Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

A se boš zdej po dežju vozu?:naughty:

Z dežjem nism mel nikol problemov, če me ujame, me napere. Tud včerej me je ujelo na povratku od vulkanizerja. Menjat sem jih šel v Solkan ob treh popoldan tko, da sem imel še eno lepo furco od 250 kilometrov, ki so se pa končali v dežju in noči pa še veter me ni prov nič šparal he he he. Uglavnem, zaščitna plast je odstranjena (sprana), aja na robovih jo je še ostal za dva centimetra pa me ne motita, k tam tko ne vozim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz čakam ... :unsure:

ok-pol ni panike, dokler vsi čakamo unsure.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok-pol ni panike, dokler vsi čakamo unsure.gif

Rečeno je bilo mesec do dva, z zbiranjem pošiljk pa so končali 31.3.2011.

Pred tem sem imel izkušnje z mail-in-rebate samo z ameriškimi firmami, kjer je za vračilo roka veljalo do 4 mesece. Je pa denar vedno prišel, brez izjeme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AKCIJA AKCIJA

Gume dunlop GP racer D211

DIMENZIJA 120/70-17 IN 190/55-17

AKCIJSKA CENA ZA PAR 277 EURO

SELES Moto

YAMAHA servis in prodaja

041 527 111

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cena kar ok, tako kot pri Širniku in Vulkanizerstvo F1 za te dimenzije.

Se da pa dobit tudi ceneje, na pocenigume.net tak set stane 258€

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AKCIJA AKCIJA

Gume dunlop GP racer D211

DIMENZIJA 120/70-17 IN 190/55-17

AKCIJSKA CENA ZA PAR 277 EURO

SELES Moto

YAMAHA servis in prodaja

041 527 111

A ni to obična cena? :whistle: Kolk so pa k niso v akciji ?:rolleyes:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S katerim Dunlopom se primerja Metzeler Sportec m5?

Jest imam M5, pa sem z njimi zelo zadovoljen. Na cesti. Na pisto pa ne z njimi, se prehitro pregrejejo (občutil asvalt na lastni koži :wacko: )

Naslednje bodo najverjeteneje SportSmart, še bolj pa ciljam na Racerke.

Na M5 mi je bilo všeč, ker je bilo veliko profila ...ma se mi je zdelo kot bi zmontiral zimske gume....ampak, se mi zdi , da jih kaj hitro pobira. Vsakega jurja km zradira en mm profila. Pa ne nažigam po ravninah in AC!. Res, da imam bičilindri moped, pa polj radire gume, kot štirivaljnik, ampak vseeno sem pričakoval več km glede na debel profil.

Bajdwej:

A kdo vozi kombinacijo GP Racer spredaj soft, zadaj pa Endurance...pa večino za po cesti, pa če kdo ve primerjavo kilometrine med Sport Smart in zgornjo kombinacijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je skrajni čas, da menjam gumi me zanima kaj mi priporočate.

Izbiram med metzeler lasertec in dunlop arrowmax.

Vulkanizer-Širnik priporoča lasertec. Med gumami razlike v ceni ni, profil je čisto različen..

Gume bodo za ninjo 250, moj stil vožnje-obupen, nabiram svoje prve kilometre, v tej prvi sezoni nimam nobenega namena preizkušati mej zmogljivosti motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest imam M5, pa sem z njimi zelo zadovoljen. Na cesti. Na pisto pa ne z njimi, se prehitro pregrejejo (občutil asvalt na lastni koži :wacko: )

Naslednje bodo najverjeteneje SportSmart, še bolj pa ciljam na Racerke.

Na M5 mi je bilo všeč, ker je bilo veliko profila ...ma se mi je zdelo kot bi zmontiral zimske gume....ampak, se mi zdi , da jih kaj hitro pobira. Vsakega jurja km zradira en mm profila. Pa ne nažigam po ravninah in AC!. Res, da imam bičilindri moped, pa polj radire gume, kot štirivaljnik, ampak vseeno sem pričakoval več km glede na debel profil.

Bajdwej:

A kdo vozi kombinacijo GP Racer spredaj soft, zadaj pa Endurance...pa večino za po cesti, pa če kdo ve primerjavo kilometrine med Sport Smart in zgornjo kombinacijo?

Tudi js sem opazil da se kar hitro pregrejejo in začne motor drset mislim pa da bom z njimi naredlil brez problema 7k km kakšna je pa tvoja kilimetrina drugače sem pa jaz z njimi zelo zadovoljen se lepše peljejo kot pa SS pa tut kilometrina bo večja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Bajdwej:

A kdo vozi kombinacijo GP Racer spredaj soft, zadaj pa Endurance...pa večino za po cesti, pa če kdo ve primerjavo kilometrine med Sport Smart in zgornjo kombinacijo?

Hola mojster,

z GP Racer (D209, spredaj M, zadaj E) sem ponavadi naredil na cesti okoli 6500 kmjev, s SS pa sem naredil debelih 8800 kmjev (vseeno SS ne bom vozil več, mi niso dajale tako dobrega feelinga kot katere druge, npr zdaj sem dal gor spet Corsa III)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

z GP Racer (D209, spredaj M, zadaj E) sem ponavadi naredil na cesti okoli 6500 kmjev, s SS pa sem naredil debelih 8800 kmjev (vseeno SS ne bom vozil več, mi niso dajale tako dobrega feelinga kot katere druge, npr zdaj sem dal gor spet Corsa III)

Enako :unsure: raj 3000km manj, pa se bolj odločno lahko peljem... back to GP-racer :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katero od gum priporočate za na 1000ccm dvocilindraša:

Dunlop Sportsmart

Metzeler sportec m5 interact

PIRELLI DRAGON SUPERCORSA PRO CP

Pirelli DRAGON SUPERCORSA PRO SC

Kakšna razlika je med spodnjima Pirelli? Še nisem imel Pirelli pa me zanima kake so.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja - Supercorsca SC (pride v različnih trdotah SC1, SC2, SC3) je guma za na grelce in na dirkališče, ni za po cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pirelli DRAGON SUPERCORSA PRO SC.....za tole lahko iz lastnih izkušenj povem, da je odlična (zadaj imam pa SC2 trdoto), gor je šla lani konec sezone (bolj kot ne po sili razmer, ker ni bilo nič pametnega več za dobit, ampak se je izkazala za odlično varianto), preživela 2 jurja km (da ni za po cesti so buče....edin če je mišljeno to, da jo zelo hitro pobere) in en Grobnik (ampak ne na hard), drži odlično in vsaj meni daje dovolj zaupanja. Je pa res, da glih za v kako povodenj ni, ker praktično nima profila oz bore malo (ampak se itak ne vozim po dežju). Hja pa žre jo (ampak pač na mojmu gre vsaka relativno hitro po gobe), za kakih švoh 1000 bo še.

Popravljeno . Popravil SharpNinja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V končni fazi se lahko po cesti pelješ s čisto vsako gumo, ki je homologirana. Ampak ker so pogoji in potrebe na stezi drugačni od tistih na cesti, tudi proizvajalci temu prilagodijo proizvodnjo in rang gum. Supercorsa SC je primarno mišljena kot track day guma, zato tudi pride v različnih compoundih, medtem ko je navadna Pro bolj prilagojena cestnim razmeram, rabi manj ogrevanja in deluje tudi pri nižji temperaturi (tako proizvajalec pravi, ne jaz). Enako je recimo pri Bridgestonu BT003 Racing Street za cesto oz. BT003 Racing Pro (spet v treh različnih zmeseh) za pisto in Continentalu Race Attack Street za cesto, oz Race Attack Comp za pisto.

Isti model, enak profil, ampak malce drugačne karakteristike pri sami zmesi gume, prilagojene uporabi na cesti, pri cestnih različicah omenjenih gum.

Jaz vseh naštetih gum nisem vozil, tako da primerjav ne morem dajat, ampak kljub temu pa ostaja dejstvo, da pogoji na stezi in uporaba z grelci, kateri so dirkalne različice gum namenjene, niso enaki vsakdanjim pogojem na cesti pri uporabi brez grelcev. To ne pomeni, da se dirkalna guma na cesti ne obnese ali slabo obnese. Ampak definitivno pa to pomeni, da njenih potencialov v celoti ne moreš skoristit. In glede na to, da tovarne namensko ponujajo isti model pnevmatike, ki je posebej prilagojen športni uporabi na cestnih pogojih ne vidim nekega razloga po kupovanju pravih dirkalnih pnevmatik, razen tega, da si mogoče bolj kul ker imaš tako gumo.

Na cesti se je že prevečkrat pokazalo, da tisto kar je najboljše na pisti ni nujno tudi najboljše na cesti, oziroma vsaj ni boljše kot slednji posebej namenjene gume. Bom že vedel, ker mi je ratalo fuknt s slajkami na ridah, pa sem fejst pazil ker sem vedel da nič ne držijo hladne.

Človek je vprašal kaj je razlika med naštetimi gumami in prav je, da se mu pove. Ti popolnoma verjamem da v konkretnem primeru Supercorse SC tudi ta na cesti fajn drži, po drugi strani pa močno dvomim da drži sploh kaj bolje od cesne različice Supercorse, ker je enostavno večino časa pod optimalno temperaturo in ni 100% izkoristka njenih potencialov, ki se nasprotno s cestno različico, pokažejo šele pri 80°C. Oziroma, če je kdo tak, ki tudi pri pogojih na javnih cestah izkorišča več potencial dirkalnih gum, upam da se ne srečamo.

Sicer pa enako kot da za vsakdanjo uproabo uporabljaš namenske track day gume, lahko tudi po cesti pumpaš "racing tlak" 2.1, 1.9, ali celo manj če imaš zad Ntec gumo. Peljat se da, pa drži tut super, sprobano. Ampak ali obstaja resnična potreba po takem početju? Ne, ker razen večje obrabe gum od tega nimač pravzaprav nič.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pirelli DRAGON SUPERCORSA PRO SC.....za tole lahko iz lastnih izkušenj povem, da je odlična (zadaj imam pa SC2 trdoto), gor je šla lani konec sezone (bolj kot ne po sili razmer, ker ni bilo nič pametnega več za dobit, ampak se je izkazala za odlično varianto), preživela 2 jurja km (da ni za po cesti so buče....edin če je mišljeno to, da jo zelo hitro pobere) in en Grobnik (ampak ne na hard), drži odlično in vsaj meni daje dovolj zaupanja. Je pa res, da glih za v kako povodenj ni, ker praktično nima profila oz bore malo (ampak se itak ne vozim po dežju). Hja pa žre jo (ampak pač na mojmu gre vsaka relativno hitro po gobe), za kakih švoh 1000 bo še.

NI za po cesti oz. ni homologirana za cestni promet. če te pa policaj dobi (ali če povzročiš nesrečo), boš pa v riti. sicer pa tudi ni priporočljivo - takšno gumo na navadni cesti le težko segreješ do prave delovne temperature.

nk84: menim da je boljša izbira zate sportsmart ali pa m5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja - Supercorsca SC (pride v različnih trdotah SC1, SC2, SC3) je guma za na grelce in na dirkališče, ni za po cesti.

:music3:

V končni fazi se lahko po cesti pelješ s čisto vsako gumo, ki je homologirana. Ampak ker so pogoji in potrebe na stezi drugačni od tistih na cesti, tudi proizvajalci temu prilagodijo proizvodnjo in rang gum. Supercorsa SC je primarno mišljena kot track day guma, zato tudi pride v različnih compoundih, medtem ko je navadna Pro bolj prilagojena cestnim razmeram, rabi manj ogrevanja in deluje tudi pri nižji temperaturi (tako proizvajalec pravi, ne jaz). .

Men so bile SC najboljš gume za po cesti vedno.Zdaj sem pa dal gor D211GP soft-prednjo,ki pa so mi še boljša!Zadaj pa d211racer.Mislim,da bo tudi naslednji komplet enak ali mogoče še zadaj GP.Pa ne gre se tu ali jo koristim do kraja ali ne.Pač pa občutek,ki mi ga daje guma in lahkoto vožnje skozi zaprte ovinke...

NI za po cesti oz. ni homologirana za cestni promet. če te pa policaj dobi (ali če povzročiš nesrečo), boš pa v riti. sicer pa tudi ni priporočljivo - takšno gumo na navadni cesti le težko segreješ do prave delovne temperature.

nk84: menim da je boljša izbira zate sportsmart ali pa m5

Aja od kdaj pa to?

Pa nehajte s temi bučami,da ne segreješ gumo na cesti.Sem imel na motorju spredaj in zadaj različne gume.Pa se je SC1 spredaj bolj zagrel kot Q2 ali pilot power zadaj.Ali recimo zdaj D211gp spredaj je prej topel kot zadaj D211 racer.Vsi trije jz,mopi in gume pač rabimo nekaj kilometrov,da se zagrejemo...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NI za po cesti oz. ni homologirana za cestni promet. če te pa policaj dobi (ali če povzročiš nesrečo), boš pa v riti. sicer pa tudi ni priporočljivo - takšno gumo na navadni cesti le težko segreješ do prave delovne temperature.

nk84: menim da je boljša izbira zate sportsmart ali pa m5

No, ampak to, da je Supercorso težko segret, si se pa zelo zmotil! Supercorso zagreješ prej kot marsikatero drugo gumo, ti povem iz lastnih izkušenj, pa še to, tudi neogreta drži veliko bolje kot marsikatera druga guma, in ja, po navadni cesti. Če pa ne verjameš, pa poskusi, spredaj SC1 zadaj SC2, pa boš videl kako guma dela! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam gor dragon supercorso wet, ki je še mehkejša, pa mrzla drži dost slabš kot pa segreta... tko da dvomim da je pr navadni supercorsi kej drugač :) se pa kr hitr segreje in pol drži fajn, to se pa strinjam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam gor dragon supercorso wet, ki je še mehkejša, pa mrzla drži dost slabš kot pa segreta... tko da dvomim da je pr navadni supercorsi kej drugač :) se pa kr hitr segreje in pol drži fajn, to se pa strinjam :)

Normalno da se hitro segreje, če je pa mehka kot čigumi :D pol bo pa :hmm: ker jih kao hitro pobira :P

Aja, če rab kdo kak set GP Racerk za po pisti mam doma sigurn še kšn par :)

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm padu jesen k mi je sprednjo gumo na mokri cesti uzel, pa sm reku bom dal kar dežno (oz intermediate) gor :D sej če jo bo pa pobral jo pa bo, sam po okol 600km zgleda men še kot nova ampak res, še po sredin je par laskov ostal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm padu jesen k mi je sprednjo gumo na mokri cesti uzel, pa sm reku bom dal kar dežno (oz intermediate) gor :D sej če jo bo pa pobral jo pa bo, sam po okol 600km zgleda men še kot nova ampak res, še po sredin je par laskov ostal :D

Kakšnega litraša pa imaš, če ni skrivnost?

A tisto 1/8 iz profila? :P

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!