Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1


Priporočene objave

Objavljeno

Kaksna razlika je ce menjas y pipe v primerjavi z original pri r1 od 2010 naprej.. Se splaca ali ne? Das lahko npr od massa narejen y pipe na akrapotove lonce?

Zvok, se kaj? 

Lp 

Objavljeno

Ma kdo mogoče slovenska service manual za r1 2004?al pa če kdo ve kdaj je predpisano stelanje ventilov?

Hvala lp

Objavljeno
pred 10 urami, dAlencc87 pravi:

Ma kdo mogoče slovenska service manual za r1 2004?al pa če kdo ve kdaj je predpisano stelanje ventilov?

Hvala lp

Slovenskega sicer nimam, je v angleščini, če ti kaj pomaga.

Kar se tiče nastavljanja oz. kontrole pa piše takole (mislim, da prevod ni potreben):

Valve clearance
(See page 3-11)
Check and adjust valve clearance when engine is cold. Every 26600 mi (42000 km)

 

Objavljeno
pred 14 urami, fp4492 pravi:

Slovenskega sicer nimam, je v angleščini, če ti kaj pomaga.

Kar se tiče nastavljanja oz. kontrole pa piše takole (mislim, da prevod ni potreben):

Valve clearance
(See page 3-11)
Check and adjust valve clearance when engine is cold. Every 26600 mi (42000 km)

 

Oo super,to mi vse pove..hvala:winkiss:

Objavljeno

Zanima me za model R1 2012 z TCS..

Imam 6 stopenj prilagajanja tega sistema oz.po domace 6 crtic na zasloncku ki jih lahko premikam s stikalom TCS. 

Zanima me kaj pomeni ena crtica kaj pa vseh 6?

Imam prav da ena crtica pomeni skoraj izkljucen TCS in velika moznost zdrsa zadnjega kolesa..??

Vseh 6 crtic pa najboljsa zascita proti zdrsu.. skoraj da ne dopusti da bi ti zavrtelo ob mocnem pospesevanju ovinka?

Ali je pac obratno? :)

Sem pregledal manual pa nikjer ne pise razlage:) 

 

Lp

Objavljeno

Pomojem je tako ;-) 

 

Mora pa obvezno pisat tudi v manualu kej o tem.

Objavljeno

Zanima me za model R1 2012 z TCS..

Imam 6 stopenj prilagajanja tega sistema oz.po domace 6 crtic na zasloncku ki jih lahko premikam s stikalom TCS. 

Zanima me kaj pomeni ena crtica kaj pa vseh 6?

Imam prav da ena crtica pomeni skoraj izkljucen TCS in velika moznost zdrsa zadnjega kolesa..??

Vseh 6 crtic pa najboljsa zascita proti zdrsu.. skoraj da ne dopusti da bi ti zavrtelo ob mocnem pospesevanju ovinka?

Ali je pac obratno? :)

Sem pregledal manual pa nikjer ne pise razlage:) 

 

Lp

Bo kar držalo to kar si napisal,oziroma misliš!

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Pozdrav.

Da se pojavim še v tej temi :) Malo za hec malo zares.  Ampak dejansko me je iskanje novega motorja peljalo po vseh temah in sem sedaj iz Kawasakija Zx10r (ki je bila moja prva izbira), sedaj "skoraj zagotovo pristal" na Yamahi R1 letnik 2005.

Nekako mi je tudi oblikovno sedaj še najbolj všeč.

Prebiram vse kar se pač da prebrati o teh letnikih itd. Proti koncu meseca grem po R1 letnik 2005. Imam malo vprašanj, na kaj bi moral biti še pozoren. Kilometri so realni (cca 31k, od drugega lastnika (skoraj že desetletje jo ima :) ). Okrog 3000 km nazaj je menjal zobnik, ketno, ploščice. Menjani so tudi ležaji v križu  (menda bol preventivno..:/ ). , ter nov akumulator.

Glas je lep, mašina se ne zaganja, nobenega posebnega zvoka po mašini ni za čut, tudi topel lepo zveni, kadi ne, olja menda ne pije, masno ni nikjer..Pač taki podatki, ki si sem jih bil deležen in ki sem jih "ocenil". Tudi menjalnik lepo preskakuje (vsaj tako na mestu)..Ne sliši se kako cviljenje ko se drži sklopka in tudi prijema normalno in vse...groba ocena

Olje ni blo menjano kake 3 leta po mojem..pač 3000 km nazaj ...torej na zadnjem servisu, ki je bil na cca 27 000 (s ketno in zobniki, ter ploščicami).

Ima kdo še kak nasvet, kaj bi še lahko bilo "nevarno", da mi potem res ne zaruži slučajno takoj ko jo bom malo bolj peljal :)

Hvala za vse odgovore, pa se opravičujem če se ponavljam iz teme v temo :)

lp,

Matic

 

Objavljeno
pred 19 minutami, maticcc2000 pravi:

Pozdrav.

Da se pojavim še v tej temi :) Malo za hec malo zares.  Ampak dejansko me je iskanje novega motorja peljalo po vseh temah in sem sedaj iz Kawasakija Zx10r (ki je bila moja prva izbira), sedaj "skoraj zagotovo pristal" na Yamahi R1 letnik 2005.

Nekako mi je tudi oblikovno sedaj še najbolj všeč.

Prebiram vse kar se pač da prebrati o teh letnikih itd. Proti koncu meseca grem po R1 letnik 2005. Imam malo vprašanj, na kaj bi moral biti še pozoren. Kilometri so realni (cca 31k, od drugega lastnika (skoraj že desetletje jo ima :) ). Okrog 3000 km nazaj je menjal zobnik, ketno, ploščice. Menjani so tudi ležaji v križu  (menda bol preventivno..:/ ). , ter nov akumulator.

Glas je lep, mašina se ne zaganja, nobenega posebnega zvoka po mašini ni za čut, tudi topel lepo zveni, kadi ne, olja menda ne pije, masno ni nikjer..Pač taki podatki, ki si sem jih bil deležen in ki sem jih "ocenil". Tudi menjalnik lepo preskakuje (vsaj tako na mestu)..Ne sliši se kako cviljenje ko se drži sklopka in tudi prijema normalno in vse...groba ocena

Olje ni blo menjano kake 3 leta po mojem..pač 3000 km nazaj ...torej na zadnjem servisu, ki je bil na cca 27 000 (s ketno in zobniki, ter ploščicami).

Ima kdo še kak nasvet, kaj bi še lahko bilo "nevarno", da mi potem res ne zaruži slučajno takoj ko jo bom malo bolj peljal :)

Hvala za vse odgovore, pa se opravičujem če se ponavljam iz teme v temo :)

lp,

Matic

 

Za ta letnik mislim da je bil še vpoklic za tps senzor..ne vem točno,preveri id stevilke..jaz sem imel let 2003 in mi je crknil ta senzor(280eu)ampak ni bila v vpoklicu..sedaj pa gledam prav tako 05 letnik;-)dober nakup ti zelim!!;-)

Objavljeno
pred 47 minutami, dAlencc87 pravi:

Za ta letnik mislim da je bil še vpoklic za tps senzor..ne vem točno,preveri id stevilke..jaz sem imel let 2003 in mi je crknil ta senzor(280eu)ampak ni bila v vpoklicu..sedaj pa gledam prav tako 05 letnik;-)dober nakup ti zelim!!;-)

Hm..Okej ena stvar več za preverit :/ . Glede na to, da je bil kupljen v Elisi, ter ima zraven kartico s serijsko, ključe itd, je verjetno to uredil prvi lastnik, če je bil vpoklic (upam)... pa tudi ne vem a naj me to tolaži, da je 31000 vse šlo brez problema al je to znak da se bojo zdaj začeli :) Hvala za nasvet

Objavljeno
pred 13 minutami, maticcc2000 pravi:

Hm..Okej ena stvar več za preverit :/ . Glede na to, da je bil kupljen v Elisi, ter ima zraven kartico s serijsko, ključe itd, je verjetno to uredil prvi lastnik, če je bil vpoklic (upam)... pa tudi ne vem a naj me to tolaži, da je 31000 vse šlo brez problema al je to znak da se bojo zdaj začeli :) Hvala za nasvet

Probaj se pozanimat če je to urejeno..saj lahko da pač za ta motor ni bilo vpoklica..na yamaha strani preveri serijske številke..glede km je pa tako kot pri vsaki stvari..lahko jih ma 150000 pa je vse super,lahko pa ze pri 5000 vse jeb...če so bli redni servisi,nima kaj bit;-)

Objavljeno
41 minutes ago, maticcc2000 said:

Hm..Okej ena stvar več za preverit :/ . Glede na to, da je bil kupljen v Elisi, ter ima zraven kartico s serijsko, ključe itd, je verjetno to uredil prvi lastnik, če je bil vpoklic (upam)... pa tudi ne vem a naj me to tolaži, da je 31000 vse šlo brez problema al je to znak da se bojo zdaj začeli :) Hvala za nasvet

Pri 31k se te mašine komaj dobro ulaufajo : )  ne rabiš se sekirat - če je prejšnji lastnik vsaj malo skrbel da so redni servisi opravljeni imaš vsaj do 50k lufta brez večjih popravil. Pa še 50k+ zna bit zanemarljiv znesek. 

Objavljeno
pred 13 urami, dAlencc87 pravi:

Probaj se pozanimat če je to urejeno..saj lahko da pač za ta motor ni bilo vpoklica..na yamaha strani preveri serijske številke..glede km je pa tako kot pri vsaki stvari..lahko jih ma 150000 pa je vse super,lahko pa ze pri 5000 vse jeb...če so bli redni servisi,nima kaj bit;-)

No to bom probal še preverit. Torej po serijski preverim, če je bil motor vpoklican. Torej če je bil vpoklican in je zrihtano tako nimam kaj skrbet glede tega verjetno?. Problem bo, verjetno edino če je bil vpoklican pa ga niso peljali..Bom probal to zvedet.

pred 13 urami, 5413lvl3145 pravi:

Pri 31k se te mašine komaj dobro ulaufajo : )  ne rabiš se sekirat - če je prejšnji lastnik vsaj malo skrbel da so redni servisi opravljeni imaš vsaj do 50k lufta brez večjih popravil. Pa še 50k+ zna bit zanemarljiv znesek. 

Saj načeloma 31k res ni neki veliko (za tak letnik še posebej), servisi pa so bili delani na vsako leto, razen zadnji 2 oz. 3 leti ko se niso vozli praktično nič..Malo bom upal na srečo :)

Objavljeno

tud ce je bil vpoklic za tps pa ni bil menjan te to ne rabi odvrnit od nakupa, pač probaj s zmenit potem za temu primerno ceno. ker ce so realni km, in kolikor toliko preverljiva zgodovina takih primerkov ni veliko. skrb da bi kar zaruzlo zaradi tega ker ma 30k km je odvec, so pa imeli ti modeli ce se ne motim nekaksne tezave na glavi, obstajala je moznost da se vdre ventil in udari v bat, nekaj takega malo se pozanimaj glede tega. meni osebno je ta letnik sicer super motor in bi menjal edino blazilnik krmila, ob priganjanju (sploh v kombinaciji z manjsim prednjim zobnikom) zna malo zaplesat, vendar niti priblizno toliko kot zx10 tega letnika (ki je serijsko brez stabilizatorja). ce je res vse kot pravis, pa vredu cena bos zagotovo zadovoljen ; )

Objavljeno
pred 5 minutami, carmagedon pravi:

tud ce je bil vpoklic za tps pa ni bil menjan te to ne rabi odvrnit od nakupa, pač probaj s zmenit potem za temu primerno ceno. ker ce so realni km, in kolikor toliko preverljiva zgodovina takih primerkov ni veliko. skrb da bi kar zaruzlo zaradi tega ker ma 30k km je odvec, so pa imeli ti modeli ce se ne motim nekaksne tezave na glavi, obstajala je moznost da se vdre ventil in udari v bat, nekaj takega malo se pozanimaj glede tega. meni osebno je ta letnik sicer super motor in bi menjal edino blazilnik krmila, ob priganjanju (sploh v kombinaciji z manjsim prednjim zobnikom) zna malo zaplesat, vendar niti priblizno toliko kot zx10 tega letnika (ki je serijsko brez stabilizatorja). ce je res vse kot pravis, pa vredu cena bos zagotovo zadovoljen ; )

Res je prava umetnost najti tak letnik, da je ima "znane" podatke, pa lastnika več let istega itd. Za težave, da ventil udari v bat oz. pade v cilinder sem pa slišal, ampak od nobenega, ki se mu je to dejansko zgodilo. Tile 2005 so 20V potem 2006 so že na 16 šli in tam menda ni teh problemov. Spet lahko upam da se ne bi meni to pripetilo :/. Stabilizator pa je menda res mehek, pri priganjanju, sem videl da  ga eni menjajo z Ohlinsom, ampak to me niti ne skrbi toliko, kot ventili in tps :/. 

Objavljeno

od 2004 - 2006 so 20V, model 07 - 08 pa 16V.

seveda ni nujno da se bo ravno tebi to pripetilo. je pa po pricanju serviserjev bilo potrebno kar nekaj popravil.., probaj kontaktirat kak dober yamaha servis, sigurno so ze imeli primere, da ti malo bolj obrazlozijo zadevo. pri posegu bi naj bilo potrebno menjat komplet sesalnih ventilov.

če se pravilno spomnim pogovora s carmanom, mislim da je najbolj izpostavljen bil ravno letnik 2006..?

Objavljeno
pred eno uro, carmagedon pravi:

od 2004 - 2006 so 20V, model 07 - 08 pa 16V.

seveda ni nujno da se bo ravno tebi to pripetilo. je pa po pricanju serviserjev bilo potrebno kar nekaj popravil.., probaj kontaktirat kak dober yamaha servis, sigurno so ze imeli primere, da ti malo bolj obrazlozijo zadevo. pri posegu bi naj bilo potrebno menjat komplet sesalnih ventilov.

če se pravilno spomnim pogovora s carmanom, mislim da je najbolj izpostavljen bil ravno letnik 2006..?

Aja do 2006 so imeli 20V. No tale, ki ga mam nagledanega je drugače 2005. Ja verjamem, da je pri servisu potreben velik remont. Vprašanje, kaj mi bojo lahko na servisu sploh lahko povedali. Da pač če bom mel srečo bo vse OK, če ne pa ne :/ 

Objavljeno

Pa daj ne kompliciraj. Tps je nekih 200e, tok kokr je je dobra ketna/zobniki ki so ze menjani.

Ima pa vsak motor neke hibe in zdej se zarad tega sikerat...se bos ce crkne.

verjemi kaj govorim, vozm italjana.. :D 

Objavljeno
pred 10 minutami, ukica pravi:

Pa daj ne kompliciraj. Tps je nekih 200e, tok kokr je je dobra ketna/zobniki ki so ze menjani.

Ima pa vsak motor neke hibe in zdej se zarad tega sikerat...se bos ce crkne.

verjemi kaj govorim, vozm italjana.. :D 

Ma ja to je pa tut res. Pač edino če že kupujem, ne bi rad vzel nekega z "očitno" napako :) Drugače pa se strinjam ja. Vsi majo neke hibe, sekirat se zarad vsega kar je možno da se zgodi pa ne vem če je glih smiselno :)

Objavljeno
pred 2 urami, ukica pravi:

Pa daj ne kompliciraj. Tps je nekih 200e, tok kokr je je dobra ketna/zobniki ki so ze menjani.

Ima pa vsak motor neke hibe in zdej se zarad tega sikerat...se bos ce crkne.

verjemi kaj govorim, vozm italjana.. :D 

jaz sem mu samo povedal za ta problem pri teh letnikih..zdej pa kakor hoče..pa tut 200 eu,ne vem,zame ni kar tko mal..kar se pa ventilov tiče pa mislim da majo 06 probleme..

lp

Objavljeno
pred 22 minutami, dAlencc87 pravi:

jaz sem mu samo povedal za ta problem pri teh letnikih..zdej pa kakor hoče..pa tut 200 eu,ne vem,zame ni kar tko mal..kar se pa ventilov tiče pa mislim da majo 06 probleme..

lp

Super da vem za ta problem. Pa seveda če bom moral dati "dodatnih" 200 € jih rajši dam za kaj drugega .. recimo gume itd :)

Po kateri številki pa bi to na servisu lahko preverili? Je dovolj tista identifikacija, ki jo ima zraven na kartici od Elise, ali rabim številko iz prometne? Da vem povedati, kaj mi mora še poslati?

lp

Objavljeno (popravljeno)

Pa sej noben ne omenja da je 200€ malo, ampak pri nakupu rabljenega motorja mors zraven se vzeti v zakup se za cca 500e stroskov.

Pnevmatike, manjsi servis, ventili, ketna/zobniki(da se negremo kaksnih dodatkov kot je izpuh)ker pa je zgoraj napisal da je ketna&zobniki ze zamenja i se mi ta TPS senzor ne zdi tak strosek. In iskreno, ce je z motorjem vsaj 70% tako kot si napisal ne razmisljaj predolgo ker ga bo kupil nekdo drug, ce je cena primerna.

 

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno
5 minutes ago, ukica said:

pri nakupu rabljenega motorja mors zraven se vzeti v zakup se za cca 500e stroskov.

 

Neresnice širiš :D

Objavljeno

js na nouga dam še kr neki dnarja ... pri rabljenem pa če si ga hočeš narediti po svojem okusu in servise narest, da si siguren, je res okoli 500 €. Pri 4 let starem motorju je vprašanje kdaj so bile menjane tekočine (zavorne, hladilna, v vilicah), pletenice, itd itd ... to so pač potrošni materiali, ki jih je potrebno menjati na določeno število kilometrov ali na določeno število let .. material se pač stara, ne glede na to koliko je v uporabi.

jebeš il ne jebeš, vreme organu prolazi :P

je pa res, da so bili ventili na R1 letnik 2004 malo sumljivi ;)

če so bili menjani na originalnem servisu se da to preveriti preko številke šasije.

Objavljeno
pred 47 minutami, maticcc2000 pravi:

Super da vem za ta problem. Pa seveda če bom moral dati "dodatnih" 200 € jih rajši dam za kaj drugega .. recimo gume itd :)

Po kateri številki pa bi to na servisu lahko preverili? Je dovolj tista identifikacija, ki jo ima zraven na kartici od Elise, ali rabim številko iz prometne? Da vem povedati, kaj mi mora še poslati?

lp

identifikacijska stevilka iz prometne..

 

 

pred 44 minutami, ukica pravi:

Pa sej noben ne omenja da je 200€ malo, ampak pri nakupu rabljenega motorja mors zraven se vzeti v zakup se za cca 500e stroskov.

Pnevmatike, manjsi servis, ventili, ketna/zobniki(da se negremo kaksnih dodatkov kot je izpuh)ker pa je zgoraj napisal da je ketna&zobniki ze zamenja i se mi ta TPS senzor ne zdi tak strosek. In iskreno, ce je z motorjem vsaj 70% tako kot si napisal ne razmisljaj predolgo ker ga bo kupil nekdo drug, ce je cena primerna.

 

Ja imas kar pravB)

pred 53 minutami, maticcc2000 pravi:

Super da vem za ta problem. Pa seveda če bom moral dati "dodatnih" 200 € jih rajši dam za kaj drugega .. recimo gume itd :)

Po kateri številki pa bi to na servisu lahko preverili? Je dovolj tista identifikacija, ki jo ima zraven na kartici od Elise, ali rabim številko iz prometne? Da vem povedati, kaj mi mora še poslati?

lp

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10236169&show=1a tega gledaš?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!