Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

SS motor ali SM motor je težko primerjat, saj sta namenjena vsak za drugačno uporabo. Imam oba - Monster S4 in SMC 660, S4 nudi užitke do Kočevja, SM pa na racelandu ali na kakšnih zaprtih cestah. SM motorji so prejecj specifični motorji in jih drugo kot za zabavo in norenje po zadnjem, sprednjem, počez.... bolj težko uporabimo...ni glih za izlete, al pa odprte ceste.....morš pa ga probat....

jaz bi mel motor večinoma za vožnjo na marofu al pa kako pohorje 

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni.

Bom kar izkoristil temo in upal na pomoč

 

Torej kupil sem smr 450 ki je zadnje 3 leta stal. Na probi motor vse ok. Probam se doma in začne metati vodo ven skozi cevko na kilerju (hladilniku tekočine ;))

Prva diagnoza: prepihana dihniga na glavi. Zamenjam, pregledam da ni slučajno počena glava in videti ni bilo da bi bila. Sestavim in problem ostane.

Probal sem tudi s drugim pokrovom in nič. Torej zanima me kateri izmed ktm serviserjev ima napravo za merit CO2 v vodi oziroma katerega ktm serviserja mi priporočate?

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni.

Bom kar izkoristil temo in upal na pomoč

 

Torej kupil sem smr 450 ki je zadnje 3 leta stal. Na probi motor vse ok. Probam se doma in začne metati vodo ven skozi cevko na kilerju (hladilniku tekočine ;))

Prva diagnoza: prepihana dihniga na glavi. Zamenjam, pregledam da ni slučajno počena glava in videti ni bilo da bi bila. Sestavim in problem ostane.

Probal sem tudi s drugim pokrovom in nič. Torej zanima me kateri izmed ktm serviserjev ima napravo za merit CO2 v vodi oziroma katerega ktm serviserja mi priporočate?

 

Vodo ven meče ko je hladen in topel? Zakuhal ti menda ni?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

enak problem sem mel na kawasakiju. Ko ti dihtungo spiha je fajn poravnat povrsino cilindra in glave, drugace je velika moznost da se problrm ponovi. Ce bi bla glava pocena bi te pa denarnica kr fajn bolela.

Link to comment
Share on other sites

jaz bi mel motor večinoma za vožnjo na marofu al pa kako pohorje

Teden nazaj sem bil z Katico  na Pohorju, ki sem ga pred tem že neštetokrat "napadel" z precej močnejšimi motorji (RSV Mile, ZRX 1200, Multistrada).

Še nikoli nisem bil tako hitro gor (in dol)  in še nikoli nisem tako užival.... Pa tudi na Marofu se dobro obnese.... :OK:

 

Kar pa se vožnje po zadnjem tiče: s standardno prednjo "šajbo" (17 zob)   v drugi na 40-45 km/h, hitro odvzameš plin in ga takoj dodaš in si že na zadnjem... Pa denar za gume si pripravi! :grim

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mislim da je primerjkava cestaka s supermotom brezveze...če bi cbr-ka speljala pravilno (na dovolj visokih obratih) bi ga verjetno še na pospeških spihala. Je pač drugačen stil vožnje ki je meni osebno veliko bolj zabaven :) Sva prav tako poskušala s kolegom 636 ninja in sm610. Če je pravilno speljal sva bla tam tam, če je startal iz nizkih sem ga kr prehitu...

in pol je pršu ovink... :kva1: za 636 in :hooray: za 610

Link to comment
Share on other sites

Ce si od prej navajen SS motorjev ti bo moci skoraj sigurno premalo. Mogoce probaj kaksen 950sm ce ti finance dopuscajo. Je veliko mocnejsi po drugi strani je pa tezji in tukaj se zgubi del zabave ki jo ima enocilindras. Pomoje najbolje da probas pa bos videl, ljudje smo si različni.

končno en pametn :OK:

Link to comment
Share on other sites

in pol je pršu ovink... :kva1: za 636 in :hooray: za 610

 

V moji družbi sem bil itak edini supermoto. Tako da si lahko predstavljate :) Ja, ovink po zadnem, sprednem, počez ni blo tudi dobenga drugega :) Sm je lifestyle nimaš kej!

Link to comment
Share on other sites

V moji družbi sem bil itak edini supermoto. Tako da si lahko predstavljate :) Ja, ovink po zadnem, sprednem, počez ni blo tudi dobenga drugega :) Sm je lifestyle nimaš kej!

sm pelu že marskej...sam za v SLO je supermoto za moje pojme najbol primeren...moj naprimer: TOP motor čez ovinke, tud po ravnem 230km/h končna tko da sploh nemoreš z ničemer primerjat

Link to comment
Share on other sites

sm pelu že marskej...sam za v SLO je supermoto za moje pojme najbol primeren...moj naprimer: TOP motor čez ovinke, tud po ravnem 230km/h končna tko da sploh nemoreš z ničemer primerjat

 dobro z tvojim 950 se itak nemorem primerjat, se pa strinjam kar se tiče tega da je najbolj primeren za našo deželo. Pa še par kart prog lahko ponucamo, katere za cestne niso ravno najboljše...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Poslovil se mi je zaganjač oz. "freilauf" zaganjača  na 640 SM (   http://www.ebay.de/itm/Anlasser-Freilauf-KTM-LC4-640-LC4-2001-/400211140327?pt=DE_Motorradteile&hash=item5d2e715ee7#ht_1369wt_998     ), nekaj čisto normalnega za lc4.   Zanima me ali je že kdo menjaval omenjeno zadevo in s kakimi stroški lahko računam.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

@aselak ... vidiš na koleno tut gre:))
537764_559439374125796_1102291355_n.jpg

 

Drgač pa ... motor je na zimskem spanjo, zadnjo furo mi je začelo pr glavi olje puščat, je cela mašina mastna, sam nič hujšega. Zgleda da so dihtnge crknale(upajmo da samo to) kar je mali strošek. Gre pa motor komplet na servis, odprla se bo cela mašina, pregledvo se bo vse, zamenjalo vse kar je potrebno (olje, filtri, morda ojnica če je že zgonena, ketnca ventilov, slabe dihtnge, ...) ... Motor bo uglavnem spomladi ko nov, še nove gume so naročene tk da ... pomlad ...  :grim 

Link to comment
Share on other sites

Ja tako je s temi lc4, treba je ulagat v njih pa delajo. Vem da gre na kolen, sem ga jaz razdevicil:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mene zanima kera olja kaj uporablate za LC4 mašine?
Eni pravijo, da je 10w40 sintetika vredo pa tut 15w50 polsintetika ...
10w50 sintetika je kr draga no...
Nameravam kupit MOTUL 7100 4T 10W60, mislite da bo vredo? Je neki cenejši od 300tke je pa isto 100% sintetika ...

Link to comment
Share on other sites

v tvojem motorju je bil vedno olje shell advance ultra 15w/50, tudi prejsni lastnik pred menoj ki ga je imel 3 leta je imel vedno to olje notri brez težav. Niti ni drag 14e/L lgede na to da ga v tvojo skirco ne gre veliko ni nekl strosek oz ni neke razlike ali kupis drazje ali cenejše olje...

Link to comment
Share on other sites

Mene zanima kera olja kaj uporablate za LC4 mašine?

Eni pravijo, da je 10w40 sintetika vredo pa tut 15w50 polsintetika ...

10w50 sintetika je kr draga no...

Nameravam kupit MOTUL 7100 4T 10W60, mislite da bo vredo? Je neki cenejši od 300tke je pa isto 100% sintetika ...

Motul 5100 10/40 jst. Se najbols je pa (po izkusnjah uporabnikov na tujih forumih) Shell Rotella, sam ne vem kje b ga dobu.
Link to comment
Share on other sites

v tvojem motorju je bil vedno olje shell advance ultra 15w/50, tudi prejsni lastnik pred menoj ki ga je imel 3 leta je imel vedno to olje notri brez težav. Niti ni drag 14e/L lgede na to da ga v tvojo skirco ne gre veliko ni nekl strosek oz ni neke razlike ali kupis drazje ali cenejše olje...

bom kr tega uzev ja ;) kk je že 1,2 L v mašino pa 0,6 v okvir al?

Edited by Noiser69
Link to comment
Share on other sites

neki tazga, mislm da je v mašino malo več nisem pa 100% sem že pozabil.

ps ko se boše naveličal skirce ti pa lahko pol 950smr prodam je bolš:):)pa se v isti familiji boš:)

Edited by aselak
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!