ceco Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 (popravljeno) Tole si lahko kupite od februarja 2004 dalje: Potenza massima 122 CV a 8.000 giri/minuto Coppia massima 11,5 Kg-m a 6.400 giri/minuto Distribuzione 4 valvole con albero a camme laterale in testa comandato da cinghie dentate Valvole in nymonic Ø 36 mm aspirazione Ø 31 mm scarico Pistoni Cosworth Racing a 3 fasce Alimentazione iniezione elettronica Marelli IAW 15M Corpi farfallati Marelli Ø 50 mm Airbox 15 litri Accensione elettronica digitale Od oktobra 2004 pa tudi cestno verzijo. Popravljeno September 23, 2003. Popravil ceco
marem Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 tipična guzzi mašina.....men je to grdo...kaj pa vem najbrž sm brez okusa... O:-)
Kruse Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 Vsake oci imajo svojega malarja :D (ali kako ze pravijo). Bodo pa dirkalisca pokazala, koliko je stroj v resnici vreden :OK:
Italjet Dragster Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 Z eno besedo : WOW :D Čistokrvni športnik
-pero- Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 ...nerodne fotke ...nikjer ne vidim ketne ali kardana :hmm:
-pero- Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 (popravljeno) ...sklepam da je tista tanka črna palčka za nihajko kardan :? Popravljeno September 23, 2003. Popravil -pero-
Brrrm Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 Kardan je na desni stani zadnjega kolesa, skrit za trikotno oblikovanim krakom vilice. Nad njim vidiš okroglo stabilizatorsko palico.
ceco Objavljeno September 23, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 23, 2003 Kardan je na desni stani zadnjega kolesa, skrit za trikotno oblikovanim krakom vilice. Nad njim vidiš okroglo stabilizatorsko palico. Ghezijevo dan/noč delo kakšno leto. Pa še ni čisto dokončano.
Brrrm Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 A nismo že v nekaj drugih temah ugotovili, da se je potrebno stalno in neprekinjeno učiti in izobraževati? A ;) :P
Tratnjak Damijan Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 Tisti, ki ste bili letos na Imotu v Munchnu, ste si ga lahko ogledali na guzzijevem štandu. Motorji pa grejo najprej poskusno na stezo in to prvih nekaj neholomogacijskih motorjev, v serijsko proizvodnjo pa kako leto kasneje, če sploh bodo. Meni osebno ni nekaj posebnega, veliko bolj všeč mi je bil model 1100 sport corsa ali pa daytona 1000. Pustimo času čas. :)
Guzzila Objavljeno September 24, 2003 Opozori Objavljeno September 24, 2003 Bellisima! Čeprav prisegam na KAWO se mi kar milo stori ko vidim kaj takega. To so motorji za perfekcioniste, ki jim niso važni le konji in končna hitrost. Pa še gretje kolen je gratis.
SiR Objavljeno September 24, 2003 Opozori Objavljeno September 24, 2003 Minimalizem v najbolj čisti obliki... Čeprav, če se s tem pelješ, je videti, kot da na samem agregatu okoli jahaš, pa da je nekdo pozabil en kos plastične embalaže odstranit :)
kristian Objavljeno September 24, 2003 Opozori Objavljeno September 24, 2003 Guzzi power! Verjetno ne bo Guzzi tresel hlače konkurenci kot je to počel v zgodovini. Je pa res, da je tale stroj vrhunski izdelek. Stvar je že precej dobro preizkušena, saj bazira na dirkalniku, ki je v ZDA v Big Twin seriji zmagoval zadnjih nekaj let. Gre samo za nadalnji razvoj in poizkus povezave Guzzija z dirkam. BTW včasih je guzzi pomenil dirkališče, saj je na tekmovanjih zmagal vsa kar se je dalo zmagati! S svojimi GP mašinami so že v drugi polovici 50 let dosegali na dirkah tudi do 285-290 km/h. Skoraj dvajset let po zadnji dirki njihovega slavnega Ottocilindi pa je Honda plačala mastne denarje, da ga je dobila iz muzeja na ogled in s tem dobila vitalne podatke za konstrukcijo svojih dirkalnikov. Tako napreden je bil njiov motor! Pa se nekaj malega o MGS - prelep stroj - sem ga videl tudi v živo na sejmu in so se mi kar sline cedile. Upam da bo kmalu na voljo v verziji "omologato" !
Špilferderber Objavljeno September 24, 2003 Opozori Objavljeno September 24, 2003 lepo! (samodajekardanpress) :yea2:
-pero- Objavljeno September 24, 2003 Opozori Objavljeno September 24, 2003 Guzisti a na telih v2 mašinah se tud čut sunek v stran ob hitrem dodajanju plina kot pr bmwjevem boxerju :hmm:
kristian Objavljeno September 24, 2003 Opozori Objavljeno September 24, 2003 (popravljeno) Jp :D :D :D :D :D :D :D Nor filing, še posebi ker ga spremlja tak nor zvok :notworthy: :notworthy: Guzisti a na telih v2 mašinah se tud čut sunek v stran ob hitrem dodajanju plina kot pr bmwjevem boxerju Popravljeno September 24, 2003. Popravil kristian
Kruse Objavljeno September 24, 2003 Opozori Objavljeno September 24, 2003 Pa se ena slikca, kjer se kardan malo bolje vidi...
blazekw8 Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 Tale motorček, je pa kr stroj. Je tipičen Moto Guzzi in je futuristične oblike, mogoče mu to daje čar. Pol pa še mašino vidš tipično, pa vse veš. Sam mene bolj zanima, kolk kej pohaca tale strojček. Najbrž ne tko mal, kaj? Lp bLaZkO
Leteči Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 Ni všeč, kar nekaj. LP Leteči
Wobewt Objavljeno September 25, 2003 Opozori Objavljeno September 25, 2003 I do not like! :blink: Nekak mi ne sede hiper-sport plastika s staro V-mašino, mogoče če bi še mal pokril metal? :? Je pa fajn, da stare italiano-fabrike producirajo na veliko! A zdej še kakšna manjka u zbirki Il grande ? B)
ceco Objavljeno September 26, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 26, 2003 Sam mene bolj zanima, kolk kej pohaca tale strojček. Najbrž ne tko mal, kaj? Who cares.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se