Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Ja doma sam poštimaš pa po možnosti celo mašino zajebeš :wacko:

sej to motor čist zjebeš, če se nekaj igračkaš s tem nitrometanom, pa podobnimi........sej avtomatika kot poskusnega zajčka se še da reskirat, noben pa me nebi napizdu, naj to notr vlivam v 600k sit vreden skuter..

Objavljeno

Metanol pride okoli jurja na liter.Če pa mu dodaš še nitrometan pa nanese vrjetno še 5 jurjev na liter.Povrh vsega pa je potrebno dodati boljše olje kar pa pomeni drago vožnjo če pa dodaš še deneralno na vsakih 3000km se zadeva enostavno ne splača.Kar se pa tiče NOSa ga pa ma vsak doma ki ma avtogeno varjenje.

je pač par ventilov zraven pa je cena namesto 10 jurjev pač 120 jurjev.

Objavljeno
Metanol pride okoli jurja na liter.Če pa mu dodaš še nitrometan pa nanese vrjetno še 5 jurjev na liter.Povrh vsega pa je potrebno dodati boljše olje kar pa pomeni drago vožnjo če pa dodaš še deneralno na vsakih 3000km se zadeva enostavno ne splača.Kar se pa tiče NOSa ga pa ma vsak doma ki ma avtogeno varjenje.

je pač par ventilov zraven pa je cena namesto 10 jurjev pač 120 jurjev.

:blink: ok, sej ta nitro oxsid se še da dobit pr nas pocen, sam pol za kj druga (tisto, kaj montiraš notr v skuto) k sem gledu na speedsports pa sem polek te flaške vidu še polno enih malih stvari, za nekatere si mi nit sanja ne za kaj so :?

Objavljeno

to so povečin ventili,šobe,servomotorcki,cevi pa podalšek za frgazar ker se O2 vbrizgava pred frgazarjom.Seveda pa je zraven tudi elektronika za vklop motorčkov.

Objavljeno
to so povečin ventili,šobe,servomotorcki,cevi pa podalšek za frgazar ker se O2 vbrizgava pred frgazarjom.Seveda pa je zraven tudi elektronika za vklop motorčkov.

mogu bi nekje pocen dobit še to, za smejalni plin itaq ni več problem kr sem ugotovu, da je na vsakem drugem vogalu, pol pa bi mel nos made by home :D :yea2:

Objavljeno

Samo treba se je se uprasat ka je se primesano v NOS-u ker pomojem ni sam N2O!!! So na netu kasne inf. :?

Objavljeno

sj pravm da NOS ni nobena umetnost.NOS je praktičn kisik pa en mal dušika.Ker pač kisik je tisti ki najbol pospešuje gorenje in eksplozivnost in to je to! :naughty:

Objavljeno

Hm pol se pa sam tubice cca 1 liter dobimo jih nafilamo zvezemo pa sprobamo! Js takoj sprobam ce mi kdo prnese to!!!

Objavljeno

sam si zapomn da morš met zlo dobro mazajne pa še tko zlo hit mašina zariba

Objavljeno

ja bom prvo na tomosu sprobu ker nove Replice pa ne mislim zaruzit

Objavljeno

tomasakija pa prec hitr zjebe kisik. Govorim iz lastnih izkušen

Objavljeno

No sej č vam kot zgleda ni škoda vaših motorjev pol kr monterite NOS sami doma pa to...al vs boli k***c al pa nimate pojma kva ti to sploh nardi...ni to kr tko mal pol popoudne za narest k glih nimaš kej druzga za počet!

Še profesionalno spedenani motorji z NOSom k ga uporablajo grejo ZELO hitro pol bi pa vi to mal doma zrihtal...ne rečm d ni mogoče sam ni ne varno ne smotrno to sploh delat!

Itak pa d bi tud sam na svojga frčka(k bo delu nasploh)za hec to namonteru k me itak boli k***c sam nebi dau 130k...tko home made pa to...sam ne pa na resne motorje k so kej vredni!!!

Objavljeno
No sej č vam kot zgleda ni škoda vaših motorjev pol kr monterite NOS sami doma pa to...al vs boli k***c al pa nimate pojma kva ti to sploh nardi...ni to kr tko mal pol popoudne za narest k glih nimaš kej druzga za počet!

Še profesionalno spedenani motorji z NOSom k ga uporablajo grejo ZELO hitro pol bi pa vi to mal doma zrihtal...ne rečm d ni mogoče sam ni ne varno ne smotrno to sploh delat!

Itak pa d bi tud sam na svojga frčka(k bo delu nasploh)za hec to namonteru k me itak boli k***c sam nebi dau 130k...tko home made pa to...sam ne pa na resne motorje k so kej vredni!!!

se strinjam s tabo...vse je res kaj si napisu..

Objavljeno

Ja itak da nebi dau na skuterja sej nism nor sam frcek je pa vredn tega da se sproba na njem!

Objavljeno
Ja itak da nebi dau na skuterja sej nism nor sam frcek je pa vredn tega da se sproba na njem!

sej frči je in bo ostal poskusni zajček :D :) :P

Objavljeno
sej frči je in bo ostal poskusni zajček :D :) :P

Ja na kšnga frčija al pa šestko pa itak...sam nebi pa nikol tole sam inštaleru na kšn den2-jev rs50!

No č bote kej skpi spacal s tem frčijom pa NOSom pa vse to mi sporočte pa pridm pogledat stvarco :devil: :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

Kam pa to zvezemo na frgazer al direkt na koleno??????? :?

Objavljeno
No sej č vam kot zgleda ni škoda vaših motorjev pol kr monterite NOS sami doma pa to...al vs boli k***c al pa nimate pojma kva ti to sploh nardi...ni to kr tko mal pol popoudne za narest k glih nimaš kej druzga za počet!

Še profesionalno spedenani motorji z NOSom k ga uporablajo grejo ZELO hitro pol bi pa vi to mal doma zrihtal...ne rečm d ni mogoče sam ni ne varno ne smotrno to sploh delat!

Itak pa d bi tud sam na svojga frčka(k bo delu nasploh)za hec to namonteru k me itak boli k***c sam nebi dau 130k...tko home made pa to...sam ne pa na resne motorje k so kej vredni!!!

Prov ima.

Home made NOS sam za frčka al pa torija.

Objavljeno
Kam pa to zvezemo na frgazer al direkt na koleno??????? :?

direkt na koleno......pred fergi..........ni odvec se opomin, ko prklopis, zapri bencin foool gas (zaboga ne ga spustit), pol pa zapret, pa bencin odpret......priporocam pa ricinus ole za dodatk vasmu coctailu.........

Objavljeno

ne vem, zakaj sem dobil obcutekm da ne vete kaksen tocno je princip NOSa. NO2 JE OKSIDANT, in ne gorivo.

tisto, kar daje masini moc, je gorivo, seveda v pravilni zmesi z oksidantom. torej, ob "akciji" se pred uplinjac vpihava NO2, istocasno pa delujejo se crpalke za dodatno vbrizgavanje goriva (seveda spet v tocno doloceni kolicini), to je to. najvecjo ceno celotnega sistema predstavljajo jeklenka, crpalke za gorivo, elektromagnetni ventili, instalacija (cevke in kablovje), in centralina (CPU), ki vse to nadzira (vkljucno s kotom predvziga). sam plin je skor za đabe. .)

se pa za skute to ne splaca delat - drago je da to res ni, masina je pa ze tak navita da je kr brezveze, tak da lahk pricakujete sam probleme (samovzig se pred ZMT, itd...).

Objavljeno
ne vem, zakaj sem dobil obcutekm da ne vete kaksen tocno je princip NOSa. NO2 JE OKSIDANT, in ne gorivo.

tisto, kar daje masini moc, je gorivo, seveda v pravilni zmesi z oksidantom. torej, ob "akciji" se pred uplinjac vpihava NO2, istocasno pa delujejo se crpalke za dodatno vbrizgavanje goriva (seveda spet v tocno doloceni kolicini), to je to. najvecjo ceno celotnega sistema predstavljajo jeklenka, crpalke za gorivo, elektromagnetni ventili, instalacija (cevke in kablovje), in centralina (CPU), ki vse to nadzira (vkljucno s kotom predvziga). sam plin je skor za đabe. .)

se pa za skute to ne splaca delat - drago je da to res ni, masina je pa ze tak navita da je kr brezveze, tak da lahk pricakujete sam probleme (samovzig se pred ZMT, itd...).

Ja maš kr prov ja... :OK:

Če bi zapru bencin pa N2O užgau nebi delč pršu...N2O gorivo samo obogati,če pa ni goriva(zaprta pipca)pa tud pospeška ni :hmm: ... :?

Zok pa a ni ta plin N2O ne pa NO2...mislm d si ti zamešu :hmm:

Objavljeno

neki od tega je, ne vem tocno. vglavnem, ta plin je le oksidant (kisik), dusik je za to, da vse skup hladi (ce bi cisti kisik vpihaval, bi ti bate enostavno prsvasal na cilinder), gorivo je pa bencin, in ker je kisika veluiiiiko vec (v zraku ga je 21%, v N2O pa 33% (ce gre za NO2 pa celo 66%)), rabis tud goriva veliiiko vec, da dobis tist boost k ga hoces... :)

Objavljeno

Ja glede tegale N2O ali NO2 sm mal pomislu :hmm: ...

kokr se jst spoznam na kemijo spojine NO2 sploh ne more bit ker se ima kisikov atom dve proste vezi za vezavo na druge elemente dušik ima pa eno tako se povežeta en kisik in dva dušika...en kisik vsakemu od dušikov "da" po eno vez in spojina je popolna!

Mislm d je tko :hmm: ;)

A mislte d če bi pokromu cilindr pa bt d bi kej kasnej "zašvasal" bt na cilindr...k men se zdi d če je use pokroman d se mn segreva al kko :?

Drgač se pa glede NOSa strinjam z Zokom!

Objavljeno

nja, men se ni zdal studirat (kemijo sm se nazadnje ucil pred 3mi leti, tk da mam periodnega neznano kje... :P ).

cilinder kromirat - nikasil/ginisil ma podobne lastnosti, le da se ne lusci, se pa uporablja pri vseh sodobnih motorjih (vsaj tistih bolj navitih). bat pa kr pr miru pust, k more bit mal hrapav - tud ce novga kupis, bos vidu da je mal hrapav. ker pa je cilinder gladek, ne predstavlja nic vec trenja ko pa ce bi bil se bat cist gladek. povrsina je taka zaradi tega, da se v tiste zareze ujame olje (kao kapilarni ucinek, pa se plac je med batom pa cilindrom, k ga na gladkem batu neb blo), in tak se bat in cilinder lepse mazeta. ce si ze vidu kdaj kak zlooo star pa zgonjen bat (drugac pa rec, pa ti bom na skener vrgu tega od crossa k sm ga mel v aprilii), si vidu lahk take lise od pregrevanja - to je zarad tega k je bat gladek, olja ni dost, in zarad povecanega trenja (ker ni olja) se bolj segreva - fini pogoji za ribanje. .)

Objavljeno

Ja no sej se mi je zdel d je neki na tem sam natančn pa nism vedu ;)

Ma sm vidu jst bt od svojga frčka k je str ene 17 let sam je biu skos original pa nikol se ga ni tišal sam pol k sm ga pa jst u roke dubu B)

Ja no to d je bt mal hrapav sicer nism vedu sam k si pa razložu pa kaperam zakva je tko... :OK:

glede kemije pa mislm d mam kr prov...nism pa 100%tn k mam kemo drgač 2-3(na gimnaziji drgač :naughty: )pa tud sam nism nevemker kemik O:-)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!