Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Petzl

Priporočene objave

Preveč konjev za naše ceste. Že 150KM vleče tako da se samo čudiš, kaj šele 180 :unsure:

Res, zame nenormalni pospeški ki jih motor premore po 8.000rpm ko se mu dobesedno utrga.

Popravljeno . Popravil Cut_Lee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč konjev za naše ceste. Že 150KM vleče tako da se samo čudiš, kaj šele 180 :unsure:

Tole povdarjanje konjev oz iskanje zadovoljstva v številkah ni bistvo, sploh pa to kako kateri motor vleče ne odločajo konji, pač pa en kup faktorjev. Številke v prometni ne povejo veliko, motor se izkaže kot celota samo na asfaltu (cesti ali ....).

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole povdarjanje konjev oz iskanje zadovoljstva v številkah ni bistvo, sploh pa to kako kateri motor vleče ne odločajo konji, pač pa en kup faktorjev. Številke v prometni ne povejo veliko, motor se izkaže kot celota samo na asfaltu (cesti ali ... .) .

Ma ni treba iskat nobenega zadovoljstva v številkah, jih samo pogledaš in ti je jasno koliko je ura. No sicer se strinjam s tabo, ampak

vseeno zmeraj vprašaš drugega motorista "koliko ima konjev tvoj motor?" :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ni treba iskat nobenega zadovoljstva v številkah, jih samo pogledaš in ti je jasno koliko je ura. No sicer se strinjam s tabo, ampak

vseeno zmeraj vprašaš drugega motorista "koliko ima konjev tvoj motor?" :D

Ja, to že, sam na k...... mi gre, ko potem začne nekdo, o pol pa je itak ta motor ful boljši, povsod hitrejši, ker ma celih 40 ali 50 konjev več (ti si seveda izvzet, ker po besedah vidim, da prav razmišljaš), sam takšne mi pa grejo res ful na jetra, ker konji pač niso niti približno merilo za to kako hiter si na npr. regionalkah (z dolgimi ter kratkimi ovinki)(izven naselja), kar je vsaj meni pomembno, pa tud pri pospeševanjih je kup faktorjev.

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se moped vozit čisto turistično, od 8000 obratov naprej pa se mu "utrga". Takoj hoče imeti vse obrate do konca če ga odpiraš. Nimaš časa gledat na obratomer, ker gre vse prehitro. Dobro, da je vsaj lučka, ki ti sveti v oči, da prestaviš, če ne poslušaš mašine. Sicer si takoj na blokadi.

LP Robert

Men pa se ta lučka ni neki zdela vidna!Pa moja je uno res butnila med 12500 in 14400-Med 8000 in 12500 pa se voziš ves čas!

vseeno zmeraj vprašaš drugega motorista "koliko ima konjev tvoj motor?" :D

Nikoli,saj pa,če si nek motorist moraš to že vedet :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli,saj pa,če si nek motorist moraš to že vedet :whistle:

Ja seveda, nisem tak geek kot ti da veš za vsak model motorja, vseh proizvajalcev tehnične podatke in mogoče še grafe moči in navora :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa se ta lučka ni neki zdela vidna!Pa moja je uno res butnila med 12500 in 14400-Med 8000 in 12500 pa se voziš ves čas!

Takrat ko tebi v prvi butne, sem že jaz lepo spredaj haha.

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj po nekem motorju pljuvajo tisti ki ga nimajo in ga niso vozili?

in teoretično sklepajo da je pa njihov boljši?

in ja...R1 pokaže svoje zmogljivosti na dirkališču in ne na regionalkah in v mestu

pa je lahko stokrat in še miljonkrat lena v nizkih obratih, ko jo pa v tretji iz zagrebškega proti ciljni nažgeš jo pa s svojimi prdulami od superdukov samo nebogljeno gledate

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj po nekem motorju pljuvajo tisti ki ga nimajo in ga niso vozili?

in teoretično sklepajo da je pa njihov boljši?

in ja...R1 pokaže svoje zmogljivosti na dirkališču in ne na regionalkah in v mestu

pa je lahko stokrat in še miljonkrat lena v nizkih obratih, ko jo pa v tretji iz zagrebškega proti ciljni nažgeš jo pa s svojimi prdulami od superdukov samo nebogljeno gledate

To pa itak sam taki znajo!

Lena je res v narekovajih!Ker od 8000dalje dela bolj kot večina drugih nopedov!Pri 6500 jo gre dvignit v zrak,tako,da ne govorit,da je slaba!Pač ljudje,ki vozimo takšne motorje imamo radi več in le mi govorimo,da je kao lena napram temu kar da kasneje od sebe!Še vseeno pa je to več kot kakršen koli 600ccm,ki res nima moči na nižjih vrtljajih!

Vi pa kr pametujte naprej! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa itak sam taki znajo!

Lena je res v narekovajih!Ker od 8000dalje dela bolj kot večina drugih nopedov!Pri 6500 jo gre dvignit v zrak,tako,da ne govorit,da je slaba!Pač ljudje,ki vozimo takšne motorje imamo radi več in le mi govorimo,da je kao lena napram temu kar da kasneje od sebe!Še vseeno pa je to več kot kakršen koli 600ccm,ki res nima moči na nižjih vrtljajih!

Vi pa kr pametujte naprej! :headbang:

sej to govorim..ni narejena zato da se vozi z njo do 6.000 rpm

kot ni narejena za to da se bi z njo po makadamu vozu..

to je specialka..

če se hočeš z r1 po mestu jebat je to tko nekak kot bi si hummerja kupil za po ljubljani se furat

sam folk tega ne dojame in jo primerja s supeduki in podobnim

wtf???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se pa r1 res ne zdi podhranjena niti v spodnjih obratih..

dobro, ker nisem lastnik gledam drugače na njo, seveda se s časom navadiš in ti vse postaja "premalo"

oziroma ne doživljaš več nekih senzacionalnih občutkov kot na začetku ko si jo prilastiš.

meni se je zdelo da že pri 4000 solidno vleče (predpostavljeno da sem vozil staro cbr 900rr s 129 kobilami)

in razlika je bila valda gromozanska..

v glavnem svetovn motor :worship:

zakaj po nekem motorju pljuvajo tisti ki ga nimajo in ga niso vozili?

in teoretično sklepajo da je pa njihov boljši?

in ja...R1 pokaže svoje zmogljivosti na dirkališču in ne na regionalkah in v mestu

pa je lahko stokrat in še miljonkrat lena v nizkih obratih, ko jo pa v tretji iz zagrebškega proti ciljni nažgeš jo pa s svojimi prdulami od superdukov samo nebogljeno gledate

podpis

Popravljeno . Popravil m@dness
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res, da je "Big Bang" nekaj novega za motorje, ki so namenjeni širši uporabi.Ter, da so z tem pridobili na moči in navoru, vendar 3 sekunde se mi zdi pa malo huda :blink: ?

Je pa res lepa :wub: .(sej je yamaha) :yes:

Neneeee, se motite, nova R1 NIMA BIG BANG motorja!! :grrr :grrr :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neneeee, se motite, nova R1 NIMA BIG BANG motorja!! :grrr :grrr :grrr

Končno eden!Sem čakal,kdaj boste ugotovili :evilgrin: ima pa drugačno zaporedje delovanja cilindrov! :naughty:

In yamaha spet RULES!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno eden!Sem čakal,kdaj boste ugotovili :evilgrin: ima pa drugačno zaporedje delovanja cilindrov! :naughty:

In yamaha spet RULES!

BRAVO! Vse kar so spremenili je to, kar si napisal, drugačno zaporedje vžiga cilindrov, kar za seboj potegne to, da je glavna gred spremenjene oblike. In prav oblika glavne gredi je ena in EDINA podobnost BIG BANG motorju, To pa je tudi vse. No, pa še zvok je drugačen, kar pa je spet stvar okusa... :whistle:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sem to dolgo nazaj zvedel,na enem ameriškem forumu.A nisem hotu kaj napisat,ker moj favorit je le yamaha!Če bi se šlo za katero drugo firmo in bi jo hvalili,verjemi,da bi že prej napisal,da ni temu tako!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, potem pa razložite, zakaj ni "big-bang" motor in kaj bi tak motor moral imeti, da bi ga lahko okvalificirali kot "big-bang" motor? Jaz sem vseskozi mislil, da je to le princip vžiga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojma kaj big bang točno je kot definicija NI; zato so ta prerekanja vaške čenče.

(še posebej, ker ima vsaka tovarna svoj princip!!!)

Kar ima ta Yamaha je eden od elemntov tega, kar imajo motocikli na tekmovanjih, za katere se reče, da so big bang.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Furusawa je tip,ki je leta 2004 predstavil yamaho 990ccm yzf-m1 z big bang motorjem!Se pravi vi mislite,da imamo mi zdaj to serijsko? :headbang:

Zdaj,ko se vozi spet 800ccm tega nimata ne honda ne dukati!Ker le ta način vžiga vzame moč in ne poveča kot ste nekateri napačno mislili oz. pisali!Sicer pa sta na linijskem motorju samo kawasaki in yamaha,drugi imajo V4.

V tej R1 je vžig 270°- 180°- 90°- 180°. in to samo pomeni,da ima boljšo trakcijo,ker ima zaporednje vžiga isto kot pri big bang motorju!Se pravi,pri normalnem vžigu je konstantna moč na zadnjo kolo in je tako težje zadržati trakcijo na cestišče!

Razlika bo naprimer v ovinku,ko boš lahko velik prej odprl gas in bolj.Manj jo bo dvigovalo..

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej to govorim..ni narejena zato da se vozi z njo do 6.000 rpm

kot ni narejena za to da se bi z njo po makadamu vozu..

to je specialka..

če se hočeš z r1 po mestu jebat je to tko nekak kot bi si hummerja kupil za po ljubljani se furat

sam folk tega ne dojame in jo primerja s supeduki in podobnim

wtf???

Poglej, jaz sem samo odgovoril Rizli, kaj je mislil matgo, vsak motor ima pač svoje specifikacije, ki so v obeh primerih odlične.

Aja pa imel sem R1, sicer starejšo, vozil pa tudi novejšo.

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar ima ta Yamaha je eden od elementov tega, kar imajo motocikli na tekmovanjih, za katere se reče, da so big bang.

Furusawa je tip,ki je leta 2004 predstavil yamaho 990ccm yzf-m1 z big bang motorjem!Se pravi vi mislite,da imamo mi zdaj to serijsko? :headbang:

Ne, ne mislim, da se po cesti vozijo konceptni ali dirkalni motorji, ki jim agregat zdrži nekaj krogov.

Serijski motor naj bi imel druge cilje kot dirkalni (mogoče pa to ne ustreza tistim, ki na cesti vozijo kot pravi GP dirkači).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V nekem obdobju so imeli v Moto GP vžig sledeč(na I4 motorjih kakopak): dva cilindra skupaj vžig, potem zamik 90 stopinj in spet vžig dveh skupaj. To je bil pravi big bang, kar pa ima trenutno tale R1 bi mogoče pogojno lahko rekli Long Bang.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne glede na vse razprave je dejstvo, da je Yamahin 1.000cm3 superšortnik vrhunec tehnike, tako kot vedno. Glede na to, da so japonski superšportniki tehnološki in vozni vrhunec velikoserijske proizvodnje, bo stremljenje Yamahe po tehničnem prvenstvu razumel tisti, ki motor kupuje ZASE in ki zmore čutiti pulziranje tehnike, ne pa samo ropotanje teh ali onih izpuhov iz dodatne vgradnje. Ducatiji in podobno so za tiste, ki želijo sovaščane impresionirati s ceno.

Ostale znamke bo pravi voznik R1 na cesti spustil, da ga prehitijo, da se njih postavljaštva čimprej znebi iz bližine; R1 še najlažje primerjamo z reaktivnim vojaškim lovcem za cesto. Voznik takšnega stroja, če razume njegovo bistvo seveda, nima nikakšne potrebe bo cestnem tekomovanju (razbojništvu) niti po merjenju s sosedi.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po zadnjih anketah je najbolj všečna črna in zlata barvna kombinacija.

Kaj ni elegantna??

Kot space insect oborožen z zadnjim penumbra orožjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sem to dolgo nazaj zvedel,na enem ameriškem forumu.

Uauu! ej!

Einen größeren Entwicklungsschritt hat es in der elfjährigen Modellgeschichte der YZF-R1 bislang nicht gegeben.

1.In die Neukonstruktion des Motors flossen viele Erkenntnisse aus dem MotoGP-Werksrennmotorrad M1 ein.

2.Das gleiche gilt für den komplett neu gestalteten Aluminium-Deltabox-Rahmen.

1.

einzigartiger Kurbelwelle - reichlich Drehmoment

der YZR-M1-Motor aus dem MotoGP-Werksmotorrad stand bei der Konzeption des neuen YZF-R1-Triebwerks mit 998 ccm Pate:

- kompakten Motorgehäuse

-Die Kurbelwelle mit Rennsport-Genen

-90° versetzten Hubzapfen

Der Vorteil für den Fahrer: Die Drehmomententfaltung ist:

kräftiger, berechenbarer, besser kontrollierbar

Jede noch so kleine Bewegung des Gasgriffs führt zu mehr Vortrieb – so, als bestünde zwischen Hand und Hinterradreifen eine direkte Verbindung (ebenso starke wie lineare Drehmomententfaltung).

2.neuen Deltabox-Rahmen aus Aluminium

Bis auf die Durchlassöffnungen für das Staudrucksystem unterscheidet sich der Rahmen des neuen Modells deutlich von dem des Vorgängermodells. Nicht nur die Formgebung ist anders, auch die Aluminium-Materialien und die Dimensionierung weisen den Rahmen mit optimierter Festigkeitsbalance als Weiterentwicklung aus.

Die verbesserte Ausgewogenheit zwischen Festigkeit und Flexibilität wird durch die Kombination von verschiedenen, gewichtsoptimierten Aluminium-Komponenten erreicht. Der Lenkkopf und die Motoraufnahmen sind Gussbauteile, während die Außenschalen der Hauptrahmen-Oberzüge im Bereich des Tanks im Druckgussverfahren hergestellt werden und dünnere Wandstärken zulassen als bisher. Die inneren Wandungen bestehen aus gezogenem Aluminium.

Zum einen tragen also verschiedene Bestandteile unterschiedlicher Bauart zum geringen Gewicht und der Ausgewogenheit zwischen Festigkeit und Flexibilität bei.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!