Jump to content

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Kroker

Recommended Posts

Malce sem si ogledal teme na netu o dodajanju pumpe na Dellorto in ni dosti napisanega o tem. Zgleda kot navaden "bolt-on" modifikacija, imam prav ali se motim?

Link to comment
Share on other sites

Imam te pumpe na dveh motorjih in so primerne samo za normalno cestno vožnjo za kako dirkanje oz bolj športno vožnjo so pa te pumpe odveč preverjeno dela motor samo slabše. Glih tolk v vednost predno si bo kdo stroške delal ;)  

Link to comment
Share on other sites

Možno da je pri tebi tko, ampak jst sm jo mel na enem od motorjev in je stvar špilala v nulo. Je pa glih tko kot pri fergu samem potrebno tud za pumpo najt pravo dizo in nastavitev ;)

Link to comment
Share on other sites

Možno da je pri tebi tko, ampak jst sm jo mel na enem od motorjev in je stvar špilala v nulo. Je pa glih tko kot pri fergu samem potrebno tud za pumpo najt pravo dizo in nastavitev ;)

Ja ampak pumpa dela pri normalni umirjeni vožnji če pa ti po domače skoz drkaš z gasom ,... pride do tega da ti kmalu loti motor tudi zalivat pa tukaj ni samo diza ampak tudi količina ki jo izbrizgaš+ kdaj jo izbrizgaš ter v kakem intervalu to štelaš s plovcem. Ugavnem za kako bolj resno dirkanje se pa te stvari pobere dol.

Ker je tema neuporabna brez slik.. ta fergazer ki ga vsi hočete, z mojega bivšega motorja :grim

 

img20140701152249.jpg

 

img20140701152048.jpg

kolk mm fergazer je?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mah, jest sem se pa vseeno odločil, da bom samo nadgradil Dellorta, tako da bo Duke ostal originalen do svojega oldtimer statusa.

 

Če ima kdo kakšne napotke kako naj se to vgradi in pravilno nastavi, naj se prosim ne drži nazaj, ker poleg ni bilo nobenih navodil :\

post-9508-0-36102300-1433364563_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mah, jest sem se pa vseeno odločil, da bom samo nadgradil Dellorta, tako da bo Duke ostal originalen do svojega oldtimer statusa.

 

Če ima kdo kakšne napotke kako naj se to vgradi in pravilno nastavi, naj se prosim ne drži nazaj, ker poleg ni bilo nobenih navodil :\

pumpa :D simpl ku pasulj nimaš kej falit z vijakom nastavljaš količino s šobo pa hitrost špricanja goriva ;) je pa kar nekaj igranja da dela zadeva kot more;)

Edited by ludiluka
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da se javim spet po dolgem cajto ... po par furah itd, sem slišo da ventili spet malo cingalajo ampak nič hujšega, samo sem se vseeno odločo, da tokrat sam pogledam kaj je z njimi, prvič :)

po 5 urah enih 3 pivih malo manj živcih, motor spet laufa "tiho" in js sm srečn :smoke:

so pa bli razštelani čist vsi, ampak res malo.
delal sem pa samo po teh navodilih:
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=55445(forum trenutno ne dela, ker ga prenavljajo)

20150606214500.jpg
20150606214454.jpg

20150606214509.jpg

Še eno vprašanje, kolk vam pa kaj olja pije lc4ka?

Edited by Noiser69
Link to comment
Share on other sites

Da se javim spet po dolgem cajto ... po par furah itd, sem slišo da ventili spet malo cingalajo ampak nič hujšega, samo sem se vseeno odločo, da tokrat sam pogledam kaj je z njimi, prvič :)

po 5 urah enih 3 pivih malo manj živcih, motor spet laufa "tiho" in js sm srečn :smoke:

so pa bli razštelani čist vsi, ampak res malo.

delal sem pa samo po teh navodilih:

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=55445(forum trenutno ne dela, ker ga prenavljajo)

20150606214500.jpg

20150606214454.jpg

20150606214509.jpg

Še eno vprašanje, kolk vam pa kaj olja pije lc4ka?

 

Pol praviš, da je dost simpl tole? Sem že geldal tale guide, ki si ga linkal in si rekel, da se bom lotil, ko bo "volja".  

 

Pr men je z oljem tko, da ga po menjavi tm na vsakih 1k km malo dolijem, da ga je malo pod zgornjo mejo. Pa to je tko mogoče po par mm, če gledaš na indikatorju. 

Tko, da bi lah rekel, da kr pije mal, ker če nebi nič dolival, bi pa v 3-4k km padel pod mejo.

Link to comment
Share on other sites

Tele mehanske ventile je simpl nastelat ko pasulj.

Link to comment
Share on other sites

Tele mehanske ventile je simpl nastelat ko pasulj.

je kr dost simpl ja, ko prvič razstavlaš in štelaš ti požre par živcov, sploh kdaj so odrpti ventili kdaj zaprti, kk se lotit vsega itd

zdej, ko jih bom drugič nastavlo (če jih še bom kda, motor mam namen prodat konc sezone - po vsej verjetnosti), točno vem kako in kaj, tk da bo lažje in enostavnejše :)

Link to comment
Share on other sites

Kaj je to enduro na 17? in drugi je 640? tretji?

prvi je enduro z SM gumam ja, drugi pa tretji sta pa lc4 640 2005 & 2003

Link to comment
Share on other sites

Kako gre kaj "tasredn" v primerjavi z ostalima?

Zdej ga mam že 3 sezono pa morm rečt da gre kr fajn ... v primerjavi z 2003 letniko - ni razlike, iste mašine isto vse, malo lepotnih sprememb.

Proti letniko 2013 pa je kr opazna razlika, novejši ima več moči in manšo težo. Če bi moja lc4ka mela 10 konjev več pa 20 kg manj je ne bi nikol zamenjal ...

če ga znaš pelat ti ne uidejo novejši SM-i :smoke:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!