Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


robberrt

Priporočene objave

toplotne izgube, drsne izgube, natezne izgube......... oh yeah, 7-11 % je zelo realen podatek ko se govori o moci masine in kar pride na koncu na kolo in posledicno na asfalt.

se malo podatkov?

bandit 1200 K1 ima po predelavi "na gredi" (izracunanih) ~135 KM, na kolesu (izmerjenih) 120 KM.

magna, 94 letnik, je imela pred predelavo 88 KM na gredi in 64 KM na kolesu, po predelavi 82 KM na kolesu in na gredi ~82 KM.

FJ 1200, 90 letnik, je imela 136 KM na gredi in 122 KM na kolesu.

GSX-R 750, 95 letnik, ekstenzivno predelan (pista), 158 KM na gredi in 143 KM na kolesu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

video

D.

o fak.... trikrat sem ga gledal......

to je tak kot da bi na smrt žejnemu sredi sahare mahal z rosno mrzlim pirom pod nosom....

pi....a kdaj bo že konec te frdamane zime..... :kva2: :?

jaz bom zbolel :xx: znorel do pomladi :wacko:

nič grem še enkrat pogledat posnetek :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je mogoče kdo meril na valjih kolko ma realnih hp zx6r 636 model 05 (z ram air ima deklariranih 136 hp), pa če se je kdo pozanimal kolko ga znese zavarovanje po novem za isti motor. :hmm: :hmm:

Ekola, kaj je tolk v teh 133HP če jih ma ninđak 3 več?!?

Nevem, zdi se mi da prevelik pornič delajo it te nove R6

Suzuki ima tudi čudo tehnologije pa sploh ni nekega navdušenja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki niti nima kej velik novosti v primerjavi z prejšnim modelom, rahle spremembe, pa mal bol vesoljske linije.

Spremembe na Yamahi pa so opazne, recimo obratomer, kar se mene tiče čist druga oblika, elektronski gas...

In ravno zaradi opaznih sprememb je tak boom okoli tega motorja, med tem ko je konkurenca dobila le rahle spremembe.

Sicer pa bo čez 2 leti prišel nov model in bomo na tega pozabili :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa čist brezveze, kako lohk ninđak doseže pri nižjih obratih 3KM več? Dobr motor, tist je pa sam navijanje, pa krneki, pr 17500rpm se tudi bolj obrablja kot pr 14000rpm

Kawasaki Ninja ZX-6R (2005) ima 95,5kW (129,88KM) pri 14000 v/min, navor 70,5Nm pri 11500 v/min ter 636 ccm. :rolleyes:

Yamaha YZF-R6 (2006) ima 97,8kW (133,00KM)) pri 14500 v/min, navor 66 Nm pri 12000 v/min in 599 ccm.

Če primerjaš krivuljo moči, boš videl, da sta skoraj enaki, le na koncu je Yamahina razvlečena do 16000 v/min- imeti 1500 dodatnih vrtljajev na voljo pa ni nič slabega - Yamaha bo tako lahko imela krajše prestavno razmerje in boljše pospeševala - ali pa bo (zaradi 1500 dodatnih vrtljajev) dosegala višjo hitrost v posamezni prestavi - ali pa kakšna ugodna kombinacija obojega...

Na dirki vsekakor pomembna prednost...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki Ninja ZX-6R (2005) ima 95,5kW (129,88KM) pri 14000 v/min, navor 70,5Nm pri 11500 v/min ter 636 ccm. :rolleyes:

Yamaha YZF-R6 (2006) ima 97,8kW (133,00KM)) pri 14500 v/min, navor 66 Nm pri 12000 v/min in 599 ccm.

Če primerjaš krivuljo moči, boš videl, da sta skoraj enaki, le na koncu je Yamahina razvlečena do 16000 v/min- imeti 1500 dodatnih vrtljajev na voljo pa ni nič slabega - Yamaha bo tako lahko imela krajše prestavno razmerje in boljše pospeševala - ali pa bo (zaradi 1500 dodatnih vrtljajev) dosegala višjo hitrost v posamezni prestavi - ali pa kakšna ugodna kombinacija obojega...

Na dirki vsekakor pomembna prednost...

D.

Danci sicer teh treh konjev en kurc pomeni na papirju ampak ne vem zakaj si pri yami upošteval ram air pri kawi pa ne, Dobro preglej specifikacije motorjev. Glede teh 17k obratov pa bomo še videli kako in kaj in to šele takrat ko bo sezona privijanja desne ročice v polnem zamahu. Fizikalno gledano večanje obratov ravno ne vpliva ugodno na obrabo materiala, kakšno orožje so naredili pri yami sebo še izkazalo, sedaj je zlo prenagljeno govorit nekaj v tri dni in glumit kateri je pa zdaj boljši. Vsekakor se kawa pa yama tudi težko primerjata saj novi modeli ne izidejo isto leto.(Mogoče Yamha pa Honda bi bilo bolj zanimivo). Je pa hud motor tale r6-ka sem si ga ravno včerij ogledal(če odmislim nosilec tablice seveda :BUA: :BUA: )

lep pozdrav :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm da si pozabu pr Kawlnu upoštevat še RAM air, kali?

To je možno, podatke sem povzel po Motosvetovem katalogu...

Aha:

Maximum power with Ram Air: 100 kW {136 PS}/ 14,000 rpm (vir)

Torej 3KM več kot R6...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je možno, podatke sem povzel po Motosvetovem katalogu...

Aha:

Maximum power with Ram Air: 100 kW {136 PS}/ 14,000 rpm (vir)

Torej 3KM več kot R6...

D.

Ta podatek je za RR (636ccm)!

Črna lepotička :OK:

post-479-1137657768_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@BINCA

Ampak tisti (pre)dolg nosilec tablice bi pa lahko že kar pri sestavljanju zamenjali s nečim krajšim, pa bodočim lastnikom prišparali nekaj dela... :D

Ko se boš kaj peljal, bi rad slišal kako se v praksi obnesejo tako kratka prestavna razmerja. Kako so uporabna na cesti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

svašta tole :D

(morm lonček pristavit)

najprej: kar se kW tiče, danci1973 je za kawo jemal podatke brez ram-aira (pustmo teste kjer so dokazovali koliko ram-air res da od sebe ;)), sam to ste ugotovili že

VENDAR: kawa z več KM ima tudi 636 ccm in tehnično gledano ne sodi v 600 klaso

kawa ZX 6 RR ima 599 ccm in par konj MANJ od r6 (binca, 636 NI RR)

neumesna: honda 600 RR 2006 ima še vedno "samo" 117 KM :blink:

bistvo: kolikor sem videl na sliki v eni drugi temi imamo (najmanj) enega uporabnika ki fura novo r6 (in to po pisti)

:OK:

@gnoj: nosilec tablice je kul. Z eno potezo imaš raven zadek. Ko bi še drugi na to varianto naredili. :OK:

Halo misty fura jo Boštjan Pintar po pisti in to jo žene k prasico

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sm bil u delta tim u krškem in mi tanova r6 čist nč ne dopade... To je res troj sam za na pisto :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... To je res troj sam za na pisto

Končno je enemu tu prisotnih :slap: za kam so te mašine. :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Halo misty fura jo Boštjan Pintar po pisti in to jo žene k prasico

vem, sam nisem hotel na glas povedat. anonimnost pa to ;)

PS: sem mislil da je bil v mojem prejšnjem postu kakšen koristen podatek, pa očitno majster z radirko ni bil istega mnenja.

No ja, zbrište še ta dva posta, pa še naprej nabijajte od kje bi lahko dobili informacije kako se motorček obnaša/vozi, al pa whatever je že namen te teme

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

jao, kako ste se eni napalili na te "hude" obrate, k so itaq samo na števcu - po meritvah Motorrada števec obratov laže za 1400/min (17.500 je torej 16.100 - zgleda je lažje stunat števec kot mašino :-)

pa še nič novega ni to, že v poznih 80ih in zgodnjih 90ih je Yamaha izdelovala FZR 250, ki je imela (v najboljših časih) 45 KM pri 16.000/min, rdeče polje pa pri 18.000/min - in kdo se je še spomni danes? Redki, zelo redki; mogoče zato, ker so raje začeli delati motorje ki so bolj prijazni za vožnjo? samo ideja...

no pa ne se dat motit, kar naprej gasa...

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

jao, kako ste se eni napalili na te "hude" obrate, k so itaq samo na števcu - po meritvah Motorrada števec obratov laže za 1400/min (17.500 je torej 16.100 - zgleda je lažje stunat števec kot mašino :-)

pa še nič novega ni to, že v poznih 80ih in zgodnjih 90ih je Yamaha izdelovala FZR 250, ki je imela (v najboljših časih) 45 KM pri 16.000/min, rdeče polje pa pri 18.000/min - in kdo se je še spomni danes? Redki, zelo redki; mogoče zato, ker so raje začeli delati motorje ki so bolj prijazni za vožnjo? samo ideja...

no pa ne se dat motit, kar naprej gasa...

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

jao, kako ste se eni napalili na te "hude" obrate, k so itaq samo na števcu - po meritvah Motorrada števec obratov laže za 1400/min (17.500 je torej 16.100 - zgleda je lažje stunat števec kot mašino :-)

pa še nič novega ni to, že v poznih 80ih in zgodnjih 90ih je Yamaha izdelovala FZR 250, ki je imela (v najboljših časih) 45 KM pri 16.000/min, rdeče polje pa pri 18.000/min - in kdo se je še spomni danes? Redki, zelo redki; mogoče zato, ker so raje začeli delati motorje ki so bolj prijazni za vožnjo? samo ideja...

no pa ne se dat motit, kar naprej gasa...

pa 4 cilindre, na servis si jo pa k urarju peljal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep strojček...če odmislim auspuh :grrr , sploh pa ceno :BUA: ... Mislim to je pa ipak mal prehuda ... če dam za primerjavo: pred cca pol leta nazaj si dobil za tak dnar novo 10-ko (sicer letnik 04, ampak jebiga, bla je nova novcata). ''Tastara'' R6, ki je še letos na voljo za manj kot 2 mio pa mislim da je ugoden nakup (če ti ni važno, da morš met najnovejši model v garaži). Obe so lepe, neke velike razlike v moči ne more bit, pa tud v tehniki vrjetno ne - vse je stvar okusa in pa tistih 550.000, ki je večini Slovencev še tako pomembnih.

Pa ugoden nakup!

Pa še ena primerjava cen: leta 01 sem kupil novo R6, ki je stala 2,070.000 SIT. Po 5-ih letih pa dobiš novo (izboljšano itd...) za celo manj keša :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma tehnike je kr nekej nove pa tut v moči se malenkost pa le razlikujeta tko da tist ki ma keš bo jahu tanovo,a ne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma tehnike je kr nekej nove pa tut v moči se malenkost pa le razlikujeta tko da tist ki ma keš bo jahu tanovo,a ne :)

Verjetno bolj po pisti, ker je še ful bolj radikalna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm pa vidu skupi na svoje oči tastaro in tanovo r6. tanova se mi zdi definitivno več vredna. izdelava in detajli so v nulo. mislim, da je yamaha spet postavla nova merila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm pa vidu skupi na svoje oči tastaro in tanovo r6. tanova se mi zdi definitivno več vredna. izdelava in detajli so v nulo. mislim, da je yamaha spet postavla nova merila.

Tudi jaz sem imel priložnost v živo si ogledat obe r6 (seveda obe novi :) ) in mislim da se bodo malenkosti v izdelavi,tehnologiji in materialih pokazale šele,ko jo bodo novi lastniki nekaj časa priganjali po pistah in cestah.Tako designersko je seveda nekaj novega saj sta pretekli tudi dve leti,samo ko na koncu potegnemo črto mislim da je bil prejšnji model velika uspešnica in le upamo lahko,da bo tako tudi ta,cena pa definitivno preveč zasoljena. :nono: :nono: :BUA: :BUA:

ps. upam da je čez dve leti ne bodo ponujali za 1,95 mio tako kot prejšnjo zaradi prevelikih zalog.

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!