Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

Js s husqvarno prevozu reci pisi niti 200 km pa v njo zmetal 1500 eur + :grrr  Mi je reku mehanik da sem edini tak "die hard" na obali za husqvarno :BUA:

Link to comment
Share on other sites

Tudi jaz to upam...

Link to comment
Share on other sites

Evo žice so ble pregledane, zamenjan je bil regler, vendar zaenkrat brz uspeha ... dela tečejo dalje ... :book:

 

2014-10-03-134154-poprav.jpg

Link to comment
Share on other sites

Evo pa je le motor zrihtan na zadnji (upam da ne) lep in topel vikend, tk da ga grem še izkorisit dans predn da ga dam na zimsko spanje :grim
.... regler je biv hin, tut ta drugi ko sm ga dobo, zdj ta nov pa dela, tk da stroška je blo 100€ ...
zdj pa sam gasaaaa

Link to comment
Share on other sites

Bravo;)

Bravo;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ko misliš da je problemov konc ... yeah right ...
Po zamenjanem reglerju vse delalo super, dokler nisem zavil na makadam, kjer je motor malo prerukalo seveda in kar naenkrat se začne števc prižigat gor in dol, kaže 240 km/h(ujeeah). Motor ugasnem, pritisnem gumb za zagon, NIČ! na kurbl vžge normalno in se tut normalno pelje.
Pripeljem v garažo, napolnim akumulator, priklopim, pritisnem gumb za zagon, se ne zgodi nič, razen da akumulator takoj ko pritisnem gumb totalno sprazni (na okol 8,5V).
Če priklopim kerkoli drug akumulator in pritisnem gumb za vžig se malo pokadi iz akumulatorja, tak da zgleda je neki v kratkem stiku al koji kurac :angryrant1:
Aja, varovalke so vse cele!
Zdej pa res premerim komplet vse kable da mo jebem mater avstrisko

10460628_710032605733138_111807688618429

Help?!?!

 

Link to comment
Share on other sites

1. preveri vse kable okol luči in števca. se zna zgodit da kšnga preriba in useka na maso.

2. lohk je tud štarter?

3. dam ti jurja pa pridem po motor, d nauš meu težav :P

4. ne se sekirat, "it`s a joy of owning KTM".

Edited by hajoktejn
Link to comment
Share on other sites

Ej, v stiku mas zadnjo stop luc. O se je meni tudi zgodilo... Pa smo nekamo popravili... Ko sem imel gor sportni izpuh ga luc ocitno prerukalo....takoj ko stisnes bremzo pride do stika in stevec in luci nehajo delat...motor pa lavfa je tako? Poglej stop lampi zadnjo...

Link to comment
Share on other sites

Poglej varovalke k juh mas zadaj, eno mas premirjeno, menu tudi na starter ni vzgal...sm dal novo varovalko gavzgal na starter in koj k sm stisnu bremzo spet vse crkne sam motor lavfa...podri zadno luc...

Zarad vibracij sportnega izpuha je dobesedno zdrobilo konektor za luc... Upam da je samo to...

Link to comment
Share on other sites

Lih grem v garažo odkrivat toplo vodo, bom prvo to prečekiro, sreča da si me spomno, ker nosilc za zadno žarnico je res, ne bom reko kaj :grrr sem ga že sam predelo pa bol fiksero, zgleda je spet odjebo. Javim zvečer rezultate!

Link to comment
Share on other sites

No da vidmo...:) ja konektor mi kr zdrobil cist. Se sedaj ti je lahko zal da nisi vzel izpuha ker to je bilo pa zivalsko...

Link to comment
Share on other sites

Nč ni blo v stiko, sem premeril vse kalbe pa pregledu tut vse. dans gre motor nazaj k mehaniko, pomoje je navitje v pizdi .... pr 23000 km vse crkuje, bravo ktm :glare:

Link to comment
Share on other sites

Nimaš sreče, pobi majo na istih mašinah 40,50,60,70k km, pa laufajo ko šus.. na polno skos pa pri 60k km še prvi bat, iz prve roke :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

evo, spet js ...
 že konec sezone sem  javo da mam na motorju probleme z štromom (ktm lc4 640 2005 sm), namreč ni mi polnilo akumulatorja, zato smo prvo zamenjali regler (ni blo učinka), kasneje pa še celotno navitje v mašini. No zdej ko se je začela sezona, sem kupil še nov akumulator (vmes je enga že skurlo ...) motor užge normalno v prvo, nardim 2 mali furici, okol 20km, vse ok. Za vikend pa se spet odločim, da se bom malo peljal, motor spet užge u prvo, se peljem do bližnje bencinske (oddaljena približno 2km), natankam, hočem užgat motor...trrrrrr......trrrrrrrr, ne pali! jovo na novo-sm mislo da je crkno še štarter, užgem na nogo, pelem domov. Zdej mi je še nov akumulator totalno skurlo, po par km vožnje, sem ga dal na servis na TAB, kjer mam neke veze, so mi celotnega izmerli, pregledali, napolnili, naredli šok teste, vse kar je potrebno ... akumulator totalno fuč, po enmo tedno ga niso uspeli več spravit k sebi (ni od TAB, ne spomenm se kera firma je že). Vzamem kolegov akumulator, priklopim, motor spet upali v prvo, polni normalno 13,8 - 14,0, tk da zdej mi pa pol k... ni več jasno ka bi lahko blo. Jutri dobim še tokovne klešče da zmerim, če je kaj v kratkem stiku, oziroma če je kak stalen porabnik ... Sem pa edino med sezono menjo navadne smernike za LED.

Help bitte, meša se mi že:) Tnx!

Link to comment
Share on other sites

evo update: sem dal not kolegov aku in motor fila normalno 13,8-14,0 brez luči in tudi ko so vklopljene dolge, smerniki, štop luč in vse POLNI končno!!!...
torej sklep: po skurjenih 2 akumulatorjih ker jih ni polnilo, so mi zdej tanovega dali fuč, grem po garancijo ... kake so šanse jao :BUA: ...

zdj pa še sam gasa!:)

Link to comment
Share on other sites

Jao kaj sem jaz tebi prodal...meni delal ko sus ti pa same pizdarije...,

Link to comment
Share on other sites

Jao kaj sem jaz tebi prodal...meni delal ko sus ti pa same pizdarije...,

Pride tk, ne morš kaj, upam da sm zaklučo zdj z štromom ... tsti ko bo od mene motor kupo bo praktično novga dobo :glare: :grim

sm menjo zdj še ročke za športne CNC pa gripe itd, uploadam sliko ko končam šminko;)

Edited by Noiser69
Link to comment
Share on other sites

Dj prpopi sliko:) vidim da bos vse zamenjal:) anoak da pa nisi hotel izpuha takrat ko sem prodajal je pa krimiminal:) je pokal k k_r_a

Link to comment
Share on other sites

pozdravljeni.!

sicer si lastim lc4 620, ampak to gre vse v isti koš :)

imam pa nekaj vprašanj... prvo: katero olje uporabljate ? drugo: imam trdo sklopko.. kakšna ideja zakaj ? nisem še preveril ne zajle ne nič ( motor imam dva dni..) tretje: guma širine 160 mi drgne v ketno.. ali bi se z 150 širine peljal enako ali se spremeni/poslabša lega ? in ali obstaja kakšna bolj okrogla guma ? prejšni lastnik je rekel da mu continental conti-force ni drgnila... je to možno ? in prva je višine 70 in ne 60, je  to original in z  namenom ? za enkrat e to to, hvala za odgovore (:

Link to comment
Share on other sites

res je.... zakaj ?(:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!