rosse20 Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 men se pa tale motorčič kar dopade... ampak samo v modri in črni barvi. ko bomo veliki, bo tudi to enkrat prišlo na vrsto :OK:
SiR Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 In lastniki novih R6 ste že kaj stestirali na cestah tole mašinco? Pintar jo je, ampak bolj na pisti ... po njegovih besedah: ful bolj lahek za ovinke, natančno, vodljivo, čvrsto, vrhunsko... s serijsko novo R6 je takoj dosegal čase, kot prej s prerihtano staro R6...
<=YaMaHa=> Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 Pintar jo je, ampak bolj na pisti ... po njegovih besedah: ful bolj lahek za ovinke, natančno, vodljivo, čvrsto, vrhunsko... s serijsko novo R6 je takoj dosegal čase, kot prej s prerihtano staro R6... No pol je motor res "vreden svojga dnarja" čeprav mu števc za obrate "laže" za prb.1000rpm .) Bo treba probat ker na besedo nič ne vrjamem :P
fp4492 Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 s serijsko novo R6 je takoj dosegal čase, kot prej s prerihtano staro R6... Tole pa ne verjamem !!! Če misliš 2004 R6, s katero je tekmoval v Supersport razredu, tole ne bom nikoli verjel.
Spin Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 V petek sem dobil svojo R6, po prvih 200 km je občutek zakon. :OK: :OK:
SiR Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 Tole pa ne verjamem !!! Če misliš 2004 R6, s katero je tekmoval v Supersport razredu, tole ne bom nikoli verjel. lahk ,da sm ga narobe razumu, al pa, da me je našponu ... lahk pa, da je res ...
Virko Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Zanima me, ali je zahtevno, da bi sam zamenjal svečke na R6-ki ? Redne servise delam sam, tako da bi tut te svečke lako zamenjal, če ni preveč komplicirano ???
bigi Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Zanima me, ali je zahtevno, da bi sam zamenjal svečke na R6-ki ? Redne servise delam sam, tako da bi tut te svečke lako zamenjal, če ni preveč komplicirano ??? Teško boš zraven prišel. A imaš servisna navodila (servisno knjigo).
Virko Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Teško boš zraven prišel. A imaš servisna navodila (servisno knjigo). Emm, servisne knjige nimam, mam pa načrte od motorja (komplet od mašine do plastike) .... tako kot majo serviserji :) ... ampak če serviser pride zraven, bom tut jaz... :)
bigi Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Emm, servisne knjige nimam, mam pa načrte od motorja (komplet od mašine do plastike) .... tako kot majo serviserji :) ... ampak če serviser pride zraven, bom tut jaz... :) Milsim, da imam doma tud od R6 navodila v PDF-ju. Te pokličem , če jih najdem.
Virko Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Milsim, da imam doma tud od R6 navodila v PDF-ju. Te pokličem , če jih najdem. Evo, sem že najdu za R6-ko http://www.yzfr6.net/manual/
rebel Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Emm, servisne knjige nimam, mam pa načrte od motorja (komplet od mašine do plastike) .... tako kot majo serviserji :) ... ampak če serviser pride zraven, bom tut jaz... :) ni težko .. daš dol rezervoar, še filter z boxom odztraniš in si tam .. problem je če nimaš taprave firme orodja, gedorjev .. eni ključi za svečke so namreš predebeli za 2 desetinki milimetra in ne grejo v luknjo v glavi cilindra .. ž probaj ..
Dream_er Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Zanima me, ali je zahtevno, da bi sam zamenjal svečke na R6-ki ? Redne servise delam sam, tako da bi tut te svečke lako zamenjal, če ni preveč komplicirano ??? Jaz sem jih sam menjal pri R1, (verjetno zelo podobno) sploh ni težko, vse se podre zelo enostavno, nastavek za gedoro pa sem šel kupit in zanj odštel cca. 800 SIT.
Zx_R Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Redne servise delam sam, tako da bi tut te svečke lako zamenjal, če ni preveč komplicirano ??? Če delaš redne servise sam pol pa itaq veš kako in kaj z svečkami, saj niso v mašini ampak nekje zgoraj ane, če snameš rezervoar za gorivo nebi smel bit problem. :grim :grim
SpyCraft Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 (popravljeno) Če delaš redne servise sam pol pa itaq veš kako in kaj z svečkami, saj niso v mašini ampak nekje zgoraj ane, če snameš rezervoar za gorivo nebi smel bit problem. :grim :grim no, cist tak zelo enostavno ni.. najvecji pain in the a** je odstranjevanje heat shielda(neka zascitna plastika ki jo mores odstranit da prides do sveck) ampak pol ko jo ze parkrat das dol pa gor ni vec tak problem... ce hoces vedet cel postopek alpa rabis pomoc.. PM me.. :) aja pa se to, nastavek za svecke ki je prisel zraven motorja ce ga se imas je idealni :D LP Popravljeno April 24, 2006. Popravil SpyCraft
P182 Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 zanima me kako ste lastniki kej zadovoljni z letošnjim modelom :hmm:
brotherr6 Objavljeno Avgust 21, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2006 zanima me kako ste lastniki kej zadovoljni z letošnjim modelom :hmm: sem slišal da nima tolk konjev v riti kot se hvalijo :hmm: :hmm:
dejanc Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 zdravo, vozim yamaho r6 letnik 05, malo sem začel čutit drugačno odzivnost motorja pri menjavanju brzin in ko zmanjšam gas mehanik mi je rekel naj pogledam napetost verige, saj verigo znam napeti, vendar ne vem za koliko cm naj bo napeta, prosim za pomoč ali karkoli...
CAPIROMZY Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 Najbrš imaš tudi knjižico motorja (service manual), tam ti to piše. Če pa ne, je pa ponavadi razdalja na sredini verige (med zobniki) če jo zanihaš "gor-dol" nekje 1,5 - 2 cm :) Upam da sem ti dovolj razločno napisal .)
Jure Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 V mojem service manualu je napisano 2-3cm.. Ampak 3 se mi zdi že kar malo veliko, tako da jo ponavadi napenjam na 2cm lufta..
P182 Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 zdravo, vozim yamaho r6 letnik 05, malo sem začel čutit drugačno odzivnost motorja pri menjavanju brzin in ko zmanjšam gas mehanik mi je rekel naj pogledam napetost verige, saj verigo znam napeti, vendar ne vem za koliko cm naj bo napeta, prosim za pomoč ali karkoli... Vsi motorji imajo ponavadi na zadnjih vilicah nalepko na kateri piše koliko naj bo veriga napeta
Zx_R Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 Pazi predvsem na to, da ko napenjaš verigo vrti zadnje kolo in preizkusi na več mestih napetost verige.(Priporočam zadnje stojalo). Drugače pa tam 2-3 cm hoda gor dol priporočajo proizvajalci. Če boš verigo preveč zategnil se ti kaj hitro zna zgoditi da se ti bo pretegnila, in potem boš kar neenkrat čutil neko čudno cukanje motorja.
danci1973 Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 V mojem service manualu je napisano 2-3cm.. Ampak 3 se mi zdi že kar malo veliko, tako da jo ponavadi napenjam na 2cm lufta.. Na Yamaha R-Days so mojstri skoraj vsem udeležencem priporočali, da naj bo veriga raje malo MANJ napeta kot bolj - razlog bi naj, da lahko preveč napeta veriga omejije delovanje vzmetenja (se pravi, ko se zadnji blažilec raztegne, je ketna že pre-napeta in tako ne dovoljuje večjega hoda). No, to so rekli tudi meni, čeprav je moped dan prej bil na servisu, kjer je tudi napetost verige nastavil 'by the book'. Tako da če ti piše 2-3cm, nastavi raje na 3, pa večkrat preveri... D.
Spin Objavljeno September 29, 2006 Opozori Objavljeno September 29, 2006 Ali kdo ve :hmm: če se dobi dodatne plastike. V mislih imam nekaj podobnega kot so te na http://www.yamaha-racingparts.com/r6.asp , vendar ne originalnih, ker so po vsej verjetnosti drage :grim Pa še cena?
jose Objavljeno September 29, 2006 Opozori Objavljeno September 29, 2006 glede plastik, mal po ebayu pobrskaj .) ...tudi cene so zraven
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se