fp4492 Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 Nova R1 proti lanskemu zmagovalcu FIreblade Samo tako, da malo sprovociram, noben ne komentira testa in testnih šoferjev, ki prehitevata čez polno črto, vozita po kolenu, sekata ovinke,vozita po zadnjem in to po JAVNIH prometnih površinah :eek: Ker je imelo izredno veliko ljudi veliko za povedati čez Motosvetov test team kako, da so neprofesionalci, ker izvajajo določene dele testa kar na prometnih cestah. Mislim, da so letele neke pripombe na RVT-ja, ko je (celo z 08 R1) delal wheelije in stoppie-je. :beer2: :topic:
Urban K. Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 Samo tako, da malo sprovociram, noben ne komentira testa in testnih šoferjev, ki prehitevata čez polno črto, vozita po kolenu, sekata ovinke,vozita po zadnjem in to po JAVNIH prometnih površinah :eek: Ker je imelo izredno veliko ljudi veliko za povedati čez Motosvetov test team kako, da so neprofesionalci, ker izvajajo določene dele testa kar na prometnih cestah. Mislim, da so letele neke pripombe na RVT-ja, ko je (celo z 08 R1) delal wheelije in stoppie-je. :beer2: :topic: To pišejo večinoma tisti, ki tega ne znajo in s tem samo kažejo ''foušarijo''.
sesir Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 Vprašam vas koliko potenciala neke R1 resnično uporabite na cesti (pustimo grobnik na strani)....kolenčkanje pač ni nek dokazatelj izkoristka. Vožnja po mestu je bl kriz s sportakom, ruzak ti tolče zadej v čelado, 80 na uro se je vozit muka, ... po vsem tem mi pač hodi po mislih kok manj uživam na nekem "jajcu" za pol manj denarja. Normalno ,da se nek Z750 ne more primerjat z neko R1 niti po ciklistiki, prožnosti, navoru itd ... ampak v vsakdanjem življenju itd pa resnično ne vem koliko je razlike. Čez kake ride gresta pa oba približno isto.... V določenih situacijah zelo malo,v drugih več kot zmore prenest Z750,v še več pa veliko več kot zmore Z!Nihče ne trdi, se izkoristi motor na 100%.Vendar imam sam raje rezervo in določeno spoštovanje,kot pa.... Kolenčkanje res ni dokazatelj,je pa vsaj meni en velik užitek! Vsakemu svoje,zato pa je tolk različnih! Približno :whistle: če že kao tako misliš se ne bom prepiral! :rolleyes: Je pa definitivno zelo velika razlika v občutku!S tem,da me nikoli ne moreš dohajat z Z!Oziroma,da me ne bo kdo zdaj...Isto dober voznik je z Z-jem počasnejši!Tist,ko pa ne zna,zmore,upa več kot zmore Z pa verjamem,da bo z R1 manj zadovoljen! sicer smo :topic: cestaka si kupiš ker si ga želiš in ti je všeč, kot nekašna igrača in ne zato ker bi ga potreboval, nekateri si pa kupijo motor za potovanja, prevoz, itd... ne gre se zato koliko zmore, ampak kaj od njega pričakuješ jaz na cestnem motorju preprosto uživam in se na njemu počutim prav udobno :) :grim To pišejo večinoma tisti, ki tega ne znajo in s tem samo kažejo ''foušarijo''. :grim :grim :grim :grim :grim :grim a sami ne zmorejo niti osmice speljat! :kava: :lol1: :slap: Tak test je vsaj zanimivo pogledat!Kaj pa naj gledam kako se tip pelje 90,odzadaj posnet zvok,tip pa pameten(ali ženska)kako motor gre?Kak pa je bil test cbr1000rr v avtosteron :BUA: Če se vidi,da človek pove kar je občutil in preizkusil,ter si en mali del tega lahko celo ogledamo vam ni prav! :headbang: Ko pa vidite posnetek iz pitaj boga kod in lepo vožnjo pa spet :rolleyes: Zadovoljit Slovencelje je res nemogoče! Če bi se vsi znali peljat kot RVT :whistle:
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 To pišejo večinoma tisti, ki tega ne znajo in s tem samo kažejo ''foušarijo''. ja, se strinjam
RVT Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 Samo tako, da malo sprovociram, noben ne komentira testa in testnih šoferjev, ki prehitevata čez polno črto, vozita po kolenu, sekata ovinke,vozita po zadnjem in to po JAVNIH prometnih površinah :eek: Ker je imelo izredno veliko ljudi veliko za povedati čez Motosvetov test team kako, da so neprofesionalci, ker izvajajo določene dele testa kar na prometnih cestah. Mislim, da so letele neke pripombe na RVT-ja, ko je (celo z 08 R1) delal wheelije in stoppie-je. :beer2: :topic: Žal je pr nas v Sloveniji še vedno bolj cenjeno tisto, kar je sosedovo ali iz uvoza...
BoštjanR1 Objavljeno Marec 7, 2009 Opozori Objavljeno Marec 7, 2009 (popravljeno) Jaz pa mislim, da je letnik 2008 veliko lepši. Sicer se je pa ne bi branil ! Popravljeno Marec 7, 2009. Popravil KILL
m@dness Objavljeno Marec 7, 2009 Opozori Objavljeno Marec 7, 2009 zanimiv test.. kaj naj rečem.. oblikovno se mi o8 bolj dopade, zvok mi je tud mimo.. ampak če res ponuja toliko boljši feeling, nadzor, linearni navor... požereš tisti 2 pomanjkljivosti.. pa auspuh drug obvezno ker to kaj je stock gor je :SS
RVT Objavljeno Marec 7, 2009 Opozori Objavljeno Marec 7, 2009 2009 ima po mnenju nekaterih, ki so jo probali bolše vozne lastnosti od predhodnice. Samo je pa tudi nekaj res: Predhodnji model se je peljal dobro in če bi predhodnjemu modelu dodelali šasijo kot so novi in ji vzeli nekaj konjev (kot jih ima nova manj) bi verjetno tudi prejšnji model pridobil na voznih lastnostih tko, da me res zanima kaj je na tem :hmm: Lahko in možno je, da se pa par Yamahinih inžinirjev mal posmehuje celem svetu in samo ene par ljudi ve v čem je res tle zanka. Čist možno je, da se nova pelje bolje zaradi dodelane šasije in manjše konjenice drugačno zaporedje vžiga je pa samo "en trik", ki v dirkalnem športu res da tiste desetinke na cesti pa pač samo drugačen zvok motorja in malo večji navor spodaj in vse skupaj zavaja mal vse nas in je to le prodajna niša ker to pač pelje Valentino Rossi. Itak je vsem jasno, da imajo današnji tisočaki premočne agregate za svoje šasije in vsako zmanjševanje moči je samo plus in ne minus in to se je najbolje pokazalo v GP-ju ko so šli z 1000 na 800 in z dvesto kubiki manj vsi popravili čase in to fantje, ki so profesionalci in vozijo na specialkah katerih šasije in vzmetenje je prilagojeno agregatu in vedno novih gumah ne pa mi na cestnih motorjih, ki vozimo en par gum več tisoč kilometrov. In čisto možno je, da je nova R1 "pridobila" napram prejšnjem modelu in ostali konkurenci na način kot se je pridobilo na časih v GP-ju z zmanjšano konjenico in kubikažo ( Pač v tem primeru samo zmanjšana konjenica in dodelana geometrija) in je z manjšo konjenico pač tudi lažje nadzirati vse skupaj. Lahko, da se motim in je res večinoma pripomogel spremenjeno zaporedje vžiga samo je bilo že v motociklizmu skozi leta "propagiranih kar nekaj revolucij" fora se je pa naprimer skrivala čisto drugje.
BoštjanR1 Objavljeno Marec 7, 2009 Opozori Objavljeno Marec 7, 2009 Mogoče pa imaš celo prav glede nove R1. Bomo videli kaj se bo pokazalo ko bodo enkrat na cesti !
EAST Objavljeno Marec 7, 2009 Opozori Objavljeno Marec 7, 2009 (popravljeno) Mogoče pa imaš celo prav glede nove R1. Bomo videli kaj se bo pokazalo ko bodo enkrat na cesti ! Al pa tudi ne, ker bodo toliko za nami. haha (sicer nimam R1) Popravljeno Marec 7, 2009. Popravil EAST
simonsi Objavljeno Marec 7, 2009 Opozori Objavljeno Marec 7, 2009 Lahko, da se motim in je res večinoma pripomogel spremenjeno zaporedje vžiga samo je bilo že v motociklizmu skozi leta "propagiranih kar nekaj revolucij" fora se je pa naprimer skrivala čisto drugje. Jaz se tudi strinjam s tem in pa neko izjavo, da yamaha nekako izstopa iz dirke konji/kilogrami in se rajši posveti tehnološkim inovacijam, kot že v preteklosti.
krava Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 Aloha Kakšne verižnike je imela serijska r1, letnik 99?
suzuki Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 Jest pa vedno bolj razmišlam v čem je fora si kupit cestaka......na koncu po nekaj letih prideš do zaključka da ti nek z750 nudi takorekoč isto za pol manj.... Hola mojster, zlo enostavno, vsak (naj) vozi kar mu je všeč :OK: sicer se nikakor ne strinjam s tvojim zaključkom, ampak nič hudega - če je tebi postal všeč Z750, kul, kupi in uživaj! pa še precej ceneje boš prišel skozi kot P182 al pa jst :) TommyP 1
rot Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 Jest pa vedno bolj razmišlam v čem je fora si kupit cestaka......na koncu po nekaj letih prideš do zaključka da ti nek z750 nudi takorekoč isto za pol manj.... Ena R1 ali pa drugi literski cestaki nudijo dosti več, kot pa Z 750. Vsi ti ss motorji so opremljeni z kvalitetnejšim vzmetenjem, boljšimi zavorami in imajo boljšo ciklistiko. Je pa res, da se vseh teh performans, ki ti jih nudijo, na cesti ne da izkoristiti ( še na dirkališču jih izkoristi le malokdo ). Kupiš ponavadi tiso, kar želiš voziti in se v vožnji z tem izbranim motociklom, tudi dobro počutiš.
EAST Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 Ena R1 ali pa drugi literski cestaki nudijo dosti več, kot pa Z 750. Vsi ti ss motorji so opremljeni z kvalitetnejšim vzmetenjem, boljšimi zavorami in imajo boljšo ciklistiko. Je pa res, da se vseh teh performans, ki ti jih nudijo, na cesti ne da izkoristiti ( še na dirkališču jih izkoristi le malokdo ).Kupiš ponavadi tiso, kar želiš voziti in se v vožnji z tem izbranim motociklom, tudi dobro počutiš. Podpis pod tole.
SharpNinja Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 Jest pa vedno bolj razmišlam v čem je fora si kupit cestaka......na koncu po nekaj letih prideš do zaključka da ti nek z750 nudi takorekoč isto za pol manj.... Zakaj....zato k zgleda bl fensišmensi ne :naughty: ....sicer po cesti trpiš k žvau sm itak za lepoto je treba potrpet :whistle: :krneki:
no_name Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 Samo še vprašanje cajta, kdaj zadevo fuknemo na dyno :krneki:
sesir Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 sicer po cesti trpiš k žvau sm itak za lepoto je treba potrpet :whistle: :krneki: Sem sprobal menda res vse zvrsti!Pa ti garantiram,da je tako meni,kot sopotnici največ muk predstavljav čoper!R1 dam pa absolutno še velik pred naked in supermoto,tako,da....
blabla Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Če koga zanima, si naj pogleda meritve obeh Yamah (08/09), v zadnji številki največje nemške motoristične revije.
m@dness Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 to tem grafu sodeč je big bang nateg.. jaz tu ne vidim nekega drastično spremenjenega navora.. zgleda kot da je motor slabši od starega...
blabla Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Zgleda res slabši, vendar to je samo graf. Pač, poglejte krivuljo navora in moči pri 3000-4500 obrati. Pa modus A in B-v praksi pomeni B (-12KM) odlično pospeševanje iz zavojev pri polnem pospeševanju od 9000 obr., nemški novinarji rečejo temu "schone Powerwheelies". Test je bil bolj športne narave, ampak na javnih cestah, kjer so kar pohvalili novo (kljub št. na papirju), obenem pa se stare še vedno ne bi branili. O nategu pa:pol je itak vse nateg. Pač moje mnenje na marketingške prijeme 21 stol. Lp!
suzuki Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 to tem grafu sodeč je big bang nateg.. jaz tu ne vidim nekega drastično spremenjenega navora..zgleda kot da je motor slabši od starega... Hola mojster, ali je to nateg ali ne je stvar presoje, koliko komu pomeni tistih 5 KM (in dodatne 4 kile)... meritve lepo kažejo da tanova mašina definitivno JE švohnejša, na celem območju vrtljajev (in tudi manjši navor ima), a to kompenzira s krajšim sekundarnim prenosom.... (seveda pa lahko tud stari R1 zamenjaš zobnik... ) meni se zdi najbolj pomembna voznost motorčka, to bo treba sprobat TommyP 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 to tem grafu sodeč je big bang nateg.. jaz tu ne vidim nekega drastično spremenjenega navora..zgleda kot da je motor slabši od starega... Nema tu unutra big bang ...
blabla Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Hola mojster, ali je to nateg ali ne je stvar presoje, koliko komu pomeni tistih 5 KM (in dodatne 4 kile)... meritve lepo kažejo da tanova mašina definitivno JE švohnejša, na celem območju vrtljajev (in tudi manjši navor ima), a to kompenzira s krajšim sekundarnim prenosom.... (seveda pa lahko tud stari R1 zamenjaš zobnik... ) meni se zdi najbolj pomembna voznost motorčka, to bo treba sprobat No, voznost je odlična,beri boljša, pravijo pri Motorradu. Pa verjamem jim.
m@dness Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Hola mojster, ali je to nateg ali ne je stvar presoje, koliko komu pomeni tistih 5 KM (in dodatne 4 kile)... meritve lepo kažejo da tanova mašina definitivno JE švohnejša, na celem območju vrtljajev (in tudi manjši navor ima), a to kompenzira s krajšim sekundarnim prenosom.... (seveda pa lahko tud stari R1 zamenjaš zobnik... ) meni se zdi najbolj pomembna voznost motorčka, to bo treba sprobat res je voznost najpomembnejša ker dandanes nobena mašina od ss ni slaba... ampak če bi bila voznost glavni adut ta nove r1 pol bi mogli bolj reklamirat to kot big bang motor ki po krivulji sodeč nima kaj dosti bolj linearnega navora.. zgleda da se teorija v praksi ne obnese.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se