Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

 

Najprej sem kupil Akrapoviča in na servisu prilagodil elektroniko, 

Saj sčasoma se bom privadil na ta "čuden" agregat. Dobil sem že par nasvetov, tudi od drugih, ki jih bom upošteval.

Očitno je tudi na elektroniki nekaj, če na servisu lahko prilagajajo...komu ali čemu?

Sedaj se bom vozil, dokler motor dela, grem na dopust...potem pa, ali se ga bom privadil, ali bo kaj za nastavljat, popravljat prilagajat...to "čudotehnike" od agregata ;)

Drgače je motor super za voziti, odlična vetrna zaščita, položaj na motorju, vzmetenje, ciklistika - v ovinkih...vse je naj naj, razen tega čudnega boxerja. Nudi pa vsaj vetrno zaščito za noge, ki je v celoti primerljiva z skuterjem :yes:

Objavljeno

Jaz lahko vsem voznikom boxer motorjev priporočim t.i. Boosterplug. Že pred časom sem ga prigradil na svojega RT-ja in lahko samo potrdim spodnje navedbe:

 

A true Plug and Play solution that will make your bike so much better:
  - Improved and softer throttle response when rolling the throttle on-off.
  - Enrichment of Air/Fuel mixture when you open the throttle will improve acceleration.
  - Remove the Jerky low speed running that is typical for modern lean burn engines.
  - Stronger and more reliable Idle.
  - Reduced Puffing in your aftermarket exhaust on engine braking.

 

post-35672-0-69682000-1406723467_thumb.jpg

 

V bistvu gre za vmesnik, ki se priklopi med ECU enoto in temperaturni senzor sesalnega zraka, ki je montiran znotraj airboxa in malo "vara" vrednost senzorja, tako da motor deluje na malo bolj bogati mešanici. Zakaj tega ne naredi BMW že v osnovi? Ne smejo zaradi ekologije (euro norme)!

Moj Boosteplug je sedaj namontiran že več kot 15k km in opažam, da se motor manj greje, povečane porabe pa ni zaznati. Tudi prosti tek je precej mirnejši s precej manj zaletavanja, kar je nekako značilnost dvovaljnih boxer motorjev. Je pa res, da moj RT diha preko K&N filtra in slip on Akrapota, pa tudi sinhronizacijo opravljam s pomočjo diagnostičnega vmesnika GS-911 in pripadajočega software-a, s katerim se avtomatsko kalibrirata servomotorčka dušilnih loput ob vsakem servisu.

 

Še povezava do Boosterplug-a:

http://www.boosterplug.com/shop/frontpage.html

 

Evo, to so moje izkušnje...morda komu prav pride :)

 

Lp.
 

Objavljeno

Jaz lahko vsem voznikom boxer motorjev priporočim t.i. Boosterplug. Že pred časom sem ga prigradil na svojega RT-ja in lahko samo potrdim spodnje navedbe:

 

A true Plug and Play solution that will make your bike so much better:
  - Improved and softer throttle response when rolling the throttle on-off.
  - Enrichment of Air/Fuel mixture when you open the throttle will improve acceleration.
  - Remove the Jerky low speed running that is typical for modern lean burn engines.
  - Stronger and more reliable Idle.
  - Reduced Puffing in your aftermarket exhaust on engine braking.

 

post-35672-0-69682000-1406723467_thumb.jpg

 

V bistvu gre za vmesnik, ki se priklopi med ECU enoto in temperaturni senzor sesalnega zraka, ki je montiran znotraj airboxa in malo "vara" vrednost senzorja, tako da motor deluje na malo bolj bogati mešanici. Zakaj tega ne naredi BMW že v osnovi? Ne smejo zaradi ekologije (euro norme)!

Moj Boosteplug je sedaj namontiran že več kot 15k km in opažam, da se motor manj greje, povečane porabe pa ni zaznati. Tudi prosti tek je precej mirnejši s precej manj zaletavanja, kar je nekako značilnost dvovaljnih boxer motorjev. Je pa res, da moj RT diha preko K&N filtra in slip on Akrapota, pa tudi sinhronizacijo opravljam s pomočjo diagnostičnega vmesnika GS-911 in pripadajočega software-a, s katerim se avtomatsko kalibrirata servomotorčka dušilnih loput ob vsakem servisu.

 

Še povezava do Boosterplug-a:

http://www.boosterplug.com/shop/frontpage.html

 

Evo, to so moje izkušnje...morda komu prav pride :)

 

Lp.
 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

http://www.novitech.nl/homeeng.html

 

Jaz sem pa tega nabavil, ker je cenejši.

...to bo to, po grafih sodeč, kar me moti v vožnji. Starta še preveč "brutalno", na asfaltu se to ne opazi, na netrdi podlagi se pa zadnje kolo kar prehitro v prazno zavrti... in potem narašča moč skladno z obrati ter se ne ustavi že pri 4000 rpm ampak vleče do 7500.

 

Verjetno potem zmanjka malo navora pri počasni vožnji v višjih prestavah in je mogoče potrebno malo več prestavljati ampak meni tak način vožnje bolj odgovarja, kot to, da lahko startam tudi v tretji prestavi in pospešujem v šesti že od nizkih hitrosti...

 

Verjetno ni velikih razlik med tema dvema vmesnikoma in za enega se bom prej ali slej odločil, edino v ceni je razlika?

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Jaz lahko vsem voznikom boxer motorjev priporočim t.i. Boosterplug. ..............Evo, to so moje izkušnje...morda komu prav pride :)

 

Lp.

 

 

Kater letnik je tvoj motor?

Namreč jaz sem to montiral na svoj motor (GS letnik 2010) in ni bilo nobene razlike (ni je bilo občutiti).

Ne pri odzivnosti ne pri porabi.

(nisem pa menjal kakega filtra, auspuha, krivin,...).

Kot sem zasledil na tujih forumih, ta boosterplug deluje tem bolje čim starejši letnik je motor. Kot kaže

je bmw z leti in z novejšimi motorji sam popravil odzivnost in porabo motorja.

Objavljeno (popravljeno)

Kater letnik je tvoj motor?

Namreč jaz sem to montiral na svoj motor (GS letnik 2010) in ni bilo nobene razlike (ni je bilo občutiti).

Ne pri odzivnosti ne pri porabi.

(nisem pa menjal kakega filtra, auspuha, krivin,.. .).

Ne pozabi sem že večkrat napisal eni vidijo tudi kao trava raste !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Neke razlike res ni opazit, jaz sem to namestil, ker sem imel težave s klenkanjem motorja. Zaradi bogatejše mešanice in posledično nižje temperature izgorevanja, naj bi klenkanje izginilo. Letos nisem imel kaj dosti možnosti preizkušat, kolikor sem, pa ga nisem več zaznal.

Objavljeno

Kater letnik je tvoj motor?

Namreč jaz sem to montiral na svoj motor (GS letnik 2010) in ni bilo nobene razlike (ni je bilo občutiti).

Ne pri odzivnosti ne pri porabi.

(nisem pa menjal kakega filtra, auspuha, krivin,.. .).

Kot sem zasledil na tujih forumih, ta boosterplug deluje tem bolje čim starejši letnik je motor. Kot kaže

je bmw z leti in z novejšimi motorji sam popravil odzivnost in porabo motorja.

Jaz imam še stari model s klasično dvoventilsko glavo (2007 letnik).

2010 letnik pa ima že drugačno glavo povzeto po HP2 pa je zelo možno, da ni več nekega efekta, ker je ta tip motorja bolj poskočen. 

Objavljeno

Kaj pa kakšni "power controlerji" to kej dela, al dela na istem principu kot ti upori, na temp. senzorju?

 

Ker roko na srce, dodatnih konjev zaradi bolj bogate mešanice gorivo/zrak ne moremo pričakovati, prej kontra. Bolj verjamem da je tukaj psihološki efekt večji, ali pa se celo v nižjem območju moč malenkost zmanjša in posledino ni čutiti tiste "luknje" pri ca 5000 obratih.

 

Edini dokaz bi bil test na dinamometru...

Objavljeno

Kaj pa kakšni "power controlerji" to kej dela, al dela na istem principu kot ti upori, na temp. senzorju?

 

Ker roko na srce, dodatnih konjev zaradi bolj bogate mešanice gorivo/zrak ne moremo pričakovati, prej kontra. Bolj verjamem da je tukaj psihološki efekt večji, ali pa se celo v nižjem območju moč malenkost zmanjša in posledino ni čutiti tiste "luknje" pri ca 5000 obratih.

 

Edini dokaz bi bil test na dinamometru...

Ne gre se tukaj za več konjev in supa dupa pospeške, ker ne govorimo o motorjih za na pisto. Gre se predvsem za bolj prijazno delovanje v vsakdanji uporabi, recimo bolj miren prosti tek itd. kot sem tudi napisal. Tudi pri avtih recimo odklapljamo EGR ventil, pa ne zato da bo bolj letelo.

Seveda se potem vedno najde tudi kakšen sarkastični pametnjakovič, ki pač ne more brez svojih hortikulturnih vložkov o "rasti trave".

Objavljeno

Neke razlike res ni opazit, jaz sem to namestil, ker sem imel težave s klenkanjem motorja. Zaradi bogatejše mešanice in posledično nižje temperature izgorevanja, naj bi klenkanje izginilo. Letos nisem imel kaj dosti možnosti preizkušat, kolikor sem, pa ga nisem več zaznal.

Če ti mašina KLENKA ne pomaga nič drugega kot tankat 100 Okt.benzin in motor malo pregonit, da bo zgorel garež v glavi cilindrov !

Ps: sem bral v nemškem Motoradu, da se za 5% ceneje voziš z 100 Okt. kot z 95 Okt.benzinom,poraba je 10% manjša benzin 100 Okt. pa je samo 5% dražji. Ta izračun velja za nemške cene jaz nisem primerrjal z našim cenami verjetno je nekje enako oni so to testirali na letališču tako, da sta vozila dva enaka motorja pod enakim režimom vožnje.Sam tankam v vse motorje kot tudi v avto SAMO 100 Okt.benzin ! Sicer naj vsak sam sproba !

Objavljeno

Če ti mašina KLENKA ne pomaga nič drugega kot tankat 100 Okt.benzin in motor malo pregonit, da bo zgorel garež v glavi cilindrov !

Ps: sem bral v nemškem Motoradu, da se za 5% ceneje voziš z 100 Okt. kot z 95 Okt.benzinom,poraba je 10% manjša benzin 100 Okt. pa je samo 5% dražji. Ta izračun velja za nemške cene jaz nisem primerrjal z našim cenami verjetno je nekje enako oni so to testirali na letališču tako, da sta vozila dva enaka motorja pod enakim režimom vožnje.Sam tankam v vse motorje kot tudi v avto SAMO 100 Okt.benzin ! Sicer naj vsak sam sproba !

to o porabi velja samo za motorje s senzorjem klenkanja in visoki temperaturi. Pri starejših pa je vseeno. Proti klenkanju POMAGA tudi bogatejša mešanica.

Objavljeno

Če ti mašina KLENKA ne pomaga nič drugega kot tankat 100 Okt.benzin in motor malo pregonit, da bo zgorel garež v glavi cilindrov !

Ps: sem bral v nemškem Motoradu, da se za 5% ceneje voziš z 100 Okt. kot z 95 Okt.benzinom,poraba je 10% manjša benzin 100 Okt. pa je samo 5% dražji. Ta izračun velja za nemške cene jaz nisem primerrjal z našim cenami verjetno je nekje enako oni so to testirali na letališču tako, da sta vozila dva enaka motorja pod enakim režimom vožnje.Sam tankam v vse motorje kot tudi v avto SAMO 100 Okt.benzin ! Sicer naj vsak sam sproba !

 

pri čemer sta 95 in 100 enako kalorična, motor pa rabi 91

 

lep nateg

Objavljeno

pri čemer sta 95 in 100 enako kalorična, motor pa rabi 91

 

lep nateg

...ni ravno tako delikaten ta motor, tudi, če daš malo nafte vmes še gre, le iz izpuha fajn seka. :grim

sem "narisal" vsaj eni deklici nasmeh na obraz, ko je treskalo čim sem odvzel plin...sedaj je že malo bolje, ko se počasi redči ta mešanica. :yes:

Objavljeno

Si tudi zaslužiš takšnole majico :kva2: .

 

post-7865-0-57720200-1406815088_thumb.jpg

Objavljeno

Nova kost za glodanje. :)

 

post-5502-0-36047800-1406819868_thumb.jpg post-5502-0-53418800-1406819880_thumb.jpg

 

post-5502-0-91684600-1406819889_thumb.jpg post-5502-0-09370100-1406819945_thumb.jpg

 

post-5502-0-83967200-1406819949_thumb.jpg post-5502-0-12610300-1406819958_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

pri čemer sta 95 in 100 enako kalorična, motor pa rabi 91

 

lep nateg

Sneci spet mešaš hruške in jabolka saj ni govora o kalorijah govora je o OKTANIH ! ! :grim

Ps : pri nas je itak 95 okt. 91  100 Okt. pa če je 95 Okt. Pri nas so mojstri za krajo Oktanov saj ni problem natankat na črpalki v cisterno 95 Okt.benzin prodaja ga pa po ceni 100 Okt. razliko v gnarju pa svoj avto natanka ! !

Objavljeno

maš na steni diplomo iz kemije al te je spet šnops stresel?

meni nič ne klenka z 95 tak da ne pravljičari

Objavljeno

maš na steni diplomo iz kemije al te je spet šnops stresel?

meni nič ne klenka z 95 tak da ne pravljičari

Ne na steni imam dilomo Mojstra avtomehanika šnopsa spijem GARANTIRANO manj kot ti lahko rečem,da sem anti alkoholik,tvoj nemore klenkat saj ima PRENIZKO kompresijsko razmerje premalo KW na tvoje ccm,da bi klenkal v primerjavi z marsikaterim že fabriško bolj navitim motorjem !

Ps; to ti je moj ZADNJI odgovor. LP Sneci pa dobr spi ! !

Objavljeno

Moj ma dovolj kw na kubike in nic ne klenka. Ce klenka je nekaj narobe z masino oz nastavitvami. In ne o tem kako je bencin ali nafta v tujini boljsa kot pri nas. Povsod isto kradejo in zadost se po tujini vozim da lahko opazim razliko..

Objavljeno (popravljeno)

Moja zkušnja:

grem na dopust.

naklepam par 100km, potem natočim polno v Dalmaciji. po par dnevih še 1x, in po določenem času začne moped čudno laufat, začne ružit in klenkat.

Ko pridem v Lj. grem na servis, moped je v garanciji, cca 5kkm vse skupaj.....in ko pravim serviserju , da mi klenka in drgne in da sem tankal v dalmaciji je napoti na SLO pumpo da natučim polno-24l........in zanimivo, klenkanja in rožlanja ni več

:OK:

 

pa ni bil 1200! Sem bil presenečen na 100%.

Popravljeno . Popravil THOMPSON
Objavljeno (popravljeno)

Moja izkušnja, ne sicer z motociklom temveč avtomobilom (Citroen Xantia 1,8i):

bencin iz Slovenije:

  95 oktanski bencin - klenkalo

  98 oz 100 - ni klenkalo, zato točil 98 oz 100. 

v Nemčijo do Frankfurta in nazaj:

  na Nemški bencin 95okt - poraba ca 10% manjša, cena pa ca 10% višja

 

izkušnja mehanika,  

golf na speediran, notebook med vožnjo priklopljen

na gorivo iz gorenjskih omv črpalk opaženo manj klenkanja

Popravljeno . Popravil gsxf750
Objavljeno

Moj ima malo čez 50k pa imam še čisto v redu original zavorne ploščice! A je to normalno?

 

 

Te prekašam za dobro polovico, imam nekaj čez 75k s sprednjimi ploščicami, letos bo potrebna menjava prav tako diskov ker imajo dvakratno kilometrino ploščic.

Mislim, da bom oba nascal ... 50 kkm pa je na originalnih ploščicah še več kot pol zavorne obloge diski pa kot novi, je pa res da bolj malo bremzam ... samo gas :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Snecer, a lahko prosim kemijsko razložiš, kakšna je razlika med 95 in 100 oktanskim bencinom in na podlagi česa imata oba enako kalorično vrednost. V razlagi prosim uporabi sledeče besede: ogljikovodik, veriga, vez, eksotermična reakcija.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!