Zivnorc Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 ... sej... a nimaš vedno kondom v tošlnu thumper 1
Bmflar Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 ... sej... a nimaš vedno kondom v tošlnu Človk je gorenc, ne nosi tošlna s sabo Žlahta ?
thumper Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 ... sej... a nimaš vedno kondom v tošlnu a lohk nehaš odkrito smetit temo ? ( no saj je tudi meni res hudo biti osredotočen na bistvo ob vsej tej vlagi .....) tud to je za v drugo temo - http://www.motosvet.com/tabla/topic/38386-podjenje-eden-druzga/ - zato nimam zmeraj ker jih vse znucate... da ne bomo samo blesarij pisali .. če se bodo take vremenske razmere nadaljevale imam eno konkretno vprašanje . se bodo proizvajalci prilagodili in naredili gume ki bodo imele izboljšan oprijem v mokrem ???? Zivnorc 1
ludiluka Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 a lohk nehaš odkrito smetit temo ? ( no saj je tudi meni res hudo biti osredotočen na bistvo ob vsej tej vlagi .... .) tud to je za v drugo temo - http://www.motosvet.com/tabla/topic/38386-podjenje-eden-druzga/ - zato nimam zmeraj ker jih vse znucate... da ne bomo samo blesarij pisali .. če se bodo take vremenske razmere nadaljevale imam eno konkretno vprašanje . se bodo proizvajalci prilagodili in naredili gume ki bodo imele izboljšan oprijem v mokrem ???? Sej večuna gum ma že zdej dovolj oprijema v mokrem sam mi smo softiči in si ne upa skor noben po mokrem kolenčkat
thumper Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 (popravljeno) Sej večuna gum ma že zdej dovolj oprijema v mokrem sam mi smo softiči in si ne upa skor noben po mokrem kolenčkat takoj zdej prileti k meni v oic trzin na kavo ..pa boš malo popodplatal po coni .. načeloma boš imel prekleto srečo , če se ne boš pri speljevanju na cesto zložil ... ni poanta v oprijemljivosti gume ... fora je v tornem koeficientu med gumo in podlago .. in če podlaga ne premore dovolj visokega tornega koeficienta ti ne pomaga nobena top šit guma .. v mislih sem imel bolj to , ali bi jim sploh uspelo ohraniti enak oprijem gume v suhem če bi izboljšali oprijem v mokrem.. Popravljeno September 10, 2014. Popravil thumper
ludiluka Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 No ja jaz sem govoril o normalnem asvaltu če je slab asvalt tud v suhem zdrsne guma. Pač moj point je bil sam ta ker folk govori da jih je strah v mokrem položit motor ker se bojijo da jim bo guma zdrslna. In ja tudi jaz se ne počutim glih siguren ko se po mokrem vozim in spustim tempo. Ampak danes je precej gum dovolj dobrih da se lahko v dežju po kolenu voziš videno na lastne oči
cb1300 Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 No ja jaz sem govoril o normalnem asvaltu če je slab asvalt tud v suhem zdrsne guma. Pač moj point je bil sam ta ker folk govori da jih je strah v mokrem položit motor ker se bojijo da jim bo guma zdrslna. In ja tudi jaz se ne počutim glih siguren ko se po mokrem vozim in spustim tempo. Ampak danes je precej gum dovolj dobrih da se lahko v dežju po kolenu voziš videno na lastne oči gume so vse zadost dobre :-) Kar se pa tiče vožnje v mokrem: po enomesečni suši je prvi dež vedno nevarno spolzko in mastno, dokler ni asfalt do dobra spran, potem pa je v slo še problem, saj je vsakih 50m drugačna struktura asfalta in posledično drugačen grip.... bajkr88 in thumper 2
ludiluka Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 vse to je res sam jst še vedno govorim da nas večina vozi po dežju kot po jajcih bi se pa komot normalno pelajli
DAMI34 Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 (popravljeno) vse to je res sam jst še vedno govorim da nas večina vozi po dežju kot po jajcih bi se pa komot normalno pelajli jp komot bi se, to vem, ampak raj grem malce bolj po jajcih, kot pa preuč komot Drugače pa sm v svoji karieri prevozil že kr nekaj dežja, neviht, nalivov, celo toče, pa nikol ni blo problema z "držanjem gume". Mene v slabem vedno skrbi problem s "hitrim ustavljanjem", kot pa problem z "držanjem" Popravljeno September 10, 2014. Popravil DAMI34 gsxf750, ludiluka in matija1234 3
Cartman Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 jp komot bi se, to vem, ampak raj grem malce bolj po jajcih, kot pa preuč komot Drugače pa sm v svoji karieri prevozil že kr nekaj dežja, neviht, nalivov, celo toče, pa nikol ni blo problema z "držanjem gume". Mene v slabem vedno skrbi problem s "hitrim ustavljanjem", kot pa problem z "držanjem" Če govorimo o regionalkah, me točno bremzanje vedno preseneti. Če je cesta poprečno dobra in nisi še nagnit, lahko žlajfaš zelo močno. Zelo se bojim zebr in frišnih belih črt...odprte ceste pa se da pelat z enim solidnim tempom.
DAMI34 Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Če govorimo o regionalkah, me točno bremzanje vedno preseneti. Če je cesta poprečno dobra in nisi še nagnit, lahko žlajfaš zelo močno. Zelo se bojim zebr in frišnih belih črt...odprte ceste pa se da pelat z enim solidnim tempom. Se strinjam, ampak zaviranje je še vedno daljše kot na suhi cesti, kljub absju, pa tut na odpiranju pazim, da ni sunkovito.
Kmet2 Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 msc rešuje takšne situacoje:-) DAMI34 1
mitjag Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Evo eno vprašanje o pnevmatiki za mojga baby tigra. Torej sedaj imam Roadsmart 2 medtem ko sem imel predhodno original Pirelli Scorpion trail. Glede na to, da uživam v neki normalni vožnji brez kolenčkanja in iskanje limita me zanimajo pnevmatike, ki bi jih kupil naslednje leto(še dolga do tja ampak če bo ugodna ponudba nabavim že prej) Torej iščem: - pnevmatiko, ki se ne obrabi hitro po sredini - ki ima glede na obrabo dobre lastnosti v mokrem(prvo in drugo vem da ne gre skupaj ampak vseeno iščem najboljšo) Roadsmart se je kar obnesla in je super guma ampak glede na moj način vožne verjetno ne rabim tako dobrih pnevmatik. Ali pač
gsxf750 Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 (popravljeno) Budget varianta Conti Motion, vozil prednjo in bp. Popravljeno September 11, 2014. Popravil gsxf750
motom Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Dobra guma ima tudi krajšo zavorno pot.
mitjag Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Budget varianta Conti Motion, vozil prednjo in bp. aha. Sam iščem dimenzijo 100/90/19 al pa 110/80/19
biker77 Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 aha. Sam iščem dimenzijo 100/90/19 al pa 110/80/19 dej si kup ta prave gume za svoj motor. da se boš lahko tut na makadam normalno zapeljal. se pravi enduro gume..maš metzeler, dunlop, conti..vse so dobre.. cikadina 1
thumper Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 aha. Sam iščem dimenzijo 100/90/19 al pa 110/80/19 100/90-19 M/C 57H TL http://www.conti-online.com/www/motorcycle_de_en/themes/motorcycletires/enduro/trailattack_2_en.html če ti hitrostni razred odgovarja - conti trail attack 2.. ali pa tkc70 .. cikadina 1
mitjag Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 (popravljeno) dej si kup ta prave gume za svoj motor. da se boš lahko tut na makadam normalno zapeljal. se pravi enduro gume..maš metzeler, dunlop, conti..vse so dobre.. Nimam xc verzije in makadam predstavlja 5% moje vožnje zato raje izberem bolj cestne kot neke trail. Tako da če ima kdo kako podobno priporočilo kot gsxf750 na dan z besedo. Sorry biker77 kje se naj/bom vozil bom pa sam vedel Popravljeno September 11, 2014. Popravil mitjag
Kmet2 Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Imam trail attack 2 in prav tako moje vožnje ne presegajo tvojih 5%vožnje po ne asvaltu pa sem z njimi zelo zadovoljen,vozim pa z njimi kot da sem na sportaku,kdor me pozna bo to potrdil,jaz ti jih toplo priporočam:-) mitjag 1
biker77 Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Nimam xc verzije in makadam predstavlja 5% moje vožnje zato raje izberem bolj cestne kot neke trail. Tako da če ima kdo kako podobno priporočilo kot gsxf750 na dan z besedo. Sorry biker77 kje se naj/bom vozil bom pa sam vedel Mitja..seveda rabis najboljse pnevmatike kar se jih da dobit. Sej se mas najbrz rad. In po sredini se vse znucajo. Razen nekaterih ki jim tezko recemo moto pnevmatike. Glede na to da je proizvajalec testiral motor na pnevmatikah ki sem ti jih priporocil je pa ja pametno take gor dat. Sem enkrat vozil gs1200 z roadsmart2 gumami. Ma je blo cudno..vsaj meni.. itak naredis kot hoces na koncu. Jest sm sam predlagal. Zato da bo tut tistih 5% makadama mal uzitek. Na asfaltu pa drzijo do usesa..kmet2 bo to najbols vedu ;-) Port Folio, mitjag in Kmet2 3
gsxf750 Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 (popravljeno) aha. Sam iščem dimenzijo 100/90/19 al pa 110/80/19 ja, te dimenzije pa nisem našel v programu ContiMotion, dočim 150/70 17 obstaja. Vzamem nazaj. Popravljeno September 11, 2014. Popravil gsxf750
mitjag Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 (popravljeno) Mitja..seveda rabis najboljse pnevmatike kar se jih da dobit. Sej se mas najbrz rad. In po sredini se vse znucajo. Razen nekaterih ki jim tezko recemo moto pnevmatike. Glede na to da je proizvajalec testiral motor na pnevmatikah ki sem ti jih priporocil je pa ja pametno take gor dat. Sem enkrat vozil gs1200 z roadsmart2 gumami. Ma je blo cudno..vsaj meni.. itak naredis kot hoces na koncu. Jest sm sam predlagal. Zato da bo tut tistih 5% makadama mal uzitek. Na asfaltu pa drzijo do usesa..kmet2 bo to najbols vedu ;-) Ma sej se strinjam in vedno raj pretiravam pri zaščitni opremi ter pri gumah, ki so eden najpomembnejših delov motorja saj so edini stik s podlago. Po drugi strani mi je pa neumno menjat gumo po 6000km. Pa sem zasledil da eni delate po 15000km. Zdaj al pretiravate z številko al vozte dokler ne znucate gume do 0 al pa imate kake super gume, ki prenesejo tud kako avtocesto, dolgočasne ravnine in se ne "skvadratijo" hitro. Sam ravno ne hodim na ride da guma izgleda, pa tud za kolenčkat se mam preveč rad da bi tvegal (beri raje imam chicken lines oz safety lines kot pa mavec na nogi Popravljeno September 11, 2014. Popravil mitjag
alko1 Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 (popravljeno) Ma sej se strinjam in vedno raj pretiravam pri zaščitni opremi ter pri gumah, ki so eden najpomembnejših delov motorja saj so edini stik s podlago. Po drugi strani mi je pa neumno menjat gumo po 6000km. Pa sem zasledil da eni delate po 15000km. Zdaj al pretiravate z številko al vozte dokler ne znucate gume do 0 al pa imate kake super gume, ki prenesejo tud kako avtocesto, dolgočasne ravnine in se ne "skvadratijo" hitro. Sam ravno ne hodim na ride da guma izgleda, pa tud za kolenčkat se mam preveč rad da bi tvegal (beri raje imam chicken lines oz safety lines kot pa mavec na nogi Tkole ti povem Un ki dela z gumam 15k pa 20k No te vse ti zmer prehitiš. Tko je to Popravljeno September 11, 2014. Popravil alko1 igor0203, Kmet2 in gsxf750 3
TakeALookAround Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Ce ST gumo po 6 jurjih menjas si cist predivji.....Al ma pa se velik mesa, pa se teb zdi, da je fuc.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se