blabla Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 res je voznost najpomembnejša ker dandanes nobena mašina od ss ni slaba...ampak če bi bila voznost glavni adut ta nove r1 pol bi mogli bolj reklamirat to kot big bang motor ki po krivulji sodeč nima kaj dosti bolj linearnega navora.. zgleda da se teorija v praksi ne obnese. Big bang omogoča boljšo voznost... Saj, motor je bolj spredaj, zasnova okvirja boljša, boljše vilice, izbira gume (za test)... In nenazadnje, odlično katapultiranje iz ovinka, to pa je večidel zasluga motorja in njegove narave-čeprav z dodatno elektronsko podporo. Pa pustimo tale BIG.. what ever pri miru, če komu paše, naj doda 1000 in nekaj evrov, pa je stvar rešena.
m@dness Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Big bang omogoča boljšo voznost...Saj, motor je bolj spredaj, zasnova okvirja boljša, boljše vilice, izbira gume (za test)... In nenazadnje, odlično katapultiranje iz ovinka, to pa je večidel zasluga motorja in njegove narave-čeprav z dodatno elektronsko podporo. Pa pustimo tale BIG.. what ever pri miru, če komu paše, naj doda 1000 in nekaj evrov, pa je stvar rešena. čaki čaki... v tem primeru je zasluga za boljšo voznost lahko v vsem drugem le motorju ne.. saj je z grafi lepo ponazorjeno... če bi bila tanova r1 točno takšna kot je le z starim agregatom te verjamem da nebi čisto nič manj katapultirala iz ovinka.. glede na to da je močnejša te bi stara morda celo bolj..
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Ne tolk teoretizirat, mal zaupat tistim, k vejo ... ;)
Rizla Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Mi lahko kdo pove kako se nastavi un indikator(lucko) za obrate=). Pa ke se nahaja olni filter?pa kok stane pa ke se ga dubi?
trebor Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Mi lahko kdo pove kako se nastavi un indikator(lucko) za obrate=). Pa ke se nahaja olni filter?pa kok stane pa ke se ga dubi? 1.) Za izbiro želene količine vrtljajev motorja za aktivacijo indikatorske luči, pritisni gumb "RESET" 2.) Za potrditev določene količine vrtljajev motorja, pritisni gumb "SELECT" To sem našel v navodilih. Filter za olje je nameščen med izpušnimi cevmi. Če motor še nima dve leti, ga raje pelji na pooblaščeni servis saj je še v garanciji. Zapelji se na Dolgi Most k Juretu, ti bo povedal kar boš želel. LP Robert
Rizla Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 1.) Za izbiro želene količine vrtljajev motorja za aktivacijo indikatorske luči, pritisni gumb "RESET"2.) Za potrditev določene količine vrtljajev motorja, pritisni gumb "SELECT" To sem našel v navodilih. Filter za olje je nameščen med izpušnimi cevmi. Če motor še nima dve leti, ga raje pelji na pooblaščeni servis saj je še v garanciji. Zapelji se na Dolgi Most k Juretu, ti bo povedal kar boš želel. LP Robert A je treba drzat reset gumb pa umes prtiskat select al kako ? a pa ti kej napise na zaslonu na katero st. obratou sm nastavu?
rot Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 (popravljeno) 2009 ima po mnenju nekaterih, ki so jo probali bolše vozne lastnosti od predhodnice. Samo je pa tudi nekaj res: Predhodnji model se je peljal dobro in če bi predhodnjemu modelu dodelali šasijo kot so novi in ji vzeli nekaj konjev (kot jih ima nova manj) bi verjetno tudi prejšnji model pridobil na voznih lastnostih tko, da me res zanima kaj je na tem :hmm: Lahko in možno je, da se pa par Yamahinih inžinirjev mal posmehuje celem svetu in samo ene par ljudi ve v čem je res tle zanka. Čist možno je, da se nova pelje bolje zaradi dodelane šasije in manjše konjenice drugačno zaporedje vžiga je pa samo "en trik", ki v dirkalnem športu res da tiste desetinke na cesti pa pač samo drugačen zvok motorja in malo večji navor spodaj in vse skupaj zavaja mal vse nas in je to le prodajna niša ker to pač pelje Valentino Rossi. Itak je vsem jasno, da imajo današnji tisočaki premočne agregate za svoje šasije in vsako zmanjševanje moči je samo plus in ne minus in to se je najbolje pokazalo v GP-ju ko so šli z 1000 na 800 in z dvesto kubiki manj vsi popravili čase in to fantje, ki so profesionalci in vozijo na specialkah katerih šasije in vzmetenje je prilagojeno agregatu in vedno novih gumah ne pa mi na cestnih motorjih, ki vozimo en par gum več tisoč kilometrov. In čisto možno je, da je nova R1 "pridobila" napram prejšnjem modelu in ostali konkurenci na način kot se je pridobilo na časih v GP-ju z zmanjšano konjenico in kubikažo ( Pač v tem primeru samo zmanjšana konjenica in dodelana geometrija) in je z manjšo konjenico pač tudi lažje nadzirati vse skupaj. Lahko, da se motim in je res večinoma pripomogel spremenjeno zaporedje vžiga samo je bilo že v motociklizmu skozi leta "propagiranih kar nekaj revolucij" fora se je pa naprimer skrivala čisto drugje. Bo verjetno tole v grobem kar držalo. Če samo pogledamo za primerjavo - Mv Agusta, čas 1.37.338, konji 158,4 in Yamaha R6, čas 1.37.211, konji 108,6 . 50 konjev razlike na kolesu, rezultat pa Yamahi v prid. Na sami moči agregatov, se je v zadnjih desetih letih naredilo veliko, za samo ciklistiko in amortizacijo, pa se tega ne da trditi. In, ko ciklistika in sama amortizacija, ne dohajata več moči agregata, se začne vse skupaj podirati. Podatke o moči in časih, sem prepisal iz testa MASTERBIKE. Da ne bo kdo mislil, da so to vozili kar eni xy. Popravljeno Marec 10, 2009. Popravil rot
LIPESEK Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Se popolnoma strinjam, ciklistiko treba izboljševat, ne večat moči. Primerjava R6 in Auguste-hja, specifičnost proge je zelo pomembna, pač na tej ni prišla do izraza moč, kot pa možnosti izkoriščanja nastavitev pri podvozju in teža. Drgač v tem primeru ne gre.
P182 Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 jaz pa verjamem da nekaj je v tem agregatu in ni samo marketinška poteza, kolikor sem bral teste so vsi novinarji so noro navdušeni nad agregatom
Janez66 Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 "jaz pa verjamem da nekaj je v tem agregatu in ni samo marketinška poteza, kolikor sem bral teste so vsi novinarji so noro navdušeni nad agregatom" Mislim, da bo res nekaj na temu! :worship:
RVT Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 jaz pa verjamem da nekaj je v tem agregatu in ni samo marketinška poteza, kolikor sem bral testeso vsi novinarji so noro navdušeni nad agregatom Noben ni reku, da je novi agregat nima nobenih zaslug za to, da je nova R1 hitrejša od predhodnjega modela. Tle se gre predvsem za to, da pa mogoče le nima agregat toliko "zaslug" kolikor mu pripisujejo za to, da je nova hitrejša in se mogoče izboljšava za to skriva nekje drugje ( manjša moč, boljše vzmetenje, drugačan ciklistika in geometrija, drugačen sekundaren prenos, izboljšan okvir in nihajka... ) Ker naprimer že glasnejši motocikel je v rokah motorista "hitrejši" po občutku. Spomnim se prijatelja, ki je na GSX-R 750 letnik 97 dal takrat med avtomobili tako opevanega Remusa. Vsi, ki so ta motor probali s serijskim in potem z Remusom so bili soložni, da motor res gre veliko bolje že po občutku kot prej s serijskim rorom. No čez nekaj časa so pri neki hrvaški moto reviji objavili test preko 10 izpuhov ( na Suzukiju GSX-R 750 kot ga je imel prijatelj) in med njimi je biu tut točno tak Remus. Rezultat tega Remusa : 3-4 KONJE MANJ V CELEM REŽIMU DELOVANJA.
EAST Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Noben ni reku, da je novi agregat nima nobenih zaslug za to, da je nova R1 hitrejša od predhodnjega modela. Tle se gre predvsem za to, da pa mogoče le nima agregat toliko "zaslug" kolikor mu pripisujejo za to, da je nova hitrejša in se mogoče izboljšava za to skriva nekje drugje ( manjša moč, boljše vzmetenje, drugačan ciklistika in geometrija, drugačen sekundaren prenos, izboljšan okvir in nihajka... ) Ker naprimer že glasnejši motocikel je v rokah motorista "hitrejši" po občutku. Spomnim se prijatelja, ki je na GSX-R 750 letnik 97 dal takrat med avtomobili tako opevanega Remusa. Vsi, ki so ta motor probali s serijskim in potem z Remusom so bili soložni, da motor res gre veliko bolje že po občutku kot prej s serijskim rorom. No čez nekaj časa so pri neki hrvaški moto reviji objavili test preko 10 izpuhov ( na Suzukiju GSX-R 750 kot ga je imel prijatelj) in med njimi je biu tut točno tak Remus. Rezultat tega Remusa : 3-4 KONJE MANJ V CELEM REŽIMU DELOVANJA. Ja, kaj pa ni kupil akrapoviča. haha, ma ne, se popolnoma strinjam z vsem napisanim.
P182 Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Noben ni reku, da je novi agregat nima nobenih zaslug za to, da je nova R1 hitrejša od predhodnjega modela. Tle se gre predvsem za to, da pa mogoče le nima agregat toliko "zaslug" kolikor mu pripisujejo za to, da je nova hitrejša in se mogoče izboljšava za to skriva nekje drugje ( manjša moč, boljše vzmetenje, drugačan ciklistika in geometrija, drugačen sekundaren prenos, izboljšan okvir in nihajka... ) Se strinjam s tabo in vem kaj hočeš povedati, vendar konec koncev ne vemo ali je nova R1 hitrejša, to bomo vedeli ko bodo naredili vsporedni test med 08' in 09' (če so ga že, me prosim popravite). Mislim da se gre tukaj predvsem za to, da je motor veliko bolj vozen in uporaben, kar pa posledično veliko pripomore k hitri vožnji.
sesir Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Ker naprimer že glasnejši motocikel je v rokah motorista "hitrejši" po občutku. 100% Smo tako drugi kot jz!Vozili suzuki RF600r z loncem in brez in bi mi vsi presegali,da gre bolj!Če le ne bi vedeli,da je z loncem šel 240km/h z loncem,brez pa je od nas bla max.hitrost 220km/h!To so dejstva kar si napisal! Se strinjam s tabo in vem kaj hočeš povedati, vendar konec koncev ne vemo ali je nova R1 hitrejša, to bomo vedeli ko bodo naredilivsporedni test med 08' in 09' (če so ga že, me prosim popravite). Mislim da se gre tukaj predvsem za to, da je motor veliko bolj vozen in uporaben, kar pa posledično veliko pripomore k hitri vožnji. Moje mnenje je,da mi niti ciklistikeke 04 ne izkorististimo,tako,da ti napretki bolj pridejo v poštev v superbike predelavah! In mogoče.... Glede popolne ciklistike na cesti je bilo kao ugotovljeno,da je 3/4 konji/kg in to max!Pa še to govorimo o suhi teži!
bikez Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 ... vsporedni test med 08' in 09' .... Klik h
P182 Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Klik h hvala za link, vendar je to vsporedni test 09' 1000akov in ne 08' vs 09' R1
bikez Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 hvala za link, vendar je to vsporedni test 09' 1000akov in ne 08' vs 09' R1 Če je bila lani CBR1000 boljša od R1 08 in če je letos ista CBR1000 slabša od R1 09, potem se da potegniti neke vzporednice :)
P182 Objavljeno Marec 10, 2009 Opozori Objavljeno Marec 10, 2009 Če je bila lani CBR1000 boljša od R1 08 in če je letos ista CBR1000 slabša od R1 09, potem se da potegniti neke vzporednice :) bo že držalo :yes: ne dvomim da je 09' kot celota boljši motor, vsporedni test bi bil zanimiv pa zato, da bi videli ali je zato bolj zaslužen agregat ali ciklistika
blabla Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 Če koga zanima, si naj pogleda meritve obeh Yamah (08/09), v zadnji številki največje nemške motoristične revije. Verjetno marsikdo ni opazi, ampak že po teh grafih se da sklepat, da je 09 hitrejša. Pomemben je podatek prožnosti od 60-180 km/h. Ena sekunda spet ni zanemarljiva. Drugo pa je zveznost v pospeševanju v zavoju(lepša krivulja pri 09), to pa trenutno najbolj poznajo testni novinarji. In hvalijo, seveda, nikol vidli! Dejstvo je, da "asimetrični vžig" zahteva dosti živcev pri zbalansiranju glavne gredi zaradi tresljajev; posledično vplivajo na življenjsko dobo motorja. Pri Yamahi so baje uspešno rešili ta problem-ni tresljajev.Vzame pa tudi nekaj moči. Glede tega torej ni panike. Zaključek:v primerjavi s starim bo dosegal boljše čase na pistah (odličen na pospeševanjih iz ovinkov, boljše doziranje gasa,blablabla...). Pa še to: vzporedni testi letos znajo bit zanimivi. Eni z elektronsko kontrolo trakcije, drugi big bang, spet tretji ABS, četrti surova moč,.... Kaj je tisto pravo? Nenazadnje vse skupaj..haha...
Cartman Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 bo že držalo :yes: ne dvomim da je 09' kot celota boljši motor, vsporedni test bi bil zanimiv pa zato, da bi videli ali je zato bolj zaslužen agregat ali ciklistika jaz motoSija nimam nevem kolk rad, vendar so v njem zelo lepo, tud meni, kmetu, razložili smisel križne gredi in "čudniega" vžigalnega intervala. Ciklistika je zelo povezana z vrtilnim momentom/navorom, ki ga producirajo vrteči predmeti v motorju. proizvedejo ga sami od sebe, in tega navora ne kontrolira ročica za plin. zgodi se zarad zaleta glavne gredi. zato so veloženi veliki napori/denarji za manjšanje mase vrtečih delov. pri bigBang stroju pa je zaradi kolenaste gredi navor le te uravnovešen. gred je težja, ampak sama sebi tudi protiutež, zato je navor v veliko večji meri posledica eksplozij v valjih in ne "zaletu" gredi. tako da. . agregat je velik del ciklistike ker precej manj vpliva na vodljivost. . .kar seveda izbolša handling.. . . če me ne razumeš, (kar nebi blo čudno ker sm mal zakompliciral) preberi zadni motosi, to je res lepo razloženo.
danci1973 Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 res je voznost najpomembnejša ker dandanes nobena mašina od ss ni slaba...ampak če bi bila voznost glavni adut ta nove r1 pol bi mogli bolj reklamirat to kot big bang motor ki po krivulji sodeč nima kaj dosti bolj linearnega navora.. zgleda da se teorija v praksi ne obnese. Pri big-bangu ne gre za linearni navor, ampak gre za način, kako se le-ta prenaša na cesto. Pri klasičnem vrstnem 4 cilindrskem motorju se na kolo oz. cesto prenašajo v 4 sunkih, ki so enakomerno porazdeljeni. To bi recimo lahko 'narisali' takole - '1 2 3 4 1 2 3 4 ...' Pri V2 motorjih pa ti sunki niso enkomerni - nekako tako '1 2 1 2 1 2 1 2 ...' In to podaljšano mirovanje med dvema delovnima taktoma bi naj omogočalo boljši oprijem gumi in boljši občutek vozniku. Big-bang konfiguracija bi naj 'simulirala' to lastnost V2 motorjev, podobno kot tudi nova R1. D.
jacko Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 Pri big-bangu ne gre za linearni navor, ampak gre za način, kako se le-ta prenaša na cesto. Pri klasičnem vrstnem 4 cilindrskem motorju se na kolo oz. cesto prenašajo v 4 sunkih, ki so enakomerno porazdeljeni. To bi recimo lahko 'narisali' takole - '1 2 3 4 1 2 3 4 ...' Pri V2 motorjih pa ti sunki niso enkomerni - nekako tako '1 2 1 2 1 2 1 2 ...' In to podaljšano mirovanje med dvema delovnima taktoma bi naj omogočalo boljši oprijem gumi in boljši občutek vozniku. Big-bang konfiguracija bi naj 'simulirala' to lastnost V2 motorjev, podobno kot tudi nova R1. D. se strinjam da gre pri neenakomernem vzigu samo za drugacen (za nekatere boljsi,koristnejsi,vsecnejsi,etc.) oprijem gume tele uradne razlage in animacije o krizni gredi se men zdijo najvecja marketinska fora kr neki vsaka gred ma masni vztrajnostni moment, ki (ce sm se pravilno izrazil) narasca s kvadratom vrtilne hitrosti ja, in narisal so pravilno parabolo ki narasca z vrtljaji kaj pa parabola po novem? oz. starem? nobene primerjave (ker je nabrz tud ni) in tok so zakompliciral, da vsi samo ponavljajo oz. direkt prevajajo dvomim da kdo v revijah tocno razume fizikalno, a ma to smisel oz. a se ne da leps razlozit in potem se to, nesimetricen vzig in simetricen izpuh, kako gre to skupi??? za V8 masine lepo pise na wikipediji V8 engine vse masine od 1920 naprej majo X gred (manj tresljajev), samo dirkalni majo navadno, kot I4 masina, ker se da gred lazjo in mocnejso narest, in izpuh se da optimalnejsi narest tko da zgleda so za l.09 R1 pozrl vse slabe strani nesimetricnega vziga in dal v ospredje prijaznejso karakteristiko oprijema gume na meji zdrsa zdej pa komu kej pase, sm ze bral za je en iz GP presaltu na star motor, ker mu bolj pase surova moc in ta linearna povezava med rocico in momentom na kolesu, sej to je 1:1 ane? kaj je kle za izumt? itak je drive by wire, tko da se da vse sprogramirat se glede na prestavo se da sprogramirat in ta linearnost naceloma nima veze z grafom momenta motorja, kjer je krivulja cimbolj vodoravna vse se da sprogramirat, v tem je car elektronike
trebor Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 A je treba drzat reset gumb pa umes prtiskat select al kako ? a pa ti kej napise na zaslonu na katero st. obratou sm nastavu? Najbolje, da se dobiva enkrat, pa prinesem navodila s seboj pa bova poizkusila nastavit lučko. LP R
bikez Objavljeno Marec 11, 2009 Opozori Objavljeno Marec 11, 2009 Noben motor z 4 bati ne bo tekel brez tresljajev. Miren tek se začne šele z 6 bati. Razlog zakaj ne vozimo 6 valjnikov je samo cena in nič drugega (tako pravi teorija). Kot je že nekdo pred menoj povedal je vse rešeno z elektroniko, tako da je vseeno ali bi bila mašina fake big-bang al pa lanska.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 12, 2009 Opozori Objavljeno Marec 12, 2009 je vseeno ali bi bila mašina fake big-bang al pa lanska. Ali pa kr Ducatija vzameš, pa je :-) Raw power :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se