Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

Glej, lahko da nebo nobenih dodatnih stroškov, lahko pa da jih bo ogromno.
Tak motor ni za vsakega, če ne šraufaš sam, te zna precej koštat. Načeloma kakšnih 40k kilometrov morajo it brez raznih generalk itd, potem pa je treba počasi kak večji in predvsem dražji servis oz generalko po tvojem. Yamaha po drugi strani je vsaj 70% cenejša za vzdrževanje (tak ko japonski 4 cilindraši), ampak je precej slabši motor iz vidika komponent ki so na njem (slabše zavore, slabše vzmetenje, teža itd). Ampak pije pa vsaj 2 litra manj, trese zelo malo, je udobnejša... Mam oboje doma, najraje bi mel KTMa z Yamahinim motorjem :grim Torej Yamaha za vsak dan, KTM pa ko si slabe volje :smoke:
Če maš pa več denarja na voljo pa vzami novega 690 ki je kot noč in dan proti starim LC4kam.

 

BTW, 625 KTMa letnik 02' sem prodal v par dneh za zahtevano ceno (2650€). Motor je imel 10k km prevoženih, prvi ki je prišel ga je vzel.

Edited by NejcZ
Link to comment
Share on other sites

Jaz rajene bom povedal za kak denar sem kupil lc4 640sm 2005 leta hm 2012 ker bo noiser jezen:) je pa bila cena pod 3000e potem si pa mislite...

Link to comment
Share on other sites

Saj so bili vsi pod 3 jurje na netu 2005,2006 letniki, zdej so vsi dali ceno jurja gor :D
Jaz sem mojega prodal po 3 mesecih zaradi nakupa novejšega, pa me je isti dan ko sem dla oglas poklical prvi in rekel da pride za vikend z denarjem ter vzame če je to to. In je šel :) Aja, kupil sem za 2100, prodal za 2650. KTMu cena raste :grim

Edited by NejcZ
Link to comment
Share on other sites

Kot drugo bi me zanimalo, kakšno je vzdrževanje teh motorjev? Kdaj je potrebna generalka motorja (menjava bata, ojnice, cilindra in vse kar spada zraven)? Kakšna je zanesljivost teh motorjev? To sprašujem predvsem zato, ker sem danes dobil informacijo, da so ti motorji nezanesljivi. Človek je rekel, da ga je imel in ga je imenoval "gulaš". Rekel je, da je to navit motor in je po 15.000 km potrebna generalka, se pravi zamenjava bata, cilindra, ojnice, itd., itd., torej stroška za najmanj 2000€. Pravi, da je generalka potrebna, ko motor začne trošit olje in ga ne "folgaš" dolivati. Malce me je zmotilo le, da je rekel, da ta motor ne sme biti glasen, čeprav sem jih poslušal že kar nekaj (v prostem teku) in se pri vsakem sliši nekakšen kovinski zvok (kot frnikola v kovinskem kozarcu). Koliko sem se uspel pozanimati, je to zato, ker je en cilinder oz. je to za tega KTM-a normalno, malce bolj bi se naj slišalo samo takrat, ko niso pravilno nastavljeni ventili. No, na koncu mi je priporočal Yamaha XTX 660, ki pa mi nikakor ni všeč.

 

Na adviderju je model delal generalno na LC4 pri 127.000 km. Pa jih je še kr nekaj z precej kilometri.

Na vsakih 30 jurjev je fajn zamenjat "ležaje klackalic" sicer pa stvar kar špila. Noben motor ni brez napak. LC4 NI navit motor, ker če bi bil bi mel kakšnih 20 konjev več. Vsaj. V 15000 kilometrih je treba trikrat zamenjat olje in dvakrat preverit zračnost ventilov, spucat in namazat zračni filter, očistit in po potrebi nastavit karburator, namazat ležaje nihajke in "link" amortizerja, namazat zajle, ležaje koles, parkrat zamenjat gume in mogoče ketno z zobniki. To da LC4 ni glasen je spet ena raca. LC4 je edino tih kadar je ugasnjen. Tišji je, če majo ventili premal zračnosti, sicer je pa zdrav "tappit sound" normalen pojav. Ružijo tud ležaji sklopke, pa ttud sama sklopka je precej glasna. Če pa neki tolče po mašini pa res ni okej.

Link to comment
Share on other sites

Ja, na Advanture modelu kjer je vozil dolge relacije pri umirjenih vrtljajih. Supermoto varjante naprodaj pri nas so načeloma tiščane, cenejši primerki pa totalno zgonjeni. Olje bi jaz raje menjal prej kot na 5k km, recimo polovico tega, sploh pri SMC varjantah kjer ni olja v okvirju, pač pa samo 1,6 litra v mašini.
 

Link to comment
Share on other sites

Kako pa je s Husqvarna SM 630 v primerjavi s KTM-om? Je tudi draga za vzdrževanje?

Link to comment
Share on other sites

Torej je praktično vseeno ali kupim KTM-a ali Husqvarno... Vedno bom dajal gore denarja za vzdrževanje. Rad bi tudi malo vedel, koliko vi dajete za vzdrževanje? Okvirno, na mesec? Kako se vozite oz. kakšen je vaš stil vožnje?

Kaj pa Yamaha XT660X? Kako je s tem motorjem? Vem, da je v primerjavi s KTM-om in Husqvarno nula, ampak vseeno... 

Link to comment
Share on other sites

Torej je praktično vseeno ali kupim KTM-a ali Husqvarno... Vedno bom dajal gore denarja za vzdrževanje. Rad bi tudi malo vedel, koliko vi dajete za vzdrževanje? Okvirno, na mesec? Kako se vozite oz. kakšen je vaš stil vožnje?

Kaj pa Yamaha XT660X? Kako je s tem motorjem? Vem, da je v primerjavi s KTM-om in Husqvarno nula, ampak vseeno... 

KTM-a in Huso ne moreš primerjat z Yamaho XT. Pač čisto drug rang, kot da bi hotel primerjati npr. Suzuki GSXR in GSR.

Link to comment
Share on other sites

Da ti še js odogovorim:
motor sem, kot je že sam povedo, kupo od aselaka 2 al 3 lete nazaj z 17000 prevoženih, zdej jih mam blizo 24.
Na začetko sm dal pregledat ventile + menjat olje in filtre, to te pride pr neuradnem serviserjo tam od oka z materialom vred okol 50/60€, odvisno od serviserja, počasi(se kr navadi-z dolgim branjem forumov) boš to znal že sam, če te je vsaj malo mehanika, če druge ne vsaj olje in filtre zamenjat. :smoke:
Do zdej mi je edino crkno lager na ventilih(ki jih odpira/zapira), skupen strošek z menjavo olja (sintetični motorex 10w50), nov del, filtri, razstavlena mašina, pregledano vse = 200€ pa še ketno in zobnike mi je menjo ...  Špegel - Slovenj Gradec)
Drgač pa nasploh je motor bomba za ovinke!! na zadni se tut zna pelat daleeeč, ubistvno allround fun moto, ni za dva-premalo moči že nasploh (prav bi mu prišlo vsaj 5 konjov več), skratka za keke 2 leti še bo pol bo pa treba ta nov model kupit ko bojo finance :grim
_________________________________________________________

Zdj me pa še neki zanima, menjo sem vse 4 smernike z led smerniki in, kot je u navadi, ne delajo. Ko jih vklučim svetijo namesto da bi utripali. Zdej me pa znima če je že kdo menjo rele pa točno ve katerega bi blo treba nabavit al je vseeno? Eni pravijo da bilo ker avtomobilski paše .... ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Da se spet javim z novmo problemo .... lani sem zamenjal prvi akumulator za novega, ki se je pokvaril po 3 mesecih in sem pod garancijo spet dobil novega. Motor vžge takoj, samo dotakneš se gumba in pali ... tu je pa zdj problem: po parih furah motor ni hotel več vžgat na gumb (kot da bi blo premalo moči) in takrat sem šel preverit kaj je narobe. Akumulator se v bistvu sploh ne polni zto po parih furah ni več vžgal - med vožnjo se skos prazni.
Če se prav spomnem bi moralo akumulator, ko je motor prižgan, polnit med 14,4-14,8V (najmajn 2,4V na celico x6 celic je to 14,4V). Meni ga pa polni 13,8V ko pa dodam obrate pa samo 13,2V!!
Kdorkoli kak predlog? Morda blo treba menjat samo ščetke? (ps, vmes sem menjal navadne smernike za led, samo to ne bi smelo vplivat na porabo, ali pač?)
Tnx

Link to comment
Share on other sites

Ne smerniki ne vplivajo, daj preglej vso kablazo, in varovalke ce je vse ok,. In ce bo vse ok voltmeter v roke in vse premerit.

Link to comment
Share on other sites

torej je še širša kot navadne? Mni že ta nova, dunlop sportsmart2 brusi po ketni :grrr
ko smo že lih pr gumah, morm povedet da kar se tiče oprijema me zaenkrat še ni pustla na cedilu!
zanimajo me samo kilometri kolk jih bota zdržale prednja in zadnja, ker mata obe sredino tršo kot robove.
Prej sem mel continental contiattack supermoto in je zdržala neki čez 3k in v oprijemu res ne vidim razlike (tut hoferjov parkplac drži u nulu dunlopka :grim)
Pa še cena je ful bol ugodna ... continentalke sm zadnja: 130€ dunlopka pa 95€, prednja 85€ !!
Priporočam!
 

dunlop_sportmax-sportsmart-ii.jpg

Edited by Noiser69
Link to comment
Share on other sites

Haha sm mislo da ne bo kdo opazo :smoke:
lih sm šrauf menjavo ker mi je sred fure orginaln odpado in sm ga nadomestiv z enmo iz plastike ...
več v videu (2:53 :blush:)
http://vimeo.com/103848975?email_id=Y2xpcF90cmFuc2NvZGVkfGIzZDRmYmUwMGU4M2RlMWZiNjU1ZjFlY2U1MGRhOTE0MTYzfDExNDA1NTMyfDE0MDg1MjQ0ODJ8NzcwMQ%3D%3D&utm_campaign=7701&utm_medium=clip-transcode_complete-finished-20120100&utm_source=email

Link to comment
Share on other sites

noiser69 razkiri enkrat pa vzem dunlop mutant.jst sm jih meu letošno sezono pa je res dobra guma sicer gre hit po njej drži pa nenormalno..;) men ta golden tyre ni nič brusla po ketni! je pa guma tekmovalna to šele drži..:D

Link to comment
Share on other sites

Noiser 69, takole se pa ne boste dolgo vozili. Prehitevanje po desni, ti pa nimaš vzratnih ogledal... pazi....ker se že tako prehitro zgodi kakšna "glupost".

Link to comment
Share on other sites

noiser69 razkiri enkrat pa vzem dunlop mutant.jst sm jih meu letošno sezono pa je res dobra guma sicer gre hit po njej drži pa nenormalno.. ;) men ta golden tyre ni nič brusla po ketni! je pa guma tekmovalna to šele drži.. :D

sm že reskiro pa nikol več isti kurac ko contiattack sm, parkrat se po zadni peleš pa je na sredini ni več ... :))

zto sm isko eno ko je po sredini trša in evo jo (ne bom govoro prehitr poročam kolk km bo zdržala)

 

Noiser 69, takole se pa ne boste dolgo vozili. Prehitevanje po desni, ti pa nimaš vzratnih ogledal... pazi....ker se že tako prehitro zgodi kakšna "glupost".

upoštevam tvoj nasvet ... sm se odmakno na levo stran pa pokazo naj grejo naprej, sicer nvm zka lih po desni ... stvar trenutka i guess, drgač se pa ne prehitevamo po desni nikol;)

Link to comment
Share on other sites

Fak tale motor...slisalo se bo grdo ampak sem srecen da sem ga prodal...meni je delal ko sus...ocitno ktm kvaliteta res ni to to ker ta motor resnicno ni bil predihan...ampak crkava pa ocitno vse po spisku...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fak tale motor...slisalo se bo grdo ampak sem srecen da sem ga prodal...meni je delal ko sus...ocitno ktm kvaliteta res ni to to ker ta motor resnicno ni bil predihan...ampak crkava pa ocitno vse po spisku...

jebi ga, Krafl Tovarna Motorjev :grrr

zuna sonce motor pa počiva že skor 1 mesec, čakam na drug rele, so poslali napačnega .........

Da potegnemo črto sezone:

Prevoženih približno 2300km ... do zdaj vloženga dnarja v motor pa okrog 350€, to sezono, brez gum! Bomo vidli če je rele vzrok, drgač se budget še poveča :glare:

Upam da bo nasledna sezona vsaj z 2x tolk kilometri in 2x manj €.

Edited by Noiser69
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!