fp4492 Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 ... ps. upam da je čez dve leti ne bodo ponujali za 1,95 mio tako kot prejšnjo zaradi prevelikih zalog. Men bi blo pa ravno to najbolj po godu .)
Spin Objavljeno Februar 1, 2006 Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 Men izgleda velik bolj kot original. :OK: :OK:
Valetski Objavljeno Februar 1, 2006 Opozori Objavljeno Februar 1, 2006 Meni pa je krivulja všeč :naughty:
jax Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Meni se pa tudi zdi zanimivo da če pogledate obrate na grafu moči, se ustavijo malo pred 16k :) Da so to ugotovili je napisal že Suzuki, samo vseeno še malce zanimivega branja: MotorcycleDaily
misty Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 zanimivo, samo še zmeraj ne spremeni dejstva da ima cca 115 KM ... na kolesu :OK: je pa to IMHO slaba marketinška poteza yamahe, ker so morali predvidevat da bo stvar z max. obrati prišla v javnost
suzuki Objavljeno Februar 2, 2006 Opozori Objavljeno Februar 2, 2006 Hola! V Motorradu 3/2006 (20.1.2006) so objavili "mali primerjalni test" med Hondo CBR 600 RR in novo Yamaho R6. Prilagam slikce meritev, podelitve pik in zaključka. Pri meritvah lahko hitro opazite da ima R6 malce večjo (tovarniško) končno hitrost, RR pa za odtenek boljše pospeške, prožnost motorja, natančnejši števec (hehehe), in manjšo porabo goriva; RRka je tudi močnejša do 13.000/min, ko doseže svojo največjo moč, od tu dalje vodi R6 - podobno je pri meritvi navora. PS da poskusim vnaprej preprečiti abs nepotrebni kraval (čeprav dvomim, da mi bo uspelo): s tem nočem reči da je R6 klump ali pa da je edino Motorradov test božja beseda, ampak le osvetlit sceno z eno (od mnogih!) lučk - sol nosite vedno s seboj, se splača :-) Pri podelitvi pik se tudi lepo vidi, da je Honda zmagovala v skupni oceni motocikla (558 : 551), v končni pa R6, ki ji je zmago prinesel predvsem bolj čist izpuh. V zaključku je tabela malce razložena v besedah, najlepša je pa slikca francoskih azurno-obalnih cestic :-)) naj vas pogled nanje pomiri :)
jupiter Objavljeno Februar 3, 2006 Opozori Objavljeno Februar 3, 2006 Hm, v PS - u pa je bil objavljen primerjalni test med novo R6 in staro R6 (s). Test je bil razdeljen v tri dele, če se dobro spomnim: - vožnja po pisti; športna vožnja in vožnja za vsak dan (ali pač v približno takšnem smislu.) Zmagala je stara šestica. :blink: Če koga zanima pa lahko prebrskam, pa bolj točno pogledam
Zx_R Objavljeno Februar 16, 2006 Opozori Objavljeno Februar 16, 2006 Če koga slučajno zanima! :xx: :xx: :OK: :OK:
igralec Objavljeno Februar 16, 2006 Opozori Objavljeno Februar 16, 2006 V ZDA že dobivajo ponudbe da zaradi tega motor vrnejo in se jim povrne denar :) http://i17.photobucket.com/albums/b59/Vinc...20R6/img002.jpg
jose Objavljeno Februar 16, 2006 Opozori Objavljeno Februar 16, 2006 Hm, v PS - u pa je bil objavljen primerjalni test med novo R6 in staro R6 (s). Test je bil razdeljen v tri dele, če se dobro spomnim: - vožnja po pisti; športna vožnja in vožnja za vsak dan (ali pač v približno takšnem smislu.) Zmagala je stara šestica. :blink: Če koga zanima pa lahko prebrskam, pa bolj točno pogledam a lahko prilepiš link do testa :hmm:
jest Objavljeno Februar 16, 2006 Opozori Objavljeno Februar 16, 2006 Ko bo enkrat končno nekdo v SLO dal na vago motor prpravljen za vožnjo (akku + vse tekočine + 5 litrov goriva + torbica s tovarniško priloženim orodjem) bo padel še en veliki "marketing fake" motoindustrije - ne velja zgolj za yamaho. Sicer pa mora v COC dokumentu (pol pa še v homologaciji) pisat natančno (ker so vedno narejene meritve po EU standardih) kolk je kilaža motorja pripravljenega za uporabo-vožnjo. Poglejte mal v svoje papirje.
SiR Objavljeno Februar 16, 2006 Opozori Objavljeno Februar 16, 2006 jest, ne vem, zakaj bi 5 litrov. Če je narjen z tankom za 15 litrov, pač 15 litrov notri in je, pa pač napisat, kolk ma tank...
andrej Objavljeno Februar 17, 2006 Opozori Objavljeno Februar 17, 2006 Vsekakor ni pohvalno, da so zavajali kupce.... Je pa po drugi strani zelo poslovno, da so ponudili buy-back. Firma bo tako izgubila kar nekaj $$.
bigi Objavljeno Februar 17, 2006 Opozori Objavljeno Februar 17, 2006 Mislim, da niso nič zavajali, samo na trg bodo poslali po moje malo bolj umirjene stroje. Bomi videl na moto GP do kje se vrti.
Stric Burek Objavljeno Februar 17, 2006 Opozori Objavljeno Februar 17, 2006 Mislim, da niso nič zavajali, samo na trg bodo poslali po moje malo bolj umirjene stroje. Bomi videl na moto GP do kje se vrti. A niso zavajali? Povsod bleščeči neonski napisi s 133KM z RAM Air pri 14.500 obratov, ostane jih pa še 3000 do rdečega, bla bla bla :BUA:
bigi Objavljeno Februar 17, 2006 Opozori Objavljeno Februar 17, 2006 A niso zavajali? Povsod bleščeči neonski napisi s 133KM z RAM Air pri 14.500 obratov, ostane jih pa še 3000 do rdečega, bla bla bla :BUA: Če se vsaj malo spoznaš na motoroznastvo, bi moral vedeti, da se največji navor in največja moč v podajata pri nekem številu vrtljajev/minuto. Navor je ponavadi beri vedno največji pri določenem številu vrtljajev npr 11500, najvišja moč pa pri nekem drugem številu vrtljajen npr 14000. Ponavadi so menjalniki vsaj dobri narejeni tako, do ko šaltaš v višjo prestavo, pri maksimalni moči, padejo vrtljaji, ko si prestavil v višjo brzino v območje največjega navora ... Vsak motor se pa vrti v višje vrtljaje kot so pri največji moči. ČČe podatek 133Hp pri 14500 pomeni, da je tu dosežena največja moč motorja. Motor se pa seveda vtri še naprej. pri R6 verjetno do 17500 kot je napisal proizvajalec. Sicer se bo videlo iz tabele powerkomanderja z tovarniškimi nastavitvami, do katerih vrtljajev še dobiva gorivo.
Zx_R Objavljeno Februar 17, 2006 Opozori Objavljeno Februar 17, 2006 Za ceno 2,5 mio, kar je daleč največ od vseh šesttotakov si tega nebi smeli privoščiti, ali pa tako navite cene ne. :hmm: :hmm: :hmm: Zanimivo je da kr takoj ponujajo vračilo denarja!
kađiva Objavljeno Februar 17, 2006 Opozori Objavljeno Februar 17, 2006 obrati gor al pa dol...dejstvo je da je to trenutno najbol "doteran" motor na tržišču :grim :devil: ...med 600-aki sigurno...pa tud tisočaki ne vem če so tolk doterani tehnično kt ta Yamaha :)
Frodo Objavljeno Februar 20, 2006 Opozori Objavljeno Februar 20, 2006 Nekje ga hvaljo nekje ga kritizirajo... A ni mogoče spet vmes to, da vsak svojga konja občuduje? :BUA:
Dolenc™ Objavljeno Februar 20, 2006 Opozori Objavljeno Februar 20, 2006 Mislim, da ni to krivo. Men se motor dopade, pa nisem pristaš yamahe, kaj šele da bi ga mel :D Pač vsem pa ni všeč, potem je pa še taka klasa, ki mu nekaj zamerijo pa še sami ne vejo kaj in so veseli vsake kosti, ki jo dobijo, recimo tole z obrati ;)
Thundercat Objavljeno Marec 2, 2006 Opozori Objavljeno Marec 2, 2006 In summary, the new R6 does everything Yamaha says it does (ignoring the tach) and does it as well as they say it does. Yamaha will likely sell tons of these bikes to riders who will never approach the performance limits of the new R6 - but they will look cool, nonetheless. :yes:
smarty23 Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 In lastniki novih R6 ste že kaj stestirali na cestah tole mašinco?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se