Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Priporočene objave

Objavljeno

Živjo

 

Imel sem R1 letnik 04 štiri leta, nato R1 letnik 05 pet let in z nobeno nobenih težav glede ventilov, oziroma obe brez kakršnih koli težav. Sem pa slišal, da so nekateri imeli probleme z ventili... letnika 07-08 naj bi bila brez teh problemov. Lp

Objavljeno (popravljeno)

Tudi sam sem gledal R1 tam od 2006 in 2007 vendar jaz sem slišal da bi naj mele vse R1-ke od 2004 do 2007 težave z ventili tako da sem se tega motorja izogibal, bi pa lahko kdo kaj več povedal ki si dejansko lasti motor letnika 2006, 2007 če je kaj na teh govoricah

nevem kako lahko letniki R1 2004 do 2007 imajo isti problem

namreč letniki 2004-05-06 so motorji z 20 ventili 2007 pa je motor z 16ventili 

da so imeli letniki 2004 do 2006 probleme z ventili sem slišal ampak po mojih izkušnjah si lastim namreč ta isti letnik in ima 100000km in nekaj drobiža na 85000 sem pregledal preventivno ventile in odmično vsi ventili razen na 4 cilindru izpušni je bil nižji za 0,01mm po specifikacijah tovarne nepotrebno štelanje ker pa sem picajzlast glede mehanike sem to uredil ja je bilo vse isto pri vseh cilindrih odmična v odličnem stanju bi se reklo kot nova.

In verjamem da bo naredil še enkrat toliko, če ne bom jaz šel po gobe vam to sporočim ko pride na 200000 km ker sam se tega motorja ne morem naveličat!

Popravljeno . Popravil exclan
Objavljeno

nevem kako lahko letniki R1 2004 do 2007 imajo isti problem

namreč letniki 2004-05-06 so motorji z 20 ventili 2007 pa je motor z 16ventili 

da so imeli letniki 2004 do 2006 probleme z ventili sem slišal ampak po mojih izkušnjah si lastim namreč ta isti letnik in ima 100000km in nekaj drobiža na 85000 sem pregledal preventivno ventile in odmično vsi ventili razen na 4 cilindru izpušni je bil nižji za 0,01mm po specifikacijah tovarne nepotrebno štelanje ker pa sem picajzlast glede mehanike sem to uredil ja je bilo vse isto pri vseh cilindrih odmična v odličnem stanju bi se reklo kot nova.

In verjamem da bo naredil še enkrat toliko, če ne bom jaz šel po gobe vam to sporočim ko pride na 200000 km ker sam se tega motorja ne morem naveličat!

R1 letnik 04,05,06 imajo nekatere problem,kot FZ1 06 in 07.in sicer ventil se iz vrha utolče,tako da če diagnoza ni do časa postavljena lahko kajli padeta ven in posledično 

ventil udari v bat.R1 letnika 07 in 08 pa je možno da se vodilo ventila in steblo ventila obrabi do te mere da ventil zlomi.Samo moraš pa biti res butl,da tega do časa ne opaziš.Lp

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

V Italiji je objavljen vpoklic Yamaha R1


Opis napake: Možnost napačne vgradnje oljnega tokokroga 
Korektivni ukrep: Možen korektivni poseg
Navezava: Koncesionarji

Številka okvirja od: YZFR1: JYARN32100000031 
do: .....0865 
Številka okvirja od: YZFR1M: JYARN326000000301 
do: ....0454

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdrav.. Imel bi vprasanje glede r1 yamahe letnika 2009 - big ben.. Sploh me zanimajo mnenja lastnikov omenjenega vozila..Se opravicujem ce je v temi ze kje odgovor prebrskal sem vec kot 70% pa nikjer nisem zasledil nic konkretnega..

DAnes sem se zagledal v 09 letnik.. Big ben.. 16.000 realna in slovenska.. Jutri jo grem pogledat ce bo ok jo zaaram.. Kupljena pri Sternu..Zanimajo me hibe teh letnikov in kaj moram pazit pri ogledu tega motorja.. Kaksna priporocila svetovanje karkoli je vec kot dobrodoslo..

 

Hvala vseem in se enkrat oprostite ce sem spregledal podoben odgovor..

 

Stanley

Objavljeno (popravljeno)

 

od veliko ljudi slišim da ima R1 "težavo" ki sicer ni težava samo privadit se moraš da pri priganjanju rata krmilo precej lahko in ne čutiš dobro sprednjega dela, je to res ? najbrž ker voznik ni nagnjen toliko na krmilo kot npr cbr,ninja... ?  se z amortizacijo da popravit to če je res ?

Popravljeno . Popravil jany
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

@jany, omenjene težave na '04 R1 nisem zasledil na Grobniku,Panonii,Brnu. Motor je super za vozit, drža ni pokončna. Sam sem hitro dobil povratne informacije ob raznih drobnih zdrsih prednjega kolesa tako na cesti, kot na dirkališču. Res pa je, da (moj) motor ima dober stabilizator krmila, po mojem mnenju serijski ni dovolj za dirkaško rabo.

Nisem ekstremno hiter, najpočasnejši pa tudi ne B)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala za info :)  si probal še kaj drugega razen R1 ? cbr,gsxr? 

Objavljeno

Po dirkališču sem probal tudi Yamaho R6 2003, super stvarca, bolj primerna za dirkališče za voznike, ki niso navoženi dirkališč. Dejansko si s 600 ccm ponekod tudi hitrejši, je pa tisočak veeeeeliiiiiiikooooooo bolj zabaven po mojem (skromnem) mišljenju. Ostalih motorjev si nisem lastil, zato nimam informacij o vožnji z njimi.Če bi trenutno kupoval motor za na pisto, bi pogledoval za R1 (kot jo imam sedaj, mogoče eno generacijo mlajšo) ali pa suzuki gsx-r 1000 K5,K6. Honda me nekako ne privlači, prav tako ne tista generacija ninje 10ke.

Objavljeno (popravljeno)

Živjo,

Ali je kdo v Sloveniji že dal odpraviti serijsko napako na 2. brzini R1 letnika 2015?

Popravljeno . Popravil Urban K.
Objavljeno

Živjo,

Moja gre naslednji teden notri! Poznam pa lastnika, ki je to že zamenjal!

Objavljeno

Da se v tej temi uprasam..na a netu se prodaja ena r1 2005 z 70.000km..kva mislte na te km??kok kej zdrzijo te masine??lp

Objavljeno

Sej mislim da smo v eni drugi temi to pregulili, @exclan jo ima z krepko, krepko čez 70k me spomin ne vara.

Ne bom trdil, da zmore brez težav še 1x toliko, ampak do 100k folgajo brez težav.

Matematično gledano, kaj ni zanimivo da se vsi bahamo kako smo naredili na leto med ~5k-10k kilometrov, vsi motorji pa se prodajajo 10 in več let stari z ~35k-40k km.

70/11 = ~6.3km letno Ni nek presežek, je dosti bližje realni situaciji in verjemi da tudi če ti zadeva ždi v garaži, povrprečno 6k kilometrov ni nič nezaslišanega.

 

On 11. 2. 2014 at 6:34 PM, exclan said:

Dodajam: original post z "dokazi"

 

On 11. 2. 2014 at 6:34 PM, exclan said:

Imam letni 2004 (2005,2006 je isto )

Šibko točko do zdaj po 6 leti nisem našel razen na konektorju z desne strani salbi spoji in nezaščiten proti vodi ampak kot sem videl ima iste probleme z tem konektorjem tudi 2007 in 2008

 

Moja ima zdaj 90.000km vožena za kar je tudi zgrajena redni servisi olje motul 300V mogoče preveč dobro olje ampak me ne zanima.

letos sem po svoji neumnosti uničil vodno pumpo namreč prejšno sezono sem imel v hladinem sistemu samo vodo  in ker pumpa se ni imeal s čim podmazovat je prebil semering.

Ker sem moral razdret karter in sklopko, da demontiram pumpo sem se odločil ker že odpiram sklopko to isto tudi zamenjat saj mi je odvajala na koncu .

Torej vodna pumpa moja neumnost, sklopka ni bilo potrebe po menjavi razen utrujenih fedrov (ampak sem se odločil menjat)

pregledal sem tudi natezalec verige odmične gredi ,ketno gredi in ventile

Po vseh teh km je ketna in zobniki v tolerancah tovarne ,natezalec bp, ventili vsi razen enega v tolerancah (tisti ki ni v tolerancah je bil 0,18 moral bi bit 0,20 )

izjava mojstra ki je ventile naštelal " odmična gred in zobniki so kod, da so bili danes montirani brez vidne in izmerjene obrabe"

Kaj naj ti zdaj svetujem jaz sem zelo zadovoljen uporabnik tega motorja nikoli me ni pustila na cedilu res je, da sem za vse kar sem naredil letos odštel samo za material 1150€ ampak vem kaj imam.

No lansko leto sem zamenjal vse ležaje v kolesih (zadaj in spredaj) strošek materiala 150€ brez dela ker sem sam to opravil.

Verjamem, da so japonski motorji ustvarjeni, da delajo in ker sem se odločil imet motor do konca bom poročal vsakih 50.000km kako je z njo torej na 140.000 km se pišemo :).

post-32154-0-54561600-1392140422_thumb.jpg

lp

 

Objavljeno
On 1/3/2016 at 6:05 PM, Urban K. said:

Živjo,

Ali je kdo v Sloveniji že dal odpraviti serijsko napako na 2. brzini R1 letnika 2015?

Po tujih virih Yamaho ta poseg stane 2.000$ na motor. 

The reason for this recall:
In affected motorcycles, both second gear wheel and pinion gears in the transmission may break as a result of extremely high stress and/or improper shifting. This is due to inadequate component strength and stress concentration at the gear teeth bottom land. In addition, the third and fourth wheel gears may be deformed or break as a result of excessive stress caused by hard usage. This is due to inadequate component strength. If gears fail, the transmission could lock up, causing loss of control that could result in a crash with injury or death.

What Yamaha and your dealer will do:
To correct this defect, your authorized Yamaha dealer will replace the transmission assembly with one that includes gears of a different design. The procedure takes almost 16 hours to do but be aware that your Yamaha dealer may need to keep your motorcycle longer depending upon their current service schedule.

cycleworld.com

 

Objavljeno
pred eno uro, 5413lvl3145 pravi:

Sej mislim da smo v eni drugi temi to pregulili, @exclan jo ima z krepko, krepko čez 70k me spomin ne vara.

Ne bom trdil, da zmore brez težav še 1x toliko, ampak do 100k folgajo brez težav.

Matematično gledano, kaj ni zanimivo da se vsi bahamo kako smo naredili na leto med ~5k-10k kilometrov, vsi motorji pa se prodajajo 10 in več let stari z ~35k-40k km.

70/11 = ~6.3km letno Ni nek presežek, je dosti bližje realni situaciji in verjemi da tudi če ti zadeva ždi v garaži, povrprečno 6k kilometrov ni nič nezaslišanega.

 

Dodajam: original post z "dokazi"

 

 

Ja prov mas:-)nic odlocit se bo treba..hvala

Objavljeno (popravljeno)

Danes slikano, ko sem jo letos prvič potegnil ven iz garaže. 08 letnik, lastnik sem od 290 km dalje, brez problemov. Redno servisirana pri Juretu na Dolgem mostu. Če bo tako delala, kot je do sedaj, si upam z njo narediti 200 kkm brez posegov v motor, samo redni servisi in priganjanje v obrate šele, ko je mašina segreta.

 

 

Lp Robert 

DSC_0210.JPG

Popravljeno . Popravil trebor
Objavljeno
pred 20 urami, motolover pravi:

Po tujih virih Yamaho ta poseg stane 2.000$ na motor. 

The reason for this recall:
In affected motorcycles, both second gear wheel and pinion gears in the transmission may break as a result of extremely high stress and/or improper shifting. This is due to inadequate component strength and stress concentration at the gear teeth bottom land. In addition, the third and fourth wheel gears may be deformed or break as a result of excessive stress caused by hard usage. This is due to inadequate component strength. If gears fail, the transmission could lock up, causing loss of control that could result in a crash with injury or death.

What Yamaha and your dealer will do:
To correct this defect, your authorized Yamaha dealer will replace the transmission assembly with one that includes gears of a different design. The procedure takes almost 16 hours to do but be aware that your Yamaha dealer may need to keep your motorcycle longer depending upon their current service schedule.

cycleworld.com

 

Sej so letniki 2015 ? Torej mora it pod garancijo ;) Če pa pri 20.000€ vrednem motorju da morem njihove napake plačevat pa ga zapalim pred delta teamom :D 

Objavljeno (popravljeno)

Napisal sem, da Yamaho stane, ne kupca. Dobro, da so vpoklic naredili pozimi in ne med sezono.

 

 

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno

Kaj bi kupili ce bi zbirali med R1 2008 in R1 2012? Razlika v ceni 3.000e..

Zanimajo me predvsem mnenja o enem in drugem motorju.. Vem da je to cisto drug motor ce primerjas..

 

Lp s.

Objavljeno

Jaz bi definitvno vzel letnik 2012.

Sam sem imel letnik 2004, potem pa letnik 2009. Letnika 2008 nisem vozil, ampak mi deluje precej enako, kot letnik 2004, le da je malenkost močnejša...

Pri letniku 2009 mi je bilo zelo všeč, da je motor vlekel že iz nizkih obratov, kar je še posebej dobro, če se boš vozil po cesti. Letnik 2009 daje občutek, da je bistveno bolj debela, kar načeloma tudi je, ampak jaz tega med vožnjo nisem občutil, saj je bil motor zelo vodljiv.

Glavno pa je to, da imajo R1-ke od letnika 2009 crossplane glavno gred, zaradi katere imajo edinstven zvok, katerega boš prepoznal že na daljavo. :)

2012 ima že traction control, ki ti bo prišel zelo prav.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 49 minutami, Urban K. pravi:

Jaz bi definitvno vzel letnik 2012.

Sam sem imel letnik 2004, potem pa letnik 2009. Letnika 2008 nisem vozil, ampak mi deluje precej enako, kot letnik 2004, le da je malenkost močnejša...

Pri letniku 2009 mi je bilo zelo všeč, da je motor vlekel že iz nizkih obratov, kar je še posebej dobro, če se boš vozil po cesti. Letnik 2009 daje občutek, da je bistveno bolj debela, kar načeloma tudi je, ampak jaz tega med vožnjo nisem občutil, saj je bil motor zelo vodljiv.

Glavno pa je to, da imajo R1-ke od letnika 2009 crossplane glavno gred, zaradi katere imajo edinstven zvok, katerega boš prepoznal že na daljavo. :)

2012 ima že traction control, ki ti bo prišel zelo prav.

Hvala za izcrpen odgovor.. 

Mogoce kaj ves o bojda pregrevanju letnika 2009?.. Da je temperatura na ful in se je skoraj da nevzdrzno voziti npr.v kavbojkah? 

Lp S.

Objavljeno

Ko sem bil na morju, sem se vozil v kratkih hlačah in japankah. Vroče je bilo, če si se dotaknil bloka motorja, kot pri vseh ostalih motorjih (v primerjavi z mojo trenutno R1 ne opažam nobene razlike). Vožnja v kabvojkah pa je bila čisto normalna.

Pri letniku 2009 je dobro, ker so bočne platike tako speljane, da ti ne piha v kolena. To se še posebej pozna, ko je malo hladneje, še posebej, ko si v kavbojkah.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Hvala ti za mnenja se pravi tvoj glas gre letniku 09+.. Nisem peljal ne prve ne druge tako da mi vsako mnenje pride prav..

Bolj se nagibam k novemu modelu toda trenutno je izbira zelo slaba oz.je sploh ni..

Upajmo da se v prihodnjih mesecih ponudba na trgu malo razsiri:)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!