predragkp Objavljeno Julij 10, 2011 Opozori Objavljeno Julij 10, 2011 predragkp: DIRKA in CESTA ni isto, si to ze kdaj slisal? Na dirki gres na noz, izraba te v bistvu ne zanima, zanimajo te pa max performanse. Na ceti pa mora guma dobro drzat na vsakrsni podlogi, makadamu, vsem sranju. Zato se cestne gume pumpajo na precej bolj trdo kot dirkaske. dr jakob....mene performanse zanimajo vedno ker mi je lih vseeno če mi guma izdrzi 3000 ali 10000 km...če vozim v polno ali če vozim zmerno počasi....pomembno mi je da drži vedno 100% govoriva o gumi 211 gp-racer in njegovem motorju zx10 kawa....če je tebi ok povsploševat in tvoje xy gume na futuri pumpaš 2.5 spredaj in 2.9 zadaj je to tvoja osebna odločitev....da se ta guma na cesti in ne samo dirkališču pumpa precej manj ni moje osebno mnenje ampak nasvet ljudi ki so v tem poslu profiji... ponavljam kar piše na servisni knjižici motorja je "ograditev od odgovornosti" in če proizvajalec gum uradno svetuje "držite se navodil proizvajaca" je spet ot ista figa in to vam bodo potrdili ti isti ljudje ki delajo na razvoju gum itd...preveč je različnih motorjev itd. da bi prevzeli odgovornost sami zato eni prelagajo na druge. nobeden niti v avtošoli te ne nauči kako izpeljat ovinka pri 180 km/h....zavirat pri taki hitrasti itd itd...ker je to krepko čez dovoljeno na cesti...najlažje je vse posplošit in povedat "prilagotite hitrost razmeram na cesti"...kaj ne? Crash testi za avtomobile in homologacije varnosti se delajo pri hitrosti največ 50 km/h zaradi iste politike ograditve od odgovornosti....a poznate nekoga ki se je ubil z avtom pri 50km/h?? Grut, logarr in nxyz 2 1
skofk Objavljeno Julij 10, 2011 Opozori Objavljeno Julij 10, 2011 si probal znižat na recimo vsaj 2.3 spredaj in 2 zadaj ?? razlika v obnašanju gume bi morala bit ogromna v pozitivno.... Zadnjo sm spustu max na 2.4, pa mi ni sedl, jst osebno mam najbolš filing na 2.5, 2.9 exclan 1
predragkp Objavljeno Julij 10, 2011 Opozori Objavljeno Julij 10, 2011 Zadnjo sm spustu max na 2.4, pa mi ni sedl, jst osebno mam najbolš filing na 2.5, 2.9 ti bom probal na kratko razložit N-tec tehnologijo in zakaj se pumpajo tako nizko... ..si gledal kdaj drag race dirke(1/4 milje od nule)?zadnja guma ima zelo močno strukturo in prevzame velik del dela vzmeti...pri počasnem posnetku se vidi kako se cela zmečka pri pospeševanju tako da je oprijem maksimalen in se konji motorja prenesejo na tla preko gume brez zdrsavanja...no ista logika je pri teh gumah in je prevzeta iz moto gp dirk in v primeru motorjev deluje v vse smeri...močna struktura+nizek tlak omogočata odpiranje plina pri prej nemogočih nagibih brez zdrsa gume in je na tleh vedno maksimalna površina gume...če gledamo sprednjo gumo npr TT dirkah počasnih posnetkov bomo opazili da 211 gp sprednja "sede" v ovinek še preden je motor v nagibu zato ker se pri "športni vožnji" zaradi giro efekta motor spravi v nagib z porivanjem ročke krmila kontra smeri ovinka (še ena tehnična zadeva katere te nobeden ne nauči razen če greš na kak resen tečaj vožnje na dirkališču) velika večina pa pomotoma spravlja motor v nagib z težo telesa.. skratka ti lahko povem da za 211 gp-racer pri pritisku zadnje 2.4 hladno guma si še precej napumpan za čutit prave prednosti te gume...sicer pa hvala bogu svet je svoboden nasveti so nasveti in vsak dela po svojem občutku:))) exclan, Fritz, halls in 3 others 4 2
Urban K. Objavljeno Julij 10, 2011 Opozori Objavljeno Julij 10, 2011 Torej, kakšne tlake v pnevmatikah potem priporočate pri GP Racer, za najboljši oprijem? Sedaj imam zadaj 2,7 bar in spredaj 2,4 bar, pa se mi pri pospeševanju velikokrat zgodi, da mi malce zdrsne zadnje kolo.
predragkp Objavljeno Julij 10, 2011 Opozori Objavljeno Julij 10, 2011 Torej, kakšne tlake v pnevmatikah potem priporočate pri GP Racer, za najboljši oprijem? Sedaj imam zadaj 2,7 bar in spredaj 2,4 bar, pa se mi pri pospeševanju velikokrat zgodi, da mi malce zdrsne zadnje kolo. Dunlop strokovnjak ki je sledil italijansko prvenstvo zadnja leta ko so se vozile 211 gp in gp-racer mi je svetoval spredaj 2.2 zadaj max 1.8...(pred vsako vožnjo je treba pregledat če še isti) še ena pomembna zadeva glede 211 n-tec katere na žalost nobeden ne svetuje ker velika večina serviserjev in vulkanizerjev ne pozna logike nastavitve vzmetenja (dobro bi bilo da vsi naredijo kak tečaj glede tega ker pri motorjih je še kako pomembno vzmetenje/guma) in to je "static sag" ter "sag rider" no vsaj static bi bilo treba vedet ker to je osnovni izračin geometrije vzmetenja motorja in osnova za štelanje nastavitev. serijsko je npr. vzmetenje in višina nastavljena glede na standard sprednjo gumo ki je višine 65 ....211 gp in gp-racer pa so sprednje višine 70 in posledično bi bilo treba križe spredaj spustit za 5mm da održimo standardne kvote... ..kot primer neznanja tega vam lahko povem izkušnjo mojega znanca keteri je visok 165cm in si je kupil cbr1000 08 ....ker z nogami ni segel varno do tal je prosil naj mu spustijo zadnji del...vse ok zamenjali so člen na sklepu amortizerja in je motor zadaj bil znižan za nekaj cm ...nato je še montiral 211 gp-racer gume...ko sem jaz vse to opazil sem ga vprašal kako gre motor je rekel ok sam prekleto težko v ovinke itd...jah seveda ko so pa mu na servisu iz športnega motorja nareili čoper....namreč spredaj višino pustili enako timson, P182, halls in 1 other 3 1
Demon Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 (popravljeno) Hej! No, kot veste, sem do zdaj vozil Metzeler K3, s katerimi sem res zadovoljen. Zdaj pa se je zadeva malce spremenila, na moji Fireblade, se v veliki večini voziva dva. Odkar imam sopotnico s seboj, je K3 seveda premehka guma in mi zadnjo po obodu preveč pobira. No, ker pa je počasi tako daleč, da bo gume potrebno zamenjat, pa sem v rahli dilemi, kaj naj dam gor. Ker sem do zdaj bil najbolj zadovoljen z Metzeler ali s Pirelli gumami, sem nekako razmišljal o Pirelli Diablo Rosso Corsa, ali pa o Metzeler M5. Hmmm, dejstvo je, da se tudi v dvoje rad peljem dokaj dinamično, zato mi je zelo pomembno, da ima guma odličen grip, pa da bo morda zdržala kak kilometer več kot K3. Kaj pa bi priporočali vi? Seveda so zaželjene izkušnje. http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/diablo_rosso_corsa.html http://www.metzelermoto.com/web/catalog/moto/moto_catalogo_schedaDescription.page?categoria=/catalog/moto/supersport/none&vehicleType=MOTO&product_id=880951&uri=/metzeler/en_IT/browser/xml/catalog/moto/Sportec_M5_Interact.xml&menu_item=/products/catalog/supersport Popravljeno Julij 11, 2011. Popravil Demon
Jure Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 serijsko je npr. vzmetenje in višina nastavljena glede na standard sprednjo gumo ki je višine 65 ....211 gp in gp-racer pa so sprednje višine 70 in posledično bi bilo treba križe spredaj spustit za 5mm da održimo standardne kvote... ..kot primer neznanja tega vam lahko povem izkušnjo mojega znanca keteri je visok 165cm in si je kupil cbr1000 08 ....ker z nogami ni segel varno do tal je prosil naj mu spustijo zadnji del...vse ok zamenjali so člen na sklepu amortizerja in je motor zadaj bil znižan za nekaj cm ...nato je še montiral 211 gp-racer gume...ko sem jaz vse to opazil sem ga vprašal kako gre motor je rekel ok sam prekleto težko v ovinke itd...jah seveda ko so pa mu na servisu iz športnega motorja nareili čoper....namreč spredaj višino pustili enako Prav nastavljena višina motorja je sicer pomembna, ampak pri GP in GP Racer je ta problem zanemarljiv, ker so prednje v dimenziji 120/70 kar je serijsko predpisana dimenzija za 90% športnih motorjev. Ljudi, ki so nižali motor lahko pa preštejem na prste ene roke, ni to nekaj v navadi vsakega motorista. Oz, tisti ki se igra z nastavitvami višine, ponavadi ve zakaj gre in kaj bi rad s tem (ponavadi na pisti) dosegel, zato pomoje ni to lih nekaj, s čimer bi se moral ukvarjat vulkanizer. Kar se pa tlaka tiče, jst furam na cesti cca 2.3 spred in cca 2.5 zad.. Probal tudi 1.9 zad in pri moji cestni vožnji razlike nisem čutil. Bi blo treba tiščat najbrž precej bolj kot je to na cesti primerno, da bi skoristil tiste par % boljši performance. Tko da imam raje nek "še normalen" tlak in mal večjo kilometrino, ker razlike pač ne čutim in se mi zdi brezveze prekomerno obrabljat gume, če od tega nimam nič. daneb 1
predragkp Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Prav nastavljena višina motorja je sicer pomembna, ampak pri GP in GP Racer je ta problem zanemarljiv, ker so prednje v dimenziji 120/70 kar je serijsko predpisana dimenzija za 90% športnih motorjev. Ljudi, ki so nižali motor lahko pa preštejem na prste ene roke, ni to nekaj v navadi vsakega motorista. Oz, tisti ki se igra z nastavitvami višine, ponavadi ve zakaj gre in kaj bi rad s tem (ponavadi na pisti) dosegel, zato pomoje ni to lih nekaj, s čimer bi se moral ukvarjat vulkanizer. Kar se pa tlaka tiče, jst furam na cesti cca 2.3 spred in cca 2.5 zad.. Probal tudi 1.9 zad in pri moji cestni vožnji razlike nisem čutil. Bi blo treba tiščat najbrž precej bolj kot je to na cesti primerno, da bi skoristil tiste par % boljši performance. Tko da imam raje nek "še normalen" tlak in mal večjo kilometrino, ker razlike pač ne čutim in se mi zdi brezveze prekomerno obrabljat gume, če od tega nimam nič. kot sem že rekel nasvet je nasvet ...pol je vsak svoboden delat kot mu paše....povej mi če se ti zdi normalno pumpat zadnjo 211 na 2.9?? 90% športnih motorjev imaš v mislih tisočake verjetno...kaj pa 600?? kateri 600 športni ima serijsko 120/70???....in se ti zdi zanemarljivo da če je serijsko 120/60 ali 120/65 da damo gumo gor 120/70 in pustimo vse isto??se ti zdi da bi te vulkanizer ali serviser morala vsaj vedet svetovat glede teh višin ??....lahko vsi pustimo isto to ne spremeni dejstva da je to narobe....napačno je razmišljanje da se vzmetenje pritisk gum in podobne stvari prepuščajo samo vožnji na dirkališču in pilotom...moje osebno mnenje je da manj izkušen voznik bi moral imet vse v nulo naštimano še bol kot izkušen ker prvi ne bo prepoznal razlike ampak na cesti mu lahko ta mala razlika ki mu bo omogočila večjo in hitrejšo vodljivost pri zaviranju in pri vhodu v ovinek lahko še kako reši življenje v danes nepredvidljivem okolju vožnje po cesti...pa da tega sploh ne bi vedel daneb, Fritz, Jure in 2 others 3 2
k0ci Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 v bistvu če smo čisto natančni je treba potem motor spustiti za 6mm (toliko je tudi 5% od 120), tako gre motor lažje v ovinek, ga je lažje premetavati iz enega v drugega, ampak je bolj živčen v dolgih in hitrih ovinkih
k0ci Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 90% športnih motorjev imaš v mislih tisočake verjetno...kaj pa 600?? kateri 600 športni ima serijsko 120/70???....in se ti zdi zanemarljivo da če je serijsko 120/60 ali 120/65 da damo gumo gor 120/70 in pustimo vse isto??se ti zdi da bi te vulkanizer ali serviser morala vsaj vedet svetovat glede teh višin ??.... imajo 120/70 kar povečini tudi 600 veš, samo kawasaki je nekaj štrajkal na tej 65 dimenziji, za katero gum ni izbirati na pretek....sploh pa, zakaj bi se vulkanizer moral izobraževati glede nastavitev vmetenja, saj to ni njegovo področje, in kdor natakne na motor 70 namesto 65 višine že mora vedeti kaj dela, kaj ta sprememba povzroči na geometriji motorja in to znati tudi sam nastaviti...če pa si laik, odpreš homologacijski kartonček, prebereš dimazije gum in jih pri najbližjem vulkanizerju naročiš, take kot piše
Jure Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 (popravljeno) kot sem že rekel nasvet je nasvet ...pol je vsak svoboden delat kot mu paše....povej mi če se ti zdi normalno pumpat zadnjo 211 na 2.9?? 90% športnih motorjev imaš v mislih tisočake verjetno...kaj pa 600?? kateri 600 športni ima serijsko 120/70???....in se ti zdi zanemarljivo da če je serijsko 120/60 ali 120/65 da damo gumo gor 120/70 in pustimo vse isto??se ti zdi da bi te vulkanizer ali serviser morala vsaj vedet svetovat glede teh višin ??....lahko vsi pustimo isto to ne spremeni dejstva da je to narobe....napačno je razmišljanje da se vzmetenje pritisk gum in podobne stvari prepuščajo samo vožnji na dirkališču in pilotom...moje osebno mnenje je da manj izkušen voznik bi moral imet vse v nulo naštimano še bol kot izkušen ker prvi ne bo prepoznal razlike ampak na cesti mu lahko ta mala razlika ki mu bo omogočila večjo in hitrejšo vodljivost pri zaviranju in pri vhodu v ovinek lahko še kako reši življenje v danes nepredvidljivem okolju vožnje po cesti...pa da tega sploh ne bi vedel Ne govori neumnosti če ne poznaš značilnosti športnih motorjev Kateri športni SS ima serijsko 120/70? Mogoče več ali manj čisto vsi? Honda CBR 600 RR - klik Kawasaki ZX-6r Ninja - klik Suzuki GSX-R 600/750 - klik Yamaha R6 - klik Triumph Daytona 675 - klik Letniki so izbrani naključno, to dimenzijo imajo starejši in novejši od tistih na linku.. Ajde, se najbrž najde tudi kakšen 120/60 vmes, predvsem pri res starejših letnikih, ampak res minimalno. Sicer je standard 120/70 že dolgo. Popravljeno Julij 11, 2011. Popravil Jure
biker77 Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 kot sem že rekel nasvet je nasvet ...pol je vsak svoboden delat kot mu paše....povej mi če se ti zdi normalno pumpat zadnjo 211 na 2.9?? 90% športnih motorjev imaš v mislih tisočake verjetno...kaj pa 600?? kateri 600 športni ima serijsko 120/70???....in se ti zdi zanemarljivo da če je serijsko 120/60 ali 120/65 da damo gumo gor 120/70 in pustimo vse isto??se ti zdi da bi te vulkanizer ali serviser morala vsaj vedet svetovat glede teh višin ??....lahko vsi pustimo isto to ne spremeni dejstva da je to narobe....napačno je razmišljanje da se vzmetenje pritisk gum in podobne stvari prepuščajo samo vožnji na dirkališču in pilotom...moje osebno mnenje je da manj izkušen voznik bi moral imet vse v nulo naštimano še bol kot izkušen ker prvi ne bo prepoznal razlike ampak na cesti mu lahko ta mala razlika ki mu bo omogočila večjo in hitrejšo vodljivost pri zaviranju in pri vhodu v ovinek lahko še kako reši življenje v danes nepredvidljivem okolju vožnje po cesti...pa da tega sploh ne bi vedel če se ne motim imajo vsi 600-taki od letnika 2004 naprej 120/70 gumo.. mogoče r6 da še vztraja na 120/60 kako leto..vem da suzuki ima 120/70
Jure Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 (popravljeno) če se ne motim imajo vsi 600-taki od letnika 2004 naprej 120/70 gumo.. mogoče r6 da še vztraja na 120/60 kako leto..vem da suzuki ima 120/70 Ma vsi majo.. Tudi R6 ima od 2005 dalje 120/70.. Ninja je mela še nek časa pol 120/65, pa ma zdej tut 120/70. Popravljeno Julij 11, 2011. Popravil Jure
kajpace Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 kot sem že rekel nasvet je nasvet ...pol je vsak svoboden delat kot mu paše....povej mi če se ti zdi normalno pumpat zadnjo 211 na 2.9?? 90% športnih motorjev imaš v mislih tisočake verjetno...kaj pa 600?? kateri 600 športni ima serijsko 120/70???....in se ti zdi zanemarljivo da če je serijsko 120/60 ali 120/65 da damo gumo gor 120/70 in pustimo vse isto??se ti zdi da bi te vulkanizer ali serviser morala vsaj vedet svetovat glede teh višin ??....lahko vsi pustimo isto to ne spremeni dejstva da je to narobe....napačno je razmišljanje da se vzmetenje pritisk gum in podobne stvari prepuščajo samo vožnji na dirkališču in pilotom...moje osebno mnenje je da manj izkušen voznik bi moral imet vse v nulo naštimano še bol kot izkušen ker prvi ne bo prepoznal razlike ampak na cesti mu lahko ta mala razlika ki mu bo omogočila večjo in hitrejšo vodljivost pri zaviranju in pri vhodu v ovinek lahko še kako reši življenje v danes nepredvidljivem okolju vožnje po cesti...pa da tega sploh ne bi vedel Pejdi vprašat tiste tvoje oh in sploh strokovnjake od Dunlopa in Pirelija, ki spremljajo vsa ta prvenstva, kakšne mere gum imajo 600-taki. In je šla "pa pa" tvoja kredibilnost glede tlaka. P182 1
MihaJ Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Hej! No, kot veste, sem do zdaj vozil Metzeler K3, s katerimi sem res zadovoljen. Zdaj pa se je zadeva malce spremenila, na moji Fireblade, se v veliki večini voziva dva. Odkar imam sopotnico s seboj, je K3 seveda premehka guma in mi zadnjo po obodu preveč pobira. No, ker pa je počasi tako daleč, da bo gume potrebno zamenjat, pa sem v rahli dilemi, kaj naj dam gor. Ker sem do zdaj bil najbolj zadovoljen z Metzeler ali s Pirelli gumami, sem nekako razmišljal o Pirelli Diablo Rosso Corsa, ali pa o Metzeler M5. Hmmm, dejstvo je, da se tudi v dvoje rad peljem dokaj dinamično, zato mi je zelo pomembno, da ima guma odličen grip, pa da bo morda zdržala kak kilometer več kot K3. Kaj pa bi priporočali vi? Seveda so zaželjene izkušnje. http://www.pirelli.c...osso_corsa.html http://www.metzelerm...alog/supersport Te gume redko kdo vozi, ker jih je bilo menda težko dobit, pa razmeroma drage so. So jih pa na testih zelo hvalili, ob strani imajo menda zmes od Dragon Supercorse SC2. Če jih boš dal gor prosim napiši vtise, ker sem tudi jaz malo razmišljal o njih. Prav nastavljena višina motorja je sicer pomembna, ampak pri GP in GP Racer je ta problem zanemarljiv, ker so prednje v dimenziji 120/70 kar je serijsko predpisana dimenzija za 90% športnih motorjev. Ljudi, ki so nižali motor lahko pa preštejem na prste ene roke, ni to nekaj v navadi vsakega motorista. Oz, tisti ki se igra z nastavitvami višine, ponavadi ve zakaj gre in kaj bi rad s tem (ponavadi na pisti) dosegel, zato pomoje ni to lih nekaj, s čimer bi se moral ukvarjat vulkanizer. Kar se pa tlaka tiče, jst furam na cesti cca 2.3 spred in cca 2.5 zad.. Probal tudi 1.9 zad in pri moji cestni vožnji razlike nisem čutil. Bi blo treba tiščat najbrž precej bolj kot je to na cesti primerno, da bi skoristil tiste par % boljši performance. Tko da imam raje nek "še normalen" tlak in mal večjo kilometrino, ker razlike pač ne čutim in se mi zdi brezveze prekomerno obrabljat gume, če od tega nimam nič. Pomembno je upoštevat da je recimo 120/70 GP racer 211 spredaj kar nekaj milimetorv višja od recimo Supercorse 120/70, jaz sem moral višino prilagodit, tudi blatnik mi je spredaj malo drsal po gumi, pri Pirelliju pa te težave ni bilo. Sicer vozim na cesti GP racer 211 kar 2.5 in 2.9, pa nikoli ni drselo, pa je spredaj obrabljena do roba. Se mi pa zdi da če izkoriščaš na cesti tiste zadnje procente, ki jih ponudi nizek tlak, da si potem bolj ali manj projektil in magnet za težave, kar je že Jure omenil... P182 in hilton 2
MilanAndonovski Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Glede moje Pirelli Diablo Rosso, sem šel iskat malo po netu stare teste te gume in so tudi na testih ugotavljali, da jo je na cesti težko ogret in da daje slab občutek. In točno to se meni dogaja. Sicer pa teh 1000 km bo še zdržala, potem pa definitivno nekaj drugega gor.
predragkp Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Zanimivo...do zdaj vsi tiho...se opravičujem za pomoto ker imam r6 2004 letnik prej pa r6 2001....in nisem gledal dimenzij novejših šestotakov...pa ste me vsi napadli pri tem:)) res zanimivo...no vsaj nekdo vidim ve in upošteva koliko je treba spustit kriz za kompenzirat razliko:))in ve kake prednosti iz tega izhajajo..pohvalno:)) za vse ostale povem da je kot sem že rekel svoboden svet in naj vsak najde svojega strokovnjaka (jih je v slo tudi dosti) da mu svetuja kaj in kako. Se vam zdi normalno da danes z redno plačo in kreditom lahko vsak pride do motorja katere zmogljivosti presegajo tiste od gp motorjev od nekaj let nazaj...z malo razliko da današnjemu 21 letniku naredijo tečaj v prometu...nekaj ur vožnje do 100 km/h....+lep in klasičen nasvet "prilagodi hitrst razmeram na cesti" pa je odgovornost vsa v njegovih rokah naprej....gp pilot 90 pa je imel cel kup strokovnjakov za sabo ki so mu štelali vzmetenje...pritisk gum...itd itd. pa je vozil manj zmogljiv motor kot današnji 21 letnik ?? ps. tukaj smo vsi da izmenjujemo izkušnje in podobno da vsak potegne nekaj konstruktivnega iz tega...upam da je res tako:)) Prix, Kor13, roko in 4 others 6 1
Demon Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Te gume redko kdo vozi, ker jih je bilo menda težko dobit, pa razmeroma drage so. So jih pa na testih zelo hvalili, ob strani imajo menda zmes od Dragon Supercorse SC2. Če jih boš dal gor prosim napiši vtise, ker sem tudi jaz malo razmišljal o njih. Hja, saj če jih bom sploh dobil, to je res vprašanje. Moram poklicat malo naokoli če jih ima kdo. Če pa je to res, da ima na straneh zmes gume enako Supercorsi, potem bom ziher zadovoljen z njo.
k0ci Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Ma vsi majo.. Tudi R6 ima od 2005 dalje 120/70.. Ninja je mela še nek časa pol 120/65, pa ma zdej tut 120/70. je tako, pri modelu 2007 so šele začeli vgrajevati 120/70 pnevmatiko, prej je bila 65 te dimezije dobiš pa samo rang qualifier ko pa daš gor 70, sploh pa gp oz. gp racer pa adijo blatnik, pri meni ga znotraj pri kilerju že fali kakih 20cm2, lepo vrezano v črko V
DAMI34 Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Torej konkretno: gume sportsmart ali bt016, mašina sport turing recim fz1, način vožnje bolj touring kot sport ali pa mešano. Vsaj polovica voženj v dvoje...proizvajalec in gumar predlagata naslednji tlak: 2,5 spredaj in 2,9 zadaj. Kako bi vi vozili oziroma s kakim tlakom?
vuk76 Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Torej konkretno: gume sportsmart ali bt016, mašina sport turing recim fz1, način vožnje bolj touring kot sport ali pa mešano. Vsaj polovica voženj v dvoje...proizvajalec in gumar predlagata naslednji tlak: 2,5 spredaj in 2,9 zadaj. Kako bi vi vozili oziroma s kakim tlakom? jaz furam 80% v dvoje, dunlop sportsmart na fz1 fazer...tlak pa 2.5 spredaj in 2,9 zadaj. meni se obnese bp. DAMI34 1
Fritz Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Se vam zdi normalno da danes z redno plačo in kreditom lahko vsak pride do motorja katere zmogljivosti presegajo tiste od gp motorjev od nekaj let nazaj...z malo razliko da današnjemu 21 letniku naredijo tečaj v prometu...nekaj ur vožnje do 100 km/h....+lep in klasičen nasvet "prilagodi hitrst razmeram na cesti" pa je odgovornost vsa v njegovih rokah naprej....gp pilot 90 pa je imel cel kup strokovnjakov za sabo ki so mu štelali vzmetenje...pritisk gum...itd itd. pa je vozil manj zmogljiv motor kot današnji 21 letnik ?? Ne, ne zdi se mi normalno, zato bi, če bi lahko o tem odločal, določil začetno ceno osnovnega zavarovanja za kombinacijo rizičnih skupin neizkušen voznik + športni motor pri 2000€. 'Prilagodi hitrost razmeram na cesti,' ni neumen nasvet in nobenemu začetniku pa tudi drugemu ne škoduje, če se tega drži. Tole je sicer a ker poleg nakladanja o gumah podajamo vrednostne sodbe, potem verjetno paše zraven. daneb, Jure, dive in 5 others 4 4
DAMI34 Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 jaz furam 80% v dvoje, dunlop sportsmart na fz1 fazer...tlak pa 2.5 spredaj in 2,9 zadaj. meni se obnese bp. Hvala za odgovor, se pravi, če si sam, ne prazniš gum na 2,3-2,5? In kakšno kilometrino dosegaš s kompletom?
Jure Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Ne, ne zdi se mi normalno, zato bi, če bi lahko o tem odločal, določil začetno ceno osnovnega zavarovanja za kombinacijo rizičnih skupin neizkušen voznik + športni motor pri 2000€. 'Prilagodi hitrost razmeram na cesti,' ni neumen nasvet in nobenemu začetniku pa tudi drugemu ne škoduje, če se tega drži. Tole je sicer a ker poleg nakladanja o gumah podajamo vrednostne sodbe, potem verjetno paše zraven. Spet nakladanja o višjih premijah.. Zavarovalnica ni "mamica" objestnim motoristom. Zavarovalna premija je tolikšna, da se zavarovalnici splača.. Motoristi začetniki, tudi če so bolj rizični, ne povzročajo zavarovalnicam take izgube, da bi morala bit njihova premija 2000€. Če bi hotel omejevat število začetnikov na močnih motorjih v prometu so za to drugi načini. Če se že menimo o dražji registraciji kot sredstvu zmanjševanja objestnežev na močnih motorjih bi veliko prej prišla v poštev neka dodatna dajatev oziroma taksa državi pri zavarovanju kot pa višja premija zavarovalnic. Zakaj bi si (in na kakšni podlagi sploh? ) bi si polnile zavarovalnice žepe na ta račun? Premija za neko skupino je tolikšna kolikor ta skupina zavarovalnico stane + določeni procenti za čisti profit zavarovalnice. Sicer pa tele debate bolj sodijo v kakšno drugo temo, tako da brezveze da še naprej smetimo tu.. No, če se vrnemo na gume.. Je že kdo popravljal poškodbo gume na robu, tam kjer pnevmatika naleže na rob feltne? Imam doma eno GPjko, ki je še super, pa je nekaj poškodovana na robu, kakor da bi bil odkrušen delček gume. Lahko se zgodi, da pnevmatika, ko bo na feltni, na tistem mestu ne bo dobro tesnila in zna mal puščat.. Se da tisto na kakšen način zalit z gumo, oziroma kakšno drugo maso, če slučajno ne bo tesnilo? hajoktejn, daneb, Fritz in 1 other 3 1
DINAMIK Objavljeno Julij 11, 2011 Opozori Objavljeno Julij 11, 2011 Torej konkretno: gume sportsmart ali bt016, mašina sport turing recim fz1, način vožnje bolj touring kot sport ali pa mešano. Vsaj polovica voženj v dvoje...proizvajalec in gumar predlagata naslednji tlak: 2,5 spredaj in 2,9 zadaj. Kako bi vi vozili oziroma s kakim tlakom? Jst imam že 4 komplet Sportsmart.....,samo poskusil sem tlak 2,3 spredaj in 2,5 zadaj.....,pa mi ni odgovarjalo!!Zmeraj imam 2,5 odspredaj in 2,9 odzadaj pa večina časa vozim sam.....,no ene 20% v dvoje....,za po cesti je to zame kot turista odlično hehe DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se