Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Petzl

Priporočene objave

Noben motor z 4 bati ne bo tekel brez tresljajev. Miren tek se začne šele z 6 bati. Razlog zakaj ne vozimo 6 valjnikov je samo cena in nič drugega (tako pravi teorija).

Kot je že nekdo pred menoj povedal je vse rešeno z elektroniko, tako da je vseeno ali bi bila mašina fake big-bang al pa lanska.

Ali pa kr Ducatija vzameš, pa je :-)

Raw power :D

@bikez: en folk vozi res hitro, in večinoma po pistah, kamor je tak stroj kot je R1 tudi namenjen. njih pač nemoreš blefirat. Štoparca pove vse.

@Mashina: ja, ampak je kilometr zelo zelo drag. Pravijo da je 1098R R THE bike. sam cena in vzdrževanje mu mečejo polena pod noge.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha je s R1 2009 res naredila prelomnico v zgodovini motociklov za "navadne zemljane" (torej ne tekmovalcev(MotoGP)) z Big Bang agregatom. :) Pa je agregat proizvajalca Yamaha? Oziroma vprašal bi kateri modeli imajo Yamahin agregat? (ali pa kateri ne, odvisno česa je več?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa zakaj vsi še zmeri tale big bang omenjate, k je blo že miljnotavženkrat predebatiran da to ni.

Je bil pa že cajt da so japanci kej na mašini naredel, da ne dvigujejo sam konje v nedogled na račun slabe moči v nizkih in srednjih obratih, tko da super, upam da jo bodo drugi kopiral, no sej, japonci, itak da bodo kopiral :)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa zakaj vsi še zmeri tale big bang omenjate, k je blo že miljnotavženkrat predebatiran da to ni.

R1 je ravno toliko 'big bang' kot M1... :whistle:

Sploh pa - a je kje zapisana točna definicija 'big bang' motorja?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koker jst vem je big bang, da pri 4 valni mašini po 2 valja naenkrat usekata in se potem to nekako obnaša kot močnejši dvovalnik. Kje sem že to zasledu pojma nimam, je pa gotovo zvenelo zlo tehnično :D

To kar ima pa R1 je pa sam nelinearno zaporedje vžigov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koker jst vem je big bang, da pri 4 valni mašini po 2 valja naenkrat usekata in se potem to nekako obnaša kot močnejši dvovalnik. Kje sem že to zasledu pojma nimam, je pa gotovo zvenelo zlo tehnično :D

To kar ima pa R1 je pa sam nelinearno zaporedje vžigov.

Ja, pravi big bang je motor, pri katerem imata dva valja neankrat delovni takt.

Pri r1 se pa bati v tdc izmenjujejo, napram klasičnemu motorju, kjer sta vedno dva v tdc. Pa finta o 90° gredi tudi ni čisto točna. 90° stopinjski zamik imata samo dva sosednja vajla, oba zunanja pa 180. Če bi vsak valj imel 90 stopinjski zamik, bi se motor zelo zaganjal in verjetno z ogromno vibracijami. Že tako so imeli kup problemov pri zanesljivosti motorja, da ne bo takoj vse razneslo.

Vžig ni linearen že pri klasičnem motorju, ker bi se zaganjal. Tukaj pa vžig sledi gredi, ker drugače že ne gre.

Edino kar mi je všeč pri tej zasnovi je ona teorija o navoru, kjer naj bi bil odziv plina popolnoma direkten pri takem agregatu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da ne bom na pamet neki ga sral sem šu na net počekirat, na hiterco sem tole najdu.

Je zlo neki podobenga ampak ni to to :)

Vir

"The key components of this new cutting edge engine design are the "crossplane" crankshaft and an uneven firing order. Both of these features are used on Yamaha's championship winning M1 MotoGP racer. Please note … this is not a "big bang" engine."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da ne bom na pamet neki ga sral sem šu na net počekirat, na hiterco sem tole najdu.

Je zlo neki podobenga ampak ni to to :)

Vir

"The key components of this new cutting edge engine design are the "crossplane" crankshaft and an uneven firing order. Both of these features are used on Yamaha's championship winning M1 MotoGP racer. Please note … this is not a "big bang" engine."

Ma to vse je bilo že napisanop točno v tej temi, pa pubeci še vedno norijo o big bang motorju... Pa sploh ne vedo kaj to je... :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"jaz pa verjamem da nekaj je v tem agregatu in ni samo marketinška poteza, kolikor sem bral teste

so vsi novinarji so noro navdušeni nad agregatom"

Mislim, da bo res nekaj na temu! :worship:

Janez SLIKO GOR OD NOVE R1 :worship: Da vidmo kako zgleda pred garažo :naughty: :naughty: !!!

sam bova enkrat zamenala :rolleyes: dam za :beer1: !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje-kaka je razlika med R1 in R1 Turbo (če je sploh kaka?) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje-kaka je razlika med R1 in R1 Turbo (če je sploh kaka?) :D

od oke gledano samo 100 konjičev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa je v garaži. Danes malo sprobana in škoda da je tak mrzlo. Moram reči da na prvi "sed" na njo daje vtis , da je veliko težja od R1 2005 kar sem navajen, zadaj dosti obilnejša je pa res, da je malo udobnejši položaj na njej al pa se mi je to samo zdelo od navdušenja. Zvok bomo pa videli, ko jo bom lahko malo bolj odprl da se zadere, sicer takole ko sem posnel z mobitelom pa samo piska tako, da ni zanimivo, da bi to obešal semle. Dodajam pa sličico.post-16389-1238101934_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HUDO tole zgleda ! :worship:

Ko boš naredil kakšen kilometer več, napiši še kakšno primerjavo glede na staro R1.

Srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mooorm rect da je motor v zivo 97543161894351-krat lepsi kokr na slikcah... pr sternu pa nazalost ze ena razbita r1 '09 baje prva v slo. in prva razbita... huh ce bi bla moja bi se zivga pojedu=)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!