Skoči na vsebino

Yamaha YZF R6


robberrt

Priporočene objave

...

ps. upam da je čez dve leti ne bodo ponujali za 1,95 mio tako kot prejšnjo zaradi prevelikih zalog.

Men bi blo pa ravno to najbolj po godu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se pa tudi zdi zanimivo da če pogledate obrate na grafu moči, se ustavijo malo pred 16k :)

Da so to ugotovili je napisal že Suzuki, samo vseeno še malce zanimivega branja: MotorcycleDaily

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo, samo še zmeraj ne spremeni dejstva da ima cca 115 KM ... na kolesu :OK:

je pa to IMHO slaba marketinška poteza yamahe, ker so morali predvidevat da bo stvar z max. obrati prišla v javnost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

V Motorradu 3/2006 (20.1.2006) so objavili "mali primerjalni test" med Hondo CBR 600 RR in novo Yamaho R6. Prilagam slikce meritev, podelitve pik in zaključka.

Pri meritvah lahko hitro opazite da ima R6 malce večjo (tovarniško) končno hitrost, RR pa za odtenek boljše pospeške, prožnost motorja, natančnejši števec (hehehe), in manjšo porabo goriva; RRka je tudi močnejša do 13.000/min, ko doseže svojo največjo moč, od tu dalje vodi R6 - podobno je pri meritvi navora.

PS da poskusim vnaprej preprečiti abs nepotrebni kraval (čeprav dvomim, da mi bo uspelo): s tem nočem reči da je R6 klump ali pa da je edino Motorradov test božja beseda, ampak le osvetlit sceno z eno (od mnogih!) lučk - sol nosite vedno s seboj, se splača :-)

Pri podelitvi pik se tudi lepo vidi, da je Honda zmagovala v skupni oceni motocikla (558 : 551), v končni pa R6, ki ji je zmago prinesel predvsem bolj čist izpuh.

V zaključku je tabela malce razložena v besedah, najlepša je pa slikca francoskih azurno-obalnih cestic :-)) naj vas pogled nanje pomiri :)

post-163-1138884641_thumb.jpg

post-163-1138884786_thumb.jpg

post-163-1138884873_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, v PS - u pa je bil objavljen primerjalni test med novo R6 in staro R6 (s).

Test je bil razdeljen v tri dele, če se dobro spomnim:

- vožnja po pisti; športna vožnja in vožnja za vsak dan (ali pač v približno takšnem smislu.)

Zmagala je stara šestica. :blink: t164.gif

Če koga zanima pa lahko prebrskam, pa bolj točno pogledam l38.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hm, v PS - u pa je bil objavljen primerjalni test med novo R6 in staro R6 (s).

Test je bil razdeljen v tri dele, če se dobro spomnim:

- vožnja po pisti; športna vožnja in vožnja za vsak dan (ali pač v približno takšnem smislu.)

Zmagala je stara šestica. :blink: t164.gif

Če koga zanima pa lahko prebrskam, pa bolj točno pogledam l38.gif

a lahko prilepiš link do testa :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bo enkrat končno nekdo v SLO dal na vago motor prpravljen za vožnjo (akku + vse tekočine + 5 litrov goriva + torbica s tovarniško priloženim orodjem) bo padel še en veliki "marketing fake" motoindustrije - ne velja zgolj za yamaho.

Sicer pa mora v COC dokumentu (pol pa še v homologaciji) pisat natančno (ker so vedno narejene meritve po EU standardih) kolk je kilaža motorja pripravljenega za uporabo-vožnjo. Poglejte mal v svoje papirje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest, ne vem, zakaj bi 5 litrov. Če je narjen z tankom za 15 litrov, pač 15 litrov notri in je, pa pač napisat, kolk ma tank...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor ni pohvalno, da so zavajali kupce....

Je pa po drugi strani zelo poslovno, da so ponudili buy-back. Firma bo tako izgubila kar nekaj $$.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da niso nič zavajali, samo na trg bodo poslali po moje malo bolj umirjene stroje. Bomi videl na moto GP do kje se vrti.

A niso zavajali? Povsod bleščeči neonski napisi s 133KM z RAM Air pri 14.500 obratov, ostane jih pa še 3000 do rdečega, bla bla bla :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A niso zavajali? Povsod bleščeči neonski napisi s 133KM z RAM Air pri 14.500 obratov, ostane jih pa še 3000 do rdečega, bla bla bla :BUA:

Če se vsaj malo spoznaš na motoroznastvo, bi moral vedeti, da se največji navor in največja moč v podajata pri nekem številu vrtljajev/minuto. Navor je ponavadi beri vedno največji pri določenem številu vrtljajev npr 11500, najvišja moč pa pri nekem drugem številu vrtljajen npr 14000. Ponavadi so menjalniki vsaj dobri narejeni tako, do ko šaltaš v višjo prestavo, pri maksimalni moči, padejo vrtljaji, ko si prestavil v višjo brzino v območje največjega navora ...

Vsak motor se pa vrti v višje vrtljaje kot so pri največji moči. ČČe podatek 133Hp pri 14500 pomeni, da je tu dosežena največja moč motorja. Motor se pa seveda vtri še naprej. pri R6 verjetno do 17500 kot je napisal proizvajalec. Sicer se bo videlo iz tabele powerkomanderja z tovarniškimi nastavitvami, do katerih vrtljajev še dobiva gorivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ceno 2,5 mio, kar je daleč največ od vseh šesttotakov si tega nebi smeli privoščiti, ali pa tako navite cene ne. :hmm: :hmm: :hmm:

Zanimivo je da kr takoj ponujajo vračilo denarja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obrati gor al pa dol...dejstvo je da je to trenutno najbol "doteran" motor na tržišču :grim :devil: ...med 600-aki sigurno...pa tud tisočaki ne vem če so tolk doterani tehnično kt ta Yamaha :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ni to krivo. Men se motor dopade, pa nisem pristaš yamahe, kaj šele da bi ga mel :D

Pač vsem pa ni všeč, potem je pa še taka klasa, ki mu nekaj zamerijo pa še sami ne vejo kaj in so veseli vsake kosti, ki jo dobijo, recimo tole z obrati ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
In summary, the new R6 does everything Yamaha says it does (ignoring the tach) and does it as well as they say it does. Yamaha will likely sell tons of these bikes to riders who will never approach the performance limits of the new R6 - but they will look cool, nonetheless.

:yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!