......na koncu po nekaj letih prideš do zaključka da ti nek z750 nudi takorekoč isto za pol manj....

sicer smo :topic:

cestaka si kupiš ker si ga želiš in ti je všeč, kot nekašna igrača in ne zato ker bi ga potreboval, nekateri si pa kupijo motor za potovanja, prevoz, itd...

ne gre se zato koliko zmore, ampak kaj od njega pričakuješ

jaz na cestnem motorju preprosto uživam in se na njemu počutim prav udobno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!