Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

dobra slikca, le original rorcek kazi sliko:) misliš to kaj menjat=?

če bo kda kej viška dnarja takoj(študenti...), zdj pa rajš dam za servise pa gume, kar je pa kr pogosto ... :BUA: :grim

Link to comment
Share on other sites

Fantje, dej mi malo svetovat glede duka 2, kaj gledati pri nakupu, kako se obnese na kakšni 200km turi.Hvala

Link to comment
Share on other sites

gledaš da so bli redni servisi (računi od olja filtrov...) pa da niso kilometri prevrteni nazaj, da nima motor 15k km pa ma čist pref..ane vijake za menjavo olja obrabljenost rock....., pa neko spolosno ohranjenost, da se pele naravnost, obrabljenost diskov, plastike.... Drgač se pa da tud vec kt 200km sicer zna mal rit bolet sam se navadiš.....

Link to comment
Share on other sites

no ok. sej verjetno bom iskal duke 2, vendar kle spet nastopi težava stemi 40kw ter izpit A2. Ali je res blokada 550e+? Vem, da obstaja tudi lc4 ter smc, vendar mi sama oblika motorja ni všeč..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kolk časa traja da se ti oke nehajo trest pri vožnji in vidiš kaj? :grim

Nekaj časa nisem vozil, pa mam sedaj probleme :kva1:

 

190142710200950691929378.jpg

 

Sproti me pa še nekaj zanima. Kje dobit tista vzratna ogledala ki so skoraj nevidna, daš jih namreč pod balanco, tolko da nekaj vidiš nazaj?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Takele:

P1000772_zpsbc172e29.jpg

 

Misliš da se oni iz ebay za 5e ne bojo razleteli prvič ko bo SKOR užgal motor?

Edited by NejcZ
Link to comment
Share on other sites

Isti je, sej to. Razen če je slikal pred prvo vožnjo  :mellow:  Ma nč evo, sm kliknu pa naročil par, poročam čez mesec če je primerno za enocilindraše :smoke:

Link to comment
Share on other sites

Lep pozdrav vsem skupaj, se kdo zanima za nakup lc4ke?

Cena ugodna, motor pa tapravi :D

Vozen z a2, 25kw v prometni, komplet akrapovic..

Uglaunem dejte kontaktirat interesenti, nebom vsega pisal

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo da se javim spet po dolgem cajto z novem problemo :grrr
Pred 3 meseci sem naredil velik servis(opisano par strani nazaj) motor je šel en cajt u nulo pa kake 200 km so se pa pojavle težave.
Motor namreč noče vžgat hladen pa da se ubiješ :smoke:
Vedno ga morm vžigat po 10 15 min (akumulator se itak takoj sprazni, pol pa pride noga).
Odprl sem vijak na fergazerjo da je odteko bencin ker sem mislo da je kaka smet not, vendar brz rešitve. Nastavil sem tut mešanco pa ne pomaga.
Mehanik pravi da je avtomatski dekompresor u pizdi zto ga pelem v pondelk spet na servis pa vidimo ka bo.
Dvakrat se mi je umes tut pojavlo, ko je motor že bil topel, da ga je začelu dušit in ful pokat iz auspuha. Sem obstal ga ugasno za 5 min in težava je bla odpravljena.
Kaki predlogi?

Link to comment
Share on other sites

Če je avtodekompresor "v pizdi", ga slišiš "klak-klak-klak", isto kokr če maš prenizek štandgas. Jst bi prej reku da maš težave s fergom al pa vžigom.

Link to comment
Share on other sites

Mogoče svečka, si kaj pral zadevo z vapom???

motor vedno perem z vapom (tistih 3x na leto) in pazim na mašino, ga pa nisem pral pred itstim ko so se začele pojavlat težave ...

Link to comment
Share on other sites

Meni tudi težje vžiga na štarter, sam moj je v bitvu kroska, tak da se ne morta primerjat. Probaj še svečko, če ti poka, drugače pa je kaj z frgazerjem ali pa elektriko.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

Najprej se zahvaljujem uporabnikoma Noiser69 in aselak pri napotkih za menjavo olja. Mi je ratal! :)

 

Evo da pokažem mojga. KTM 640 sm ;)

 

xsr-201406.jpg

 

niu-201406.jpg

 

Pred časom se je pojavil tudi tale madež na cilindru. Je lahko to kaj nevarno, zakaj se je to nardilo?

Pa moti me tudi ropotanje ki se sliši na levi strani motorja na okroglem pokrovu kjer je menjalnik. Je to normalno ali?

 

reh-201406.jpg

 

vth-201406.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Če je pod levim pokrovom, mal poslušaj na jutubi če se isto sliši, sicer je pa normalno da mal roštlja, tko k da bi mlel neki.Če je letnik do 2003, ima lahko težavi tudi z ležajem na glavni gredi menjalnika. Prlep posnetek, če nisi zihr.

Kar se pa tiče menjave olja, ne vem kako omenjena dva delata, sm pa probal varianto z nekega foruma, da vijak na geštelu kjer se naliva olje odšraufam skor čist ven, recimo pustim dva navoja, zalaufam motor in počakam da po vijaku ven prileze olje. Za vsak slučaj še spodaj odvijem cev na pokrovu sklopke da priteče olje, privijem nazaj in basta.

Edited by hajoktejn
Link to comment
Share on other sites

Neki me zanima. Pri nakupu motorja sem dobil antivibracijsko gred in lagerja zraven, v vrečki. Zdej pa nevem, a je bla menjana, al jo je kdo vn vzel, al karkol. Skratka nabavil bom ta dva lagerja, pa lager gredi. Zanima me če je kdo na forumu tak da se je že lotil menjav čega podobnega in bi bil pripravljen to zamenjat? Za € seveda :grim

Usput bi zamenjal še olje, filtra, pa ventile bi mel nastavljene :OK:  Kdorkoli?

 

Motor sicer laufa v nulo, trese ko hudič, tako kot vsi ostali, ne opažam nobenih čudnih zvokov. Ampak ga ne mislim prodajat dokler ne naredijo nekaj novega primerljivih zmogljivosti, tako da bi zamenjal zadeve preventivno :grim

Link to comment
Share on other sites

Mene pa zanima glede ktm supercomp 625 malo specifikacije če si ga kdo lasti...Opazil sem da ima motor le 20 kw v prometni,ni elektronskega vžiga itd...Zanima me vse glede motorja če kdo kaj ve..hvala 

Link to comment
Share on other sites

Jaz ga imam, napiši kaj te zanima na privat :)
Na kratko, 23kw v prometni, el. štarterja ni, večji Keihin fergazer, 25+ kil manj kot ostale LC4ke. Skratka, vse to se pozna.. dost :grim

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Pozdravljeni.

Sem nov tukaj oz. pravzaprav nov v moto svetu in kupujem rabljen motor. Ker so mi že od nekdaj všeč Supermoto-ji, predvsem KTM-i, se pri nakupu nagibam k KTM 640 SM/C LC4. Najprej bi me zanimalo, zakaj sta dve kratici - pri nekaterih SM, pri drugih SMC?

Kot drugo bi me zanimalo, kakšno je vzdrževanje teh motorjev? Kdaj je potrebna generalka motorja (menjava bata, ojnice, cilindra in vse kar spada zraven)? Kakšna je zanesljivost teh motorjev? To sprašujem predvsem zato, ker sem danes dobil informacijo, da so ti motorji nezanesljivi. Človek je rekel, da ga je imel in ga je imenoval "gulaš". Rekel je, da je to navit motor in je po 15.000 km potrebna generalka, se pravi zamenjava bata, cilindra, ojnice, itd., itd., torej stroška za najmanj 2000€. Pravi, da je generalka potrebna, ko motor začne trošit olje in ga ne "folgaš" dolivati. Malce me je zmotilo le, da je rekel, da ta motor ne sme biti glasen, čeprav sem jih poslušal že kar nekaj (v prostem teku) in se pri vsakem sliši nekakšen kovinski zvok (kot frnikola v kovinskem kozarcu). Koliko sem se uspel pozanimati, je to zato, ker je en cilinder oz. je to za tega KTM-a normalno, malce bolj bi se naj slišalo samo takrat, ko niso pravilno nastavljeni ventili. No, na koncu mi je priporočal Yamaha XTX 660, ki pa mi nikakor ni všeč.

Trenutno sta na avto.net na voljo dva, ki sta mi interesantna:

KTM 640 SM LC4 - letnik 2007 - http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8617082

in

KTM 640 SM LC4 - letnik 2005 - http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8647488

Gledal pa sem tudi tega:

KTM 640 SMC LC4 - letnik 2004 - http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8619823

Vendar se mi za ta letnik zdi preveč navita cena.

Kaj mislite tisti, ki si lastite tega KTM-a ali ste si ga lastili oz. imate z njim izkušnje? Priporočate nakup ali ga odsvetujete?

Sprašujem zato, ker nebi rad plačal 3500€ za motor in še nato 2000€ za generalko, če je to res, kar je tisti tip povedal.

Hvala za odgovore že vnaprej.

Lep pozdrav.

Rok

Link to comment
Share on other sites

Vsak ki ti bo odgovoril ti bo povedal drugace. Sam sen imel ktm lc4sm 2005 pa sem ga po 3 mesecih prodal, me nekako ni navdusil, za moje pojme premalo gre, prevec trese, ter nezanesljiv agregat. Prodal sem ga uporabniku forum noiser, on je pa ves vesel z njim, ceprav je kar nekaj vlozil vanj prelistaj forum. Servisi so res precej dragi, in lahko dobis res zjabano masino, problem je ker je vecina teh motorjev tisanih, in so stari 10 let + ~...

Link to comment
Share on other sites

Zanimalo bi me tudi, kakšni so stroški vzdrževanja teh motorjev? Cca € na leto oz. sezono? Na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu?

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!