Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

 

 

Evo tudi sam mislim iz RS dunlopke šaltat na Mentos Pro Froc al kaj so že ko še kdo poda izkušnjo. RS II sem vedel da je jajc (bral) zato sem enko vzel. Imam še ene 4000-5000 km življenja v njih. Prednja bo adijo po 12,000 zadnja pa po 9000+

Če tele Mentos naredijo 70+% od dunlopk RS je to deal zame (s primerljivo lastnostjo po suhem in mokrem). Ne rabim za pisto ampak za turizem, romantiko in šiht vsak dan torej vse vremenske razmere in temperature.

 

Trenutno sem prizemljen ker sem se strosil pri 70-80 km/h in jo odnesel na srečo odlično oz. brez praske. Kdor ima hornetko in nima gor crashpadov naj jih da čimprej. Jaz sem jo odnesel zelo "light" z ogledalom, balanco, utežjo, ukrivljeno ročko sklopke in vijakom zadnjega kolesa (spiljen na 2mm). Ko sem drsel po riti in gledal motor kako odpadajo kosi me je bilo groza... Na srečo so bila to ena fancy ogledala ki sem se jih hotel znebit pa ne na tak način...

 

Aja strosil sem se ker sem dal po gasu v 6 pri 3000 RPM na ne ravno sprani cesti. Ko je števec pokazal nekje 4XXX RPM je bilo navora dovolj, da je spodneslo gumo. 5 sekund polke in potem katapult v luft... Ah sam sem kriv, nikoli več na bom rekel da je hornetka mau švoh... oz gume dunlop roadsmart so slabe. :P Neverjetno koliko kletvic si sam pri sebi rečeš v par sekundah...

 

Zgleda, da bom mojo preobul naslednje leto saj ni šans da letos naštepam 4000+ km tudi če jo mam na cesti že naslednji teden.

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo preveč športno svetujejo :), original je 221, sem pa sedaj nabavil Roadsmart, ki sem ga vajen od prej.

tok športna sploh ni, da bi čutil razliko. Nekateri z umirjeno in lepo vožnjo na 150ks mašini dosežejo tudi 12 kkm z gumo.  Če pozorno pogledaš njihovo (dunlop, pa tudi druge) stran, je izbira gume svetovana za določene stile vožnje. Se pravi, bo še vedno izbira na tebi. Kar pa se tiče tlakov: 2,5 in 2,9 svetujem za vse ki se vozijo v dvoje in s kovčki. Če si sam pa nič ne fališ z 2,3 in 2,5. V bistvu je še boljše, saj imaš boljši oprijem in guma manj skače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tačke nimajo kaj ružit po tleh, nastavi pravilno vzmetenje (otrdi ga, menjaj olje v prednjih vilicah) in seveda ne pozabi se presedat, pa ne bojo tačke ružile

čeprav nimajo, pa vseeno ružijo. še posebej na z750. nakedi so pač bolj "plugi" zaradi geometrije, ki je posledica namembnosti. sam sem se navadil, da me tačke opozorijo, kako globoko v naklonu sem. sproti brusim čepe in povečujem nagib.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čeprav nimajo, pa vseeno ružijo. še posebej na z750. nakedi so pač bolj "plugi" zaradi geometrije, ki je posledica namembnosti. sam sem se navadil, da me tačke opozorijo, kako globoko v naklonu sem. sproti brusim čepe in povečujem nagib.

ne..nakedi niso plugi.. japonski nakedi so plugi.. tuki je razlika..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, padca ni blo :) Gume so držale ko pes, čeprav ni bil zelo razgret asfalt.
Pritisk: hladne 2,2 / 2,3
Je blo pa zanimivo da mi jih je zelo manj obrablal kot prejšnič, Al zarad pritiska ali zaradi razlike temp. asfalta.

Eno vprašanje še, za kulk se pa spremeni kj pritisk ko so tople pnevmatike?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, padca ni blo :) Gume so držale ko pes, čeprav ni bil zelo razgret asfalt.

Pritisk: hladne 2,2 / 2,3

Je blo pa zanimivo da mi jih je zelo manj obrablal kot prejšnič, Al zarad pritiska ali zaradi razlike temp. asfalta.

Eno vprašanje še, za kulk se pa spremeni kj pritisk ko so tople pnevmatike?

 0,2 do 0,5 bar....tko so mi rekli profiči :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, padca ni blo :) Gume so držale ko pes, čeprav ni bil zelo razgret asfalt.

Pritisk: hladne 2,2 / 2,3

Je blo pa zanimivo da mi jih je zelo manj obrablal kot prejšnič, Al zarad pritiska ali zaradi razlike temp. asfalta.

Eno vprašanje še, za kulk se pa spremeni kj pritisk ko so tople pnevmatike?

0,2 do 0,3 bara (po mojstru Moss-u)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Evo, padca ni blo :) Gume so držale ko pes, čeprav ni bil zelo razgret asfalt.

Pritisk: hladne 2,2 / 2,3

Je blo pa zanimivo da mi jih je zelo manj obrablal kot prejšnič, Al zarad pritiska ali zaradi razlike temp. asfalta.

Eno vprašanje še, za kulk se pa spremeni kj pritisk ko so tople pnevmatike?

 sprememba tlaka je odvisna od spremembe temperature zraka v sami pnevmatiki ter spremembe samega volumna pnevmatike zaradi njenega raztezanja ...

link z enačbami v pomoč : http://www.simpleks-5.si/prenosi/fizika_formule_toplota_(www.simpleks-5.si).pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne..nakedi niso plugi.. japonski nakedi so plugi.. tuki je razlika..

uh sori, pozabil sem na tuno....z japonskimi nakedi plužimo, z drugimi (italijanskimi,...) pa vozite....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čeprav nimajo, pa vseeno ružijo. še posebej na z750. nakedi so pač bolj "plugi" zaradi geometrije, ki je posledica namembnosti. sam sem se navadil, da me tačke opozorijo, kako globoko v naklonu sem. sproti brusim čepe in povečujem nagib.

tale tehnika preprečuje "ruženje tačk" :P

 

1378653_214774365312861_132650547_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima, če bo od Savk kakšen test... zanima me predvsem obnašanje v mokrem in hladnem. Al je že celo bil v kakšni izmed "uglednih" revij (moto.si je to čist izpustil... mi je pa vzbudil zanimanje, ko je MiG komentiral, da je Metzelerka Z8 v primerjavi s Savsko vredna pol kozarca toplega pira  :hmm: ) objavljen tes pa js ne vem? 

 

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima, če bo od Savk kakšen test... zanima me predvsem obnašanje v mokrem in hladnem. Al je že celo bil v kakšni izmed "uglednih" revij (moto.si je to čist izpustil... mi je pa vzbudil zanimanje, ko je MiG komentiral, da je Metzelerka Z8 v primerjavi s Savsko vredna pol kozarca toplega pira  :hmm: ) objavljen tes pa js ne vem? 

 

Hvala.

Guma ko guma, vsaj kr se mene tiče, vendar ne mešat hrušk in jabolk.

 

ST (sport touring)= dunlop roadsmart, t30, bt023, Z8, pireli angel GT

in

Hypersport gume kot so= sava sportforce, S20, sportsmart, z5, BT16pro

 

Namreč, težko je delati primerjave med enimi in drugimi, saj so namenjene različnim načinom vožnje in s tem so tudi različne obrabe. Različno tudi delujejo v spremenljivih pogojih vožnje. 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tudi mene zmotilo, namreč primerjava ST in Savke... čeprav jo nekateri označujejo za multipraktik.

 

Verjetno je savka v prerezu precej drugačna od Metzelerke? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kaj izkušenj z Maxxis M6011 gumami? Konkretno, glede obrabe napram Dunlop 404. Maxxis M6011.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tudi mene zmotilo, namreč primerjava ST in Savke... čeprav jo nekateri označujejo za multipraktik.

 

Verjetno je savka v prerezu precej drugačna od Metzelerke? 

ja..sava je kvadratna metzeler pa trikotna..

precej precej drugačna..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja..sava je kvadratna metzeler pa trikotna..

precej precej drugačna..

trikotna je zihr za owinke, kvadratna pa za AC? al se motim? :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

 

Motorrad (št. 22/2013, 11.10.2013, stran 55) o Sport Force, prvi del:

post-163-0-89891700-1381875937_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja..sava je kvadratna metzeler pa trikotna..

precej precej drugačna..

 

Js sm pa misla, da je srčkasta k jo majo punce tko rade  :blush:

 

suzuki, hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... savino gumo kardan raztrga za šalo.....

 

...bolš gor dat GOODRICH... al pa kej podobnega za traktorje...   :P

 

..alo... SUZUKI!!!!

 

PREVOD PROSIM!!!   :blush:   :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... savino gumo kardan raztrga za šalo.....

 

...bolš gor dat GOODRICH... al pa kej podobnega za traktorje...   :P

 

..alo... SUZUKI!!!!

 

PREVOD PROSIM!!!   :blush:   :D

BF Goodrich ne bo v redu, k ma slab opreijem v mokrem (preveč krampku), je pa fajn za driftat :P 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BF Goodrich ne bo v redu, k ma slab opreijem v mokrem (preveč krampku), je pa fajn za driftat :P

tttoooooo ....krampke rabim ! eh brezveze it sploh pogledat k sigurn nimajo mojih dimenzij...grrr..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!