suntrace14 Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Malce sem si ogledal teme na netu o dodajanju pumpe na Dellorto in ni dosti napisanega o tem. Zgleda kot navaden "bolt-on" modifikacija, imam prav ali se motim?
suntrace14 Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 @ludiluka: Da lepše / bolj zvezno potegne pri polnem plinu.
ludiluka Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Imam te pumpe na dveh motorjih in so primerne samo za normalno cestno vožnjo za kako dirkanje oz bolj športno vožnjo so pa te pumpe odveč preverjeno dela motor samo slabše. Glih tolk v vednost predno si bo kdo stroške delal
hajoktejn Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Možno da je pri tebi tko, ampak jst sm jo mel na enem od motorjev in je stvar špilala v nulo. Je pa glih tko kot pri fergu samem potrebno tud za pumpo najt pravo dizo in nastavitev
NejcZ Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Ker je tema neuporabna brez slik.. ta fergazer ki ga vsi hočete, z mojega bivšega motorja :grim matija1234 1
ludiluka Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Možno da je pri tebi tko, ampak jst sm jo mel na enem od motorjev in je stvar špilala v nulo. Je pa glih tko kot pri fergu samem potrebno tud za pumpo najt pravo dizo in nastavitev Ja ampak pumpa dela pri normalni umirjeni vožnji če pa ti po domače skoz drkaš z gasom ,... pride do tega da ti kmalu loti motor tudi zalivat pa tukaj ni samo diza ampak tudi količina ki jo izbrizgaš+ kdaj jo izbrizgaš ter v kakem intervalu to štelaš s plovcem. Ugavnem za kako bolj resno dirkanje se pa te stvari pobere dol. Ker je tema neuporabna brez slik.. ta fergazer ki ga vsi hočete, z mojega bivšega motorja :grim kolk mm fergazer je?
ludiluka Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 ah mam zalogo 36mm dellortotov s pumpami
NejcZ Objavljeno Maj 20, 2015 Opozori Objavljeno Maj 20, 2015 Navadni so 40, tale drag upgrejd pa je 41. Je pa razlika opazna.
germek Objavljeno Junij 3, 2015 Opozori Objavljeno Junij 3, 2015 (popravljeno) http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9793046&show=1 prodam če gdo hoče motor za se zabavat pri še zdravih hitrostih (do 150kmh ti ne uide nobeden ) generalna narjena prodajam ker grem na hondo crf 450sm ceno lahko še nekaj malega spustim ma ne dosti ker je blo to zimo dano na njega vec kot 1k dnarcev Popravljeno Junij 3, 2015. Popravil germek
suntrace14 Objavljeno Junij 3, 2015 Opozori Objavljeno Junij 3, 2015 Mah, jest sem se pa vseeno odločil, da bom samo nadgradil Dellorta, tako da bo Duke ostal originalen do svojega oldtimer statusa. Če ima kdo kakšne napotke kako naj se to vgradi in pravilno nastavi, naj se prosim ne drži nazaj, ker poleg ni bilo nobenih navodil :\
hajoktejn Objavljeno Junij 3, 2015 Opozori Objavljeno Junij 3, 2015 Če si kje okol Ljubljane, se oglasim pa skunštvava tole če hočeš. Kar se pa nastavitev tiče ti pa ne morem kej dost pomagat. Tole imaš? http://www.ducatimeccanica.com/dellorto_guide/dellorto_2.html
ludiluka Objavljeno Junij 3, 2015 Opozori Objavljeno Junij 3, 2015 (popravljeno) Mah, jest sem se pa vseeno odločil, da bom samo nadgradil Dellorta, tako da bo Duke ostal originalen do svojega oldtimer statusa. Če ima kdo kakšne napotke kako naj se to vgradi in pravilno nastavi, naj se prosim ne drži nazaj, ker poleg ni bilo nobenih navodil :\ pumpa simpl ku pasulj nimaš kej falit z vijakom nastavljaš količino s šobo pa hitrost špricanja goriva je pa kar nekaj igranja da dela zadeva kot more;) Popravljeno Junij 3, 2015. Popravil ludiluka
Noiser69 Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 (popravljeno) Da se javim spet po dolgem cajto ... po par furah itd, sem slišo da ventili spet malo cingalajo ampak nič hujšega, samo sem se vseeno odločo, da tokrat sam pogledam kaj je z njimi, prvič po 5 urah enih 3 pivih malo manj živcih, motor spet laufa "tiho" in js sm srečn so pa bli razštelani čist vsi, ampak res malo. delal sem pa samo po teh navodilih:http://advrider.com/forums/showthread.php?t=55445(forum trenutno ne dela, ker ga prenavljajo) Še eno vprašanje, kolk vam pa kaj olja pije lc4ka? Popravljeno Julij 13, 2015. Popravil Noiser69 miklavc 1
Noiser69 Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 pa še neki iz jezerskega od zadnjič hajoktejn, M1tch, skalar36 in 1 other 4
M1tch Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 Da se javim spet po dolgem cajto ... po par furah itd, sem slišo da ventili spet malo cingalajo ampak nič hujšega, samo sem se vseeno odločo, da tokrat sam pogledam kaj je z njimi, prvič po 5 urah enih 3 pivih malo manj živcih, motor spet laufa "tiho" in js sm srečn so pa bli razštelani čist vsi, ampak res malo. delal sem pa samo po teh navodilih: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=55445(forum trenutno ne dela, ker ga prenavljajo) Še eno vprašanje, kolk vam pa kaj olja pije lc4ka? Pol praviš, da je dost simpl tole? Sem že geldal tale guide, ki si ga linkal in si rekel, da se bom lotil, ko bo "volja". Pr men je z oljem tko, da ga po menjavi tm na vsakih 1k km malo dolijem, da ga je malo pod zgornjo mejo. Pa to je tko mogoče po par mm, če gledaš na indikatorju. Tko, da bi lah rekel, da kr pije mal, ker če nebi nič dolival, bi pa v 3-4k km padel pod mejo.
aselak Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 Tele mehanske ventile je simpl nastelat ko pasulj. M1tch 1
Noiser69 Objavljeno Julij 14, 2015 Opozori Objavljeno Julij 14, 2015 Tele mehanske ventile je simpl nastelat ko pasulj. je kr dost simpl ja, ko prvič razstavlaš in štelaš ti požre par živcov, sploh kdaj so odrpti ventili kdaj zaprti, kk se lotit vsega itd zdej, ko jih bom drugič nastavlo (če jih še bom kda, motor mam namen prodat konc sezone - po vsej verjetnosti), točno vem kako in kaj, tk da bo lažje in enostavnejše
Noiser69 Objavljeno Julij 15, 2015 Opozori Objavljeno Julij 15, 2015 2013, 2005, 2003 matija1234, hajoktejn, BIZKIT in 5 others 8
frankie Objavljeno Julij 15, 2015 Opozori Objavljeno Julij 15, 2015 Kaj je to enduro na 17? in drugi je 640? tretji?
Noiser69 Objavljeno Julij 16, 2015 Opozori Objavljeno Julij 16, 2015 Kaj je to enduro na 17? in drugi je 640? tretji? prvi je enduro z SM gumam ja, drugi pa tretji sta pa lc4 640 2005 & 2003
_toony Objavljeno Julij 16, 2015 Opozori Objavljeno Julij 16, 2015 Kako gre kaj "tasredn" v primerjavi z ostalima?
Noiser69 Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 Kako gre kaj "tasredn" v primerjavi z ostalima? Zdej ga mam že 3 sezono pa morm rečt da gre kr fajn ... v primerjavi z 2003 letniko - ni razlike, iste mašine isto vse, malo lepotnih sprememb. Proti letniko 2013 pa je kr opazna razlika, novejši ima več moči in manšo težo. Če bi moja lc4ka mela 10 konjev več pa 20 kg manj je ne bi nikol zamenjal ... če ga znaš pelat ti ne uidejo novejši SM-i
frankie Objavljeno Julij 17, 2015 Opozori Objavljeno Julij 17, 2015 hm...velik bi blo ce bi mel samo 6. prestavo. okretnost lahko dost rešiš z gumo...no s krizi od smr je pa ze zivcen:)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se